Skocz do zawartości

HDR'o

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    22780
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

81 Excellent

O HDR'o

  • Tytuł
    VR Fanboy
  • Urodziny 03.03.1980

Contact Methods

  • AIM
    3802269
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Ostatnie wizyty

65551 wyświetleń profilu
  1. HDR'o

    VR - temat główny

    A jesteś pewien, że i gogle i telefon i PC masz w tej samej sieci ? No i czy 2.4 Ghz i 5Ghz masz jako jeden SSID ? Ja np ustawiłem sobie w routerze to jako dwie osobne sieci. Stąd moje pytanie.
  2. HDR'o

    VR - temat główny

    To wygląda u mnie tak, że niemal od razu pojawiają się kropeczki mówiące o tym, że właśnie uruchamia się program, w tle słyszę już muzyczkę z Oculus Home (tak, jakby program był już uruchomiony), ale jest czarny ekran i cały czas widać te kropeczki. Nic dalej się nie dzieje, choćby się czekało 5 minut. Niestety nie, przy czym na nowym firmwarze nie widać tego jakoś szczególnie. Są podobno (nie potwierdzam) gry, które pozwalają na ich redukcję manipulując parametrami w pliczkach INI. Przy czym nie wiem, czy taka zabawa nie popsuje nam barw. Ja jednak szybko się przyzwyczaiłem i nie wyczuwam już tego jakoś szczególnie. https://medium.com/community-play-3d/god-rays-whats-that-5a67f26aeac2 <--- Tutaj masz napisane jakie parametry odpowiadają za redukcję God Rays. Osobiście się tym nie bawiłem, bo ... nie czułem takiej potrzeby
  3. HDR'o

    VR - temat główny

    Przez co ograniczasz sobie jakość grafiki (jest gorsza przepustowość nawet na oryginalnym kablu Oculus Link niż na dobrym routerze 5-6Ghz), a dio tego musisz grać w pokoju z pecetem czując uwiązanie przewodem. Ja sobie gram leżąc w łóżku 2 pokoje dalej od peceta. Łóżko sypialniane dostosowałem sobie jako jeden z foteli w wirtualnym kinie w VD i tak też gram w zwykłe gry. Co więcej, od firmwaru 33 nastąpił przełom, który był drugą po FOV największą wadą Questa 2. Teraz kolory są niemal tak dobre jak ... w Valve Index (to nie żarty, z mega chu.owych zrobili najlepsze barwy jakie widziałem kiedykolwiek na goglach, nie wiem czemu nigdzie o tym nie piszą, a to imo ważniejsze niż120 hz). Nie wiem jak oni to zrobili programowo, ale teraz jakość kolorów jest lepsza niż w Reverbie G2. Dzięki czemu jestem w stanie streamować ... HDR z projektora. To nie żart. Kiedy w projektorze mam ustawiony w opcjach HDR, mam możliwość zestreamować go na gogle pomimo iż same soczewki nie obsługują HDR'u. Zanim nastąpiło przemianowanie barw, taki zabieg owszem działał, ale tylko na papierze. W rzeczywistości po włączeniu HDR'u w zwykłych grach kolory były hiper wyblakłe, a obraz ciemny, że nic nie było widać, więc byłem zmuszony grać w SDR'ze. Teraz odkąd jest firmware 33, HDR na prawdę działa w zwykłych grach, a że ja mam zarówno sprzętowo, jak i programowo podbitą rozdziałkę i do tego używam skalowanie x200%, teraz projektor do gier służy mi tylko jako przekaźnik. Używam go tylko do filmów, jak oglądam z moją. Grać na nim nie ma sensu, bo wszystko mam na goglach Dla mnie rewelacja. Jeszcze ta najcieńsza w kładka z zestawu spowodowała, że mam oczy dużo bliżej soczewek, przez co niemal zlikwidowałem efekt lornetki Całość dopina elite strap z power bankiem (który oprócz podbicia czasu pracy z 2 do 6H dodatkowo działa jako przeciwwaga ciężkości przód - tył), słuchawki na bluetooth, które bez problemu sparowałem z questem 2, oraz IR Illuminator, który pozwala mi grać z pełnym trackingiem nawet w ciemności tak mocnej, że nie widać własnej ręki przed nosem Dopiero teraz ten headset jest tym, czym powinno być VR już 5 lat temu. Ja nie potrzebuję nic innego. Chociaż jeśli Quest Pro będzie miał lepszy Fov to dodając taką wkładkę może całkowicie uda się wyeliminować efekt lornetki, ale póki co jest dobrze
  4. HDR'o

    VR - temat główny

    Mam to samo ... 2 pokoje dalej. Mam bardzo dobry router na wifi 6 od orange na VD trzyma mi stałe 1200 mbps. Do tego łącze 600 megabit, więc też nie wiem, w czym problem. Na szczęście VD rozwiązuje wszystkie problemy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...