Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Krzych04650

Najlepszy serwis gwarancyjny - karty graficzne

Rekomendowane odpowiedzi

Ale odeślesz odpakowaną kartę z pogniecioną i podartą zawartością i to jest OK ?

 

A co, mam robić za jelenia i taką kartę przyjąć? Taką kartę dostałem, więc to nie jest mój problem i moja wina. Gdybym ja to pogniótł to byłoby to nie w porządku, ale taką już otrzymałem i to jest właśnie powód zwrotu.

 

Nie rozumiem w ogóle co ma celu Twoje pytanie. Sugerujesz że winę za niekompetencję producenta lub krętactwa sklepu ponosi klient, który dostaje towar niezgodny z opisem i nieprzyjmowanie takiego towaru jest nie w porządku? Ciekawa logika...

 

Nie wiem na prawdę co się dzieje z tymi produktami, że na otrzymanie nowego i sprawnego produktu ma się nie więcej niż 10% szans. Co ciekawe to dotyczy tylko kart graficznych, bo nigdy w życiu nie miałem problemu z żadnym innym komponentem. No ale jak w kartach za ponad 3000 używa się do cewek materiałów wyciągniętych ze śmietnika żeby zaoszczędzić 50 groszy no to takie absurdy potem wychodzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki towar powinien byc przeceniony i w warunkach gw ujete .Z drugiej strony morele chce tylko towar główny bez pudełka i zawartosci wiec nie problem .Po trzecie morele to dobry sklep . Karte mi przysłali a sam a sie nie popsuła :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale odeślesz odpakowaną kartę z pogniecioną i podartą zawartością i to jest OK ?

 

Zgodnie z ustawą może odesłać i korzysta z tego prawa bo nie dostał towaru, który spełniać ma określone warunki! Zrozumcie to wreszcie, przestańcie robić za "jeleni" i znajcie swoje prawa. Ustawa precyzuje co może, czego nie, a opakowanie nie jest PRODUKTEM, za który się płaci! PRODUKT ma: "zwrócić w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta była konieczna w granicach zwykłego zarządu". Dzizas, strach się bać - strażnicy moralności w momencie, gdy to prawa klienta są łamane.

 

Taki towar powinien byc przeceniony i w warunkach gw ujete .Z drugiej strony morele chce tylko towar główny bez pudełka i zawartosci wiec nie problem .Po trzecie morele to dobry sklep . Karte mi przysłali a sam a sie nie popsuła :E

Najzabawniejsze jest to, że u nas chyba nikt tego nie rozumie, a taki towar z powodzeniem sprzedawany jest na zachodzie po odpowiedniej obniżce. Mi osobiście np. cewki nie przeszkadzałyby z racji obudowy, jaką posiadam i mógłbym np. za 200-300 zł taniej, przygarnać coś takiego, ale po co, lepiej wciskać towar ze zwrotów jako nowy, bo przecież od razu strażnicy moralności wyskakują z definacjami tego, co jest nowe...lol.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taki towar powinien byc przeceniony i w warunkach gw ujete

Chciałbyś, coś jeszcze :lol2: Przestań fantazjować ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak fantazjować ? Masz mentalnośc z 3 swiata .

jesli jest coś zniszczone to normalne .Ostatnio sam kupiłem o 140zł tansze chłodzenie wodne bo ktoś zle potraktował pare finów .

Sam fantazjujesz ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak fantazjować ? Masz mentalnośc z 3 swiata .

jesli jest coś zniszczone to normalne .Ostatnio sam kupiłem o 140zł tansze chłodzenie wodne bo ktoś zle potraktował pare finów .

Sam fantazjujesz ;)

Ten makaron nawijaj na uszy, ale przedszkolakom. Gdzie masz przeceny na karty ze zwrotów jak sugerujesz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem z toba jest taki ze nawet nie umiesz 2 postów ze zrozumieniem przeczytać :lol2: Dla mnie szkoda pradu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli już mówimy o gwarancjach u nv:

Najgorzej (samo przyjęcie gwarancji trwa latami, nie mówiąc już o pobycie w serwisie + gwarancja trwa tylko 2 lata - sam bóg nie wie gdzie jest ich serwis): Palit

Słabo (przyjęcie do gwarancji trwa do 24 dni w serwisie bywają kilka dni, ale gwarancja trwa już 3 lata): MSi, Asus

Dobrze (3 / 5 lat gwarancji, przyjęcie do serwisu trwa do 5 dni): Zotac / Gigabyte

Świetnie (po zarejestrowaniu nawet 10 lat gwarancji, kilka dni roboczych i przychodzi kurier z kartą): Evga

Co do sklepów:

ANI KUPUJĄCY ANI SPRZEDAJĄCY NIE SĄ DOBRZY JEST TO MNIEJ WIĘCEJ 50/50

Sklep:

wysyła towar po zwrocie - w/w wkładanie do "składaków" to bdb pomysł, szczególnie, że bardzo często ludzie na forum proszą o kod bo nie umieją składać i zaryzykuje nawet stwierdzeniem, że więcej kupuję się zestawów z składaniem, niż bez

Kupujący:

Odsyła towar bo mu się słabo kręci / piszczą mu cewki - jeśli to są powody do wymiany karty, to powiedz mi: Czy twoje iq przekracza numer twojego buta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten makaron nawijaj na uszy, ale przedszkolakom. Gdzie masz przeceny na karty ze zwrotów jak sugerujesz ?

Gdzie? Wszędzie za wyjątkiem Polski, ale i nawet na naszym rodzimym poletku w znanym serwisie aukcyjnym...zresztą, słyszałeś o czymś takim jak m.in. outlet? Tak, nawet Morele ma swój outlet na wspomnianym portalu aukcyjnym. Praktycznie każdy sprzęt, który jest sprzętem serwisowanym, naprawianym, nie będącym nowym w rozumieniu tego pojęcia, to sprzęt np. z gwarancją typu 3-6 miesięcy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam dostałem pełna gw 24 m-ce .Mam nadzieje ze jak sie nie popsuje to nie bedzie problemu z gw :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie? Wszędzie za wyjątkiem Polski, ale i nawet na naszym rodzimym poletku w znanym serwisie aukcyjnym...zresztą, słyszałeś o czymś takim jak m.in. outlet? Tak, nawet Morele ma swój outlet na wspomnianym portalu aukcyjnym. Praktycznie każdy sprzęt, który jest sprzętem serwisowanym, naprawianym, nie będącym nowym w rozumieniu tego pojęcia, to sprzęt np. z gwarancją typu 3-6 miesięcy.

Słyszałem o outlet. Ta odp. nie tyczyła się twojej wypowiedzi. Po naprawie to co innego, pisałem o zwrotach, takich aukcji outletowych tam nie widziałem jeśli chodzi o części komputerowe, laptopy tak. A ty słyszałeś o innych sklepach z elektroniką, bo ciągle nawijasz o jednym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie? Wszędzie za wyjątkiem Polski, ale i nawet na naszym rodzimym poletku w znanym serwisie aukcyjnym...zresztą, słyszałeś o czymś takim jak m.in. outlet? Tak, nawet Morele ma swój outlet na wspomnianym portalu aukcyjnym. Praktycznie każdy sprzęt, który jest sprzętem serwisowanym, naprawianym, nie będącym nowym w rozumieniu tego pojęcia, to sprzęt np. z gwarancją typu 3-6 miesięcy.

 

Dokładnie. W USA i nie tylko, są sklepy pełne takiego 'open box' sprzętu komputerowego, telewizorów itp. po cenie niższej niż nowe, bo coś co nie jest w oryginalnym opakowaniu/było otwierane wcześniej nie jest już nowe, i sprzedawanie tego jako nowe to pogwałcenie praw konsumenta.

 

Ostatnio nawet jakiś youtuber nagrał filmik o tym jak przyszedł mu zasilacz z newegg.com i pudełko było wcześniej otwierane (i to nie pierwszy raz mu się przytrafiło). Facet składa pecety dla swoich klientów i teraz przychodzi mu taki zasilacz który był otwierany, nie wie czy ktoś odesłał bo miał jakieś wady, i ma teraz wsadzić komuś do kompa bo przecież nie będzie czekał dwa tygodnie na RMA. To niepoważne z ich strony. Zamienił wszystkie linki z newegg na amazona na swoim kanale i nagrał filmik o tym, a tu praktycznie wszyscy oprócz Firekage bronią sklepu bo najważniejszy jest przecież obrót dla sklepu. Pff. Płacisz za cenę nowego sprzętu to ma być nowy a nie dotykany przez 3 osoby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem o outlet. Ta odp. nie tyczyła się twojej wypowiedzi. Po naprawie to co innego, pisałem o zwrotach, takich aukcji outletowych tam nie widziałem jeśli chodzi o części komputerowe, laptopy tak. A ty słyszałeś o innych sklepach z elektroniką, bo ciągle nawijasz o jednym.

Chwileczkę, chcesz abym pokazał Ci linki do tego? Raczysz chyba sobie żartować - nie płacą mi za śledzenie modeli biznesowych naszych rodzimych firm, piszę Ci o tym, jak wygląda praktyka:

-za granicą

-u nas, w przypadku niektórych firm i do tego podałem przykład: outlet.

 

 

Pytano konkretnie, udzielono rzeczowej odpowiedzi, nie interesuje mnie reszta, a nie mam zamiaru tracić czasu i szukać na szybko takich firm...bez żartów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Pytano konkretnie, udzielono rzeczowej odpowiedzi, nie interesuje mnie reszta, a nie mam zamiaru tracić czasu i szukać na szybko takich firm...bez żartów.

http://www.komputronik.pl/category/11868/Wyprzedaz.html?sb=&sd=&p=1&sa=&showProducts=1

wystraczy wpisac wyprzedaż :cool:

 

Słyszałem o outlet. Ta odp. nie tyczyła się twojej wypowiedzi. Po naprawie to co innego, pisałem o zwrotach, takich aukcji outletowych tam nie widziałem jeśli chodzi o części komputerowe, laptopy tak. A ty słyszałeś o innych sklepach z elektroniką, bo ciągle nawijasz o jednym.

http://www.komputronik.pl/product/226727/Elektronika/Wyprzeda%C5%BC/Wyprzeda%C5%BC_Logitech_M705_Marathon_Silver_Otwarte_opakowanie.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do serwisu to też polecam EVGA. Działają szybko i sprawnie, a do tego w razie sprzedaży karty bez żadnych komplikacji gwarancja przechodzi na nabywcę i pozwalają na modyfikację chłodzenia. Jedyny minus to koszty wysyłki do Niemiec (wysyłka zwrotna jest za darmo).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do serwisu to też polecam EVGA. Działają szybko i sprawnie, a do tego w razie sprzedaży karty bez żadnych komplikacji gwarancja przechodzi na nabywcę i pozwalają na modyfikację chłodzenia. Jedyny minus to koszty wysyłki do Niemiec (wysyłka zwrotna jest za darmo).

Dobrze, że nie na Wyspy Hula Gula :lol2: A jeśli chodzi o tamte wyprzedaże, to w większości laptopy. A tak generalnie pracowałem w serwisie komputerowym w kraju i wiem jak to wszystko wygląda w praktyce. Miłej nocki i polecam EVGA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EVGA i tyle w temacie kosmiczny czas gwarancji po rejestracji produktu na stronie oraz to że "naprawa" kończy się wysyłaniem nowego sprzętu (nie słyszałem żeby komuś naprawiali) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli sie popsuje po 2 latach karta ge EVGa to jak dostaje nowa to gw leci od nowa czy kontynuacja ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kontynuacja

Czyli coś co nie jest zgodne z polskim prawem...

"Art. 581. § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej."

 

Lata temu padly mi głośniki jednej renomowanej firmy - nowa gwarancja łącznie z nowym towarem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale z EVGĄ jest tak, że gwarancja liczy się od daty wysłania produktu od EVGI do sklepu, a skąd ja mam wiedzieć ile leży w sklepie? I jeśli w sklepie taki GTX 970 leży rok to z 3 lat zostaje mi 2 lata gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z ustawą może odesłać i korzysta z tego prawa bo nie dostał towaru, który spełniać ma określone warunki! Zrozumcie to wreszcie, przestańcie robić za "jeleni" i znajcie swoje prawa. Ustawa precyzuje co może, czego nie, a opakowanie nie jest PRODUKTEM, za który się płaci! PRODUKT ma: "zwrócić w stanie niezmienionym, chyba że zmiana ta była konieczna w granicach zwykłego zarządu".

 

Cytujesz nieaktualne przepisy. Obecnie pojęcie zwykłego zarządu już nie funkcjonuje i klient już nie może praktycznie robić czego chce z towarem jak wynikało z interpretacji wcześniejszej ustawy. Wcześniej klient miał możliwość korzystania z towaru w graniach przeznaczenia produktu. Zgodnie z obecnie obowiązującym prawem może towar tylko sprawdzić:

 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Zgodnie z obecnym staniwiskiem UOKiK, KE i duchem ustawy klient może towar sprawdzić w zakresie zbliżonym do tego jak w zwykłym sklepie. Obecnie klient ponosi pełną odpowiedzialność, jeśli odesłany towar nie może być oferowany jako nowy. Możesz kupić pralkę i ją rozpakować, podłączyć do gniazdka, ale prać nie możesz. A wcześniej można było...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepisy zmieniły się, to fakt, co ciekawe - zacytowałem to z lipcowego przedruku jednej z gazet...dziwne, że nie wspomnieli o tym.

 

Na marginesie - przykład z pralką imho nie do końca jest według mnie realny, a i nie odnosi się do tej sytuacji. Wiele urządzeń tego typu ma w instrukcji napisane, że nie wolno odpalać tego "na sucho"...Miałem kiedyś robot kuchenny, którego przeznaczeniem było m. in. siekanie mięsa (nie mówię o mikserach kuchennych). Rodzinka nie czytając instrukcji, odpaliła go bez mięsa...silnik wyleciał górą :E

 

Wracając - w przypadku tej karty jedyną możliwością sprawdzenia rzeczy, oraz wspomnianych cech, będzie i tak jej odpalenie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...