Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

N@rcyzzz

Dyskusja o Lidze Typerów

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Push-up3k

Nie jestem grafikiem i do środy 11:30 nie mam czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja forma dno praktycznie a fazie pucharowej wygrywali wszyscy Ci co nie chciałem :E Plus zabrakło mi neta żeby obstawić finał w którym miałem dać 4:0 dla Hiszpy :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a się pytam do kur*y nędzy czemu jestem lukas100, a nie lukaso100?! :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Push-up3k

Nie wiem.

Nie zwróciłem w sumie nigdy na to uwagi :E

Zawsze czytałem lukas, a to 3 lata na forum jesteś :E

Zaraz...

To dokładnie na tym polega dysleksja. Nie przypuszczałem, że po tylu latach, takie coś może mi się przydarzyć. Zaraz poprawię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w STS wszystkie pieniadze przeje***** :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Push-up3k

Mam w planach na przyszły sezon zrobić LT dla 3 lub 4 lig. Anglia, Włochy, Hiszpania i pewnie też Niemcy. Dodatkowo będzie pewnie też widniał Ranking Mistrzów Typera. Będą tam trafiać trzy (albo 5?) najlepsze wyniki z każdej kolejki wszystkich 'Podlig Typera'.

 

Ja się zajmę Rankingiem oraz Włochami. Szukam kandydatów na prowadzenia pozostałych lig. Pytanie od razu czy Cantona77 chciałby wejść w spółkę i poprowadzić całe 38 kolejek PS? Oczywiście zgodnie z tymi zasadami co były (punkt za rozstrzygnięcie, 3 za dokładny wynik + bonusy za trafienie 6 rozstrzygnięć 30% i za trafienie 4 wyników 50% - dokładne stawki jeszcze do ustalenia).

 

Jak nie będzie chętnych do sierpnia to stawiam LT Serie A oraz LM. Sam.

Udostępnij tę odpowiedź