Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Flashback

Naprawa słuchawek dousznych

Rekomendowane odpowiedzi

Moje słuchawki douszne to Creative ep-630, służyły dobrze prawie 2 lata, aż do przedwczoraj. Po prostu lewa słuchawka nie gra. Nie wiem co się stało. Poruszanie kablem też nic nie daje. Czy da się jakimś domowym sposobem sprawdzić, w którym miejscu jest problem i jak go naprawić? Co mam czynić, pomóżcie. Jestem zielony w tych sprawach. Fajnie by było gdy by się dało naprawić, bo naprawdę sobie je chwalę i zaoszczędził bym kilkadziesiąt złotych na kupnie nowych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, takie małe "gówienka" bardzo ciężko rozebrać, chyba nie ma tam śrubek. Jeżeli ci na nich nie zależy to spróbuj je jakoś rozedrzeć i zobacz do środka, może jakiś kabel się odczepił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najpierw musisz "zdjąć" (odkleić) metalowe/srebrne nakładki i potem już z górki, odklejasz tulejki na które nakładasz gumki i masz dostęp do przetwornika, który powinien się dać wysunąć z obudowy.

Pytanie: czy padł kabel czy driver (przetwornik) - odpowiedź: dowiesz się jak je zrekablujesz = odlutujesz stary kabel i dolutujesz nowy.

 

pomocne linki

http://www.head-fi.org/t/184576/how-do-i-open-up-a-creative-ep-630

http://www.head-fi.org/t/388701/my-first-mod-ep-630-re-cable

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No też miałem te słuchawki działały dobre 2 lata to w sumie długo i też ze 2 miechy temu lewa słuchawka zaczeła grać o 80% ciszej od prawej heh dziwny przypadek...

Poprotu słuchawki trafiły do kosza na te 60zł nie ma co się bawić, ale grały spoko jak na te 60zł:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników