Skocz do zawartości

azgan

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    42706
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    90

Ostatnia wygrana azgan w dniu 9 Grudnia 2022

Użytkownicy przyznają azgan punkty reputacji!

Reputacja

8549 Excellent

O azgan

  • Tytuł
    Uzależniony od forum

Ostatnie wizyty

117852 wyświetleń profilu
  1. Nie ma żadnych wojenek bo nie ma o co tutaj walczyć. Jaki koń jest każdy widzi 😁 Ignoruje się zwyczajnie pajacowanie, metoda sprawdzona przez innych 😉 Jeden typ ubzdurał sobie że gram tylko na konsoli i to jest jego jedyny argument nawet jak mam sprzęt z i9 i RTX4080 gdzie wszystko można samemu sprawdzić 😄 Wystarczy zabrać mu atencję i będzie robić fikołki żeby tylko jego było na wierzchu. W innych tematach masa osób zwracała uwagę na to jak obiektywne są jego opinie gdzie każda kolejna gra jest dla niego zawsze najlepsza nawet totalne 💩 będzie super wystarczy zajrzeć do tematu np. z Suicide Squad: Kill The Justice League 😆 Teraz jak się jeszcze wyjaśniło że to banita wygnany z forum to o co tutaj i z kim walczyć? To że zmienił nicka nie zmienia jego osoby Polecam dodać do ignorowanych tak jak robią to inne chłopaki i będzie spokój, niech pisze sam z sobą jak lubi 🤣.
  2. Dorwiesz pełną wersję to pewnie podczas grania pojawią się piękne screeny Twojego Autorstwa i jeszcze będzie zdziwienie jak to potrafi wyglądać bo dobrze wyglądających miejscówek tutaj nie brakuje (sam zresztą zobaczysz). Zawsze tak robisz a to rozleniwia bo po co to robić jak Ty to zrobisz i tak lepiej 😉. Na forum jesteś naczelnym fotografem od giereczek więc to Twoja rola 😁. Wystarczy obczaić ile tego zrobiłeś z Final Fantasy XVI a każde kolejne fotki były lepsze.
  3. Różnice widać nawet na telefonie i tym screenie z kompresją YouTube 😅 a co dopiero na dużym TV. Nic a nic nie widać różnicy ani tego o czym piszą w tekście na Eurogamer.net, wszyscy wymyślają . Nie wiem jak trzeba być ślepym żeby tego nie widzieć. W Quality mode dużo lepiej to wygląda, widać nawet pasma włosów a w performance jest jedna wielka plama zamiast głowy. Wszystkie drobne detale wyraźnie na tym tracą. Nawet na skałach nie widać ich chropowatości gdzie w trybie z dynamicznym 4K na tej samej scenie bez problemu jest to dostrzegalne i ostrzejsze . Ej no weź przecież jest kompresja YouTube i nic nie widać, nie da się tego porównać 🤣
  4. Dokładnie Serio jak ktoś ma zamiar grać w tym rozciapanym performance mode to lepiej sobie odpuścić i poczekać na wersję PC bo tego raczej już nie poprawią. Nie poprawili tego w wersji demo i na premierę jest taka sama 💩. W quality model może i jest cinemanic expirence ale za to stabilne i klateczki tak nie skaczą. Rozdzielczość jest za niska w trybie wydajności + agresywne TAA i jest totalne mydło. W trybie jakości przynajmniej jest to 4K fakt nie zawsze natywne bo tutaj rozdzielczość jest też dynamicza ale przynajmniej z tego co piszą nawet jak spada to nie ma takiego dramatu. "Rebirth offers two visual modes - a graphics mode, which targets 30fps, and a performance mode which targets 60fps. Underlying visual settings appear to be a match here, so you're getting identical shadows, draw distances, and all the rest of it as far as I can tell. Resolution for the performance mode averages at around 1152p, while the graphics mode is usually at or near 4K, with both modes employing dynamic resolution. That's nothing particularly special, but there is a very odd quirk with the performance mode. The game doesn't upscale using a typical bicubic or bilinear method, but instead seems to double the pixels using a nearest neighbour technique or something similar, albeit with a slightly soft final resolve. It's noticeably blocky and still doesn't look much sharper than more conventional scaling methods".
  5. Odnośnie Horizon to nie tylko ja mam takie odczucia w kwestii otwartego świata mało tego tutaj gość słusznie mówiąc o Horizon Forbidden West zwrócił uwagę że w Rebirth nie ma tej mgły wszechobecnej w tym wcześniej wymienionym tytuły przez co jest lepsza widoczność tego co jest na dalszym planie
  6. Dziwię się że ktoś jeszcze z nim próbuje dyskutować i odp. Gość który został siłą wyproszony z forum kilkukrotnie i dostał twardego bana wraca pod innym nickiem raz po raz niczym ODIN85 i udaje że wszystko gra 😅 Baw się dobrze 😊 @Reddzik Nic się nie zmieniło z premierowym Patchem. Tryb wydajności to nadal katastrofa i jedna wielka breja na ekranie. Rebirth dobrze wygląda tylko w trybie jakości.
  7. Link był widocznie nie wszyscy ogarnają na tyle angielski i pewnie dlatego tyle osób czekało na spolszczenie do Part I Dokładnie i też już o tym wspominałem 😁
  8. Bez oglądania zawarte w tekście informacje jasno mówią że rozdzielczość w trybie quality jest 4K lub blisko tego a tryb performance to średnio 1512p i oba tryby korzystają z dynamicznego skalowania rozdzielczości więc różnica w ostrości obrazu jest i będzie bardzo duża. Dodatkowo tryb wydajności jest bardzo niestabilny a tryb jakości trzyma praktycznie 30fps na sztywno. Co wypada lepiej względem Intergrade a co gorzej też jest podane jak na tacy. Tak jak mówiłem Rebirth ilością detali oraz otwartością świata już ma przewagę nad Part I. Do tego lepiej odwzorowane postacie, włosy, skóra oraz zasięg rysowania obiektów gdzie w Intergrade często są w 2D.
  9. @Jaycob Digital Foundry tekst Eurogamer.net na bazie materiału od DF + "spolszczenie".
  10. Pod jakim względem? Liniowe lokacje to poziom z Part I a otwartych nie ma w Intergrade. Postacie też są lepiej dopracowane w Rebirth. W Final Fantasy XVI to tam za dużo otwartości nie było a graficznie Luminous Engine nie wypada lepiej od Unreal Engine 4. Jedynie przyzwyanie sumonow i walka nimi lepiej jest zrobiona w FF16.
  11. Widać jak grał w to demo 😆. Pewnie nawet nie dotarł do tych otwartych terenów bo to wymaga przejścia 1 części demka tej bardziej linowej żeby odblokować drugą a to nie zabawa na 5 min . Masz rację to bardzo fajny smaczek dodany w Rebirth. Poza walką można też budować relacje z drużyną i tego też nie było w Intergrade 👍. Póki co eksploracja i fabuła a minigierki może później 😁
  12. Dlatego kupiłem cyfrę to nie pierwszy raz jak są jakieś jaja z płytami
  13. Tylko zauważ że Raider i Vector ma 175W a nie 150W jak np. ten Razer Blade i nie bez powodu w testach piszą że MSI ma jedne z najlepszych GPU w lapkach Z testu Vectora - więc sprzęt, sprzętowi nie równy i zależy co się testuje 😉 "Duży rozmiar i głośne wentylatory nie poszły na marne, ponieważ model ten wyróżnia się pod względem wydajności. Procesor graficzny RTX 4080 o mocy 175 W GeForce PROCESOR GRAFICZNY RTX 4080 jest o około 10 procent szybszy niż przeciętnie, dzięki czemu dorównuje nawet niektórym laptopom wyposażonym w RTX 4090. Sam ten fakt prawdopodobnie przyciągnie łowców wydajności, którzy nie mają nic przeciwko poświęceniu odrobiny przenośności dla tej dodatkowej mocy. Gruba obudowa jest również sztywna i ma mocną pokrywę, czego nie można powiedzieć o wielu cieńszych alternatywach". Źródło: https://www.notebookcheck.pl/Recenzja-laptopa-MSI-Vector-16-HX-Wydajnosc-Tytana-bez-ceny-Tytana.800149.0.html
  14. Na pewno ogląda się to lepiej niż te wypierdy dishara aka Kamilka z "kurasami" jak zarabiać na piraceniu gier i sprzedawaniu dostępu do konta za co zresztą poleciał z forum a później błagał BlindObserver żeby dał mu jeszcze jedną szansę którą i tak zmarnował 😉 Walka jest bardzo widowiskowa co chwilę coś się dzieje na ekranie i sprawia dużo frajdy. Jeśli są jakieś zmiany to nie odczuwam zbytnio tego względem Intergrade. Najbardziej odczuwalna zmiana to swoboda jaką dostajemy w Rebirth w chwili kiedy gra zaczyna być sandboxm. Eksploracja, widoczki i walka podczas zwiedzania tego świata to czysta przyjemność.
  15. @Keken Sam widzisz gdzie, co i na jakich stronkach z testami piszą bo zamieściłem linki do źródła. Dwa niezależne źródła a zbierzność w tym co podają jest spora. Kolejne źródło: "GeForce RTX 4090 Laptop wykorzystuje jądro krzemowe AD103, tzn. to samo, które napędza GeForce'a RTX 4080 w wersji dla pecetów. Układ ten wytwarzany jest w fabrykach tajwańskiego TSMC w procesie technologicznym 5 nm, a konkretniej w opracowanej z myślą o NVIDII wersji tej litografii o nazwie 4N. Na pokładzie mamy 45,9 mld tranzystorów, które zajmują powierzchnię równą ok. 379 mm2. Co do liczby bloków SM, laptopowy GeForce RTX 4090 ma dostępnych 76 sztuk, a to przekłada się na taką samą liczbę tzw. rdzeni RT, 304 Tensory oraz 304/9728 jednostki teksturujące i cieniujące. Innymi słowy, dostępne zasoby obliczeniowe są takie same jak dla GeForce'a RTX 4080 dla komputerów osobistych. Różnica pojawia się za to w temacie podsystemu VRAM, bo co prawda oba GPU mają 16 GB pamięci graficznej, ale model dla pecetów bazuje na kościach GDDR6X, podczas gdy dzisiejszy bohater oparty jest o zwykłe GDDR6, co oznacza spadek teoretycznej przepustowości - z 717 GB/s do 576 GB/s. Ponadto zieloni wyraźnie obniżyli TDP, z 320 W do zakresu 80-150 W, rzecz jasna z uwagi na mniejsze możliwości chłodzenia komputerów przenośnych, gdzie nie ma miejsca na rozbudowane radiatory. Przy czym warto dodać, że Razer Blade 16, który posłużył do wykonania testów, ma PL ustawione na dopuszczalne maksimum, tj. 150 W". https://ithardware.pl/testyirecenzje/rtx_4090_laptop_vs_desktop_test_recenzja_opinia-26456.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...