Skocz do zawartości

DjXbeat

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    9884
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana DjXbeat w dniu 11 Sierpnia

Użytkownicy przyznają DjXbeat punkty reputacji!

Reputacja

2437 Excellent

O DjXbeat

  • Tytuł
    Król na zamku
  • Urodziny 09/11/1986

Ostatnie wizyty

99967 wyświetleń profilu
  1. Najważniejsze to mieć gwarancję na baterię i napęd a tą mają praktycznie wszystkie Tesle bo ona obowiązuje 8 lat lub 192tyś km.
  2. Plusem nowej wersji jest lepsze wyciszenie wnętrza. W moim samochodzie są 3 ryski 1.5-2.5cm. co też miało przełożenie na cenę. Opony 4mm, klocki 6mm Wolę ryski niż dopłacić 100. Polerka je zniweluje praktycznie do 0
  3. Takiej wersji już nie dostaniesz bo obecnie w sprzedaży jest nowa 3, dość mocno przebudowana. Niestety sporo rzeczy zmienili na minus np brak manetki od kierunków, brak czujników parkowania czy brak manetki do wrzucania biegów. Bieg D lub R wrzucasz na ekranie. Przesuwając palcem w dół jedziesz do tyłu. Przesuwając palec w górę jedziesz do przodu O wrzucaniu kierunków już nie będę pisał bo to już jest porażka totalna
  4. Ja dałem 160k za Teslę 3 Long Range AWD z baterią 82kwh z pażdziernika 2022r z dokładnym przebiegiem 32200km. Model 3 Long Range z Dwusilnikowym Napędem na Wszystkie Koła Lakier Solid Black Koła Aero 18" Wnętrze Al Black Premium Autopilot Rozszerzony Autopilot Funkcjonalność zimowa
  5. Tylko to dotyczy ładowania z 1 fazy, której ja nie biorę pod uwagę. Ładowanie z 3 faz 8-11kW ma sprawność 95%.
  6. @Camis Ja mam G12W i w taryfie dziennej płace 0.97zł za kwh a w taryfie nocnej i przez cały weekend wychodzi 0.73zł za kwh. W sezonie gdy PV nie będzie już wstanie naładować auta czyli od listopada do stycznia auto będę ładował w taryfie nocnej. Większość ładowarek ma straty ładowania na poziomie ~5%. Skąd 20%? Co z obsługą, wsparciem, gwarancją, niezawodnością tych aut? To, że ma większą baterię z lepszym zasięgiem nie oznacza, że jest lepszym samochodem.
  7. Ja dopiero będę auto odbierał, napisałem wcześniej Znajomy ma taką samą wersję to przy 140km/h zjada mu 20kwh/100km latem i 25kwh/100km zimą.
  8. Tesla 3 Long Range AWD z 2022r to wydatek ~150tyś zł. Ja dołożyłem 10tyś i kupiłem certyfikowaną z salonu Tesli z przebiegiem 30tyś km na pełnej gwarancji wydłużonej o dodatkowy rok czyli do października 2027r lub do przekroczenia 100tyś km. Na baterie i napęd gwarancję mam do października 2030r lub do 192tyś km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...