Skocz do zawartości

DjXbeat

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    9796
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana DjXbeat w dniu 25 Lutego

Użytkownicy przyznają DjXbeat punkty reputacji!

Reputacja

2337 Excellent

O DjXbeat

  • Tytuł
    Król na zamku
  • Urodziny 09/11/1986

Ostatnie wizyty

99784 wyświetleń profilu
  1. Jeszcze nie kupiłem. Ty była wynajęta Tesla 3 LR z 21r z przebiegiem 72tys km. Po wakacjach to cena używanych może iść do góry że względu na wzrost cen nowych Jestem w trakcie zakupu i sprawdzania ofert, celuję w rocznik 21-22 najlepiej w wersji Performance więc i tak na dotację się nie załapie bo tu trzeba liczyć 170k. Zimą ~250km. Wybrałem hotel gdzie jest ładowarka. Auto 2 dni stało bez ładowania z 12% baterii i dopiero 3 dnia przed wyjazdem naładowałem do pełna. Na trasie ładowałem się 2 razy, łącznie 17min i do domu dowiozłem 18% baterii bo w Strykowie więcej czasu czekałem na WC niż powinna mi się ładować bateria. Tak jak napisałeś na końcu. Elektryk to auto dla pewnej grupy odbiorców. Ja 90% rocznego przebiegu robię wokół komina. Mam przewymiarowaną instalację PV w netbilingu. Nie jeżdżę w trasy zimą. Właśnie dlatego zdecydowałem się na elektryka bo jest dla mnie najlepsza opcją. Na samej ropie oszczędze rocznie ponad 7tys zł . Trasa 750km o której wcześniej wspomniałem kosztowała mnie 100zł gdzie dieslem musiał bym na ropę wyłożyć ponad 300zl.
  2. Elektrykiem na pełnej baterii zrobię trasą 330-380km w zależności od warunków pogodowych więc wystarczy mi, że podczas postoju na siku podłącze ładowarkę na 5min i dojeżdżam bez problemu do celu gdzie wtedy mogę naładować baterię do pełna. Jazda zgodna z przepisami czyli 80% A2/A1 140km/h a reszta 50-90km/h. Zrobiłem ostatnio trasę Grodzisk - Gdańsk - Grodzisk czyli ponad 750km. W trasie ładowałem się dokładnie 17min. Z Grodziska wyjechałem na pełnej baterii i w trasie powrotnej z Gdańska również wyjechałem na pełnej baterii. 17min spędziłem na 2 ładowarkach.
  3. @Suchy211 O ile 2-3 lata temu mógł być z tym duży problem tak obecnie ten problem jest marginalny bo ładowarki wyrastają jak grzyby po deszczu.
  4. Bez przesady. Ja jeżdżąc w trasy zawszę robię 20min przerwy co 250-300km. Głównie na odpoczynek od pozycji siedzącej. W tym czasie można uzupełnić baterię na kolejne 300km trasy. Dieslem zrobię 1000km na pełnym baku a pomimo tego na takim dystansie robię 3 postoje po 20min aby odpocząć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...