Skocz do zawartości

SebastianFM

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    911
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8 Neutral

1 obserwujący

O SebastianFM

  • Tytuł
    Orator

Ostatnie wizyty

1551 wyświetleń profilu
  1. Czyli nie zajrzałeś do tych linków? Uruchomienie optixMeshViewer.exe z przełącznikiem --no-triangle-api, tak jak zostało to zrobione w tym teście, nie powoduje całkowitego wyłączenia korzystania z rdzeni RT. Dla mnie na pierwszy rzut oka widać, że z tymi wynikami dla RTX 2080 Ti jest coś nie tak. Przy RTX Off są za wysokie a dla RTX On wzrost wydajności jest zbyt mały. @tomcug, ja wykonam test na moim RTX 2070, jednak korzystając również z opisu z NVIDIA Developer Forum spróbuję całkowicie wyłączyć użycie rdzeni RT.
  2. Te testy po prostu zostały nieprawidłowo wykonane stąd taka przewaga RTX 2080 Ti nad Titan V. Tak w skrócie, to w teście podpisanym RTX Off były używane rdzenie RT w przypadku RTX 2080 Ti. https://forums.developer.nvidia.com/t/rtx-2080-ti-vs-gtx-1080-ti-and-titan-v-fermat-2-0-rtx-octanebench-2019-rtx-on/70825/4 https://forums.developer.nvidia.com/t/rtx-2080-ti-vs-gtx-1080-ti-and-titan-v-fermat-2-0-rtx-octanebench-2019-rtx-on/70825/5
  3. Wyciągasz chyba błędne wnioski. Gdzie niby gniecie? Czy w tym jednym teście w którym korzysta z Optix? W OctaneBench, bez użycia rdzeni RT, nie ma wcale takiej przewagi. Nie będzie ukrytych optymalizacji pod RT, ponieważ tak jak napisałem we wcześniejszym poście samo śledzenie promieni to tylko niewielka część całego procesu renderowania. Np. w Metro Exodus w każdej klatce nawet 25% zajmuje samo budowanie/aktualizacja drzewa BVH, które jest realizowane za pomocą Compute Shader'ów bez korzystania z rdzeni RT. Samo śledzenie promieni to 10 - 15%.
  4. Nie da się zwiększyć samej wydajności RT, praca rdzeni RT to średnio 10% czasu renderowania a reszta to po prostu obliczenia.
  5. A jak ci się nie chce latać po sądach to wtedy właśnie wybijasz im szyby w oknach. 😁
  6. Nie ma ciszy nocnej jest natomiast wykroczenie polegające na zakłócaniu spokoju porządku publicznego lub spoczynku nocnego. Można za to dostać mandat 500 zł. Kiedyś miałem sąsiadów studentów którzy robili w ciągu tygodnia głośne inprezy do późna w nocy, z karaoke i z darciem ryja. Raz im grzecznie zwróciłem uwagę, jednak zlali to więc następnym razem poprosiłem o pomoc policję. Od tego czasu miałem spokój.
  7. Wiedźmin 3 jest dobry do testowania stabilności karty graficznej. Jak nie masz czasu to przecież nie musisz grać, możesz zostawić uruchomioną grę. Dla karty graficznej nie ma raczej znaczenia, czy Geralt będzie się poruszać po mapie czy stać w miejscu. W tej grze nieprawidłowa praca GPU, właśnie np. po zbyt mocnym podkręceniu, najczęściej powoduje wywalenie się sterownika i w konsekwencji zakończenie gry a nie tylko np. artefakty. Często też właśnie Wiedźmin 3 "wyłapuje" błędy nawet jak 3DMark nie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...