Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.
Rekomendowane odpowiedzi
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Tematy
-
Odpowiedzi
-
Przez AndrzejTrg · Napisano
Zmęczenie materiału tam się nie znam ale pewnie ilość kliknięć na styku osiągnęła limit i ma prawo nie działać prawidłowo. Pewnie jakaś tam ilość jest przewidziana jak w myszkach(teoretyzuje) a Ty przypadkiem jakiś czas temu analogów nie wymieniałeś? Nie lepiej już dać temu padu spokój i dać mu odejść i kupić nowego? -
Przez AndrzejTrg · Napisano
to że Ci w grze nie idzie, to nie znaczy że to przez ping... po za tym ping 40 jest ok. Jakbyś miał skoki z 40 do 100 to byłby problem, ale z 25-40 to nie problem i na pewno nie wpływa na jakość rozgrywki. Chodzi o to żeby połączenie było stabilne i z tego co wkleiłeś to takie masz, więc szukasz problemu na siłę. -
witam Z690 Taichi obsługuje bez problemu BCLK OC czy Z690 Taichi Razer, czy obie?
-
@Kelero W międzyczasie też udało mi się dokopać do paru informacji związanych z TDU na prockach dwurdzeniowych i faktycznie wychodzi na to, że możesz mieć rację. Gra miała tak kiepską optymalizację i jednym działała bardzo dobrze, a innym właśnie gorzej/tragicznie. Tak na szybko wrzucę parę linków na ten temat: https://forum.dobreprogramy.pl/t/skaczace-gry-amd-athlon-x2-dual-core-4600/136308 https://forum.gram.pl/temat/60950-problem-z-test-drive-unlimited-dosc-nietypowy/ https://forum.purepc.pl/topic/181614-test-drive-unlimited/page/227/#comment-2917404 Z kolei ja ten tytuł pamiętam jako bardzo płynny oraz bardzo grywalny, tak jak na testach od Tom's Hardware: https://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-4850,1957-13.html Lub: https://www.tomshardware.com/reviews/athlon-gaming-benchmark,2054-8.html Jak się nie przesadziło z detalami, rozdzielczością oraz FSAA, to jak najbardziej można było miło pograć. Wszystkie powyższe wykresy pokazują wydajność na maksymalnych detalach z włączonym HDR'em. Pamiętam że na moim Athlon'ie 64 3200+ Venice s.754 grałem maksymalnie na rozdzielczości 1024x768, detale wysokie, HDR wyłączony, V-sync wyłączony, FSAA na 0x lub 2x i Anizo dałem sobie na x16, bo lubię ładne tekstury Jednakże wiem też jak to jest z pamięcią. Dla mnie wtedy było to przyjemne płynne, ale nigdy nie sprawdzałem faktycznego fps'a w grze (z racji braku zasobów sprzętowych, bo wszystko inne musiało być wyłączone). Jak najbardziej istnieje szansa, że gra nie osiągała u mnie 60 fps, a właśnie bliżej 45-50. Myślę jednak, że niską płynność na poziomie 30 fps'ów i mniej bym dobrze zapamiętał. Poza tym nie przejmowałem się aż tak bardzo minimalnym fps'em. Owszem, w mieście gra chodziła wolniej, ale zawsze dało się omijać obszar miejski, tak aby móc się cieszyć przyjemną rozgrywką. Pamiętam również, że od zawsze, we wszystkich ścigałkach, wybierałem kamerę na zderzaku Tym bardziej mnie to zmotywowało to przeprowadzenia testów wydajności, tak abym mógł poznać faktyczny fps Myślę, że kiedyś poczynię takie testy, dla zaspokojenia własnej dociekliwości ... ____________________ Na dzisiaj udało mi się przygotować ten test sterowników, o którym wspominałem we wcześniejszym poście. Platforma testowa oraz wszelakie ustawienia takie jak wcześniej, za wyjątkiem innej karty graficznej, tym razem średniaka z serii 7000: ASUS GeForce 7600 GT 256MB 128Bit ... Wybrałem cztery wersje sterowników ForceWare: ForceWare | 94.24 | Windows XP | datowane na 19 kwietnia 2007 ForceWare | 169.21 | Windows XP | datowane na 5 grudnia 2007 GeForce/ION | 197.45 | Windows XP | datowane na 3 kwietnia 2010 GeForce | 307.83 | Windows XP | datowane na 31 stycznia 2013 Premiera karty graficznej, której dotyczy test: 9 marca 2006. ... Dla przypomnienia/ciekawostki, data premiery gry Test Drive Unlimited: 5 września 2006. A poszczególne procesory zgodnie z poniższymi tabelkami: (źródło: Wikipedia) ... Wyniki w testach syntetycznych wrzucam zgodnie z kolejnością premiery kolejnych wersji sterownika, poczynając od najstarszej: 3DMark2001 SE po raz kolejny ładnie pokazał swoją wrażliwość na zbyt nowe sterowniki. Co ciekawe, tym razem ucierpiała również wydajność w teście stricte graficznym Game 4 Nature. ... Pod względem punktowym ta wersja 3DMark'a również wydaje się preferować starsze sterowniki. Test Wings of Fury doskonale ukazuje większy narzut na procesor z każdą kolejną wersją sterownika. Jednakże w tej wersji 3DMark'a jesteśmy w stanie zaobserwować lepszą wydajność 3D w teście Mother Nature, poczynając od wersji 197.45. ... W 3DMark'u 05 po raz pierwszy najstarsze sterowniki zaczynają odstawać od reszty, która oferuje liniową wydajność. ... W '06 najstarsze sterowniki odjęły wydajność procesora w testach CPU, gdzie reszta trzymała się liniowo. W tym teście po raz kolejny wygrał optymalny kompromis pomiędzy narzutem na procesor, a wydajnością w 3D. ... Nie bez przyczyny sterowniki ForceWare 169.21 są tak często używane w zestawieniu z kartami z serii 7000 Co prawda, na internecie chodzą również słuchy, że wersje 175.19 oraz 186.18 są najlepsze do gier z tamtego okresu. W teorii powinny być one właśnie takim pomostem pomiędzy wydajnością w syntetykach, a kompatybilnością (łatkami) dla "nowszych" tytułów gier dla kart z serii 7000. Jak coś, zostawiam namiary na te dwie wersje: https://www.nvidia.com/content/DriverDownloads/confirmation.php?url=/Windows/175.19/175.19_geforce_winxp_32bit_international_whql.exe&lang=pl&type=GeForce https://www.nvidia.com/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/186.18/186.18_desktop_winxp_32bit_international_whql.exe&lang=pl&type=GeForce Sterowniki ForceWare 197.45 są z kolei wydają się być nieco zbyt nowe dla serii 7000 i o wiele lepiej radzą sobie w obecności zunifikowanych shader'ów, obecnych od serii kart GeForce 8000. Zaleca się je właśnie w obrębie tych trzech serii: 8000/9000 oraz późniejszej serii 200, z którymi te sterowniki radzą sobie najlepiej. Jednakże na koniec już dopowiem, że podtrzymuję moje ostatnie słowa oraz polecam @Kelero sprawdzenie w pierwszej kolejności sterowników 197.45, z racji na obecność SLI, które nie działało mi na wersji 94.24 (a 169.21 nie sprawdzałem). Tyle ode mnie na tę chwilę
-
Aktywni użytkownicy