Skocz do zawartości

LeBomB

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    9756
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana LeBomB w dniu 12 Marca

Użytkownicy przyznają LeBomB punkty reputacji!

Reputacja

2284 Excellent

O LeBomB

  • Tytuł
    Uzależniony od forum

Ostatnie wizyty

22324 wyświetleń profilu
  1. @AndrzejTrg niebieska lepsza
  2. I dziwnym "trafem" pada to z ust polityka który jest wiceprzewodniczącym skrajnie prawicowej i eurosceptycznej partii, reprezentanta frakcji ENF w Parlamencie Europejskim do której należą m.in. ludzie z Kongresu Nowej Prawicy
  3. czyli jak wprowadzają prawo o konfiskacie to źle, bo może ona dotknąć kogoś, kto np. wziął samochód po pijaku od kogoś itd. padało tu sporo argumentów. Jak chcą zmienić prawo, żeby to sąd decydował, to też źle, bo przecież pewnie robią to dla "swoich". Polska...
  4. A może wystarczy poszukać informacji i przestać robić zamieszanie? https://investmap.pl/zrobiono-kolejny-krok-ku-realizacji-gigantycznej-inwestycji-firmy-intel-w-polsce.a307777
  5. Autobus z elektrycznom dupom (pisownia celowa) Nie wierzę że nie dało się tego inaczej umieścić niż w "wózeczku na przegubie". Ciekaw jestem jak to w środku wygląda. ogólnie po zastanowieniu się to widzę pewne plusy takiej konstrukcji. 1. Wydzielony "przedział" na cały układ zasilania zwiększa bezpieczeństwo pasażerów, bo w przypadku awarii, kolizji itp. zapłon baterii w podłodze moim zdaniem zmniejsza szanse na wydostanie się, zapłon baterii na dachu stwarza problem elementów, które mogą się roztopić na poszkodowanych (w sumie to taka analiza na szybko, z ciekawości może sprawdzę jak to miało się w testach). 2. Łatwiej ogarnąć wymienność baterii na zasadzie wyjmij rozładowaną, włóż naładowaną i jedź dalej. 3. Faktycznie w teorii da się zwiększyć mocno pojemność i zwiększyć zasięg, bo można zmieniać wielkość samego modułu, nie zmieniając znacząco wielkości autobusu ani nie podnosząc jego środka ciężkości, co mogłoby być problematyczne przy bateriach na dachu. Za to jest też całkiem sporo wad i dlatego chciałbym to zobaczyć. a) środek ciężkości prawdpodonie mocno z tyłu i do tego napęd z tyłu, ciekaw jestem strat energii na rozpędzenie tego wszystkiego b) w związku z a) jak to się zachowuje pod górkę, na śliskiej nawierzchni, na pusto i wypełnione pasażerami itd. Ciekaw jestem co w testach wyjdzie.
  6. Ogólnie to sprawa do rozstrzygnięcia przez sąd, a nie publiczne linczowanie, co ostatnio jest po prostu "w modzie". Za dużo niewiadomych i słowo przeciwko słowu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...