Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

WKD622

Dlaczego nie warto kupować laptopów marki XNOTE?

Rekomendowane odpowiedzi

Poprostu masz pecha bo nie słyszałem o problemach tych laptopów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to żadna pociecha, ale poczytaj sobie o "serwisie" Asusa. ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hola hola...

Po 3 naprawach mają prawo dać nowy sprzęt chyba albo zwrot kaski...

Niech mnie ktoś poprawi

 

Najlepszy serwis o ile się nie popsuł ma Acer bo w Czechach

Raz wysyłałem,wszystko przebiegło bez problemów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ;). Nie ma nic takiego w warunkach gwarancji. Poza tym mają mnie w dupie bo nie dotyczą mnie prawa konsumenta. Komputer był wzięty na firmę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli laptop był kilkakrotnie serwisowany a mimo tego nadal nie został naprawiony to dlaczego nie domagasz się o zwrot pieniędzy?

 

 

edit: już nic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mimo to uważam że żeby wyjść z twarzą powinni sami zaproponować coś... Niestety tak się nie stało. W końcu komputer jest na gwarancji. I przeleżał łącznie 3 miesiące w naprawie.

 

Jakkolwiek byłby to pojedynczy przypadek to sposób w jaki traktują klienta jest żałosny. Facet z serwisu każe mi reinstalować windowsa? Czy to jest normalne?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do reinstalacji Windowsa, tak to jest normalne.

Na oprogramowanie nie ma gwarancji, ta czynność spoczywa na użytkowniku.

Taki zapis miałem kiedyś w warunkach gwarancji laptopa Dell Studio 1555.

Były i inne zapisy np. wymiana HDD czy RAM nie powodowała utraty gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

próbowałeś iść ze sprawą do Inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o Mediacje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie za bardzo wiedziałem do kogo się zwrócić. Zresztą... Oni kiedy komputer był w tej ostatniej 2 miesięcznej naprawie i już wiedzieliśmy że wrócił z niesprawną płytą i będzie kolejna naprawa, jak mówiłem celowo nawet umawiali się na telefon ale nie oddzwaniali. W ogóle ciężko się było do gościa dobić a ten co odbierał telefony był w ogóle niedecyzyjny, wszystko co mógł powiedzieć to "przepraszam" lub "bardzo mi przykro". W ten sposób jakoś przeleciały te 3 tyg, komputer przyszedł i niby wszystko było dalej w porządku. teraz prawdopodobnie jest już za późno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skoro nie rzecznik to może macie jakiegoś prawnika na etacie lub jakieś umowe,czy radce prawnego. Poszukaj, może dasz radę odzyskać jakoś kasę. Inspekcja handlu czy coś w ten deseń może pomorze.

 

edit: nie mów, że jest za późno póki tego nie sprawdzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawnik to jakiś wydatek. Nie było wtedy na to czasu i za bardzo możliwości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to żadna pociecha, ale poczytaj sobie o "serwisie" Asusa. ;-)

no wlasnie jest zasadnicza roznica miedzy czytaniem a doswiadczaniem chyba ze ty doswiadczasz sie czytajac , a wynika to z twoich wypowiedzi ze raczej sie w ten sposob doswiadczasz , czytaj dalej....

 

Hola hola...

Po 3 naprawach mają prawo dać nowy sprzęt chyba albo zwrot kaski...

Niech mnie ktoś poprawi

Najlepszy serwis o ile się nie popsuł ma Acer bo w Czechach

Raz wysyłałem,wszystko przebiegło bez problemów

 

Nowlasnie Kioski Clevo funkcjonuja bardziej na przykladzie wypychania towaru z magazynu bo taki priorytet jest, Wsparcie i pojecie techniczne pozostawia wiele uchybien, jak do tej pory hjedyny znany mi przypadek dokonania zwrotu Kwoty byla to firma ONE.de ktora przyjela zwrot po 2 miesiacach uzytkowania,

ASUS i wiekszosc firm oferuje wlasnie zwrot gotowki lub wymiana towaru na inny

 

Jeśli laptop był kilkakrotnie serwisowany a mimo tego nadal nie został naprawiony to dlaczego nie domagasz się o zwrot pieniędzy?

 

 

edit: już nic :)

 

mozna grac w pinponga przez caly okres gwarancyjny lub wymienic sprzet i cieszyc sie dobrym wizerunkiem Firmy , oczywiscie o ile firma nie zglosila upadlosci lub ma zamiar to oglosic wtedy dobry wizerunek ma sie nijak do zadowolenia klienta,

 

@Autor czyli sprzedawca nie wyszedl sam z inicjatywa by uszczesliwic klienta , a myslalem ze stac ich na wiecej w twoim przypadku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteśmy na forum komputerowym, są tez fora prawnicze.

To co ci powiedzą na forum prawniczym możesz potem zweryfikować na czasem organizowanych dniach darmowych porad prawnych itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mozna grac w pinponga przez caly okres gwarancyjny lub wymienic sprzet i cieszyc sie dobrym wizerunkiem Firmy , oczywiscie o ile firma nie zglosila upadlosci lub ma zamiar to oglosic wtedy dobry wizerunek ma sie nijak do zadowolenia klienta,

 

@Autor czyli sprzedawca nie wyszedl sam z inicjatywa by uszczesliwic klienta , a myslalem ze stac ich na wiecej w twoim przypadku.

 

Otóż to. Granie w pingponga. Dopiero po kilkukrotnym zasugerowaniu że powinni jakoś zrekompensować te wszystkie okresy przetrzymywania komputera w serwisie łaskawie obiecali że coś zaproponują i oddzwonią żeby dać znać co. Nie oddzwonili tylko na siłę wrzucili mi jakąś myszkę i grę. Obu rzeczy nigdy nie użyłem. Obie są mi kompletnie zbędne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że to żadna pociecha, ale poczytaj sobie o "serwisie" Asusa. ;-)

 

Korzystałem z serwisu ASUSA dwa razy i jestem mega zadowolony. m.in. wysłałem im tablet który miał pękniętą matrycę , ale wysłałem im by zrobili klawiaturę. Zrobili i jedno i drugie na gwarancji. Wszystk ozaąłtwione raz dwa. ALbo dobrze trafiłem, albo ktoś trafił źle :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Korzystałem z serwisu ASUSA dwa razy i jestem mega zadowolony. m.in. wysłałem im tablet który miał pękniętą matrycę , ale wysłałem im by zrobili klawiaturę. Zrobili i jedno i drugie na gwarancji. Wszystk ozaąłtwione raz dwa. ALbo dobrze trafiłem, albo ktoś trafił źle :)
A mi po pół roku walki przesyłali coraz to bardziej zniszczonego laptopa, aż finalnie się rozchodził.

Innego laptopa zmienili od podstaw... Był finalnie całkiem nowy - poza budą, bo się tak psuł.

Kolega non stop wysyłał srASUSa z wadliwa matrycą...

 

Serwis MSI jest dobry, ale ma swoje odpały.

 

Jednak wiele zależy od jakości i sztuki.

srASUS to ogólnie dno, do którego seria G7xx się nie wlicza.

MSI ma jakość dobrą i stabilną w całej linii produktów.

Clevo to taki niechciany i wypychany cuś... Sprzedać, zapomnieć, a klienta spławić. Chwała Zeusowi, że ta banda partaczy z Polskiej dystrybucji olała potencjalnego klienta i odpisywała po 2-3 tygodniach na pytania. Chciałem wydać 5000zł, ale dla nich klient się nie liczy. Finalnie cieszę się z MSI.

Najlepszy serwis, choć też z odchyłami ma ACER :)

O HP wypowiem się na dniach... Ciekawe jak uznają laptopa wysłanego dokładnie w ostatni dzień gwarancji. Na pewno więcej zakupów w X-Kom nie zrobię. Napaleni na kasę, klienta zlewają. Łamią prawa gwarancyjne itp... No i ceny wysokie :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie są niskie ceny laptopów? BO planuję zakup albo Asus r510jk z FHD I7-4710hq, 4gb ram, 850M albo MSI :: GP60 Leopard Pro i7-4720HQ/8GB/1000 GTX850M FHD oba za 3299 zł w x-kom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • @Send1N Jak swój kupowałem, to w tej cenie był bezkonkurencyjny i miał te 75Hz (reszta miała po 60Hz).                     27 cali 1440p miałem wcześniej, jakiegoś Samsunga na VA - nie jestem fanem VA.                     Po otwarciu z pudełka 32" 2560x1440 wydawało mi się, że przesadziłem, jednak po paru dniach przywykłem.                     A 240Hz nie byłoby lepsze?: https://www.morele.net/monitor-lg-ultragear-32gq850-b-11482812/
    • A czemu zaraz mówisz wyłącznie o skrajnościach? Ponadto wychodzi jak bardzo nie wiesz na czym polega UE. Co więcej znów wychodzi że trafiłem w punkt. 
    • Cześć. Szukam porady, bo troszkę się zgubiłem i nie mam pomysłu jak z tego wybrnąć. Posiadam jedno publiczne IP, gdzie brzegowym urządzeniem jest mikrotik dostawcy. Mam do niego niepełny dostęp ale firewalla mogę ustawiać. W firmie stoi serwer na którym jest kilka VMek na Hyper V, z czego jedna to publiczna strona, na którą fajnie przekierowuje mikrotik firewallem. Pojawia się teraz problem, ponieważ został dołożony kolejny serwer, dedykowany do poczty email. I tu pojawia się problem, ponieważ muszę wyrzucić na zewnątrz roundcuba, który jest odpalony na nginx'ie na właśnie tej nowej maszynie. Dostęp ma być przez subdomenę, gdzie główna domena wskazuje na wyżej wymienioną pierwszą stronę.  Pytanie teraz, jak sobie z tym poradzić? Czy przekierować cały ruch na serwer i tam jakieś proxy zrobić czy da się jakoś rozróżnić przez jaką domenę wchodzi odbiorca bezpośrednio na mikrotiku?
    • 165+ bym brał jak już kupujesz tym bardziej że grasz w csa a co do rozmiaru i rodzielczości to sam żałuję że nie brałem od razu w tamtym okresie 32" 1440p zamiast 27  po mojemu 31,5/32 2560x1440 to taki sweet spot  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...