Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

yogson1337

Wycena

Rekomendowane odpowiedzi

Prosze o wycene:

 

CPU: Intel Core i5-4690K

GPU: GeForce GTX 760 2gb

RAM: HyperX Beast XMP 2x4gb 2400

Płyta główna: MSI Z97 MPOWER

SSD: Kingston SSDNow V300 120GB

HDD: Seagate Desktop HDD 1TB

Zasilacz: Corsair VS 650W CP-9020098-EU

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • źródło: flatpanelshd.com   (..) Ograniczenia systemu przyciemniania strefowego w LCD stają się widoczne dla widza już po kilku godzinach oglądania HDR. W wielu scenach wokół jasnych obiektów, napisów itp. widać intensywne rozkwitanie. W rzeczywistości jest to proste obliczenie. Natywny współczynnik kontrastu panelu LCD VA wynosi np. ~4000:1. Oznacza to, że za każdym razem, gdy telewizor osiągnie, powiedzmy, 1000 nitów, otaczający czarny obszar w tej samej strefie przyciemnienia (i często w strefach sąsiadujących) będzie rozjaśniał do około 0,25 nitów (1000/4000 = 0,25), czyli będzie szary, a nie czarny. 2000 nitów spowoduje kwitnienie w ilości około 0,5 nitów (2000/4000 = 0,5) i tak dalej. Żadna ilość przetwarzania obrazu ani algorytm przyciemniania nie jest w stanie uniknąć ograniczeń sprzętowych spowodowanych zbyt małą liczbą stref przyciemniania. System ściemniania również ma tendencję do pomieszania. Mały, jasny obiekt gdzieś na obrazie może znacznie zwiększyć jasność na pełnym obrazie. Krótkie wybuchy jasności, na przykład eksplozja w scenie akcji, mogą prowadzić do „skoków jasności”, podobnie jak ciemne sceny czasami prowadzą do przyciemnienia niemal całego ekranu. Jasne poruszające się obiekty, takie jak spadająca gwiazda, wytwarzają ogon rozkwitu, ponieważ strefy przyciemnienia mają zazwyczaj powolne czasy narastania/opadania (..) W odróżnieniu od LCD Oledy mają nieskończony kontrast, bo jasność sterowana jest na poziomie pojedynczega piksela, których jest ponad 8 milonów, w porównaniu w najlepszym przypadku do kilkuset stref w mini ledach.  W przypadku jakości obrazu HDR natywny kontrast i kontrola jasności są najważniejsze, ważniejsze niż szczytowa jasność TV, dlatego LCD ze szczytową jasnością nawet wyższa od oleda daja gorszy HDR.  
    • http://enbdev.com/mod_fallout4_v0316.htm No i wtedy wybierz co tam ci pasuje z presetow. Tutaj masz fajny mod na zmiane vizualna oswietlenia i pogody. Obecnie z nim gram. https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/46722
    • @Sheenek możesz podać link do tej głównej biblioteki ENB, bo za dużo tego jest na nexusie? Muszę dograć jakieś mody, bo moja karta w tej grze nawet wentylatorów nie chce uruchomić tak się nudzi 🤣 Druga sprawa, tekstury na obiektach na zewnątrz są takie trochę kiepskie, więc nie wiem co ten patch w ogóle zmienił 🧐
    • Ta krew z Eve znika sekundę po walce, ludzie naprawdę już nie mają się czego czepiać.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...