Skocz do zawartości
karbonariusz

[Zamknięty]Metro Exodus - crash przy intrze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Problem z grą Metro Exodus jest taki - gra wyłącza się przy pojawieniu się intra. Starałem się znaleźć pomoc na internecie - na nic wywalenie filmików z intra, zmiany w opcjach. U niektórych problem leżał w DX12 - u mnie gra uruchamia się z DX11. JEDYNE, co pozwala na URUCHOMIENIE gry, to zmiana domyślnej karty graficznej na zintegrowaną. Wtedy gra odpala się, ale jak wiadomo, nie da się tak grać. W związku z tym szukam pomocy i będę wdzięczny za każdą radę.

 

laptop Lenovo y700-15

NVIDIA GeForce GTX 960M 4096 MB GDDR5

8 GB RAM

Intel Core i5-6300HQ

Windows 10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skąd grę pobrałeś, bo tu może być problem, który przypuszczam że jest przyczyną?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • źródło: flatpanelshd.com   (..) Ograniczenia systemu przyciemniania strefowego w LCD stają się widoczne dla widza już po kilku godzinach oglądania HDR. W wielu scenach wokół jasnych obiektów, napisów itp. widać intensywne rozkwitanie. W rzeczywistości jest to proste obliczenie. Natywny współczynnik kontrastu panelu LCD VA wynosi np. ~4000:1. Oznacza to, że za każdym razem, gdy telewizor osiągnie, powiedzmy, 1000 nitów, otaczający czarny obszar w tej samej strefie przyciemnienia (i często w strefach sąsiadujących) będzie rozjaśniał do około 0,25 nitów (1000/4000 = 0,25), czyli będzie szary, a nie czarny. 2000 nitów spowoduje kwitnienie w ilości około 0,5 nitów (2000/4000 = 0,5) i tak dalej. Żadna ilość przetwarzania obrazu ani algorytm przyciemniania nie jest w stanie uniknąć ograniczeń sprzętowych spowodowanych zbyt małą liczbą stref przyciemniania. System ściemniania również ma tendencję do pomieszania. Mały, jasny obiekt gdzieś na obrazie może znacznie zwiększyć jasność na pełnym obrazie. Krótkie wybuchy jasności, na przykład eksplozja w scenie akcji, mogą prowadzić do „skoków jasności”, podobnie jak ciemne sceny czasami prowadzą do przyciemnienia niemal całego ekranu. Jasne poruszające się obiekty, takie jak spadająca gwiazda, wytwarzają ogon rozkwitu, ponieważ strefy przyciemnienia mają zazwyczaj powolne czasy narastania/opadania (..) W odróżnieniu od LCD Oledy mają nieskończony kontrast, bo jasność sterowana jest na poziomie pojedynczega piksela, których jest ponad 8 milonów, w porównaniu w najlepszym przypadku do kilkuset stref w mini ledach.  W przypadku jakości obrazu HDR natywny kontrast i kontrola jasności są najważniejsze, ważniejsze niż szczytowa jasność TV, dlatego LCD ze szczytową jasnością nawet wyższa od oleda daja gorszy HDR.  
    • http://enbdev.com/mod_fallout4_v0316.htm No i wtedy wybierz co tam ci pasuje z presetow. Tutaj masz fajny mod na zmiane vizualna oswietlenia i pogody. Obecnie z nim gram. https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/46722
    • @Sheenek możesz podać link do tej głównej biblioteki ENB, bo za dużo tego jest na nexusie? Muszę dograć jakieś mody, bo moja karta w tej grze nawet wentylatorów nie chce uruchomić tak się nudzi 🤣 Druga sprawa, tekstury na obiektach na zewnątrz są takie trochę kiepskie, więc nie wiem co ten patch w ogóle zmienił 🧐
    • Ta krew z Eve znika sekundę po walce, ludzie naprawdę już nie mają się czego czepiać.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...