Skocz do zawartości

Paw79

Forumowicze
  • Liczba zawartości

    4394
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

360 Excellent

3 obserwujących

O Paw79

  • Tytuł
    Uzależniony od forum

Ostatnie wizyty

14564 wyświetleń profilu
  1. Jetstream'y to robi Palit, a nie Zotac.
  2. Ok. Ta metoda rzeczywiście najlepiej eliminuje migotanie krawędzi, przy stosunkowo najmniejszym spadku wydajności. Ale to mydło... Napisy na znakach "wyłaniają się z mgły", mimo jazdy w pogodny dzień, podobnie jak wszystkie dalej położone obiekty. Do tego skalowanie odbić w lusterkach max 100%, (co wygląda dużo gorzej niż 200% dostępne przy zwykłym DSR/DLDSR) i częsty flickering cieni na poziomych powierzchniach. Wróciłem do 3840x2160/DLDSRx2.25/200%, bo tutaj mimo większego migotania krawędzi, obraz prezentuje się o wiele "czyściej" i wyraźniej niż przy SGSSAA/MSAA. Jak już pisałem- jest również lepiej niż w standardowym 2560x1440/400% którego używałem dotychczas, więc mimo ~20% spadku wydajności jak dla mnie ta technika na plus (choć znacznie lepiej byłoby gdyby owego spadku wydajności nie było). Próbowałem również połączyć SGSSAAx4/MSAAx4 z 3840x2160/DLDSRx2.25/100%, ale tutaj następuje spadek wydajności poniżej 60 fps nawet w mniej wymagających miejscach. Natomiast 3413x1920/DLDSRx1.78/100% z jakiegoś powodu nie działało w połączeniu z SGSSAA/MSAA (obraz wyglądał jak przy skalowaniu 100% bez jakiegokolwiek anti-aliasingu).
  3. Paw79

    God of War na PC

    https://www.purepc.pl/test-wydajnosci-god-of-war-pc-wymagania-sprzetowe-do-niskich-nie-naleza-test-i-porownanie-jakosci-obrazu-nvidia-dlss
  4. W Unii prąd ma być drogi. "Trzeba z energii zrobić upierdliwy element życia"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...