Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

jakubby

Zwrot laptopa w x-komie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zamówiłem laptopa w x-komie dnia 13.06, odebralem go dnia 16.06 płacąc przy odbiorze gotówką. Czy mimo zapłaty gotówką mam prawo do odstąpienia od umowy bez podaniia konkrtnej przyczyny (jest nią głośny wiatrak w ZenBooku)? Czy w takich sytuacjach x-kom robi jakies problemy? Sam laptop był użytkowany łącznie może 5h. Jak wygląda sytuacja z czasem po którym zwracają pieniądze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy przed takim zwrotem trzeba jakiś druczek wypełnic, czy po prostu przyjść do salony z laptopem i wszystko się załatwi na miejscu? Na systemie jest zainstalowanych parę rzeczy (chrome, opera, for. Lux). Lepiej to odinstalować, czy można zostawić, bo xkom i tak będzie od nowa to wszystko wygrywał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrób przywracanie systemu do daty ~kupna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście musisz mieć RMA,wystarczy włożyć do pudełka z laptopem i odesłać .Po sprawdzeniu czy wszystko w porządku,serwis poinformuje o przyjęciu laptopa i dalszym postępowaniu.

 

System przywróć do stanu początkowego,takiego jak w momencie zakupu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jednak lepiej odesłać laptopa poczta/kurierem niz iść do salonu i załatwić na miejscu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na miejscu wątpię abyś coś załatwił.Jeśli kupowałeś przez neta to laptopa wysyłasz kurierem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, myślałem że skoro płaciłem na miejscu i odbierałem na miejscu to na miejscu to załatwię. Dzięki za info!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście musisz mieć RMA,wystarczy włożyć do pudełka z laptopem i odesłać .Po sprawdzeniu czy wszystko w porządku,serwis poinformuje o przyjęciu laptopa i dalszym postępowaniu.

 

System przywróć do stanu początkowego,takiego jak w momencie zakupu.

Bzdury. Jakie RMA - on nie oddaje na serwis, a korzysta z mocy ustawy i prawa do zwrotu. Może wypełnić formularz odstąpienia od umowy i na tym jego rola kończy się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grobel

Tak,już to widzę jak bez RMA mu przyjmną tego laptopa.Sam zwracałem,w X-Kom.

Bzdury piszesz i chyba gumki od majtek w kiosku zwracałeś najwyżej.

 

Ok, myślałem że skoro płaciłem na miejscu i odbierałem na miejscu to na miejscu to załatwię. Dzięki za info!

Bo załatwisz.

Idziesz do salonu i tam wszystko się od ręki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Jeśli masz oddział X-Kom w swoim mieście, to tam wszystko na miejscu załatwisz, nie musisz nic odsyłać. Weź laptopa, idź do sklepu, wytłumacz o co chodzi, powiedz że chcesz skorzystać z ustawowego prawa do zwrotu i oni już tam wszystkie formalności załatwią, nie będzie żadnego problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idziesz normalnie do salonu i tam wszystko załatwiasz. Nie wiem po co kosmiczne posty o wysyłaniu pocztą czy jakieś RMA.

Tak,już to widzę jak bez RMA mu przyjmną tego laptopa.Sam zwracałem,w X-Kom.
Nie piszemy o zwrocie w ramach reklamacji czy drogą pocztową tylko o zwrocie w salonie w ciągu 14 dni bez podania przyczyny w przypadku umowy zawartej na odległość. Sam zwracałem słuchawki i trwało do w salonie 5 minut.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bzdury piszesz i chyba gumki od majtek w kiosku zwracałeś najwyżej. Bo załatwisz.Idziesz do salonu i tam wszystko się od ręki.

 

Sam chyba zwracałeś te gumki.

 

Nie każdy ma salon x-kom pod nosem. Jak jest możność zwrotu w salonie i jak piszą że możesz zwrócić to idź zwracaj sprzęt.Ja swój wysyłałem,ale u mnie nie ma oddziału.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Zamówiłem laptopa w x-komie dnia 13.06, odebralem go dnia 16.06 płacąc przy odbiorze gotówką. Czy mimo zapłaty gotówką mam prawo do odstąpienia od umowy bez podaniia konkrtnej przyczyny (jest nią głośny wiatrak w ZenBooku)? Czy w takich sytuacjach x-kom robi jakies problemy? Sam laptop był użytkowany łącznie może 5h. Jak wygląda sytuacja z czasem po którym zwracają pieniądze?

 

 

Odebrałeś w salonie czy odebrałeś od kuriera i zapłaciłeś za pobraniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odebrałeś w salonie czy odebrałeś od kuriera i zapłaciłeś za pobraniem?

 

Nie ma to znaczenia jeśli zamówienie było składane przez internet.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odebrałeś w salonie czy odebrałeś od kuriera i zapłaciłeś za pobraniem?

Zamowion przez internet, zaplacone i odebrane w salonie x-kom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grobel

Na miejscu wątpię abyś coś załatwił.Jeśli kupowałeś przez neta to laptopa wysyłasz kurierem.

Tak,już to widzę jak bez RMA mu przyjmną tego laptopa.Sam zwracałem,w X-Kom.

Nie każdy ma salon x-kom pod nosem. Jak jest możność zwrotu w salonie i jak piszą że możesz zwrócić to idź zwracaj sprzęt.Ja swój wysyłałem,ale u mnie nie ma oddziału.

Masz jakieś problemy ze sobą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3x zwracałem do X-kom zakupiony sprzęt który kupiłem przez ich stronę. (2x płacąc przelewem, raz osobiście przy odbiorze w salonie).

 

Zwracałem dlatego, że mi coś nie pasowało, sam sprzęt był zawsze sprawny.

 

Wyglądało to tak:

 

Ja - Witam, chciałem zwrócić sprzęt.

Sprzedawca - Oczywiście poproszę o paragon.

Ja - (daję)

Sprzedawca - Wpisuje. 2x się zapytał "Czy coś poważnego się stało, ze sprzętem, czy po prostu nie odpowiada Panu?"

Ja - (tłumacze co było nie tak dla mnie, mimo że nie musiałem)

Sprzedawca - Jasne. (coś tam sobie wypełnia). Daje mi papierek.

Ja - (Podpisuje)

Sprzedawca - Pieniądze Panu przelać na konto, czy teraz dać?

Ja - (wybieram)

Sprzedawca - (daje kase, potwierdzenie rezygnacji i end).

 

Całość? 3min. Trzykrotnie tak robiłem. Nigdy żadnych problemów.

Dziękuje dobranoc. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3x zwracałem do X-kom zakupiony sprzęt który kupiłem przez ich stronę. (2x płacąc przelewem, raz osobiście przy odbiorze w salonie).

 

Zwracałem dlatego, że mi coś nie pasowało, sam sprzęt był zawsze sprawny.

 

Wyglądało to tak:

 

Ja - Witam, chciałem zwrócić sprzęt.

Sprzedawca - Oczywiście poproszę o paragon.

Ja - (daję)

Sprzedawca - Wpisuje. 2x się zapytał "Czy coś poważnego się stało, ze sprzętem, czy po prostu nie odpowiada Panu?"

Ja - (tłumacze co było nie tak dla mnie, mimo że nie musiałem)

Sprzedawca - Jasne. (coś tam sobie wypełnia). Daje mi papierek.

Ja - (Podpisuje)

Sprzedawca - Pieniądze Panu przelać na konto, czy teraz dać?

Ja - (wybieram)

Sprzedawca - (daje kase, potwierdzenie rezygnacji i end).

 

Całość? 3min. Trzykrotnie tak robiłem. Nigdy żadnych problemów.

Dziękuje dobranoc. :)

 

I pieniądze dostałeś od ręki!? Będę niesamowicie pozytywnie zaskoczony jeżeli to samo będzie miało miejsce w moim przypadku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta, jeśli chcesz, to dostajesz od ręki gotówkę, albo możesz zlecić żeby ci przelali te pieniądze na twoje konto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I pieniądze dostałeś od ręki!? Będę niesamowicie pozytywnie zaskoczony jeżeli to samo będzie miało miejsce w moim przypadku.

 

Zakładając, że sprzęt jest w nienaruszonym stanie (tzw. uszkodzenia / rysy), pudełko oraz paragon.

 

Dokładnie tak. Oraz to co powiedział nade mną ShadowMan. Nigdy nie robili mi żadnych problemów. Sprawdzili czy są mechaniczne uszkodzenia, oraz dowód zakupu, dawali egzemplarz rezygnacji z umowy i od razu pieniądze. Nigdy żadnych najmniejszych problemów. (opinie w necie również ich bardzo chwalą).

Salony gdzie oddawałem sprzęt to były: 2x w CH promenada Warszawa, oraz raz CH Reduta Warszawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to znaczenia jeśli zamówienie było składane przez internet.

 

Ma znaczenie. W zależności od tego czy sprzedawca potwierdził dokonanie transakcji czy jedynie zarezerwował towar do odbioru w sklepie. Niby detal, ale w tym drugim przypadku do zawarcia transakcji dochodzi w sklepie i ustawowe prawo do odstąpienia od zakupu nie przysługuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma znaczenie. W zależności od tego czy sprzedawca potwierdził dokonanie transakcji czy jedynie zarezerwował towar do odbioru w sklepie. Niby detal, ale w tym drugim przypadku do zawarcia transakcji dochodzi w sklepie i ustawowe prawo do odstąpienia od zakupu nie przysługuje.

Czyli jak to wygląda w moim przypadku? Moge spokojnie iść do salony i sprzęt oddać? (Tak jak wcześniej pisałem, laptopa zamowiłem przez ich strone, zapłaciłem gotówką na miejscu.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma znaczenie. W zależności od tego czy sprzedawca potwierdził dokonanie transakcji czy jedynie zarezerwował towar do odbioru w sklepie. Niby detal, ale w tym drugim przypadku do zawarcia transakcji dochodzi w sklepie i ustawowe prawo do odstąpienia od zakupu nie przysługuje.

 

Kiedyś za takie praktyki " rezerwacji towaru " oberwało się Komputronikowi od UOKIK. Więc już nie ma czegoś takiego jak rezerwacja towaru.

Zakup online to zakup, nie ważne czy płacisz na miejscu czy przelewem.

Zwrot jest i koniec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Wiadomo że jedni odczuwają to bardziej inni mniej. Chodzi głównie o to, że w tym wszystkim jest całkiem pokaźna grupa przedsiębiorców, która pokazuje czym jest wolny rynek w tym gorszym wydaniu, czyli na zasadzie "sprawdzamy ile klient wytrzyma". Skoro płaci 100 zł za gówno warte 10 zł to czemu nie brać 100 zł?
    • Niestety tak. Mam świadomość, że nie jest to najlepsza platforma. Z drugiej strony obecna wydajność mnie w 100% satysfakcjonuje i nie widzę potrzeby zmiany. A z graniem to i tak dużo obecnie nie gram, aby tak cisnąć po sprzęcie, więc ten pobór prądu aż tak bardzo nie boli. No i to był CP2077 z RT, więc było co tam liczyć. W ramach ciekawostki dodam, że w Cinebench R23 potrafi zjeść 230-240W, a w aplikacjach wykorzystujących AVX512 to nawet i 280W się pojawi. Prawdziwy smok 
    • Ładnie mu siadło na głowę.    
    • Moje  lexary maja profil expo  https://ibb.co/42KD7RQ
    • A w ile? 3-4 lata? A BMW bierze się w leasing lub teraz modny wynajem długoterminowy (abonament) i leci w koszty, czego sobie zwykły pracownik nie zrobi.  Widzisz. Czepiasz się, że ktoś nie rozumie z jakimi kosztami, wydatkami i wszystkim dookoła zmaga się przedsiębiorca, a sam pokazujesz że nie wiesz z czym zmaga się pracownik zarabiający najniższą lub niewiele ponad. Nie wszędzie wynagrodzenia idą w górę równo z inflacją i sam znam przypadki w których ludzie zarabiający na jakiejś wiosce cieszyli się 3-4 lata temu, że mają 5-6 tys. brutto. Ile to teraz jest warte i jak zmieniła się relacja takiej płacy do najniższej krajowej? W tym czasie najniższa poszła z 2600 do 4200. To żeby w 4 lata utrzymać relację takiej pensji do minimalnej, to pensja wielkości 5-6 tys. brutto powinna obecnie wynosić 8800-10500 zł brutto. To oznacza jeszcze więcej jojczenia przedsiębiorcy że go nie stać i jak się komuś nie podoba to może nie pracować za te 5 czy , a potem idzie głosuje na PiS   Ostatnio widziałem np. ofertę pracy dla programisty JAVA, PHP w widełkach 5-8 tys. zł. Poszedłbyś? Ilu z tego forum by poszło mając świadomość że na start na 90% dostaną tą dolną kwotę?  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...