Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ml94

SSD do laptopa 240 GB

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Planuje w swoim laptopie wymienić HDD na SSD gdyż komputer działa tragicznie.. Chodzi o laptopa ASUS R556L. Wystarczy mi w zupełności 240 gb. Niestety jestem laikiem i nie wiem jaki dysk wejdzie do tego laptopa. Czy ewentualnie trudno będzie go samemu wymienić? Czy będę potrzebował jakichś dodatkowych części?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jest trudno, o ile masz manuala jak rozebrać laptopa. Na YT masz kilka filmików. Nie potrzebujesz extra części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Planuje w swoim laptopie wymienić HDD na SSD gdyż komputer działa tragicznie.. Chodzi o laptopa ASUS R556L. Wystarczy mi w zupełności 240 gb. Niestety jestem laikiem i nie wiem jaki dysk wejdzie do tego laptopa. Czy ewentualnie trudno będzie go samemu wymienić? Czy będę potrzebował jakichś dodatkowych części?

Tu masz film ale żeby dostać się do dysku musisz zdjąć klawiaturę i uważać żeby nie urwać taśm. Nie jest to bardzo trudne zadanie ale jak ktoś robi pierwszy raz to zalecam duże skupienie i maksymalną ostrożność.

Co do samego dysku to kup nawet Crucial bx500 za ok. 150zł i będziesz zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Co z tą promocją?  Kod od dawna nie działa i nikomu nie odpisaliście na pytanie dlaczego nie działa.  UPDATE: Ok widzę, że w temacie jest dopisane, że kod ważny do końca 2022 roku, aczkolwiek przestał działać już jakoś na początku 2022 roku.