Skocz do zawartości
Camis

Netflix w Polsce stał się faktem! - Pierwszy miesiąc za darmo!

Rekomendowane odpowiedzi

Warto postawić win 10 dla netflixa,mam monitor AOC Q3279VWF ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.

Edytowane przez zgreg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli bym miał Windows 10 to na monitorze AOC Q3279VWF Rozdzielczość 2560 x 1440 nie byłoby czarnych pasów u dołu i góry (Netflix hd plan)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koniec bezpłatnego miesiąca próbnego :o

Mi z 2 miesiące temu dali drugi raz miesiąc próbny :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I dobrze, niektórzy mieli za dużo tych prób na inne maile i generowane karty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak tam (prawie) nic nie ma. A egzotyczne produkcje mają często skopane tłumaczenia, na angielski również. Meh.

 

Muszę sobie jeszcze przetestować Amazon Prime. Technicznie to sporo lepszy streaming.

Edytowane przez Kamiyan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu jedne filmy mają "trafność: x%" a inne nie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, to zasadniczo działa na zasadzie: "ludzie, którzy oglądali to co ty często oglądali też to", więc jak nie ma procentów to pewnie jedna z dwóch rzeczy:

- za mało danych (za mało ludzi oglądało), żeby ocenić z jakąś statystyczną istotnością

- ten procent byłby niski, więc go nie pokażą, żeby nie zniechęcać. W końcu każdy jest inny i a nuż się spodoba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Od kilku dni mam problem z netflixem na tv z androidem (xf9005).

Jak zrobię pauzę i wznowię oglądanie to nie mam dźwięku. Muszę cofnąć o 10s i dźwięk wraca.

Ktoś ma ten sam problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. Nawet raz na jakiś czas przeglądam stronę producenta, bo tam jest zawsze najnowsza wersja do pobrania, a aktualizację automatyczne z wiadomych względów wchodzą stopniowo na kolejne egzemplarze.

 

Ostatnia wersja jest z 27 listopada 2019. Instalowalem to chyba na początku grudnia 2019.

Problem pojawił się w ten weekend. Dotyczy zarówno głośników TV jak i soundbara, także je jest to problem z połączeniem z głośnikami zewnętrznymi.

Żadnych ustawień nie zmieniałem. Od dawna.

 

Myślałem, że to może apka netflixa jest walnięta, ale wtedy więcej osób by miało ten sam problem.

Moja wersja netflix na telefonie to 7.2.2 build 3374

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell
Napisano (edytowane)

Cześć. Od kilku dni mam problem z netflixem na tv z androidem (xf9005).

Jak zrobię pauzę i wznowię oglądanie to nie mam dźwięku. Muszę cofnąć o 10s i dźwięk wraca.

Ktoś ma ten sam problem?

 

Tak na moim Sony Xe9005 miewałem to samo. Niektóre aktualizacje netflixa na ANdroid TV powodują własnie ten problem. Jedyne rozwiązanie to uruchom ponownie android TV (zrestartuj system) i będzie ok :). U mnie chyba to ju z działa bo ostatnio miałem aktualizacje i naprawiła ten problem.

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...