Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

JESTEM FRED

Monitor 240Hz - brak możliwości ustawienia 240Hz w Ultra HD

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim.

Przyznam się szczerze, że nie znam się na monitorach ani kartach graficznych, stąd pytanie.

Zakupiłem kilka miesięcy temu monitor AOC AF251FZ.

Przechodziłem wtedy z monitora 60hz na 240hz.

Niestety jednak, w ustawieniach karty w Ultra HD 1920 x 1080 mogę wybrać maksymalnie 60Hz (!!!!!).

W polu "PC" przy rozdzielczości 1920 x 1080 mogę już normalnie wybrać 240Hz.

Monitor podłączałem pod wszystkimi możliwymi kablami dołączonymi do monitora, aktualnie mam na Display Porcie

Karta Graficzna GeForce GTX 960,

System Win10

 

Czy mógłby mi ktoś powiedzieć, czemu w Ultra HD nie mogę tak zrobić?

 

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

 

Pozdrawiam, JESTEM FRED

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie sam sobie robisz problemy, korzystasz z monitora a nie telewizora więc interesują Cie rozdzielczości tylko z listy dla PC.

SD, HD, UHD jest listą dedykowaną dla telewizorów a te nie mają 240Hz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ultra hd to błąd kodowania, masz max 1920x1080 więc z tej korzystaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnego błędu kodowania, lista nazywa się wyraźnie SD, HD, UltraHD co dogłębnie oznacza standard rozdzielczości dla telewizorów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma żadnego błędu kodowania, lista nazywa się wyraźnie SD, HD, UltraHD co dogłębnie oznacza standard rozdzielczości dla telewizorów...

 

 

czyli mówisz, że istnieje coś takiego jak UltraHD 1920x1080?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach