Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum PC LAB

Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że za 30 dni tj. 30 listopada 2024 r. serwis internetowy Forum PC LAB zostanie zamknięty.

Administrator Serwisu Forum PC LAB - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wypowiada całość usług Serwisu Forum PC LAB z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Administrator Serwisu Forum PC LAB informuje, że:

  1. Z dniem 29 listopada 2024 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu Forum PC LAB. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu Forum PC LAB
  2. Dotychczas zamowione przez Użytkownika usługi Serwisu Forum PC LAB będą świadczone w okresie wypowiedzenia tj. do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Po ogłoszeniu zamknięcia Serwisu Forum od dnia 30 października 2024 r. zakładanie nowych kont w serwisie Forum PC LAB nie będzie możliwe
  4. Wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, tj. dnia 29 listopada 2024 r. nie będzie już dostępny katalog treści Forum PC LAB. Do tego czasu Użytkownicy Forum PC LAB mają dostęp do swoich treści w zakładce "Profil", gdzie mają możliwość ich skopiowania lub archiwizowania w formie screenshotów.
  5. Administrator danych osobowych Użytkowników - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu Forum PC LAB. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności

Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, dane osobowe Użytkowników Serwisu Forum PC LAB zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Forum PC LAB o kilka miesięcy. Wyjątek może stanowić przetwarzanie danych użytkownika do czasu zakończenia toczących się postepowań.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

korneld

TOSHIBA P300 Problem

Rekomendowane odpowiedzi

Od kilku dni komputer dosyć mocno mi zamula,pliki wypakowują się bardzo długo,gra która uruchamia się w 30 sekund dziś uruchamiała się 5 minut,do tego podczas pracy najprawdopodobniej dysk wydaje taki specyficzny dźwięk co jakiś czas (mogę nagrać telefonem jeśli będzie potrzeba).

 

Poczytałem trochę i zainstalowałęm program HDDscan, niżej wklejam wyniki bo nie wiem do końca jak je zinterpretować i czy takie coś wystarczy żeby oddać go na gwarancje.

 

Niestety jestem zielony w tych sprawach,nie wiem co jeszcze mógłbym zrobić wiec proszę was o pomoc.

 

HDDScan

post-177440-15236728444201_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Smart jest niekompletny, poucinane wartości RAW, natomiast są widoczne bad sektory, bez problemu możesz oddawać na GW/rękojmie, dostaniesz nowy dysk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co im powiedziec przy oddaniu na gwarancje? Pokazac jakies screeny z programow czy nic nie pokazywac?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co im powiedziec przy oddaniu na gwarancje? Pokazac jakies screeny z programow czy nic nie pokazywac?

Powiedzieć że dysk ma bad sectory i pokazać screeny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem 'error scan' programem HD tune i nie pokazało żadnych uszkodzonych sektorów,jedynie mógłbym im pokazać ten screenshot, który wstawiłem tu,ale nie wiem czy to wystarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy, ale zrób porządnego screena z wartościami raw. Po prostu strzel całe okno programu. Wymienią ci na nowy od ręki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...