To co piszesz jest wrażeniem typowego, niezaangażowanego "gracza" i to jest mainstream odczuć tej gry.
Czyli dla większości graczy FM/8 właśnie taka jest ... gówniana.
Stety czy niestety FH5 kanibalizuje tutaj FM/8, bo to jest skryptowa gra na pada i nie wymaga wielkiego wysiłku,
i wszyscy porównują te dwie gry jakością otoczenia, a nie istotą każdej z nich ... a to dwie odmienne gry ... gdzie łącznikiem jest tylko M$.
O ile jeszcze przyczepność w torze istnieje, ale zależy od zaangażowania gracza w prowadzenie, tuning i setup,
to już wyjazd na pobocze jest doświadczeniem lodowiska, a uderzenie w bandę zawsze kończy się w ten sam sposób,
obrotem tyłem w około "przyklejonego" do bandy przodu ... skrypciki, dużo skrypcików ... przecież po co ogarniać tyle fizyki zderzeń, itp., itd..
Moim zdaniem nie doprowadzą do ładu fizyki zderzeń.
I ta gra być może długo nie będzie tak zaawansowana jak jej wyścigowi konkurenci.
Ale dzięki niej osobiście wskoczyłem na wyższy poziom rozumienia setupów i czucia ich wpływu na jazdę.
FM/8 ma unikalny sposób pracy z setupem "w locie". Wychodzisz do ustawień w trakcie jazdy i po zmianach wracasz do pędzącego samochodu.
Pozostałe tytuły wyścigowe przenoszą nas do garażu i wymagają restartu przez ponowny wyjazd.
Dużo się przez to traci na pamięci odczuć, a to w jeździe wypełnionej bodźcami są chwilowe wrażenia,
które nie są rejestrowane w pamięci, bo są zaraz zastępowane lawiną nowych.
Wjazd do garażu powoduje że tracimy synchronizację tego co czuliśmy, z myślą o poprawie jakiegoś aspektu.
Po wyjeździe zaciera się to wrażenie które mieliśmy wcześniej.
FM/8 skraca ten czas i pozwala na szybkie korekty.
To świetny poligon dla doskonalenia rozumienia zawieszeń w tego typu grach.
Dzięki temu mechanizmowi połączyłem w swoim mózgu dodatkowe simracingowe neurony.
A więcej szczegółów?
Ogólnie ludzie myślą, że AI będzie działało już teraz natywnie jak rozmowa z człowiekiem, co powoduje sytuacje w których piszą zapytania w taki sposób, że nie ma szans by uzyskali właściwą odpowiedź.
HP 17 i5-1334U/16GB/1TB/Win11 Silver 3349 złotych
Laptop i przeciętnej jakości wykonania i takiej sobie matrycy. Ma dobry stosunek jakości do ceny. Wystarczy do podstawowych zastosowań
W taki sensie mundur, że jednostki Yorha miały podobną stylistykę + w 3 przejściu w końcu widzimy te pancerze bojowe, ale na wiele się nie zdały, więc nic dziwnego że lata później dalej w mundurze bojowej pokojówki Od biedy można to sobie naciągnąć pod upodobnianie się do ludzi lub ich zachcianek, co było jednym z motywów gry... Choć jak to powiedział Yoko Taro - tak jest, bo lubi sobie popatrzeć 😜
Przynajmniej nie wygląda to jakby wyszła z klubu naparzać kosmitów.
Ale to czepianie się opcjonalne zawartości, więc to tylko takie moje gdybanie.