Skocz do zawartości
laqum

HG8245Q2 i słaby wynik na 5GHz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na wstępie jestem mega laikiem w tych sprawach, więc dlatego zwracam się o pomoc do Was.

Mam internet 1gbps od Netii oraz router Huawei HG8245Q2. Testy na kablu są w granicach 800-900 mbps co jest mocno zrozumiałe, że gdzieś ta strata ma miejsce. Ale po WiFi 5 GHz jest tragicznie. 

Wyniki: https://www.speedtest.net/result/12034533350

Aktualnie staram się kanałami bawić, żeby poprawić ten sygnał. Macie jakieś pomysły jak poprawić ten problem?

Edytowane przez laqum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że jesteś w stanie wjechać na Autostradę nie oznacza, że będziesz w stanie przejechać ją z maksymalną dopuszczalną prędkością ;)
Jaką masz kartę WiFi, jaki zasięg?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 minut temu, narmiak napisał:

To, że jesteś w stanie wjechać na Autostradę nie oznacza, że będziesz w stanie przejechać ją z maksymalną dopuszczalną prędkością ;)
Jaką masz kartę WiFi, jaki zasięg? 

Mam dwie karty sieciowe. NETGEAR A7000-100PES oraz kartę sieciową wbudowaną w płytę główną MEG Z490 ACE z własną anteną. Na obu taki sam wynik. Zasięg około 5 metrów bez żadnych przeszkód. 

Aktualny wyniki po zmianie kanałów: https://www.speedtest.net/result/12034661564 oraz karty sieciowej. Najwidoczniej najlepiej daje radę Netgear. Przy tymn samym kanale ta karta sieciowa od płyty głównej nie dawała takiego wyniku.

Edytowane przez laqum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, laqum napisał:

Mam internet 1gbps od Netii oraz router Huawei HG8245Q2. Testy na kablu są w granicach 800-900 mbps co jest mocno zrozumiałe, że gdzieś ta strata ma miejsce. Ale po WiFi 5 GHz jest tragicznie.