Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przeciez to sa screeny z jakies pre-alphy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co z tego, że gra pewnie będzie wspaniała, klimat i fabuła będą świetne a grywalność jeszcze lepsza, nie interesujmy się tą grą bo ciężarówki słabo wyglądają, najlepiej niech NaughtyDog przerwie prace i zabierze się za robienie kopii CoDa czy BFa, w końcu i tak wszystkich interesuje tylko grafika prawda? Najlepiej niech jeszcze dodadzą możliwość tuningowania i odnawiania zepsutych samochodów! żałosne.

Edytowane przez TomAl3k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co z tego, że gra pewnie będzie wspaniała, klimat i fabuła będą świetne a grywalność jeszcze lepsza, nie interesujmy się tą grą bo ciężarówki słabo wyglądają, najlepiej niech NaughtyDog przerwie prace i zabierze się za robienie kopii CoDa czy BFa, w końcu i tak wszystkich interesuje tylko grafika prawda? Najlepiej niech jeszcze dodadzą możliwość tuningowania i odnawiania zepsutych samochodów! żałosne.

 

Po tym jak w U3 MP dodali Stroje ala Moja mala garderoba, dostosywanie broni ala COD, to pewnie będzie dało radę, hmm dodałbym do tego DLC z mapkami z U3/2/1 ! płaćmy jeszcze raz za to samo ;). Copy - Paste

 

Mi się tam koncepcja gry od nich podoba :) I na razie to jedyny tytuł na PS3 który kupię. Ale nie powiem dobrego słowa o niej póki nie zagram. ... No nie, jak mogli tak bazować na jakimś filmie nie mają własnych pomysłów ?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słabiutkie te screeny jakośc tekstur woła o pomste do nieba, unachrted 2 duzo lepiej sie prezentuje...

 

Mam nadzieje ze to jakas bardzo wczesna wersja gry, bez zaaplikowanych teksur wysokiej jakości ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co z tego, że gra pewnie będzie wspaniała, klimat i fabuła będą świetne a grywalność jeszcze lepsza, nie interesujmy się tą grą bo ciężarówki słabo wyglądają, najlepiej niech NaughtyDog przerwie prace i zabierze się za robienie kopii CoDa czy BFa, w końcu i tak wszystkich interesuje tylko grafika prawda? Najlepiej niech jeszcze dodadzą możliwość tuningowania i odnawiania zepsutych samochodów! żałosne.

 

Po pierwsze jeśli chcesz rozmawiać o klimacie i fabule na podstawie screenów to proszę bardzo. Po drugie żadna ich gra (w tej generacji) nie miała świetnego klimatu (do Tomb Raidera i Indiany Jonesa Unchartedom trochę brakuje) i fabuły (każda część miała fabułę na poziomie Scooby Doo), więc gdyby nie grafika niewiele osób by się serią zainteresowało. Po trzecie nikt nie wyrokuje o grze, a jedynie o grafice, którą po screenach da się ocenić...

 

Słabiutkie te screeny jakośc tekstur woła o pomste do nieba, unachrted 2 duzo lepiej sie prezentuje...

 

Tak ci się tylko wydaje... Po prostu w grze nie sprawdzałeś każdej tekstury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do screenów, niektóre tekstry są rzeczywiście bardzo słabe, samochód na pierwszym screenie, litery na bilbordzie w trzecim. Ale mimo wszystko polecam jeszcze nie rokować o jakości gry. To nie pierwsze lepsze studio tworzy gre a mistrzowie w opanowaniu kodu na ps3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takze dzieki. Sporo ciekawych informacji. Przed TLoUs mial byc nowy Jak. Ma byc online (ale raczej nie coop). A poza tym:

 

- Director Bruce Straley on online: “We’re going to have some sort of online component. We’re working on a bunch of ideas, but we haven’t nailed anything down. We definitely know it’s going to be awesome.”

- Once Uncharted 2 was done, there were major changes at Naughty Dog

- Naughty Dog was receiving a lot of requests to license the Uncharted engine from internal/external studios

- Naughty Dog co-president Evan Wells: “[The engine] just isn’t set up to be able to be worked on outside of our office. So really the only way to leverage that would be to get a second team going.”

- One reason for Naughty Dog’s expansion was that they had a ton of talent and Evan Wells didn’t want to lose anyone

- Wells: “So many people here at Naughty Dog who are environment modelers or designers or animators could be leads or directors at any other company. They’re just really masters of their craft and doing a great job here, so we wanted to give them an opportunity to grow.”

- Two different teams made so the creators could focus completely on one project rather than bouncing back and forth

- New team decided to make a new IP that allowed them to make what they wanted

- The team looked at their favorite films like Road to Perdition and True Grit

- Combat is inspired by Anton Chigurh’s intense gun battle with Llewelyn Moss (No Country for Old Men)

- Movie had little music and sometimes no dialogue for long stretches of time

- Movie uses ambient noise, like exhausted breathing and booming guns

- The team is going for as much tension as possible in place of a non-stop action thrill ride

- Since there are limited resources, Joel won’t be running around blasting a machine gun

- One bullet can kill in this world

- This lethality affects enemy decisions

- When Joel pulls out a gun and kills an enemy, the others will hide or try to flank his position

- Enemies will come right at Joel is they notice he only has a melee weapon

- Naughty Dog calls the AI system “Balance of Power”

- This system always adapts and dynamically changes as enemies and Joel trade off the upper hand

- The team is adding emotion and personality to the enemies alongside the advanced AI

- Enemies get angry when a friend dies, they warn each other of danger, and they’re scared when they’ve lost the upper hand

- Can’t just hide and wait for your health to recharge

- Since there is persistent health, you’ll have to use a health pack to repair damage and budget enough time to apply it

- Control Joel

- Ellie is an AI-driven non-playable character

- Naughty Dog has decided against co-op play

- Ellie will be very capable and won’t get in your way

- “We know if the entire thing is an escort mission you’re gonna hate it. The easy thing for us to do is every time there is combat she just hides somewhere and then she comes out at the end. We gave ourselves the insane challenge of, ‘How do we make her a part of the combat space?’”

- Game Informer says Ellie does a great job of tagging along in the demo, staying out of sight, warning Joel of danger, and getting him out of jams

- Players won’t have to worry on blaming a game over on Ellie as long as they don’t purposely lure enemies to her position or completely ignore when she’s obviously in trouble

- Platforming and puzzle solving were minimally present in the demo

- It will be important to figure out how to navigate spatial problems with unique Ellie and Joel abilities

- Each can do things the other can’t, and they must work together to move forward

- Game Informer also didn’t see the spore-infected humans like those in the debut trailer

- Focusing on the human antagonists currently since they’re the focus of the game

- There will be more encounters with humans than the infected

- Different human factions all have different goals

- Some factions will help you along the way if it benefits them somehow

- Joel/Ellie are part of a larger cast of characters full of allies and enemies that will come in and out of their adventure as they pass through cities, suburbs, and rural areas

- Game begins as Joel and Ellie meet in Boston 20 years after the fungal outbreak

- Ellie is an orphan, so she hasn’t seen the old world or anything outside the walls of the oppressive military quarantine zone she grew up in

- Ellie is obsessed with relics from our culture such as music and books

- She always gets in trouble at her boarding house

- Joel is in his late forties, has been through a lot of heavy stuff to survive

- Joel runs drugs and weapons through the quarantine zone’s black market

- The bleak locale is littered with checkpoints and constant body scans for traces of the infection

- You’re executed immediately if you come up positive

- Spores can be transmitted through the air, though it needs to be a concentrated and confined space to truly spread

- Joel is recruited to sneak Ellie out of the quarantine zone

- The reason for this is unknown

- Joel agrees, but things go horribly wrong and they are pursued by the military

- Joel thinks about leaving Ellie, but he promised a dying friend that he’d escort her to safety

- Both of them go west on a journey across the U.S. when a nearby safe haven doesn’t work out

 

“The Killing”

 

- Joel and Ellie make it to Pittsburgh, though they might not make it any further if they don’t fight back against the scavengers

- Joel elbows his attacker and turns the tables

- Joel slams the man down on the glass shard and he comes up sputtering blood pouring out of his throat

- Ellie is busy biting her captor’s arm and gets slapped to the ground

- Ellie struggles with him and is looking to escape while Joel runs over to kick the scavenger in the face

- The man staggers to his feet and Joel beats him down

- More scavengers enter the store, so Joel and Ellie split up to find cover

- Joel takes out a handgun

- The place is completely dark aside from light sources from the sunbeams pouring in from the outside

- Enemies are dark silhouettes coming closer

- Joel pops up and takes one down, then moves to a new spot

- He tries to fire at another scavenger, but he’s out of bullets and the clicks of the empty chamber echo through the room

- The man closes in on Joel and taunts him since he seems to understand that Joel is out of bullets

- Ellie then hurls a brick into the man’s head

- Joel punches the man out

- Another scavenger manages to bash a 2×4 into Joel’s back

- Joel dodges the second swipe and takes 2×4

- He knocks the man to the ground and although he pleads for mercy, Joel beats his skull without hesitation

- More men are climbing over the rubble to get to them, so Joel and Ellie sneak out the side of the store

- Joel takes a look back and sees a scavenger surveying the bloody scene

- The men head out and Joel targets one in an alcove

- Joel sneaks up behind him, chokes him

- “Hey, you found anything? shouts an enemy off in the distance

- Joel and Ellie sneak away; the man approaches the area and sees the dead body

- The man knows Joel and Ellie are still there and shouts this out to the rest of the gang

- Joel picks up a brick and throws it at him

- Joel charges at him while the man is stunned and kills him with the 2×4

- He searches the body, finds a few bullets

- Joel loads the bullets into his gun, looks up, and spots a scavenger carrying a pipe

- The man runs off, and Joel chases him, carefully creeping around the aisles with his gun raised

- There’s no trace of the enemy, and the only sound is Joel breathing/his footsteps

- The man screams and charges him from behind, but Joel turns and shoots him down in time

- Straley on a sequel: “We only think about one game at a time.”

- Creative director Neil Druckmann on a sequel: “The story is self-contained. The story stands on its own. We don’t end on a cliffhanger. The characters and the journey they go through ends with the story.”

 

“Escape”

 

- Joel eyes up the buss that blocks the way they came into the city

- Joel and Ellie go through the streets looking for a way out

- They see a closed garage and head on over to the area

- Ellie scampers under the door as Joel holds it up

- She warns Joel that there is some “gnarly stuff” in the garage

- Joel eventually dashes through the garage door, and turns around to grab it and lower it quietly

- There are a few bodies and large piles of clothes, shoes, and random supplies in the garage

- This faction funnels all the highway traffic into a single ambush point, kills anyone who drives in, and takes all of their things

- They go up some nearby stairs; Ellie asks Joel how he knew about the ambush; he replies, “I’ve been on both sides.”

- Both Joel and Ellie search through the place

- Ellie finds dirty clothes and a few more bullets

- They move outdoors, see a bridge, and make their way toward it

- As they head to the bridge, they see bullet holes in the cars with long-dead bodies inside

- Joel speculates that the military killed these people since they can’t let everyone in and dead people don’t get infected; sacrifice a few to save the many

- The two walk on the roofs and hoods as the cars get closer together

- Crows take to the sky near the gate ahead; there is a brief whistle sound from up ahead

- Two shadowy figures climb up on some cars and the demo fades to black

 

jak dla mnie na papierze zapowiada sie prze kozacki tytul.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Up. Do usług.

Ma byc online (ale raczej nie coop).

W kampanii coop'a na pewno nie będzie:

 

- Ellie is an AI-driven non-playable character

- Naughty Dog has decided against co-op play

 

Nie jest jednak nigdzie powiedziane, że ND całkowicie odrzuca ideę współpracy, stąd w ramach online mogą coś wysmażyć. :)

 

“Balance of Power", czyli system AI odpowiadający za zachowanie przeciwników w zależności od sytuacji, prezentuje się w teorii znakomicie. Jeśli amunicji rzeczywiście będzie jak na lekarstwo, to można spodziewać się naprawdę nietuzinkowego gameplay'u, przypominającego bardziej partię szachów, niż standardową strzelaninę. Zresztą podobnie ma to wyglądać w I Am Alive.

Edytowane przez Vulc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogliby zrobić na złość i właśnie kiedy masz najmniej ammo wylatuję ci najwięcej przeciwników :E Liczyłby się skill, żeby zabić jednym strzałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gorzej jak wyleciałoby Ci więcej przeciwników niż masz naboi, wtedy zostaje jedynie sztacheta :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyna, po Black Ops 2 gra na ktora czekam i wiem, ze kupie bez wachania na premiere, a powyzsze info tylko robi mi wiekszego smaka. :D Mam tylko nadzieje ze jednak nie wpakuja na sile multiplayera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

up@ gra będzie "duża" :) jak pojawi się pre-order to zamawiam na wstępie :D Szykuje się prawdziwy hit :cool:

 

P.S. Naughty Dog pokaże na co maksymalnie stać PS3 jeśli chodzi o otwarte przestrzenie .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SONY ogłosiło datę konferencji E3 2012 , odbędzie się ona 4 czerwca o 3 w nocy naszego czasu więc trzeba brać urlop bo pokażą pierwszy gameplay The Last of Us i jeszcze 3 - 4 wielkie gry , których jeszcze nie zapowiedzieli :cool:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawka na to, że 2 z nich *Move Only* :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

3 w nocy naszego czasu? Co tak późno? Ostatnio wszystkie konferencje zaczynały się późnym popołudniem bodaj i było dobrze, teraz trochę lipa :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

konferencje E3 są zawsze tak póżno bo jest w USA, konferencje są ustawione godzinowo pod USA a nie europę....

Edytowane przez Singularity

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konferencje naprawdę były zawsze wcześniej , max o 22:00 . Ciekawe jak wypadnie ten gameplay , wygląd i sama rozgrywka ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

konferencje E3 są zawsze tak póżno bo jest w USA, konferencje są ustawione godzinowo pod USA a nie europę....

No nie wierzę, serio? :D

 

Chodzi o to, że tak jak Spychcio pisze, ostatnio konfy były po prostu wcześniej. Pamiętam rok czy dwa lata temu spokojnie mogłem sobie live streama obejrzeć gdzieś o 20 czy tam nawet o 18 (nie chce mi się szukać teraz kto i o której zaczynał kiedyś). No nic, najwyżej się zobaczy na drugi dzień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Chyba lepiej mimo wszystko pomyśleć nad nowa platforma, skoro tam i tak trzeba kupić nowe MOBO żeby uzyskać dobrą cenę na i tak niezbyt świeże już CPU to mija się to z celem.
    • A co jest nie tak z MS? Mam tam mnóstwo gier i może na początku faktycznie były jakieś problemy, tak później to całkowicie ogarnęli. Obecnie nie zdarzyło się, żeby coś nie działało lub pojawiały się jakieś błędy. 
    • Wtedy juz pewnie w ogole nie dostaniesz takiej matrycy
    • Miała wlecieć nowa wersja skryptu 1.4, ale ze względu na ilość wprowadzonych zmian, zdecydowałem się na podniesienie numeru  wersja 2.0 do pobrani tutaj: https://wowo89.de/pl/tuning-win10-win11-01.html CO NOWEGO??  (trochę tego jest  ) Tuning Win10/Win11 - RentroPC -> zalecam używanie tylko przekonanym i tylko na starszych sprzętach, gdzie zależy nam na najwyższej wydajności - wyłączane są (między innymi) wszystkie usługi odpowiedzialne za WindowsUpdate - więc przed zastosowaniem skryptu, polecam Update systemu do najnowszej wersji.   - przebudowa Menu - dodano Gruntowne skanowanie oraz Tuning Win10/Win11 - RetroPC - Ukrycie pola wyszukiwania na pasku zadań - Win11 -> Tuning Win10/Win11 - Ukrycie Widżetów na pasku zadań - Win11 -> Tuning Win10/Win11 - Przebudowa skryptu usuwającego aplikacje preinstalowane - Nowości w Tuning Win10/Win11: * Konfiguracja prywatności - ograniczenie dostępu aplikacji do danych osobowych użytkownika lub wyłączenie śledzenia aktywności użytkownika w celach reklamowych. Ta zmiana ma na celu zwiększenie ochrony prywatności użytkownika poprzez ograniczenie udostępniania danych osobowych i zmniejszenie ilości zbieranych informacji o użytkowniku przez system operacyjny. * Konfiguracja uprawnień aplikacji - umożliwi użytkownikowi kontrolowanie dostępu poszczególnych aplikacji do zasobów systemowych, takich jak lokalizacja, kamera czy mikrofon, co może podnieść poziom bezpieczeństwa i ochrony prywatności użytkownika. * Konfiguracja odtwarzacza multimedialnego systemu Windows - nie wymaga wyjaśnień - Wyłączenie Autoodtwarzania WindowsMediaPlayer * Wyłączenie PCA - Wyłączenie automatycznych diagnoz błędów przez funkcję Pomocy i obsługi technicznej w systemach Windows 10/11. To ograniczenie może spowodować, że system nie będzie automatycznie zbierał danych dotyczących problemów, co może zmniejszyć przepływ informacji zwrotnych do Microsoftu i ograniczyć automatyczną pomoc techniczną. - zmniejszenie zużycia zasobów systemowych * Wyłączenie śledzenia wydajności - Wyłączenie śledzenia wydajności w systemach Windows 10/11. To ograniczenie spowoduje, że system nie będzie zbierał danych dotyczących wydajności, co zmniejszy ilość informacji przesyłanych do serwerów Microsoftu i ograniczy monitorowanie wydajności systemu przez producenta. * Wyłączenie informacji o reklamach - będzie skutkować ograniczeniem przetwarzania i wykorzystania danych użytkownika do celów reklamowych w systemach Windows 10/11. Ta zmiana prowadzi do zmniejszenia ilości personalizowanych reklam wyświetlanych użytkownikowi na komputerze. * Wyłączenie reklam Bluetooth - będzie skutkować zablokowaniem funkcji wyświetlania reklam związanych z Bluetoothem w systemach Windows 10/11. Ta zmiana ograniczy ilość reklam związanych z urządzeniami Bluetooth, które mogą być wyświetlane użytkownikowi na komputerze. * Wyłączenie powiadomień dostawcy synchronizacji - będzie skutkować zaprzestaniem wyświetlania powiadomień dotyczących synchronizacji danych w systemach Windows 10/11. Ta zmiana ograniczy ilość powiadomień, które użytkownik otrzymuje dotyczących synchronizacji danych między urządzeniami i usługami w systemie. * Wyłączenie CEIP - wyłączenie udziału użytkownika w Programie Ulepszania Jakości Środowiska (CEIP) w systemach Windows 10/11. Ta zmiana uniemożliwi zbieranie anonimowych danych dotyczących użytkowania systemu przez Microsoft w celu poprawy jakości produktu. * Konfiguracja menu Start w celu przyspieszenia go - Ta zmiana wpłynie na sposób, w jaki system operacyjny przygotowuje i wyświetla menu Start dla użytkownika, co może poprawić szybkość i płynność korzystania z niego. * Wyłączenie funkcji "Czytaj zawsze" w Narratorze - Ta zmiana zapobiega automatycznemu czytaniu treści na ekranie przez Narratora, co daje użytkownikowi większą kontrolę nad odczytywanymi informacjami oraz może poprawić doświadczenie użytkownika związane z obsługą programu Narrator. * Wyłączenie indeksowania dysków -  wyłączenie indeksowania dysków może przyspieszyć działanie komputera, szczególnie jeśli masz dużą ilość plików na dysku, ponieważ system nie będzie już zajmował zasobów na indeksowanie. Jest to szczególnie przydatne, jeśli rzadko korzystasz z funkcji wyszukiwania lub korzystasz z zewnętrznych narzędzi do wyszukiwania plików. * Dodawanie kluczy rejestru w celu zapobiegania powrotu aplikacji zainstalowanych fabrycznie * Wyłączenie zbierania danych przez M$ * Zatrzymanie i wyłączenie usługi WAP Push - Wyłączenie tej usługi jest korzystne, jeśli użytkownik nie korzysta z funkcji powiadomień push lub chce zredukować obciążenie systemu.  * Wyłączanie usługi Diagnostics Tracking - Usługa ta jest wykorzystywana do zbierania danych diagnostycznych i śledzenia użytkowania systemu przez Microsoft w celu ulepszania produktów i usług. Wyłączenie spowoduje zwiększenie prywatności i zmniejszenie obciążenia systemu. * Usuwanie zbędnych kluczy rejestru * Optymalizacja ustawień systemowych - opóźnienie Menu Start i czasu zamykania systemu - Menu Start pojawi się bez opóźnienia po najechaniu na nie kursorem myszy. To sprawi, że Menu Start będzie reagowało szybciej, co poprawi ogólną płynność interakcji z systemem. Optymalizacja czasu zamykania systemu skróci czas oczekiwania na zakończenie działania aplikacji podczas zamykania systemu. Jeśli aplikacje nie zakończą działania w określonym czasie, system zakończy ich działanie na siłę i szybciej. To skróci czas zamykania, szczególnie jeśli masz wiele aplikacji otwartych podczas wyłączania. - Tuning Win10/Win11 - RetroPC: * Wyłączenie usług: RemoteRegistry: Usługa umożliwiająca zdalny dostęp do rejestru systemowego komputera. DiagTrack: Usługa śledzenia i zbierania danych diagnostycznych o użytkowaniu systemu w celu analizy przez Microsoft. SysMain: Usługa odpowiedzialna za zarządzanie pamięcią podręczną systemu, co przyspiesza uruchamianie aplikacji. Fax: Usługa obsługująca przesyłanie i odbieranie faksów na komputerze. SCardSvr: Usługa zapewniająca obsługę kart inteligentnych i czytników kart. TapiSrv: Usługa obsługująca aplikacje korzystające z interfejsu telefonicznego systemu Windows. WerSvc: Usługa raportowania błędów systemowych do firmy Microsoft. lfsvc: Usługa logowania federacyjnego zapewniająca uwierzytelnianie w systemach zintegrowanych. TrkWks: Usługa obsługująca śledzenie i zarządzanie dystrybucją plików w sieci. WMPNetworkSvc: Usługa umożliwiająca udostępnianie multimediów w sieci domowej przez Windows Media Player. WPCSvc: Usługa zapewniająca obsługę obszaru chronionego w systemie Windows. WalletService: Usługa przechowująca dane kart płatniczych i innych informacji wrażliwych. dmwappushservice: Usługa odpowiedzialna za przesyłanie powiadomień push dla aplikacji systemu Windows. MapsBroker: Usługa aplikacji map Bing. FrameServer: Usługa zapewniająca wsparcie dla interfejsu użytkownika w systemie Windows. AppXSvc: Usługa zarządzająca aplikacjami pakietu Microsoft Store. pla: Usługa analizy wydajności systemu Windows. wlidsvc: Usługa uwierzytelniania usług sieciowych Microsoft. WbioSrvc: Usługa obsługująca biometryczne rozpoznawanie tożsamości. WSearch: Usługa indeksowania wyszukiwania w systemie Windows. iphlpsvc: Usługa pomocnika protokołu Internet Protocol (IP Helper), obsługująca różne funkcje IP. PcaSvc: Usługa analizy zgodności programów systemu Windows. PNRPAutoReg: Usługa rejestrowania automatycznej konfiguracji peer-to-peer systemu Windows. RmSvc: Usługa zarządzania i konserwacji zasobami systemowymi. wscsvc: Usługa centrum zabezpieczeń systemu Windows. wuauserv: Usługa Aktualizacje systemu Windows, odpowiedzialna za pobieranie i instalację aktualizacji. Spooler: Usługa zarządzająca kolejką zadań drukowania. ShellHWDetection: Usługa wykrywająca i konfigurująca urządzenia sprzętowe podłączone do komputera. TabletInputService: Usługa obsługująca wejście z urządzeń wskazujących na ekranie dotykowym, takich jak tablety. UsoSvc: Usługa aktualizacji użytkownika systemu Windows, przetwarzająca aktualizacje użytkownika. QWAVE: Usługa zapewniająca jakość usług multimediów w sieci. wisvc: Usługa instalatora modułów systemu Windows, odpowiedzialna za instalację, konserwację i odinstalowywanie modułów systemowych. * Optymalizacja autostartu
    • Ładna ładna, przypadkiem wczoraj odkryłem  Przy tym jeszcze nie musi wywalać cycków na wierzch jak baseniary na twitchu żeby chciało się oglądać jej filmy. Polecam ogólnie jej kanał bo ma sporo ciekawych materiałów.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...