Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

J33SUS

Cloud Gate - Ranking PCLab.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Update

 

[*] Kadajo - 19.261 pkt. - GTX 760 @ 1250 @ 1700 - i5 4670k @ 4.3GHz Wynik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę overkill na możliwości tego bencha ale niech będzie :E

 

[*] DisconnecT - 38.466 pkt. - GTX 980 Ti 6GB @ 1480 @ 7800 - Core i7 7700K @ 4.8 GHz Wynik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[2] Lewy648 - 7.330 pkt. - 8800GTX @ 612 @ 2016 - Pentium G4560 @ 3.5GHz Wynik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cloud Gate - Overkill pobity, tak nudziło mi się :lol2:

 

[*] DisconnecT - 41.503 pkt. - GTX 1080 Ti @ 2050 MHz @ 12000 MHz - Core i7-7700K @ 4.8 GHz Wynik

 

Graphics Score:

[*] DisconnecT - 185.358 pkt. - GTX 1080 Ti @ 2050 MHz @ 12000 MHz Wynik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cloud Gate - Overkill pobity, tak nudziło mi się :lol2:

 

tak nic na zapas ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie tam, zajrzyj do Time Spy i Firestrike, na co dzień lecę na 1860 MHz 0.925v, tutaj tylko dla picu przywaliłem pełną mocą :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widziałem widziałem :thumbup:

 

 

tutaj tylko dla picu przywaliłem pełną mocą :P

postaram się dotrzymać taktu

600.png

 

ale po Urlopie dopiero

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak trafisz lepszy układ to wyciągniesz więcej, ja na jakąś super sztukę nie trafiłem, ale ta karta ma tyle mocy że OC naprawdę średnio się opłaca w realnym użytkowaniu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie to tylko GPU zastopowało zakończenie prac nad moim Case , myślę ze PCB to 1:1 ref pomijając DVI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to jest najpewniej ref, sekcja do bólu przypomina refa do tego 6+8pin na zasilaniu co jest rzadkością w 1080Ti pomijając FE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[*] czolgista778 - 31.615 pkt. - GTX480 @ 850 @ 975 - Core i9 7920X @ 4.5GHz Wynik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • No co z tego, że zniknie. Takie smaczki są fajne, tak samo często zwracam uwagę czy ślad na śniegu/błocie zostawiam.  Czemu to cenzurować w grze z rantingiem +18. 
    • @Kris194 Gra dostała już wcześniej klasyfikację 18+, także trochę późno na takie zabawy. Do tego wersja 1.0 jest na płytach i każdy ma do niej dostęp.
    • źródło: flatpanelshd.com   (..) Ograniczenia systemu przyciemniania strefowego w LCD stają się widoczne dla widza już po kilku godzinach oglądania HDR. W wielu scenach wokół jasnych obiektów, napisów itp. widać intensywne rozkwitanie. W rzeczywistości jest to proste obliczenie. Natywny współczynnik kontrastu panelu LCD VA wynosi np. ~4000:1. Oznacza to, że za każdym razem, gdy telewizor osiągnie, powiedzmy, 1000 nitów, otaczający czarny obszar w tej samej strefie przyciemnienia (i często w strefach sąsiadujących) będzie rozjaśniał do około 0,25 nitów (1000/4000 = 0,25), czyli będzie szary, a nie czarny. 2000 nitów spowoduje kwitnienie w ilości około 0,5 nitów (2000/4000 = 0,5) i tak dalej. Żadna ilość przetwarzania obrazu ani algorytm przyciemniania nie jest w stanie uniknąć ograniczeń sprzętowych spowodowanych zbyt małą liczbą stref przyciemniania. System ściemniania również ma tendencję do pomieszania. Mały, jasny obiekt gdzieś na obrazie może znacznie zwiększyć jasność na pełnym obrazie. Krótkie wybuchy jasności, na przykład eksplozja w scenie akcji, mogą prowadzić do „skoków jasności”, podobnie jak ciemne sceny czasami prowadzą do przyciemnienia niemal całego ekranu. Jasne poruszające się obiekty, takie jak spadająca gwiazda, wytwarzają ogon rozkwitu, ponieważ strefy przyciemnienia mają zazwyczaj powolne czasy narastania/opadania (..) W odróżnieniu od LCD Oledy mają nieskończony kontrast, bo jasność sterowana jest na poziomie pojedynczega piksela, których jest ponad 8 milionów, w porównaniu w najlepszym przypadku do kilkuset stref w mini ledach.  W przypadku jakości obrazu HDR natywny kontrast i kontrola jasności są najważniejsze, ważniejsze niż szczytowa jasność TV, dlatego ekrany LCD ze szczytową jasnością nawet wyższą od oleda (mini ledy) daja gorszy HDR. O paździerzach z podświetleniem krawędziowym lub kilkoma strefami wygaszania nie ma co pisać. Na takich ekranach jest totalne mydło, szarość, mleko zamiast trueHDR.  
    • http://enbdev.com/mod_fallout4_v0316.htm No i wtedy wybierz co tam ci pasuje z presetow. Tutaj masz fajny mod na zmiane vizualna oswietlenia i pogody. Obecnie z nim gram. https://www.nexusmods.com/fallout4/mods/46722
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...