Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Enidust

Poszukiwany grafik 3D [gamedev]

Rekomendowane odpowiedzi

W związku z rozwojem projektu niezależnej gry Enidust, poszukujemy osób na stanowisko „Grafik 3D”. Od zgłaszających swoje kandydatury oczekujemy:

 

* Umiejętności tworzenia modeli low poly i tekstur do nich na bazie własnych modeli high poly

* Gotowości do uczestniczenia w konferencjach teamu

* Sprawności w realizacji zadań bez stałego nadzoru grupy

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie zgłoszeń (wraz z portfolio) na adres: rekrutacja@enidust.com . Ze względu na szeroko rozumiane bezpieczeństwo, prosimy swoje materiały przesyłać nie w formie załączników, ale linków (aby była pewność, że wiadomość do nas trafi). Zgłoszenia nieposiadające przykładowych prac nie będą rozpatrywane. W związku z faktem, że staramy się przyjrzeć każdej kandydaturze, prosimy również o uporządkowany format wiadomości.

 

Pragniemy podkreślić, iż obecnie osoby pracujące nad projektem nie otrzymują za swoją działaność żadnych korzyści materialnych. W celu uzyskania informacji na temat Enidust, zapraszamy na stronę: www.enidust.com . Wszelkie pytania prosimy kierować na kontakt@enidust.com .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • No wlasnie problem w tym ze dzis HDR sam w sobie jest wyswietlany dynamicznie no chyba ze masz kontent ktory zostal zmasterowany do 1000 nitow, no ale wlasnie zobacz jaki masz blagan z tym HDR. Dlatego jedyna sposb zeby to wszytko "dzialao" to wystwietlacz ktory miesci sie w maksimum tego co moze pokazc HDR. A taki wyswietlacz nie istenieje w swerze komercyjej i nawet nie wiem czy ogolnej, ale ktorys z procudentow, chyba Sony albo Samsung pokazal kiedys na jakis targach wyswietlacz ktory osigal 10000 nitow. Nie wiem nawet czy to przypadkiem nie byl MicroLED.
    • Dla tego nie używam trybów dynamicznych, ani dla sdr, ani dla HDR. Niestety każdy producent wali swoje implementacje HDR do tego tryby dynamiczne i różne fikołki mające robić pseudo wrażenia. Dolby Vision ma swój system i dla mnie działa to ok czy tam przyzwoicie na oledach wspierających DV.  A do gierek używam HGiG, albo po prostu off wszystkie wzmacniacze HDRu, ale HGIG na LG lepiej się sprawdza. Do tego gierka musi mieć dobrze ten HDR zaimplementowany bo z tym bardzo różnie bywa. Więc z HDR tylko w małą część gierek grywam. A jakieś AutoHDRy to już w ogóle padaka Nie dość, że wszystko się rozjeżdża w obrazie to jeszcze w tych grach nie można przyciemnić HUDów i te walą bezsensownie po oczach.
    • 6 sztuk 14900K, 1 sztuka 14900KS. Każdy zachowywał się identycznie. Wybacz, aż takiego pecha nie mam Właśnie zamontowałem i skończyłem sprawdzać 14700K. Włożyłem, ustawiłem RAM. Od strzała, bez limitów mocy, przeszedł wszystkie testy i nigdzie się nie wysypał.  302W miał w peak i dał 89 stopni. I9 14 przy 300W były już po przywitaniu się z pierwszą setką A hitem jest to, że w R23 uzyskałem wynik wyższy niż wczoraj na 14900KS z nowymi ustawieniami Intela Plan był taki, że jak i7 by wariował, to bym wziął i5 albo spróbował AMD
    • No właśnie nie jest ok, sygnał HDR ma znacznie większą rozpiętość tonalna niż te certyfikaty czy możliwości dzisiejszych ekranów, to ze ty sobie to "ustawisz" i skompresujesz sygnał kompletnie przeczy idei sygnału HDR. Jestem przekonany ze tylko ekrany które są w stanie wycisnąć z danego sygnału HDR 100% bez żadnych "sztuczek" pokazują jak ten obraz faktycznie powinien wyglądać i zapewne nie będzie tez przy nich żadnego zmęczenia wzroku czy innych problemów. A dziś jest tak ze włączasz HDR i odrazu wali po oczach jak nie zbyt nasyconymi barwami które są nienaturalne to oślepia cie w peakach bo muszą kompresować sygnał do tego co potrafi ekran. Chyba najlepszym przykładem jak źle to wszytko działa są tryby dynamicznego mapowania metadanych (nie mylić z metadanymi Dolby Vision) które TV tworzą w czasie rzeczywistym czy tam monitory ale przy tym rozjeżdża się cala dynamika obrazu bo wszytko nagle staje się dwa razy jaśniejsze nie wiadomo po co i co to ma wspólnego z dobrej jakości HDR. To jak z trybami demo w sklepach, wszystkim się podobają i nawet ludzie potem tak w domach oglądają ale dobra lub poprawna jakością obrazu nie ma to nic wspólnego. I nie mowie żeby się zaraz trzymać wytycznych jak od linijki ale włączając HDR odrazu widzę ze coś z tym obrazem jest nie tak, problem ten jest znacznie mniej widoczny przy materiałach Dolby Vision ale jako ze ekrany nadal maja zbyt słabe jasności maksymalne aby odpowiednio wyświetlić pełny zakres HDR to nawet DV jest mocno kompresowany przez co męczy wzrok. Oczywiście można sobie taka matryce przyciemnić tylko ze leci w dół wszytko a nie tylko peak wiec z HDR zostaje jeszcze mniej. I tak człowiek dochodzi do wniosku ze wali go ten cały HDR i zostaje przy SDR, który jest stały i wygląda wszędzie prawidłowo, nie trzeba nic za każdym razem kalibrować jak chcesz w coś grac albo coś ogladac.
    • Jak to może być plaskacz dla Sony? Przecież Sony jest wydawcą i chyba zależy im na dobrej sprzedaży 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...