Kyle_PL 3751 Napisano 25 Lipca Musi się dać ... choćby z pomocą "pomocy technicznej" STEAM. ps. ja osobiście nie kupuję u nich gier, bo bez launchera/połączenia online zwykle nie da się odpalić, a już szczytem bezsensu są gry, gdzie odpala się jeden launcher po drugim by ową grę uruchomić, co dla mnie jest już totalnie beznadziejne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alphik 1 Napisano 25 Lipca (edytowane) Z pomocą techniczną Steam się nie da, bo to nie z ich kontem mam problem. Da się to zrobić z poziomu konta Rockstar, tam sie odłącza wszystkie powiązane konta. No gdybym wiedział, że tak to będzie wyglądać, również bym to olał. Już na pewno nie kupię gry tych twórców. Edytowane 25 Lipca przez Alphik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skunRace 2017 Napisano 25 Lipca Z poziomu konta Rockstar też się nie da rozłączyć z kontem Steam. Mogę się rozłączyć z innymi kontami, ale przy przycisku "rozłącz" ze Steam jest informacje, że są połączone ze sobą na stałe. "Konta Steam są powiązane z kontami Rockstar Games na stałe. Jeśli masz problemy ze swoim kontem, skontaktuj się ze wsparciem Rockstar." Możesz zrobić zwrot na Steam i kupić gdzie indziej ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alphik 1 Napisano 25 Lipca (edytowane) 18 minut temu, skunRace napisał: Z poziomu konta Rockstar też się nie da rozłączyć z kontem Steam. Mogę się rozłączyć z innymi kontami, ale przy przycisku "rozłącz" ze Steam jest informacje, że są połączone ze sobą na stałe. "Konta Steam są powiązane z kontami Rockstar Games na stałe. Jeśli masz problemy ze swoim kontem, skontaktuj się ze wsparciem Rockstar." Możesz zrobić zwrot na Steam i kupić gdzie indziej ? niestety nie mogę, minął okres 14 dni... Mimo wszystko próbowałem, ale nie zwrócą. Nie przypuszczałem, że tak to będzie wyglądać dramat. Chyba się obejdę smakiem. Utracisz dostęp do maila, który jest powiązany z kontem Rockstar np. zostanie zhakowany, i koniec. Edytowane 25 Lipca przez Alphik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skunRace 2017 Napisano 25 Lipca Najgorzej, że Ty nie znasz nawet tego maila, który był z tym kontem powiązany, więc w sumie nie dziw się, że nie mogą nic zrobić. Dzisiaj większość gier wymaga jakiegoś launchera, a bardzo często nawet dwóch. Dlatego trzeba patrzyć jak się kupuje, bo na Steam masz informację "Wymaga konta na platformie firmy zewnętrznej: Rockstar Games". Szkoda, że nie próbowałeś od razu, bo tak to poszedłby zwrot i kupiłbyś w podobnej cenie na przykład na Epicu i tym razem założył nowe konto Rockstar. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejTrg 5612 Napisano 25 Lipca Dlatego Ja choć mało co gier już kupuję, staram się aby nie było łączonych luncherów , dlatego RDR2 kupiłem u R*, a np. AC to w sklepie Ubi, bo później wychodzą kwiatki jak u kolegi 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dominix1910 742 Napisano 25 Lipca nauczka na przyszlosc by nie podawac byle jakiego e-maila 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenix. 12496 Napisano 25 Lipca 3 godziny temu, Alphik napisał: niestety nie mogę, minął okres 14 dni... Mimo wszystko próbowałem, ale nie zwrócą. Nie przypuszczałem, że tak to będzie wyglądać dramat. Chyba się obejdę smakiem. Utracisz dostęp do maila, który jest powiązany z kontem Rockstar np. zostanie zhakowany, i koniec. Sam sobie jesteś winny i bardzo dobrze, to są właśnie zabezpieczenia przed oszustami, nie znasz hasła oraz @ do swojego konta to nic nie odpalisz. Pretensje do siebie 2 godziny temu, Dominix1910 napisał: nauczka na przyszlosc by nie podawac byle jakiego e-maila Mnie to zastanawia co ludzie maja w głowach podając fikcyjny @ do takich rzeczy… A później marnują czas innych bo czegoś odpalić nie mogą. 1 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maras2574 2823 Napisano 26 Lipca 14 godzin temu, Alphik napisał: Już na pewno nie kupię gry tych twórców. Tyle że wina leży w 100% po Twojej stronie. Ja miałem włam na konto *R i ogarnęli bez problemu 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alphik 1 Napisano 26 Lipca (edytowane) Tak zgadza się, moja wina. Chciałem uniknąć reklam i spamu, i podawania kolejnej firmie moich danych i tyle. Wtedy byłem dzieckiem, chciałem po prostu zagrać w Max Payne teraz bym tego nie zrobił . Edit: Maila znalazłem, wiem jakiego użyłem, raz jeszcze próbuje napisać do Rockstar. Edytowane 26 Lipca przez Alphik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejTrg 5612 Napisano 26 Lipca Jakich reklam? Jakiego spamu? Przecież tam podajesz tylko maila, żadnych innych danych osobowych więc Oprócz maili o zrestartowaniu hasła, żadnego innego maila od R* nie dostałem 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alphik 1 Napisano 26 Lipca (edytowane) 13 godzin temu, Phoenix. napisał: Sam sobie jesteś winny i bardzo dobrze, to są właśnie zabezpieczenia przed oszustami, nie znasz hasła oraz @ do swojego konta to nic nie odpalisz. Pretensje do siebie Mnie to zastanawia co ludzie maja w głowach podając fikcyjny @ do takich rzeczy… A później marnują czas innych bo czegoś odpalić nie mogą. rozumiem, że podajesz swoje adresy email jak leci każdemu? Naprawdę tyle czasu Ci zmarnowałem? I co byś z nim zrobił teraz? 6 minut temu, AndrzejTrg napisał: Jakich reklam? Jakiego spamu? Przecież tam podajesz tylko maila, żadnych innych danych osobowych więc Oprócz maili o zrestartowaniu hasła, żadnego innego maila od R* nie dostałem A skąd młody człowiek mógł o tym wiedzieć? Zawsze przy zakładaniu nowego konta, spamu było co nie miara, więc myślałem, że tak będzie i teraz. Napisałem, że nie myślałem o tym jak to robiłem, chciałem tylko odpalić grę. Nie uruchomię RDR2 to trudno, świat się nie kończy. Edytowane 26 Lipca przez Alphik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenix. 12496 Napisano 26 Lipca Nie odwracaj kota ogonem, jakiemu kazdemu ?? Jak nie potrafisz korzystac z uslug, ktore wymagaja podania adresu to nie korzystaj i nie płacz. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejTrg 5612 Napisano 26 Lipca Jakby R* luncher był wydany 10 lat temu spoko, nie ma problemu, ale on nawet 5 lat jeszcze nie ma... więc resztę zostawię bez komentarza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alphik 1 Napisano 26 Lipca (edytowane) 13 minut temu, Phoenix. napisał: Nie odwracaj kota ogonem, jakiemu kazdemu ?? Jak nie potrafisz korzystac z uslug, ktore wymagaja podania adresu to nie korzystaj i nie płacz. nikt tu nie płacze, nie potrzebuje tej gry do szczęścia, nie odpowiadaj na moje pytania i po problemie. Cieszę się , że Ty to potrafisz, unikniesz problemów w przyszłości. 13 minut temu, AndrzejTrg napisał: Jakby R* luncher był wydany 10 lat temu spoko, nie ma problemu, ale on nawet 5 lat jeszcze nie ma... więc resztę zostawię bez komentarza na pewno nie, wymagane było dodatkowe konto, na jakiejś platformie przy którejś części Max Payne... lub przy innym tytule. Wiem, że bardzo dawno temu "zakładałem" to konto. Edytowane 26 Lipca przez Alphik Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukadd 10158 Napisano 26 Lipca Rockstar social club wcześniej był, a później dodali do tego nowy launcher. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ja__ 7 Napisano 26 Lipca wtedy to był R* social club, bo sam launcher jest w miarę nowy. Nie wiem czy to konto było obowiązkowe, czy opcjonalne 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejTrg 5612 Napisano 26 Lipca To zmienia postać rzeczy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alphik 1 Napisano 26 Lipca Czy da się w jakiś sposób sprawdzić dokładną datę, połączenia konta Steam z kontem Rockstar, z poziomu Steam ? O to mnie pyta wsparcie techniczne firmy Rockstar. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dominix1910 742 Napisano 26 Lipca moze na poczte przyszlo potwierdzenia polaczenia kont. ewentualnie mozesz sie supportu steam spytac kiedy konta byla podlaczone, moze odpowiedza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
caleb59 8236 Napisano 26 Lipca (edytowane) Nikt mu takiej informacji nie udzieli. Właśnie byłem na swoim koncie Rockstar i w zakładce "powiązane konta" mam tylko Steama, brak konkretnej daty powiązania. Tak samo z poziomu samego Steam nie ma możliwości aby to sprawdzić. Moim zdaniem gadaj z nimi w taki sposób aby umożliwili Ci podpięcie gry ze Steama do NOWEGO KONTA Rockstara, które sobie założysz samodzielnie, chyba nie ma innego rozwiązania. Edytowane 26 Lipca przez caleb59 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skunRace 2017 Napisano 26 Lipca Znalazłem podobny wątek z tym, który ktoś wkleił na forum Steam żeby pomóc innym. Chodziło o Steam i ktoś stracił dostęp do konta Rockstar, a Rockstar pochrzanił i odpisał jakby chodziło o Epic, ale chodzi o to samo. Więc @Alphik porób takie screeny i wyślij im, że to na pewno Twoje konto Steam, dowód i datę datę zakupu RDR2 na Steam, może to coś przyśpieszy, choć sami powinni o to zapytać. Dzień dobry dziękujemy za skontaktowanie się ze Wsparciem Rockstar. Możemy udzielić Panu pomocy, ale najpierw potrzebujemy kilku dodatkowych informacji. Prosimy o podanie następujących informacji: Zrzut ekranu pokazujący, że zalogował/a się Pan/Pani do Epic, z wyraźnie widocznymi na ekranie nazwą profilu Epic oraz Epic ID. Aby to uzyskać: Proszę przejść na www.epicgames.com. Proszę zalogować się do swojego konta Epic Games. Proszę wybrać swój profil Epic w prawym górnym rogu. Proszę wybrać „Konto". Epic ID zostanie wyświetlony poniżej sekcji Informacje o koncie. Proszę skopiować Epic ID i wkleić go do odpowiedzi. Proszę zrobić zrzut ekranu z widocznym identyfikatorem użytkownika Epic oraz wyświetlaną nazwą Epic i załączyć go do swojej odpowiedzi. Zrzut ekranu z pokwitowaniem e-mail za zakup gry z widoczną datą i kwotą zakupu. Jeśli nie posiada Pan e-maila z potwierdzeniem, proszę wykonać poniższe kroki, aby go otrzymać. Proszę przejść na http://www.epicgames.com/account/transactions. Proszę znaleźć i wybrać dany zakup. Proszę kliknąć w potwierdzenie e-mail. Gdy tylko otrzymamy te informacje, zbadamy sprawę i odpowiemy tak szybko, jak będzie to możliwe. Z wyrazami szacunku, Emilyn P. Wsparcie Rockstar Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maras2574 2823 Napisano 27 Lipca U mnie było to tak : Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wu70 4142 Napisano 28 Lipca W dniu 26.07.2024 o 08:35, Alphik napisał: podajesz swoje adresy email jak leci każdemu? Na przyszłość polecam po prostu zakładać jakieś spam-maile do mało ważnych rzeczy, możesz mieć ich ile chcesz i podawać bez ograniczeń Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FataIity 946 Napisano 29 Lipca W dniu 25.07.2024 o 15:39, Alphik napisał: Utracisz dostęp do maila, który jest powiązany z kontem Rockstar np. zostanie zhakowany, i koniec. Kiedyś mi ktoś zrobił włam na maila i po roku ogarnąłem że ktoś gra mi na koncie w GTA 5. Procedura odzyskania trwała mniej niż 24h - wystarczyło podać oryginalnego maila i odpowiedzieć na kilka krótkich i prostych pytań. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach