Skocz do zawartości
DzejC

Red Dead Redemption 2

Rekomendowane odpowiedzi

Musi się dać ... choćby z pomocą "pomocy technicznej" STEAM.

ps. ja osobiście nie kupuję u nich gier, bo bez launchera/połączenia online zwykle nie da się odpalić, a już szczytem bezsensu są gry, gdzie odpala się jeden launcher po drugim by ową grę uruchomić, co dla mnie jest już totalnie beznadziejne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Z pomocą techniczną Steam się nie da, bo to nie z ich kontem mam problem. Da się to zrobić z poziomu konta Rockstar, tam sie odłącza wszystkie powiązane konta. 

No gdybym wiedział, że tak to będzie wyglądać, również bym to olał. Już na pewno nie kupię gry tych twórców.

Edytowane przez Alphik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z poziomu konta Rockstar też się nie da rozłączyć z kontem Steam. Mogę się rozłączyć z innymi kontami, ale przy przycisku "rozłącz" ze Steam jest informacje, że są połączone ze sobą na stałe. "Konta Steam są powiązane z kontami Rockstar Games na stałe. Jeśli masz problemy ze swoim kontem, skontaktuj się ze wsparciem Rockstar." Możesz zrobić zwrot na Steam i kupić gdzie indziej ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
18 minut temu, skunRace napisał:

Z poziomu konta Rockstar też się nie da rozłączyć z kontem Steam. Mogę się rozłączyć z innymi kontami, ale przy przycisku "rozłącz" ze Steam jest informacje, że są połączone ze sobą na stałe. "Konta Steam są powiązane z kontami Rockstar Games na stałe. Jeśli masz problemy ze swoim kontem, skontaktuj się ze wsparciem Rockstar." Możesz zrobić zwrot na Steam i kupić gdzie indziej ?

niestety nie mogę, minął okres 14 dni... Mimo wszystko próbowałem, ale nie zwrócą.

Nie przypuszczałem, że tak to będzie wyglądać :D dramat.

Chyba się obejdę smakiem.

Utracisz dostęp do maila, który jest powiązany z kontem Rockstar np. zostanie zhakowany, i koniec.

 

Edytowane przez Alphik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najgorzej, że Ty nie znasz nawet tego maila, który był z tym kontem powiązany, więc w sumie nie dziw się, że nie mogą nic zrobić. Dzisiaj większość gier wymaga jakiegoś launchera, a bardzo często nawet dwóch. Dlatego trzeba patrzyć jak się kupuje, bo na Steam masz informację "Wymaga konta na platformie firmy zewnętrznej: Rockstar Games". Szkoda, że nie próbowałeś od razu, bo tak to poszedłby zwrot i kupiłbyś w podobnej cenie na przykład na Epicu i tym razem założył nowe konto Rockstar.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego Ja choć mało co gier już kupuję, staram się aby nie było łączonych luncherów , dlatego RDR2 kupiłem u R*, a np. AC to w sklepie Ubi, bo później wychodzą kwiatki jak u kolegi :) 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nauczka na przyszlosc by nie podawac byle jakiego e-maila 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Alphik napisał:

niestety nie mogę, minął okres 14 dni... Mimo wszystko próbowałem, ale nie zwrócą.

Nie przypuszczałem, że tak to będzie wyglądać :D dramat.

Chyba się obejdę smakiem.

Utracisz dostęp do maila, który jest powiązany z kontem Rockstar np. zostanie zhakowany, i koniec.

 

Sam sobie jesteś winny i bardzo dobrze, to są właśnie zabezpieczenia przed oszustami, nie znasz hasła oraz @ do swojego konta to nic nie odpalisz. Pretensje do siebie ;) 

2 godziny temu, Dominix1910 napisał:

nauczka na przyszlosc by nie podawac byle jakiego e-maila 

Mnie to zastanawia co ludzie maja w głowach podając fikcyjny @ do takich rzeczy… A później marnują czas innych bo czegoś odpalić nie mogą. 

  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Alphik napisał:

Już na pewno nie kupię gry tych twórców.

Tyle że wina leży w 100% po Twojej stronie. Ja miałem włam na konto *R i ogarnęli bez problemu ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tak zgadza się, moja wina. 

Chciałem uniknąć reklam i spamu, i podawania kolejnej firmie moich danych i tyle.

Wtedy byłem dzieckiem, chciałem po prostu zagrać w Max Payne :D teraz bym tego nie zrobił .

 

Edit: Maila znalazłem, wiem jakiego użyłem, raz jeszcze próbuje napisać do Rockstar. 

Edytowane przez Alphik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakich reklam? Jakiego spamu? Przecież tam podajesz tylko maila, żadnych innych danych osobowych więc :)  Oprócz maili o zrestartowaniu hasła, żadnego innego maila od R* nie dostałem ;) 

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
13 godzin temu, Phoenix. napisał:

Sam sobie jesteś winny i bardzo dobrze, to są właśnie zabezpieczenia przed oszustami, nie znasz hasła oraz @ do swojego konta to nic nie odpalisz. Pretensje do siebie ;) 

Mnie to zastanawia co ludzie maja w głowach podając fikcyjny @ do takich rzeczy… A później marnują czas innych bo czegoś odpalić nie mogą. 

rozumiem, że podajesz swoje adresy email jak leci każdemu? Naprawdę tyle czasu Ci zmarnowałem? I co byś z nim zrobił teraz?

 

6 minut temu, AndrzejTrg napisał:

Jakich reklam? Jakiego spamu? Przecież tam podajesz tylko maila, żadnych innych danych osobowych więc :)  Oprócz maili o zrestartowaniu hasła, żadnego innego maila od R* nie dostałem ;) 

A skąd młody człowiek mógł o tym wiedzieć? Zawsze przy zakładaniu nowego konta, spamu było co nie miara, więc myślałem, że tak będzie i teraz. 

Napisałem, że nie myślałem o tym jak to robiłem, chciałem tylko odpalić grę.

Nie uruchomię RDR2 to trudno, świat się nie kończy.

Edytowane przez Alphik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie odwracaj kota ogonem, jakiemu kazdemu ?? Jak nie potrafisz korzystac z uslug, ktore wymagaja podania adresu to nie korzystaj i nie płacz.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby R* luncher był wydany 10 lat temu spoko, nie ma problemu, ale on nawet 5 lat jeszcze nie ma... więc resztę zostawię bez komentarza :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
13 minut temu, Phoenix. napisał:

Nie odwracaj kota ogonem, jakiemu kazdemu ?? Jak nie potrafisz korzystac z uslug, ktore wymagaja podania adresu to nie korzystaj i nie płacz.

nikt tu nie płacze, nie potrzebuje tej gry do szczęścia, nie odpowiadaj na moje pytania i po problemie. Cieszę się , że Ty to potrafisz, unikniesz problemów w przyszłości. 

 

13 minut temu, AndrzejTrg napisał:

Jakby R* luncher był wydany 10 lat temu spoko, nie ma problemu, ale on nawet 5 lat jeszcze nie ma... więc resztę zostawię bez komentarza :) 

na pewno nie, wymagane było dodatkowe konto, na jakiejś platformie przy którejś części Max Payne... lub przy innym tytule. Wiem, że bardzo dawno temu "zakładałem" to konto.

Edytowane przez Alphik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rockstar social club wcześniej był, a później dodali do tego nowy launcher.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wtedy to był R* social club, bo sam launcher jest w miarę nowy. Nie wiem czy to konto było obowiązkowe, czy opcjonalne  

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy da się w jakiś sposób sprawdzić dokładną datę, połączenia konta Steam z kontem Rockstar, z poziomu Steam ?

O to mnie pyta wsparcie techniczne firmy Rockstar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze na poczte przyszlo potwierdzenia polaczenia kont. ewentualnie mozesz sie supportu steam spytac kiedy konta byla podlaczone, moze odpowiedza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nikt mu takiej informacji nie udzieli. Właśnie byłem na swoim koncie Rockstar i w zakładce "powiązane konta" mam tylko Steama, brak konkretnej daty powiązania. Tak samo z poziomu samego Steam nie ma możliwości aby to sprawdzić.

Moim zdaniem gadaj z nimi w taki sposób aby umożliwili Ci podpięcie gry ze Steama do NOWEGO KONTA Rockstara, które sobie założysz samodzielnie, chyba nie ma innego rozwiązania.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem podobny wątek z tym, który ktoś wkleił na forum Steam żeby pomóc innym. Chodziło o Steam i ktoś stracił dostęp do konta Rockstar, a Rockstar pochrzanił i odpisał jakby chodziło o Epic, ale chodzi o to samo. Więc @Alphik porób takie screeny i wyślij im, że to na pewno Twoje konto Steam, dowód i datę datę zakupu RDR2 na Steam, może to coś przyśpieszy, choć sami powinni o to zapytać.

Dzień dobry

dziękujemy za skontaktowanie się ze Wsparciem Rockstar.

Możemy udzielić Panu pomocy, ale najpierw potrzebujemy kilku dodatkowych informacji. Prosimy o podanie następujących informacji:

Zrzut ekranu pokazujący, że zalogował/a się Pan/Pani do Epic, z wyraźnie widocznymi na ekranie nazwą profilu Epic oraz Epic ID. Aby to uzyskać:

Proszę przejść na www.epicgames.com.
Proszę zalogować się do swojego konta Epic Games.
Proszę wybrać swój profil Epic w prawym górnym rogu.
Proszę wybrać „Konto".
Epic ID zostanie wyświetlony poniżej sekcji Informacje o koncie.
Proszę skopiować Epic ID i wkleić go do odpowiedzi.
Proszę zrobić zrzut ekranu z widocznym identyfikatorem użytkownika Epic oraz wyświetlaną nazwą Epic i załączyć go do swojej odpowiedzi.
Zrzut ekranu z pokwitowaniem e-mail za zakup gry z widoczną datą i kwotą zakupu.

Jeśli nie posiada Pan e-maila z potwierdzeniem, proszę wykonać poniższe kroki, aby go otrzymać.
Proszę przejść na http://www.epicgames.com/account/transactions.
Proszę znaleźć i wybrać dany zakup.
Proszę kliknąć w potwierdzenie e-mail. Gdy tylko otrzymamy te informacje, zbadamy sprawę i odpowiemy tak szybko, jak będzie to możliwe.
Z wyrazami szacunku,

Emilyn P. Wsparcie Rockstar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 26.07.2024 o 08:35, Alphik napisał:

podajesz swoje adresy email jak leci każdemu?

Na przyszłość polecam po prostu zakładać jakieś spam-maile do mało ważnych rzeczy, możesz mieć ich ile chcesz i podawać bez ograniczeń ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 25.07.2024 o 15:39, Alphik napisał:

Utracisz dostęp do maila, który jest powiązany z kontem Rockstar np. zostanie zhakowany, i koniec.

Kiedyś mi ktoś zrobił włam na maila i po roku ogarnąłem że ktoś gra mi na koncie w GTA 5. Procedura odzyskania trwała mniej niż 24h - wystarczyło podać oryginalnego maila i odpowiedzieć na kilka krótkich i prostych pytań.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...