Skocz do zawartości
pwn

PlayerUnknown's Battlegrounds / PUBG

Rekomendowane odpowiedzi

Po co Ci draw distance na ultra? Postacie bedziesz widzial z kazdej odleglosci, a na niskim draw distance bedziesz ich widzial lezacych daleko w trawie niczym zapalke wetknieta w gowno, bo trawy nie renderuje xD

Edytowane przez ziCk_lodz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanuję troskę, ale pisałem że gram na 1440p więc po co mi informacje o 1080p? :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanuję troskę, ale pisałem że gram na 1440p więc po co mi informacje o 1080p? :E

Trzeba przełknąć dumę, ja też mam 1440p w laptopie, ale GTX1060 nie daje rady :E

Edytowane przez ziCk_lodz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przełknąć dumę, ja też mam 1440p w laptopie, ale GTX1060 nie daje rady :E

To, że czas na wymianę procka (po głowie mi chodzi 1600X) i ramu to wiem, ale budżet tego nie przewiduje na ten rok więc pozostanę przy Overwatchu na jakiś czas :E

Edytowane przez Pulpit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanuję troskę, ale pisałem że gram na 1440p więc po co mi informacje o 1080p? :E

 

No to mogę napisać, że jak grałem na 1070 (niestety poszła na gwarancję, tak to nagrałbym Ci wideo) to na ultra low przy 1080p i screen scale na 160-170% (da się podbić powyżej 120, które jest ograniczone do tej wartości w grze, zmieniając wartość w ini na dowolną zdaje się) udawało mi się utrzymać 60 fps przez cały czas. A to wychodzi grubo ponad 1440p ;) Przy screen scale 170% wychodzi 3264x1836. Ograniczeniem w tym przypadku był tylko i wyłącznie mój procesor (2500K), który powodował spadki w lobby i trakcie lotu samolotem. A nieco wolniej działające pamięci odpowiadały pewnie za przycinki przy szybkiej jeździe samochodem przez mapę. Po przesiadce na i7 problem zniknął. Tak czy siak w samej grze 2500K@4.5GHz dawał radę na luzie.

 

Po co Ci draw distance na ultra? Postacie bedziesz widzial z kazdej odleglosci, a na niskim draw distance bedziesz ich widzial lezacych daleko w trawie niczym zapalke wetknieta w gowno, bo trawy nie renderuje xD

 

Dobre pytanie, nie zweryfikowałem do końca na co wpływa zasięg rysowania. Na pewno nie wpływa na zasięg rysowania trawy, który jest ustawiony na sztywno niezależnie od ustawień. Wydaje mi się, że na niższych ustawieniach widoczność mapy jest ograniczana mgłą.

Edytowane przez HextorPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre pytanie, nie zweryfikowałem do końca na co wpływa zasięg rysowania. Na pewno nie wpływa na zasięg rysowania trawy, który jest ustawiony na sztywno niezależnie od ustawień. Wydaje mi się, że na niższych ustawieniach widoczność mapy jest ograniczana mgłą.

Nie, trawa daleko się tak czy siak nie rysuje, dlatego planują wprowadzić taki system jak w Armie (postać bardzo daleko wygląda jak by była zanurzona w ziemi)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, trawa daleko się tak czy siak nie rysuje, dlatego planują wprowadzić taki system jak w Armie (postać bardzo daleko wygląda jak by była zanurzona w ziemi)

 

Dawno nie grałem w Armę, chociaż kupiłem na ostatniej wyprzedaży trójkę. Masz jakiś filmik czy screeny jak to dokładnie wygląda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie grałem w Armę, chociaż kupiłem na ostatniej wyprzedaży trójkę. Masz jakiś filmik czy screeny jak to dokładnie wygląda?

 

Podobnie jak wystająca głowa na plaży z piasku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie grałem w Armę, chociaż kupiłem na ostatniej wyprzedaży trójkę. Masz jakiś filmik czy screeny jak to dokładnie wygląda?

grass_concealment.jpg

Edytowane przez ziCk_lodz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grass_concealment.jpg

Wystarczyło by dać tą trawę nawet na low

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczyło by dać tą trawę nawet na low

Nie ma sprzętu który to uciągnie, to raz - dwa, to jest Unreal Engine 4...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprzętu który to uciągnie, to raz - dwa, to jest Unreal Engine 4...

Jak nie ma? To po co to dawali na Ultra? I co z tego że jest to UE 4 jak tego kompletnie nie widać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma? To po co to dawali na Ultra?

 

I co z tego że jest to UE 4 jak tego kompletnie nie widać

Jaki to ma związek z cullingiem? Ilość obiektów w scenie to bariera nie do przeskoczenia.

 

Czego nie widać? Że słabo się nadaje do gier z dużym, otwartym światem widać :heu: Squad też chodzi jak gówno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hardkorowe serwery FPP potwierdzone

 

Część fanów uważa, że strzelanka Playerunknown’s Battlegrounds bywa nieuczciwa, ze względu na wykorzystywanie trzecioosobowej kamery do zdobywania informacji o ukrytym przeciwniku. Autorzy zapowiedzieli więc dodanie serwerów, gdzie gracz będzie obserwować akcję jedynie „z oczu” swojej postaci.

 

Idzie nowe w grze Playerunknown’s Battlegrounds. Praktycznie od premiery tytułu we Wczesnym Dostępie Steam bardziej hardkorowi gracze narzekali na „oszustwa” związane z podglądaniem rogów budynków, okien i innych potencjalnych kryjówek za pomocą widoku TPP. Dzięki kamerze umieszczonej za plecami zdobywa się bardzo wiele informacji o położeniu wroga, a jednocześnie nie trzeba wystawiać własnej łepetyny do odstrzału (co jak wiadomo jest mało możliwe w prawdziwym życiu).

 

Marudzenia/prośby społeczności graczy zostały najwyraźniej wysłuchane i wsparcie dla serwerów jedynie z widokiem FPP będzie najprawdopodobniej zawarte w następnej dużej aktualizacji produkcji. Zaczęło się od nieśmiałego potwierdzenia dodania slajdera FOV (ang. field of view, czyli możliwości modyfikacji pola widzenia gracza w pierwszej osobie) przez jednego z deweloperów. Fani pozostawali odrobinę sceptyczni, aż do oficjalnego potwierdzenia hardkorowych serwerów przez samego Playerunknowna w wiadomości na Twitterze.

 

Po samym ogłoszeniu odpowiedział on też na garść pytań fanów, potwierdzając przy okazji parę faktów. Po pierwsze, ten rodzaj rozgrywki będzie najpierw testowany jedynie w trybach solo i duo, na serwerach amerykańskich i europejskich. Po dopracowaniu, alternatywna forma zabawy zostanie dodana we wszystkich regionach i wariantach rozgrywki. Po drugie, opcja „FPP only” nie będzie obowiązkowa i nijak nie wpłynie na osoby chcące pozostać na serwerach zapewniających większą widoczność. Gra jest trudna i bez dodatkowych ograniczeń, więc trudno się też im dziwić.

 

Kiedy można spodziewać się implementacji? Ostatni większy patch wypuszczono pod koniec czerwca, można wiec liczyć, że kolejna duża aktualizacja zawita na serwerach w ostatnich dniach lipca.

 

Źródło: GOL

 

p5FRSkb.jpg

 

Wiadomo co tym razem dodali, usprawnili lub naprawili ?

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo co tym razem dodali, usprawnili lub naprawili ?

To nie ten patch co dodaje przeskakiwanie przez przeszkody?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie ten patch co dodaje przeskakiwanie przez przeszkody?

To ma byc dodane pod koniec miesiaca wtedy jest duzy patch.

 

Swoja droga, gra jest genialna jezeli mamy z kim grac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na solo w nocy ze słuchawkami i drineczkiem też się nadaje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ma byc dodane pod koniec miesiaca wtedy jest duzy patch.

 

Swoja droga, gra jest genialna jezeli mamy z kim grac.

I jak sie nie ma niestabilnego framerate'u i stutteringu w 1440p to też jest ponoć fajnie :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak sie nie ma niestabilnego framerate'u i stutteringu w 1440p to też jest ponoć fajnie :E

 

Pulpit nie wiem jak to u Ciebie wygląda ale u mnie gra działa w 60 k/s nawet z upscalowanym podbiciem rozdzielczości do 120% (czyli znacznie więcej od 1440p) - wystarczy ustawić ręcznie zakres detali (mieszanka ultra, wysokich i średnich) na jakości grafiki niewiele tracisz a obraz jest ostry jak żyleta.

 

W czystym 1080p mam grubo ponad 60 k/s przeważnie 75-80+ czasem podczas wyczytywania np. w samolocie dropnie do 55 więc jak na wczesny dostęp to optymalizacja jest całkiem przyzwoita.

 

Przy każdym większym Update widać poprawę dochodzą też nowe elementy rozbudowy gry.

 

Karty graficzne mamy wydajnościowo zbliżone ale u Ciebie jest wolniejszy procesor i pamięć RAM która jest też niżej taktowana i jest jej mniej więc może problemu należy szukać w sprzęcie a nie tylko samej grze bo mimo wszystko Unreal Engine 4 swoje wymagania ma a rozdzielczość 1440p też jest wymagająca ;).

 

Zjedź z rozdzielczości albo pobaw się mieszanką ustawień graficznych mapa jest całkiem spora a na niej dużo elementów więc bez wymiany podzespołów nie wymagaj od swojego PC detali Ultra w każdej nowej grze :E.

 

Na XBOX ONE X też masz mieszankę detali w różnych ustawieniach tylko po to żeby gra uciągnęła 4K i nie wygląd to źle :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=m0Tnp-3W3z4

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hardkorowe serwery FPP potwierdzone

Według twittera PlayerUnknown'a serwery FPP dla solo/duo wejdą w sierpniu. Napisał też że będzie możliwość zmiany FoV, ulepszone animacje (na razie gra w FPP, poza tym, że nieopłacalna przez obecność TPP ma gówniane animacje i bugi, gdzie np. leżąc i celując przez celownik hełm potrafi zakrywać całkowicie wizję).

 

Niebawem ma też pojawić się możliwość replayów i oglądania całej gry z perspektywy dowolnego gracza, replaye 2D oraz killcam.

 

Widziałem, że mają też być dodane animacje wsiadania i wysiadania z samochodu. Będą finishery, żeby ubić graczy na kolanach, możliwość kopania leżących (obecnie żeby z broni białej/pięści kogoś uderzyć kto leży na ziemi trzeba robić superman punch z wyskoku), ciche zabójstwa (coś a'la animacje z Battlefielda z nożem czy bagnetem)

 

Tak czy siak nie nazywałbym ich "hardkorowymi" - są normalne, TPP obecnie to taka trochę paraolimpiada, w której większy wpływ na przebieg bitwy ma RNG niż faktyczny skill, zwłaszcza po ostatniej zmianie w losowości zmniejszania się niebieskiego pola.

 

Poza tym planują wprowadzić pełnoprawny kreator postaci:

 

https://pvplive.net/c/playerunknowns-battlegrounds-add-full-suite-character-customization-options

 

Generalnie powoli PUBG zaczyna mieć ręce i nogi i IMHO gra idzie w dobrym kierunku. Na razie same dobre zmiany - choć na początku było bardzo słabo.

 

edit:

TSM właśnie ogłosiło, że ma już zespół do PUBG :E

Edytowane przez ziCk_lodz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak sie nie ma niestabilnego framerate'u i stutteringu w 1440p to też jest ponoć fajnie :E

Wszyscy maja niestabilny, u mnie potrafi spasc do 45 bez przyczyny choc wiekszosc czasu w okolicach 80+ chodzi.

 

Ogolnie jesli o mnie chodzi to gra rozwija sie w bardzo dobrym kierunku, przy czym niestety ale po przejsciu z BF1 na PUB widac jeden ogromny minus, tickrate. Mam nadzieje, ze kiedys go poprawia. Oraz ogolnie mikro lagi.

Edytowane przez joloxx9

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie samo 144Hz to w 2017 o kant dupy idzie rozbić, bo nic nie osiąga tak wysokiego, stabilnego framerate - dużo lepszą inwestycją jest G-Sync/FreeSync, który sprawia, że spadek z 80 do 45 fps nie daje uczucia strzału w pysk. No ale kto wiedział :E

Edytowane przez ziCk_lodz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

edit:

TSM właśnie ogłosiło, że ma już zespół do PUBG :E

 

Czyli co nastawiają się na esport?

To pierwsza rzecz od razu do poprawy to netcode.

Tak samo było np z OW kiedy blizz wypuscił i tick był chyba koło 20 to jak to miało być dobre do esportu, ale się poprawili i już jest dobrze patrząc na testy battlenonsense

Wiadomo że to EA ale no to jest co by nie było podstawą w grze multi więc ciekaw jestem czy dadzą radę.

Ja się wstrzymuje głównie z ceną, ale nie wiem czy będzie lepiej czy gorzej.

Jeśli wyjdzie już  "pełna" wersja to czy wtedy ceny nie podniosą, jeśli nie to kiedy będzie obniżka :E

Edytowane przez Dominix1910

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie samo 144Hz to w 2017 o kant dupy idzie rozbić, bo nic nie osiąga tak wysokiego, stabilnego framerate

Overwatch, LawBreakers też dawało radę :P O ile mówimy tylko o framerate, nie o tickrate, bo wtedy to żadna gra się nigdy nie będzie kwalifikować, 144 tickrate jest nieosiągalne

Edytowane przez Pulpit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie samo 144Hz to w 2017 o kant dupy idzie rozbić, bo nic nie osiąga tak wysokiego, stabilnego framerate - dużo lepszą inwestycją jest G-Sync/FreeSync, który sprawia, że spadek z 80 do 45 fps nie daje uczucia strzału w pysk. No ale kto wiedział :E

troszkę przeinaczasz prawdę, na 60Hz monitorze bez V-sync obraz się zawsze mi sypał - a miałem troszkę tych monitorów, na 144Hz bez V-sync nie widzę znaczącej różnicy i dopóki nie dopracują tych wynalazków raczej nie ustawie się w kolejce. Ogólnie zaryzykuje stwierdzenie że dopracowany monitor np. z 240Hz może być równie dobrym rozwiązaniem co G-sync - a eliminuje wszystkie jego wady.

Tak czy siak rozmowa o takich rzeczach w wątku o grze, gdzie mamy czasami rwanie obrazu z kilku powodów - nawet same serwery

 

Apropo: gram ogólnie z randomami i zwykle co 2 gra udaje się znaleźć jakiś ogarniętych w miarę ludzi, ale wczoraj to masakra - 3 razy dostałem pod rząd zabity, bo np. ja znalazłem M16, a oni tylko uzi... Albo też zauważyłem że większość uparcie leci na "szpital" na środku mapy z czego po 2 minutach team nie żyje. I ostatecznie z 3-4 teamów na szpitalu wyjeżdża 2 ludzi... Chyba jednak muszę znaleźć jakiś ogarniętych ludzi do gry.

Edytowane przez sonio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...