Skocz do zawartości
MroczneWidmo

Death Stranding Director's Cut PC

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież tam nie ma żadnych wynurzonych na tej trasie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosto od głównej placówki (Centrum Dystrybucji na południe od Węzła Jeziornego) do Stacji Meteo miałem wczoraj trasę naszpikowaną wynurzonymi. Zużyłem 5 hematogranatów i całą amunicję w pistolecie. Tam gdzie biegnie ta najprostsza ścieżka przez rzekę i do góry, otoczona kamieniami. Nie chce mi się ich omijać, skradać, szkoda czasu po prostu, jestem na etapie planowania jak rozłożyć tyrolki, z której strony. 

Ogólnie wczoraj była jakaś masakra. Przez 2 godziny gry przeważnie cały czas padało i to obficie. Wie ktoś jak działają kryjówki i generatory na 3 poziomie? Chodzi o odporność na opad temporalny (150% przykładowo). Czy to działa na pojazdy i jak długo?

Edytowane przez GS01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To się dynamicznie zmienia, tak samo jak opady temporalne tak samo i Wynurzeni - mogą być sytuacje, że będą w jednym miejscu ale również możesz przez to samo miejsce przelecieć podczas pogodnego dnia. Tak na marginesie żałuję, że w tej grze nie ma nocy samej w sobie.

Dodatkowo w Stacji Meteo w pewnym momencie dostaje się breloczek ludzika, który można podpiąć do plecaka, a który teoretycznie powinien pomagać z mniejszą częstotliwością opadów temporalnych i tym samym pojawianiem się Wynurzonych - oczywiście na pewno jest to mały procent szans ale ja tam go noszę przy plecaku. W grze jest więcej takich drobnic jak np. noszenie czapki z logiem Bridges ponoć wpływa na odrobinę mniejsze zużycie staminy itd.

Co do umów splotu - nie nawiązałem żadnej i widzę pełno kryjówek, drabin, dróg etc. - nie wiem czy to ma jakiś związek, być może po zawarciu umowy widać po prostu jeszcze więcej tworów danego gracza ale tego nie jestem pewny - na pewno ma to swój sens znając Kojimę i jego przywiązanie do drobnostek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma pojęcia gdzie. Serio. :D  Od Stacji Meteo Masz zjazd w dół aż do Farmy, drogą kamienistą (ale prostą z mostami) w pobliżu bazy MUL'ów.  Żadnych wynurzonych tam nie miałem.  Tyrolki tez tam postawiłem i mam połączenie po całym pasmie górskim. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak od Stacji do Farmy w dół. Ale mi chodzi o drogę od Stacji do autostrady w pobliżu głównej placówki. Mniejsza o to, wychodzi na to, że są miejsca gdzie wynurzeni lubią się też pojawiać losowo.
Z najcięższymi dostawami do Stacji najlepiej chyba jechać od strony Farmy. Wkurza mnie to, że jak zostawię ciężarówkę z materiałami i poszybuję tyrolką za daleko, to cały ładunek przepada. To głupio rozwiązali. Chyba na tym polega w pewnym stopniu realizm, żeby towar czekał tam gdzie zostawisz, narażony tylko na opad temporalny (zakładając, że nie ma w pobliżu MUŁów).

Edytowane przez GS01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Który masz poziom? Ja coś koło 240

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To pięknie żeś natargał tych paczek już :szczerbaty: Szkoda, że tam nie opcji żeby wyszukać gracza.

Edytowane przez GS01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No 150h, mi to zajęło. :E, ale jeszcze odbudowuję zniszczone obiekty albo je ulepszam, dużo czasu zajęło mi stworzenie sieci tyrolek.

Szkoda, wtedy pracę ze ogarniętym znajomym trwały by o wiele sprawniej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak, ale jakby nie patrzeć, Kojima stworzył dobry system, w którym gracze częściowo współpracują, nawet nieświadomie pomagają, choć nie widzą siebie nawzajem, tylko śladowe efekty swoich działań. W dobie kiedy w wirtualnym świecie każdy każdego ma w :zadek:, a współpraca jest tylko między znajomymi, jest to bardzo dobre rozwiązanie. Wiem, że lajki nie mają większego znaczenia, ale daję je chętnie w większej ilości, gdy korzystam z czyjegoś obiektu. A takie rzeczy jak to, czasem bawią:

YrryDcz.jpg

RAfRztO.jpg

Edytowane przez GS01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety w zamyśle było zjednoczenie się z obcymi ludźmi, stąd praktycznie nie trafi się na znajomego na serwerze :E 

@Jaycob Byłeś na wzgórzu na lewo od farmy temporalnej, gdy patrzy się na wejście do budynku? Względnie warto tam iść ;) 

Edytowane przez musichunter1x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej był Monster, teraz inny drink reklamują.  Spróbujcie wypić w kwaterze więcej niż 2. :E  

Ten system jest faktycznie świetny. Szkoda tylko, że co raz mniej ludzi w to gra, bo nie widzę, aby ktokolwiek naprawiał już prawie kompletnie zniszczone obiekty. 
 

A co do lajków, ktoś się zsika i postawi grzybki ma 10tys lajków, a ja naprodukowałem tyrolek i nic czasem nie dostanę. :(  

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja widzę, po osiągnięciach (procenty, ilu ludzi coś zrobiło), że mało ludzi gra, albo grają szybko lub im się nudzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, musichunter1x napisał:

@Jaycob Byłeś na wzgórzu na lewo od farmy temporalnej, gdy patrzy się na wejście do budynku? Względnie warto tam iść

Chyba byłem, ale nic ciekawego nie znalazłem?  Mowa o miejscu gdzie płynie rzeka i jest jakiś zwalony most? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Jaycob napisał:

A co do lajków, ktoś się zsika i postawi grzybki ma 10tys lajków, a ja naprodukowałem tyrolek i nic czasem nie dostanę. :(  

Też dziwiłem się przy budowaniu swojej sieci, ale skoro pewnie co trzecia pojawia się u kogoś to trudno by mógł skorzystać :E 

1 minutę temu, Jaycob napisał:

Chyba byłem, ale nic ciekawego nie znalazłem?  Mowa o miejscu gdzie płynie rzeka i jest jakiś zwalony most? 

Nie. Chodzi mi o tą górę za farmą po lewej. Jest to praktycznie koniec mapy, ponieważ trochę dalej jest woda. Widoki ładne i mały, japoński smaczek jest na szczycie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyrolki i autostrady mają mały współczynnik pojawiania się w światach innych graczy i pewnie dlatego. Ja natrzaskałem generatorów i schronów temporalnych, wszystko level 3 i nici z lajków.  Na wzgórzu obok Farmy? Chodzi Ci o to? https://mapgenie.io/death-stranding/maps/world?locationIds=20292

Edytowane przez GS01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze po zalogowaniu się do gry dostaję masę lajków za wybudowane kawałki dróg, nie wiem czemu u Was tak to nie działa.

Pewnie zależy jakich graczy przydzieliło w danej sesji na serwerze.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, musichunter1x napisał:

Też dziwiłem się przy budowaniu swojej sieci, ale skoro pewnie co trzecia pojawia się u kogoś to trudno by mógł skorzystać

Idę do nowego miejsca i widzę tyrolkę, na trzaskane z kilkadziesiąt lajków. Chcę jej użyć , ale nie widzę żadnego połączenia. Myślę, sobie co debilizm tak stawiać, ale pewnie inne tyrolki już nie pojawiają się moim świecie, żeby było miejsca na moje? :E 

 

3 minuty temu, caleb59 napisał:

Zawsze po zalogowaniu się do gry dostaję masę lajków za wybudowane kawałki dróg, nie wiem czemu u Was tak to nie działa.

Działa. Idzie automatycznie, chodzi o te dodatkowe. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj odpaliłem, muzyka i klimat po pierwszej godzinie naprawdę fajna, ciekawe co będzie dalej, lubie takie eksplorowanie świata w pojedynkę. W RDR2 powolne tempo i jeżdzenie wszedzie sprawiało mi dużą frajdę. Filmiki na silniku graficznym robią spore wrażenie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja po odpaleniu gry dostałem ponad 3000 lajków za pełną autostradę. Chodzi o to, że stawiałem mosty, generatory, kryjówki i za to mam zero lajków, podczas gdy w moim świecie gry są takie obiekty innych graczy i np. most ma 22000 lajków.

Edytowane przez GS01

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoilerów mnóstwo, wiec tylko dla tych co ukończyli. Ciekawe omówienie części tematów poruszanych w DS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem wczoraj. Niesamowita gra! Jedna z lepszych w jakie grałem w tym roku.

Gra jest mega wciągająca. Niby jest to symulator kuriera i dostarczamy paczki z punktu A do B, ale przez odpowiednie dawkowanie nowych rzeczy wcale mnie nie nudziła (moje 180h mówi samo za siebie :D) - z każdym postępem dostajemy nowe bronie, przedmioty, więcej możliwości i dowiadujemy się coraz to więcej o świecie aż do samego końca gry. Nic tu nie jest przewidywalnego. Sama mechanika jest bardzo pomysłowa, dodaje sporo świeżości i ciężko tu szukać podobieństw do innych tytułów. 
Poza tym niezwykle ciekawie jest tu wpleciony multiplayer i interakcja z graczami (mimo, że ich nie widzimy) , dzięki czemu wsiąka się w nią jeszcze bardziej, przez pomaganie sobie nawzajem. 

Grafika jest moim zdaniem bardzo ładna. Modele postaci super zrobione zwłaszcza w cutscenkach, przesiąknięte detalami (mimiką czy włosami).  Otoczenie robi super wrażenie, bardzo przypomina mi piękną Norwegię którą zwiedziłem. Widoczki bardzo ładne,  aczkolwiek czasami mógłby by być bardziej urozmaicone (bo są trochę pustawe).

Sam port bardzo dobrze zoptymalizowany, w 1440p nie miałem problemów, aby utrzymać powyżej 60 fps na Ultra.  Paradoksalnie lepiej to działa niż HZD od samych twórców silnika. 

Bardzo przypadła mi do gustu też muzyka, jest imo genialna! W szczególności zespól Low Roar. Bardzo oddawał klimat gry, podczas kolejnej podróży w nieznane miejsca. Szkoda tylko, że tak rzadko można było ją usłyszeć. 


Jak dla mnie 9/10.  Nie zbyt podobały mi się walki z ludźmi i bossami. Mało satysfakcjonujące i zbyt proste. Skradnie głupie i mało przydatne, nie warte zachodu. Po zdobyciu bolasów można było wytłuc cały obóz bez problemów nawet z przeciwnikami mającymi ołów. Bosowie natomiast nie mieli żadnych ciekawych mechanik walki. Zdaje się, że na koniec trochę na siłę wrzuceni. Grałem na normalnym poziomie.  No, ale zdaje sobie sprawę, że nie jest to główne core tej gry. ;)

Jeszcze jedno to fizyka pojazdów. :D 

BTW: granie na k+m to moim zdaniem katastrofa, raz zagrałem na tym ustawieniu, bo mi się bateryjki rozładowały od pada i po 10 min powiedziałem stop.  I jakoś podczas przechadzek nie czułem tej immersji. ;)

 

 

 

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem niezłą refleksję, gdy próbowałem połączyć przekaz MGS2 (dyskusja Raidena oraz AI) z Death Stranding.
Wygląda na to że DS może być wizją ludzkości, gdy nie zapobiegniemy przewidywaniom AI z MGSa, aczkolwiek to były moje przemyślenia koło północy przez co mogą być mocno naciągnięte :E 

Link do dyskusji Raidena z AI i jej znaczenia dla kontekstu:

 
Edytowane przez musichunter1x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...