Spytam wprost, po co Valve ma w ogóle robić kolejnego Half Life? Kasa jaka płynie do nich ze Steam jest wielokrotnie większa niż to co zarobią na nowej grze. Do tego nowy Half Life musiałby śmigać na Steam Decku a to już spory hamulec. Jedyny powód jaki widzę to chęć napędzenia sprzedaży przyszłego SD2.
Metodą na na offset, czy jak się zwała ta wersja numer 2? Sam na razie po postu wybieram punkt na krzywej, dodaję mhz do rdzenia i shiftem zaznaczam + zniżam wszystko na prawo od niego.
Liczyłem że jak zejdę do poziomu ponad mobilne układy to już jest dobrze, bo tam chyba jest lepsza selekcja rdzeni?
Spodziewałem się zejść do 150-180w przy sensownym taktowaniu, a nie <130w... Ale trochę za wcześnie świętowałem, ponieważ po paru minutach te agresywne ustawienie się wyłożyło w Cyberpunku, gdy testowałem z PT, DLSS balans i 30-40ps, blokada do 40. Pewnie nie wykarmia rdzeni RT.
QD też jak popatrzysz z boku robi za lusterko, ale lepiej sobie radzi z odbiciami od TV OLED od LG. QD nie na polaryzatora to powoduje, że i tak światło degraduje czerń i może pojawić się fiolet. Ale plusem jest to, że temp bieli praktycznie nie zmienia się w zależności od kąta patrzenia.
Jak się ma rolety zaciemniające w oknach to problem można rozwiązać i właśnie pod C1 od LG musiałem zapodać rolety