Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

SplifeX

Blue Screen RT61.SYS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Otóż od pewnego czasu podczas grania,rozmawiania,surfowania po internecie wyskakiwał mi Blue screen.

Jestem zielony w tych sprawach więc proszę o pomoc. Błędy które spisałem:

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

0x000000D1 (0x303211AD,0x00000002,0x00000000, 0xF6D915A1)

RT61.sys - Address F6D915A1 base at F6D71000, DateStamp 42a19999

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Odinstaluj sterowniki wifi, ściągnij najnowsze Ze strony producenta modułu wifi lub laptopa i je zinstaluj. Jeśli nie ma nowszych, to zainstaluj te które masz.

Poza tym możesz sprawdzić dyski na okoliczność błędów i przeskanować antywirusem.

@Janke5

Byłeś szybszy. ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

• Tematy

• Odpowiedzi

• No ale ja np nie chce zdejmować tych kilku detali skoro są to chce mieć grę na maksa, nawet jeśli tej różnicy prawie nie widać. Ale racja problem jest w ludziach tylko nie graczach, a tych którzy zarządzają studiami i którym się nie chce przysiąść do optymalizacji, no bo przecież są techniki upscallingu więc po co się wysilać. 
    • Ja teraz ogrywam A plague tale obie części, w drugiej zacna grafika ale ten motyw fabularny z gryzoniami zupełnie mi nie leży do tego jakieś nadprzyrodzone zdolności, zamiast tego mogli dać wiecej wojny 100 letniej plus oczywiście epidemia dzumy, ale bez tych motywów rodem z fantasy.