Skocz do zawartości
Tomek Kołakowski

1660 Ti + i3 9100F@4.2GHz + 16GB 3000MHz

Rekomendowane odpowiedzi

Nvidia tnie radeon dziala plynnie....cuda

 

jak dla mnie coś musiałeś zwalić przy NV, jakieś stery stare, albo cuś. No bo jak to możliwe, że tylko u Ciebie tak jest? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie coś musiałeś zwalić przy NV, jakieś stery stare, albo cuś. No bo jak to możliwe, że tylko u Ciebie tak jest? :D

 

Autor tego tematu też ma te problemy mimo że wymienił "biurowego" i3 na i5 6 rdzeniowego, czyli proc z 50% większą mocą. Nie siedzę w temacie bfa, ale serio ta gra ma takie wymagania, że bez i7 najnowszej generacji ani rusz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie coś musiałeś zwalić przy NV, jakieś stery stare, albo cuś. No bo jak to możliwe, że tylko u Ciebie tak jest? :D

 

 

Stery nowe instalowane na czysto przeinstalowywany tak za kazdym i bardzo wiele razy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tego też nie potrafię rozgryźć. Na ilu kompach bym nie testował BF'a to jak wszystko jest poprawnie skonfigurowane to ładnie śmiga. Sam u siebie na konfigu miałem kilka różnych GPU i nigdy nie miałem problemu z BF 1 czy BF V niezależnie od wersji windy.

 

Na moim konfigu największe problemy stwarza CPU, bo w wielkich zadymach na mapach 64 potrafi okazjonalnie dropnąć do 80fps, ale nie ma tu mowy o żadnych przycinkach, po prostu cpu nie wyrabia i fps w takiej zadymie spadnie.

 

A no i oczywiście wyłączając 4 gołe rdzenie bo one faktycznie potrafią sprawiać problemy i zdarzają się dropy poniżej 60fps i przycinki.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to nie wiem, u mnie nie ma żadnych problemów z kartą NV.

U mnie też nie i w dodatku przy procu na ktory hejtowal caly swiat, wiadomo że przy 64 graczach jest slaby fps bo dropi do 50 ale na 32 graczach jest ok.

 

Do autora obniż opcję "jakość efektów" na średnie lub niskie, najlepiej na srednie bo nie widac prawie roznicy srednie vs ultra a znacznie odciąża cpu bo to opcja typowo procesorowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No u mnie jest problem na nvidii. Na radeonie nie ma scinek. Reszta konfiguracji taka sama. Odpalam na GTX 1080 tnie usuwam stery DDU wylaczam kompa wkladam radeona instaluje stery uruchamiam i juz nie tnie. Potem powrot tak samo na nvidie i sciny wracaja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym bfem to chyba największa optymalizacyjna zagadka jest. U Liptona w teście używanego pc za 1300zł wyszło że stary i5 4 gen wraz z rxem 470 radzi sobie w tej grze bez większych problemów z wydajnością przy dx12.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DX12 w tej grze to jest dalej do klejka do silnika. Potrafi zwiększyć fps na słabszych procesorach, ale również potrafi generować różne dziwne anomalie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

DX12 w tej grze to jest dalej do klejka do silnika. Potrafi zwiększyć fps na słabszych procesorach, ale również potrafi generować różne dziwne anomalie.

No u mnie przy moim fxie z sygny na DX12 jest o niebo lepsza plynność niż przy 11 a i anomalii nie ma :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla tego napisałem, że potrafi generować, a nie że powoduje, a z tego co się spotkałem znacznie częściej DX12 sprawia problemy niż w tryb DX11.

Edytowane przez lukadd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do BF V multi potrzebujesz 6 wątków dla płynnej gry.

 

A za co jeszcze procesory odpowiadają w grach, po za dzwiękiem i fizyką, że potrzebują już sześciu wątków?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli bez 6C/12T (nawet AMDowskich) do BFa nie podchodź :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie 4/8 trzyma minimum 80fps w największych zadymach na mapach 64 :E. Więc chyba jako tako jeszcze daje radę :lol2: A tak zwykle to średnio w przedziale 100-150fps leci w zależności od miejsca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na i7 7700 miałem stuttering.

 

Jakoś mnie to nie dziwi. Ja się chyba przerzuce tylko na gry dobrze zrobione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś mnie to nie dziwi. Ja się chyba przerzuce tylko na gry dobrze zrobione

 

Oho... to pograłeś :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mialem GTX 1060 i tez byly scinki wiec w tym momencie twoja teria spalila na panewce

 

Do czasu wyjscia Creators Update dom windowsa gralem na i5 4590 + GTX 1060 3GB w 60 stalych fps na ultra w fhd (wszytskie tryby)

Przyszlo Creators update no i sie zaczelo i5 4590 + 1060 3GB sciny

i7 4790 + 1060 sciny

i7 4790 + GTX 1080 sciny

i5 8600K + GTX 1080 sciny

i5 8600K + RX 570 brak scin

 

Kolego GTX1060 to jest to samo wydajnością co RX570, no może 5-10% szybszy, ale to pomijam.

Kolega @Lock napisał Ci o co chodzi to się oburzasz :)Jak procek leci(szczególnie intel) na swoim max możliwości, to są ściny i tyle.

Wyobraź sobie, że w GTAV na 2rdzeniowym procku miałem 35-40FPS z ścinami do 2s(dwóch sekund!). Krótsze ściny były po 100-500ms. Ograniczanie FPS do 30 niwelowało ściny do zera. Bo proc już nie szedł na 100% tylko na 70-90.

Od 10lat leciałem na intelach i szczerze mam dość tego niebieskiego paździerzu za tysiące cebulionów. Żeby se pograć trzeba kupić 8700 6/12 - jakieś jaja.

Od kiedy mam Ryzena 6/12 nie wiem co to ścinki, stuttering i generalna sraczka pomimo wysokiego FPS. Dodatkowo W RX570 mam 'lepsza synchronizacja' przez co mogę grać z FPS lockiem na 60 bez Vsynca, całkowicie bez tearingu.

 

Spróbuj zablokować FPS żeby nie szedł za wysoko i zobacz czy dalej Ci ścina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę potwierdzić, że jest jakiś problem w Battlefield 5 na kartach nV bo sam miałem identyczne spadki wydajności jak "Eltik" na RTX2060 a na RX 580 jest wszystko w porządku.

Na RTX2060 co jakiś czas wydajność na chwilę spadała pomimo tego, że na ekranie nie działo się nic mocno obciążającego. Blokowałem wydajność, kombinowałem z ustawieniami, sterownikami, z zarządzaniem pamięcią, reinstalacją systemu i problem spadków jak występował tak występuje. Na RX 580 tych spadków nie ma więc problem to zapewne kwestia driverowa po stronie nv.

Edytowane przez DjXbeat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego GTX1060 to jest to samo wydajnością co RX570, no może 5-10% szybszy, ale to pomijam.

Kolega @Lock napisał Ci o co chodzi to się oburzasz :)Jak procek leci(szczególnie intel) na swoim max możliwości, to są ściny i tyle.

Wyobraź sobie, że w GTAV na 2rdzeniowym procku miałem 35-40FPS z ścinami do 2s(dwóch sekund!). Krótsze ściny były po 100-500ms. Ograniczanie FPS do 30 niwelowało ściny do zera. Bo proc już nie szedł na 100% tylko na 70-90.

Od 10lat leciałem na intelach i szczerze mam dość tego niebieskiego paździerzu za tysiące cebulionów. Żeby se pograć trzeba kupić 8700 6/12 - jakieś jaja.

Od kiedy mam Ryzena 6/12 nie wiem co to ścinki, stuttering i generalna sraczka pomimo wysokiego FPS. Dodatkowo W RX570 mam 'lepsza synchronizacja' przez co mogę grać z FPS lockiem na 60 bez Vsynca, całkowicie bez tearingu.

 

Spróbuj zablokować FPS żeby nie szedł za wysoko i zobacz czy dalej Ci ścina.

 

 

 

Kolego to nie jest wina procka. Sciny sa tylko na Nvidii. Blokada fps niczego nie poprawia. Ja masz 120 fps to ci spadnie do 80 jak masz 60 to do 40. Poza tym przy radeonie mam freesync co jeszcze poprawia komfort gry. Ja mam tak z BF 1 i BF V.Wine karty oczywiscie odrzucamy bo inne gry dzialaja bez zarzutu. Nie rozumiem dlaczego ten zasrany Battlefront 2 dziala dobrze a BF nie moze

Edytowane przez Eltik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego to nie jest wina procka. Sciny sa tylko na Nvidii. Blokada fps niczego nie poprawia. Ja masz 120 fps to ci spadnie do 80 jak masz 60 to do 40

 

lol, absolutnie nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mogę potwierdzić, że jest jakiś problem w Battlefield 5 na kartach nV bo sam miałem identyczne spadki wydajności jak "Eltik" na RTX2060 a na RX 580 jest wszystko w porządku.

Na RTX2060 co jakiś czas wydajność na chwilę spadała pomimo tego, że na ekranie nie działo się nic mocno obciążającego. Blokowałem wydajność, kombinowałem z ustawieniami, sterownikami, z zarządzaniem pamięcią, reinstalacją systemu i problem spadków jak występował tak występuje. Na RX 580 tych spadków nie ma więc problem to zapewne kwestia driverowa po stronie nv.

 

 

Tylko z BF 1 to sie ciagnie od 2 lat a BF V jakos od niedawna sie pogorszylo.

 

lol, absolutnie nie.

 

 

Testowalem wiec nie wiem o co ci chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie, nie wiem co ty masz z tym swoim PCtem, ale nie gadaj głupot.

 

Jeżeli sprzęt jest w stanie uciągnąć grę w płynności 80-120 fps, to dlaczego po locku na 60 fps miały by być spadki do 40? Twój komputer procentowo oblicza poziom spadków jaki musi być czy jak?

 

Ja właśnie w BF V mam 80-130fps. Gram na V-sync i przez nawet 3h grania cały czas 74fps (odświeżania monitora)

 

Według Twojej teorii powienienem mieć spadki z 74 do 50?

 

A jak ktoś zrobi locka na 30fps to będzie miał spadki do 20? :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serio gdybym gral tylko w BF to bym sie przeniosl na RX 570 ktory lezy na polce a GTX bym sprzedal ale...sa inne gry gdzie ten RX slabo sobie radzi w porownaniu do 1080

 

Chłopie, nie wiem co ty masz z tym swoim PCtem, ale nie gadaj głupot.

 

Jeżeli sprzęt jest w stanie uciągnąć grę w płynności 80-120 fps, to dlaczego po locku na 60 fps miały by być spadki do 40? Twój komputer procentowo oblicza poziom spadków jaki musi być czy jak?

 

Ja właśnie w BF V mam 80-130fps. Gram na V-sync i przez nawet 3h grania cały czas 74fps (odświeżania monitora)

 

Według Twojej teorii powienienem mieć spadki z 74 do 50?

 

A jak ktoś zrobi locka na 30fps to będzie miał spadki do 20? :lol2:

 

 

Jakbym cos mial z PC to nie tylko BF by slabo dzialal

 

Tutaj macie moje wlasne filmy na konfiguracji ale z BF 1

 

 

i7 4790

16 GB RAM

GTX 1080

 

 

 

Tu macie test Liptona i5 4570 + RX 470 8GB DX12 detale srednie fhd i co...fajny fps i przyjemna gra a podobno 4 rdzenia to za malo i moje 6 podkrecone do 4,8 to tez za malo wg niektorych z was. Jak to jest?? A no Nvidia ma w tych problemach nie maly udzial

 

https://www.youtube.com/results?search_query=uzywany+pc+1300+zl+lipton

Edytowane przez Eltik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idzie dobrze nie ma problemu, idzie źle to są problemy z kartą, cpu... Wasza wyobraźnia stwarza sztuczne problemy, które zwalacie na sprzęt...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś czytałem, że niestandardowe pole widzenia jakie zastosowałeś - rybie oko - powoduje niekiedy problemy ze stabilnością.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Mnie już wystarczyło, jak z serii God of War zrobili symulator niańki
    • Miałeś kiedyś Switcha albo grałeś na nim trochę dłużej niż pół godziny? Same Joy-Cony to naprawdę malutkie kawałki plastiku (ze strapem trochę objętości zyskują). Powiększenie nowych kontrolerów w następcy Switcha wcale nie oznacza, że będą one jakieś ogromne. To powinno wyjść na korzyść dla wygody i komfortu ich użytkowania. Może w końcu znajdzie się miejsce dla normalnych gałek i spustów. Magnetyczne mocowanie kontrolerów posiada chyba Lenovo Legion Go. Na tym ustrojstwie nie grałem, ciężko też ocenić, czy to będzie lepsze rozwiązanie niż szyna. Ogólnie te wszystkie doniesienia na temat Switcha 2 wskazują, że otrzymamy po prostu sprzęt udoskonalony praktycznie na każdym polu. W sumie OK, tutaj nikt już koła na nowo nie odkryje. To może być naprawdę spoko maszynka do grania, dodając do tego jeszcze wsteczną kompatybilność, to już w ogóle bajka. Rożnica jest tylko taka, że rynek wygląda już nieco inaczej niż przy debiucie oryginalnego "Pstryka". Konkurencja większa, efektu "wow" też już takiego nie będzie, głównie tylko "bigger better and more". Cena też odegra sporą rolę. No i ciekawi mnie, czy dodadzą jakieś pierdoły w styli np. kamery IR, która na papierze wyglądała super, a korzystało z niej może raptem kilka tytułów...
    • Nikt Ci nie każe go likwidować, w żadnej ustawie nie ma nic o demontażu tych, które są w użyciu. Mowa jest o nowym budownictwie, a potem o tym co ma być przy wymianie. Póki będzie sprawny to będziesz sobie używał.  Na własny użytek możesz robić co chcesz... Nie, nie będziesz musiał się pozbyć, tylko po 2035 roku po prostu nie kupisz nowego, a jak nie spełnia normy EURO 4 czy 5 to nie wszędzie wjedziesz. Także nie wyolbrzymiaj. Zgadzam się co do przywilejów polityków, księży itp. że w przypadku wojny są z wielu obowiązków zwolnieni co nie powinno wyglądać inaczej. 1. Tydzień temu weszło rozporządzenie UE dotyczące rozbudowy infrastruktury, które jest wiążące. 2. Od dłuższego czasu już się mówi, że 2035 to nie tylko elektryki, ale również hybrydy i auta na paliwa alternatywne. W zasadzie jedyna rzecz jaka może dać przewagę w sytuacji gdy ilościowo wojska jest mniej to technologia i strategia. Szkolenie może być powtarzane co rok, dwa itd. Tylko niech będzie robione z głową i tak jak napisał @kanon7 wynagrodzenie niech będzie adekwatne do utraconego przez ten czas, bo jak na szkolenie zostanie wezwany przedsiębiorca na JDG albo programista zarabiający kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy miesięcznie i w zamian za utracone zarobki czy klientów dostaną 3 czy 4 tysiące za miesiąc takiego szkolenia, to będzie tylko kolejny element dobijający małych przedsiębiorców.  
    • Może jakieś inne mody ci coś poprawiają. U mnie: Wyjście z metro Cambridge(College square) do miasta, mocna miejscówka Bez moda ~50 sekund Z modem ~4-5 sekund Diamond City - wyjście z Centrum Nauki do miasta(słaba miejscówka) Bez moda - ~12-13 sekund Z modem - ~ 4 sekundy Tylko, że ja mam obecnie jeszcze różne graficzne opcje podrasowane w .ini, które teoretycznie mogą zwiększać czasy ładowań, w praktyce czy i o ile zwiększają nie sprawdzałem. Ale jak odpaliłem gołą grę za pierwszym razem to również była tragedia z wczytywaniami, w zależności od miejscówki mniejsza lub większa, ale tragedia w porównaniu do tego co robi mod  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...