Skocz do zawartości
AUTO6

NVIDIA RTX 30x0 - wątek zakupowy

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, snoopher napisał:

A tam szkoda gwarancji, odkopiesz sobie :E

Chyba masz rację, już powstał adapterek :D

received_213872540620995.jpeg

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, iLuminary napisał:

Panowie, czy ktoś może powiedzieć, czy z tym Sferisem jest aż tak źle? Opinie na ceneo chyba kupione...

Sferis szef. RTXy 3060 za 1599 zł, zwracałem też do nich jedną rzecz i nie robili problemów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, iqiwf napisał:

Nie przechodźmy ze skrajności w skrajność, jeżeli ktoś używa karty przez miesiąc i ją zwraca bo tak to jest to tak samo złe jak zachowanie net-s w stosunku do klienta tylko tutaj te zachowanie jest skierowane w przedsiębiorcę

no niespecjalnie - klient ma ustawowe dwa tygodnie właśnie po to żeby mógł DOKŁADNIE sprawdzić sprzęt

jeżeli przedsiębiorca z własnej inicjatywy decyduje się rozszerzyć to prawo do miesiąca to czemu skorzystanie z tej opcji miałoby być "negatywnym działaniem skierowanym w przedsiębiorcę"?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, m4rkiz napisał:

no niespecjalnie - klient ma ustawowe dwa tygodnie właśnie po to żeby mógł DOKŁADNIE sprawdzić sprzęt

jeżeli przedsiębiorca z własnej inicjatywy decyduje się rozszerzyć to prawo do miesiąca to czemu skorzystanie z tej opcji miałoby być "negatywnym działaniem skierowanym w przedsiębiorcę"?

źle mnie zrozumiałeś albo ja nie rozumiem twojego toku rozumowania, ktoś korzysta z grafiki w komputerze przez miesiąc po czym ją oddaje bez żadnej przyczyny (tak jak to robili nie którzy kopacze), czy jest to fair w stosunku do przedsiębiorcy? no nie wydaje mi się.

I ludzie tak robią głównie bo myślą, że zostanie im oddana pełna kwota po miesiącu ciągłego użytkowania co uważam za niedorzeczne.

 

Moim zdaniem maksymalnie tydzień powinien być na to byś mógł sprawdzić jak działa grafika itd. później używana grafika może być zwrócona tylko z potrąceniem np. 6% ceny produktu bo te produkty muszą trafić na outlet czyli spada ich cena katologowa, gdyby każdy tak robił, że bierze kartę na 30 dni w takim komputroniku i ją oddaje to rynek by nie funkcjonował. Kartę się oddaje jak jest wadliwa itd. a nie dlatego bo się pokopało albo pograło 4 tygodnie albo 2 

 

Ja wiem, że prawo prawem ale ja tutaj przedstawiam tylko swoje poglądy

17 minut temu, krzysztoft30 napisał:

Natomiast jeżeli ci nie zwróci całej kasy, to ty oddajesz sprawę do sądu, poświęcasz swój wolny czas oraz pieniądze, aby być może odzyskać to co zostało odliczone jako "zniszczenie".

Jeżeli ktoś chce kupić nową kartę, a nie po jakimś Januszu, który "wypożyczył ją"  na 14 dni, to  polecam sklep net-s.  Od nich zawsze dostaje nową kartę z oryginalnymi plombami bez oznak użytkowania :). 

No a forumowicz @Kaiketsu dalej się z nimi użera (z net-s) więc ile ludzi tyle opinii. Z wulkano może być podobnie, ale liczę na ich uczciwość

Edytowane przez iqiwf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, krzysztoft30 napisał:

polecam sklep net-s

niee, tak się tu kolego nie bawimy 8:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, iqiwf napisał:

Moim zdaniem maksymalnie tydzień powinien być na to byś mógł sprawdzić jak działa grafika itd. później używana grafika może być zwrócona tylko z potrąceniem np. 6% ceny produktu bo te produkty muszą trafić na outlet czyli spada ich cena katologowa, gdyby każdy tak robił, że bierze kartę na 30 dni w takim komputroniku i ją oddaje to rynek by nie funkcjonował. Kartę się oddaje jak jest wadliwa itd. a nie dlatego bo się pokopało albo pograło 4 tygodnie albo 2 

Ale myślisz, że taki Komputronik nie ma tego wkalkulowane w koszty? Że ktoś się kiedyś obudził i po prostu stwierdził "a dajmy im 30 dni na zwrot, pewnie te 15 dni to mało, niech mają"?

Jeżeli ktoś daje Ci taką możliwość, to masz możliwość Pan tego korzystać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, sxgn napisał:

Ale myślisz, że taki Komputronik nie ma tego wkalkulowane w koszty? Że ktoś się kiedyś obudził i po prostu stwierdził "a dajmy im 30 dni na zwrot, pewnie te 15 dni to mało, niech mają"?

Jeżeli ktoś daje Ci taką możliwość, to masz możliwość Pan tego korzystać. 

No tak, jak jest możliwość, ale ja po prostu napisałem co o tym myślę, jeden max kilka dni okej ale jak ktoś gra 30 dni by oddać no to...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, krzysztoft30 napisał:

Dlaczego?

Kupienie nowej karty graniczy wręcz z cudem.  Trzeba być ostatnim fiutem, żeby kupić kartę i oddać ją po 14 dniach, bo tem są za wysokie, bo karta jest głośna, bo cewki piszczą wiedząc, że wszystkie RTX 3080 i 3090 tak się zachowują.  Potem ja kupuję kartę i się wqu...m, bo płace 7000+, a widzę, że karta nosi oznaki użytkowania.

Yyyyy... karty są raczej dostępne od ręki, więc nie trzeba cudu, żeby coś kupić. Ceny to już inna kwestia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, krzysztoft30 napisał:

Dlaczego?

Kupienie nowej karty graniczy wręcz z cudem.  Trzeba być ostatnim fiutem, żeby kupić kartę i oddać ją po 14 dniach, bo tem są za wysokie, bo karta jest głośna, bo cewki piszczą wiedząc, że wszystkie RTX 3080 i 3090 tak się zachowują.  Potem ja kupuję kartę i się wqu...m, bo płace 7000+, a widzę, że karta nosi oznaki użytkowania.

Po pierwsze grzeczniej. 

Po drugie czemu trzeba być ostatnim fiutem żeby zwrócić jakby nie patrzeć wadliwą kartę? 

I ja jestem konsumentem, skąd mam wiedzieć jak się coś zachowuję? kupuję topowy model to oczekuję kultury pracy, tyle w temacie 

I w jakim sklepie dostajesz karty użytkowane? no chyba jedynie w morele. 

Karty po zwrotach zazwyczaj idą do gotowców, czy na outlet

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
24 minuty temu, krzysztoft30 napisał:

Dlaczego?

Kupienie nowej karty graniczy wręcz z cudem.  Trzeba być ostatnim fiutem, żeby kupić kartę i oddać ją po 14 dniach, bo tem są za wysokie, bo karta jest głośna, bo cewki piszczą wiedząc, że wszystkie RTX 3080 i 3090 tak się zachowują.  Potem ja kupuję kartę i się wqu...m, bo płace 7000+, a widzę, że karta nosi oznaki użytkowania.

O jak miło mi to słyszeć że nie jestem sam. (karta w porównywalnej cenie jak kolegi)

Witam kolegę! Miałem to samo sklep mi oferował ze wyśle nowa kartę nie z outletu. Przyszła i  magia wgnieciony radiator na boku i magiczny "No Signal Output" sprawdzana na 2 kompach zasilacz 1000wat. Porobiłem zdjęcia karty odesłałem następnego dnia jak serwis producenta karty mi powiedział że przedmuchaniu portów powinno pomóc albo odesłanie na gwarancji... Tyle dobrze że sklep nie robił żadnych problemów i od razu zwrócił kasę ciekawe czemu wiedzieli że mi wysłali outlet? ?

P.S. Ja się nie dziwię że ludzie odsyłają skoro w ciągu tygodnia idą ceny o 500-1000zł w dół, z drugiej trony gdyby zbili ceny normalnie to nie byłoby tego zwracania co 5 minut.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, EvilKillaruna napisał:

Trzeba znać swoje prawa. Jako klient masz 14 dni na zwrot przedmiotu kupionego na odległość bez podania przyczyny. Guzik Cię to obchodzi z jakiego powodu ktoś to robi, ma takie prawo. Może okazało się że ma proca za słabego i zamiast karty za 7k powinien zainwestować w wymianę reszty komponentów? A może coś z produktem jest nie tak na jego płycie? Jego to sprawa. A sklep ma psi obowiązek przyjąć towar bez marudzenia i zwrócić środki, jeśli nie wrócił on w stanie pogorszony

Co innego zwrócić towar jeśli się okazało po kupnie, że coś nie bangla jak się zakładało, a co innego kupować produkt z planem zwrotu po 14, czy też 30 dniach. Prawo to jedno, moralność to drugie ;) Na premierę RTX były tu osoby, które zamówiły parę kart naraz z myślą wybrania jednej i zwrotem pozostałych. Czy to jest ok? 

Myślicie czemu polskie sklepy mają takie podejście do klienta oraz wyższe ceny niż na zachodzie? Za dużo mamy cwaniaków i sklepy muszą się bronić.

Przypomnę historię z preorderami Galaxy parę lat temu. W całej Europie był bonus w postaci darmowej jednorazowej wymiany ekranu w przypadku stłuczenia. Po roku wystartowały preordery kolejnej generacji. Ponownie dodawali w Europie bonus z wymianą ekranu... oprócz rynku polskiego, bo się okazało, że u nas janusze znaleźli patent na rysy ekranu - wystarczy pobić ekran i masz nowy za darmo. Poprzez anomalię na naszym rynku Samsung zdecydował się na pominięcie Polski w danej promocji.

 

Edytowane przez MaxaM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
29 minut temu, MaxaM napisał:

Co innego zwrócić towar jeśli się okazało po kupnie, że coś nie bangla jak się zakładało, a co innego kupować produkt z planem zwrotu po 14, czy też 30 dniach. Prawo to jedno, moralność to drugie ;) Na premierę RTX były tu osoby, które zamówiły parę kart naraz z myślą wybrania jednej i zwrotem pozostałych. Czy to jest ok? 

Myślicie czemu polskie sklepy mają takie podejście do klienta oraz wyższe ceny niż na zachodzie? Za dużo mamy cwaniaków i sklepy muszą się bronić.

Przypomnę historię z preorderami Galaxy parę lat temu. W całej Europie był bonus w postaci darmowej jednorazowej wymiany ekranu w przypadku stłuczenia. Po roku wystartowały preordery kolejnej generacji. Ponownie dodawali w Europie bonus z wymianą ekranu... oprócz rynku polskiego, bo się okazało, że u nas janusze znaleźli patent na rysy ekranu - wystarczy pobić ekran i masz nowy za darmo. Poprzez anomalię na naszym rynku Samsung zdecydował się na pominięcie Polski w danej promocji.

 

hmm Szczerze ta anomalia Samsunga to jeszcze całkiem lekki motyw bo tam musieli tylko wymienić szybkę.

Znam znacznie lepszą akcję o której jak usłyszałem i byłem świadkiem na salonie opadła mi szczenna...myślę że prawdopodobnie doprowadził firmę ubezpieczeniową całkowicie do bankructwa. Niech sobie kolega wyobrazi fantastyczną opcję ubezpieczeniową "BEZPIECZNY TELEFON" 10zł miesięcznie wymiana szybki lub wymiana telefonu jeśli koszt naprawy przekroczą wartość telefonu. (chodzi tutaj o wymianę telefonu po 3 latach o równowartości tego telefonu za kwotę przy zakupie)

Pozwolę sobie podstawić Nazwę osobnika "klienta" Jan Cebula kupuje telefon Nota na 36miesięcy płacąc 360zł przez 3 lata. Po 3 latach w magiczny sposób Note spada mu na ziemie rozbija się po czym zalewa wodą... i co? Pan Jan Cebula oddaję telefon na salonie XXXXX a salon musi mu ten telefon wymienić bo koszt naprawy wynosi załóżmy 6000zł przy cenie telefonu przy zakupie 5000zł.(nie oszukujmy się po 3 latach to może 1000zł). Polska...
 

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja sam mam znajomego (lecz nie w polsce) który ma ubezpieczenie na każdy sprzęt elektroniczny (płaci około 130 złoty miesięcznie) i dla zabawy, tak dla zabawy rozbijał telefon by dali mu nówkę sztukę po roku, po 3 razie się skapneli, że coś tu nie gra

NIe wiem czy to mentalność ludzi na całym świecie czy polaków...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
6 minut temu, iqiwf napisał:

Ja sam mam znajomego (lecz nie w polsce) który ma ubezpieczenie na każdy sprzęt elektroniczny (płaci około 130 złoty miesięcznie) i dla zabawy, tak dla zabawy rozbijał telefon by dali mu nówkę sztukę po roku, po 3 razie się skapneli, że coś tu nie gra

NIe wiem czy to mentalność ludzi na całym świecie czy polaków...

Niech zgadnę Niemcy? Holandia? Anglia? Od znajomego słyszałem że w Niemczech podobno już przy ubezpieczeniu sprawdzają czy rzeczywiście spadek z ręki załóżmy na panele mógł rzeczywiście wyrządzić takie szkody.

Natomiast co do kart uważam że gdyby nie było tego windowania cen żeby ugrać na kliencie każdego grosza bo za tydzień firma X będzie musiała zbić cenę żeby przegonić firmę Y z lepszą ofertą to nie było by sztuk outletowych jako nowych i tego zwracania bo nie miałoby to sensu... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Wazzi napisał:

Niech zgadnę Niemcy? Holandia? Anglia? Od znajomego słyszałem że w Niemczech podobno już przy ubezpieczeniu sprawdzają czy rzeczywiście spadek z ręki załóżmy na panele mógł rzeczywiście wyrządzić takie szkody.

Natomiast co do kart uważam że gdyby nie było tego windowania cen żeby ugrać na kliencie każdego grosza bo za tydzień firma X będzie musiała zbić cenę żeby przegonić firmę Y z lepszą ofertą to nie było by sztuk outletowych jako nowych i tego zwracania bo nie miałoby to sensu... 

Holandia 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, iqiwf napisał:

Ja sam mam znajomego (lecz nie w polsce) który ma ubezpieczenie na każdy sprzęt elektroniczny (płaci około 130 złoty miesięcznie) i dla zabawy, tak dla zabawy rozbijał telefon by dali mu nówkę sztukę po roku, po 3 razie się skapneli, że coś tu nie gra

NIe wiem czy to mentalność ludzi na całym świecie czy polaków...

Nie bądź śmieszny. Cwaniaczki i cebulaki są na całym świecie. To jest mit, jakobyśmy się specjalnie wyróżniali pod tym względem. Jest taka jedna nacja, która od wieków wyróżnia się takimi cechami, a zwłaszcza złodziejstwem, ale to nie Polacy.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Kelam napisał:

Nie bądź śmieszny. Cwaniaczki i cebulaki są na całym świecie. To jest mit, jakobyśmy się specjalnie wyróżniali pod tym względem. Jest taka jedna nacja, która od wieków wyróżnia się takimi cechami, a zwłaszcza złodziejstwem, ale to nie Polacy.

każdy wie o kogo chodzi, chodzi o żymian 

I wiadomo, każdy kraj posiada swoich januszy, ale w polsce jest to bardziej zauważalne niż w takiej np. Holandii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żymianie, to swoja drogą. Chodziło mi o Cyganów. Ale to nie miejsce na takie rozmowy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do rozmowy wyżej... W Proshop jak brałem kiedyś Router i mieli i tak najtańszą ofertę ze sklepów, które dostarczały do Polski, i jakiś czas po tym jak już dostałem przesyłkę, okazało się że mają weekendową promocje i Router jest jeszcze 50 zł taniej na stronie do zamówienia. Tknęło mnie napisać maila że przedmiot jest taniej na stronie, gdzie niedawno ten przedmiot drożej od nich odebrałem. Pan wystawił korektę i wysłali mi 50 zł zwrotu mówiąc że nie ma żadnego problemu. Jakby sklepy dawały realne opcje: Jeśli przedmiot jest taniej w sklepie, np. do 14 dni, to różnica do zwrotu, to pewnie też mniej zwrotów by było. A jak tego nie ma, to pewnie niektórzy się wkurzają i zwrócą żeby zamówić nowe taniej.

I w Stanach to podobno normalka ze zwrotem różnicy do kwoty z promocji późniejszej w czasie okresu zwrotu przysługującego, nie wiem jak EU zachodnia.

Edytowane przez Fjubens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem to jest troche chamowa ze strony klientow. Oddawanie w pelni sprawnych GPU, bo sie okazalo, ze cena spadla o 500 PLN. Co do polskich sklepow i ich praktyk napisalismy juz tu duzo, ale to i tak nie usprawiedliwia klientow,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
4 minuty temu, iqiwf napisał:

każdy wie o kogo chodzi, chodzi o żymian 

I wiadomo, każdy kraj posiada swoich januszy, ale w polsce jest to bardziej zauważalne niż w takiej np. Holandii.

To fakt. Mieliśmy np kiedyś możliwość zwrotu zakupów w Lidlu no ale chyba sami pamiętacie jak to się skończyło ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Janusz_75 napisał:

Moim zdaniem to jest troche chamowa ze strony klientow. Oddawanie w pelni sprawnych GPU, bo sie okazalo, ze cena spadla o 500 PLN. Co do polskich sklepow i ich praktyk napisalismy juz tu duzo, ale to i tak nie usprawiedliwia klientow,

Też tak uważam, jak ktoś kupuję towar po to by go zwrócić jako używany po 2 tygodniach i jako powód podać "bo za słaba wydajność" to raczej jest to zwykłym chamstwem, co innego jeżeli karta na prawdę jest wadliwa 


A jeżeli ktoś popiera właśnie jakieś 30 dni korzystania z grafiki by później ją oddać to raczej nie jest zbyt obiektywny 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
2 minuty temu, iqiwf napisał:

Też tak uważam, jak ktoś kupuję towar po to by go zwrócić jako używany po 2 tygodniach i jako powód podać "bo za słaba wydajność" to raczej jest to zwykłym chamstwem, co innego jeżeli karta na prawdę jest wadliwa 


A jeżeli ktoś popiera właśnie jakieś 30 dni korzystania z grafiki by później ją oddać to raczej nie jest zbyt obiektywny 

Nie chce nikogo bronić (klient/sklep) ani obwiniać ale zdradzę wam przykład z tą moją sztuką. Otrzymałem niesprawny towar z wadą o którym sklep zapewne wiedział no chyba że są tak zajęci przyjmowaniem i wysyłką towaru że nie zwracają uwagi na ich działanie. Serwis producenta zalecił użerać mi się 4 tyg. z gwarancją i odsyłać do sprzedawcy niby czemu mam się bawić z nowym towarem który ma wady i jest niesprawny? Szczerze to powinienem jeszcze ganiać sklep o zwrot za przesyłkę. Przepraszam bardzo ale za 4 tyg to karta z ceny 153% będzie warta ze 123% jak nie mniej. Co do uczciwości powiem wam najlepsze myślicie że ta karta trafiła w sklepie na outlet? Dodali sztukę na sprzedaż do nowych. Współczuję kolejnemu klientowi co ją zakupi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, Wazzi napisał:

Nie chce nikogo bronić (klient/sklep) ani obwiniać ale zdradzę wam przykład z tą moją sztuką. Otrzymałem niesprawny towar z wadą o którym sklep zapewne wiedział no chyba że są tak zajęci przyjmowaniem i wysyłką towaru że nie zwracają uwagi na ich działanie. Serwis producenta zalecił użerać mi się 4 tyg. z gwarancją i odsyłać do sprzedawcy niby czemu mam się bawić z nowym towarem który ma wady i jest niesprawny? Szczerze to powinienem jeszcze ganiać sklep o zwrot za przesyłkę. Przepraszam bardzo ale za 4 tyg to karta z ceny 153% będzie warta ze 123% jak nie mniej. Co do uczciwości powiem wam najlepsze myślicie że ta karta trafiła w sklepie na outlet? Dodali sztukę na sprzedaż do nowych. Współczuję kolejnemu klientowi co ją zakupi...

no ja wychodzę z tego samego założenia, jeżeli sklep JAWNIE wysyła ci zepsuty towar no to jest to bardzo ch#jowe zachowanie w kierunku konsumenta (jeszcze jak na dodatek wystawia daną kartę na stronę). Jak towar jest zepsuty nie z winy sklepu i masz 14 dni na zwrot to moim zdaniem karta powinna iść na zwrot do sklepu i później ze sklepu do serwisu producenta (po co się użerać z gwarancja i być bez karty której cena pewnie jeszcze spadnie? (ja np. teraz kupiłem grafikę bo bardzo chciałem sobie pograć do połowy sierpnia bo wtedy wyjeżdżam z polski, ale okazało się, że jest wadliwa więc nie mam zamiaru jej dawać na rękojmie lub gwarancję) 

 

A jaki sklep jak można wiedzieć? i czy zwrócili ci całą kwotę? 

Edytowane przez iqiwf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
30 minut temu, iqiwf napisał:

no ja wychodzę z tego samego założenia, jeżeli sklep JAWNIE wysyła ci zepsuty towar no to jest to bardzo ch#jowe zachowanie w kierunku konsumenta (jeszcze jak na dodatek wystawia daną kartę na stronę). Jak towar jest zepsuty nie z winy sklepu i masz 14 dni na zwrot to moim zdaniem karta powinna iść na zwrot do sklepu i później ze sklepu do serwisu producenta (po co się użerać z gwarancja i być bez karty której cena pewnie jeszcze spadnie? (ja np. teraz kupiłem grafikę bo bardzo chciałem sobie pograć do połowy sierpnia bo wtedy wyjeżdżam z polski, ale okazało się, że jest wadliwa więc nie mam zamiaru jej dawać na rękojmie lub gwarancję) 

 

A jaki sklep jak można wiedzieć? i czy zwrócili ci całą kwotę? 

1. Myślę że mogli to zrobić po to, aby na kliencie w dalszym ciągu zarobić dalej 153%. Ponieważ jeśli klient zgłosił usterkę karty to oni wtedy odsyłają do serwisu klient jest bez towaru i pieniędzy, a sztukę mają sprzedaną po cenie 153%. Zresztą czytałem o takim motywie z kartami RTX 2060 dlatego nie chciałem zwracać że towar z usterką tylko odstąpienie od umowy kupię sobie gdzie indziej.
2. Nie chce podawać nazwy sklepu robić złych opinii może po prostu miałem pecha i trafiła mi się taka sztuka z upeir**** fabrycznie radiatorem i niedziałająca... chociaż wątpię.
3. No niestety karta po moim zwrocie wróciła na stan magazynowy bo było 9sztuk po zwrocie 10sztuk no chyba że przyszła dostawa 1 sztuka. ?
4. Nie robili żadnego problemu oddali całą kwotę towaru. Poleciałem tylko na przesyłkach tego nie oddali, ja się o to nie prosiłem bo gdybym załóżmy napisał że sprzęt niesprawny od razu by mi mogli walnąć reklamacje lub brak możliwości odstąpienia lub inne gówno. Na szczęście jako podkładkę zrobiłem zdjęcia od razu towaru przy otrzymaniu i napisałem do serwisu producenta MSI. Odp.
"info.pl.msi.com
Witam, Zgodnie z rozmową telefoniczną jeżeli przedmuchanie portów nie pomoże rozwiązać problemu zalecamy reklamację karty graficznej do sklepu, w którym została zakupiona.
Pozdrawiamy/Regards, Dział Wsparcia Technicznego MSI"
5. Sklep oferuję tylko i wyłącznie sprzedaż internetową.
6. Nie chce też reklamować innych sklepu, ale po tej sytuacji wydzwaniałem do większych sklepów kompu, media, x-kom o dziwo z czystej ciekawości czy sprzedają całkowicie nowy sprzęt i co do ceny np  x-kom pomimo tego że nie oferują już redukcji ceny do konkurencji zaoferowali mi że jeśli chciałbym skorzystać z ich oferty i w przeciągu 14 dni przecenią sprzęt który zakupie zwrócą mi różnicę kwoty tka ciekawostka. Rozważam obecnie zakup chociaż po ostatniej sytuacji jestem mega rozczarowany i mam niechęć do MSI i niby nowych RTXów...
Chyba po prostu będzie trzeba zamówić internetowo z odbiorem na salonie, wtedy to już człowiek bezpłatnie może sprawdzić i zwrócić w miejscu odbioru jak będą kolejni kombinować...

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...