Skocz do zawartości
FOXMAUSER

Wymiana termopadow MSI RTX 3080

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, jurekk napisał:

Masz bana w pclabie?Wpisz sobie niedziałająca msi gtx 970 albo 1070 to sie dowiesz

Dla mnie koniec tematu bo mnie denerwuje ograniczone myślenie

?

Nie obchodzi mnie technologia z przez kilku lat, od tego czasu technologia poszła mocno do przodu, ale widzę, że nie masz żadnych argumentów, totalna strata czasu na dyskusję z Tobą, nie masz żadnej wiedzy tylko spekulujesz, uważaj bo pewnego dnia w ciemnym zaułku ktoś Ci może „zalutować” ale prawdopodobnie nie będzie to GPU czy płyta główna ?

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, jurekk napisał:

Bo ci na pclabie tak pisali albo pani  która jest recepcjonistką?

https://pl.msi.com/page/warranty-condition

1.4 Okoliczności, w których nie jest świadczona bezpłatna usługa serwisowa

W każdej z poniższych okoliczności, niezależnie od tego, czy Produkt objęty jest bezpłatnym okresem świadczenia gwarancyjnych usług serwisowych, czy też nie, Spółka może odmówić świadczenia usługi serwisowej lub zażądać od użytkownika pokrycia kosztów podzespołów użytych do naprawy i robocizny, jak również kosztów wysyłki i transportu;

  • W okresie gwarancyjnym użytkownik nie może udostępnić do weryfikacji, ani okazać karty gwarancyjnej Produktu, faktury lub dowodu jego zakupu potwierdzających, że jest on nadal objęty gwarancją;
  • Karta gwarancyjna była przerabiana bądź modyfikowana lub też data zakupu jest trudna albo niemożliwa do odczytania;
  • Produkt został kupiony u nieautoryzowanego dystrybutora Spółki lub został nabyty z nielegalnego źródła;
  • Całe urządzenie lub części Produktu przekroczyły okres gwarancji;
  • Wszelkie uszkodzenia, usterki lub szkody spowodowane zostały nieprzestrzeganiem nakazów i zaleceń zawartych w instrukcji obsługi, niewłaściwym zapakowaniem, przechowywaniem i użytkowaniem;
  • Wszelkie usterki lub uszkodzenia spowodowane instalacją, naprawą, modyfikacją lub usunięciem (naruszenie plomb lub naklejek gwarancyjnych, uszkodzenie lub usunięcie etykiet zgodności) przez nieautoryzowane centrum serwisowe bądź personel, który nie był autoryzowany przez MSI;
  • Jakakolwiek awaria produktu lub jego uszkodzenie spowodowane użyciem nieoryginalnych lub niecertyfikowanych przez MSI części;
    * Naklejony na urządzenie lub jego części numer seryjny jest uszkodzony, wadliwy bądź też niezgodny z kartą gwarancyjną, rejestrem fabrycznym lub numerem na obudowie;
  • Jakakolwiek awaria lub uszkodzenie spowodowane jest czynnikami losowymi lub działaniem człowieka (w tym wirusy komputerowe, przenoszeniem, ściśnięciem, porysowaniem (zadrapania), uderzeniem, rozbiciem, wysoką temperaturą, wysoką wilgotnością, zalaniem, użyciem nieodpowiedniego napięcia, zastosowaniem nieoryginalnego akumulatora lub zasilacza, poplamieniem, korozją itp.);
  • Jakakolwiek awaria lub uszkodzenie spowodowane zostało korzystaniem z pirackiego oprogramowania;
  • Wszelkie zarysowania (zadrapania), wycieki płynów, pęknięcia itp. na powierzchni ekranu LCD;
  • Wszelkie awarie lub szkody spowodowane klęskami żywiołowymi i katastrofami wywołanymi przez ludzki (takimi jak trzęsienie ziemi, pożar, zamieszki itp.)

tu jest regulamin a nie ze ci ktoś napisał

Minciu się pytał oficjalnego serwisu msi i dostal taka odpowiedź, wiec to nie pan ziutek z pod sklepu tak odpisal 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, novi napisał:

Minciu się pytał oficjalnego serwisu

To tak jakby zapytał sobie pani z morele kiedy dostanie rtxa

  • Confused 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytał się serwisu który te karty przyjmuje, wiec chyba to jest najbardziej rzetelne info ? Nie wiem kto jest bardziej rzetelny, niż nie sam serwis ? 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej rzetelne info to regulamin.A ze Polskie MSi nie przyjmuje bez plomby to wiedza znana od 10 lat

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałeś regulamin intela a zweryfikowałeś rzeczywistość? Procesor Intela bez paragonu nie ma gwarancji wedle strony, a serwis bez problemu takie procki wymienia. Nie chce się kłócić, ale najpewniejsze info jest wedlug mnie u źródła, a nie od regulaminów itp 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie czytałem regulaminu intela bo mi to nie potrzebne.jak mi sie popsuje ich procesor to zaniosę do sklepu a jak zgubie paragon to od minimum 10 lat zostaje ślad na koncie internetowym czy kupiłem od nich i kiedy

https://forum-pl.msi.com/index.php?topic=10673.0

Tu Administrator forum MSi.tak było od kiedy pamietam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Administrator napisał, żeby pisać do serwisu. @Minciu właśnie tak zrobił więc o co ci chodzi?

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisał ze nie ma gw i go spławił?

Zreszta gościu był juz zorientowany w sprawie bo wiedział ze globalne msi inaczej traktuje

 

I napisze to jeszcze raz.TAK BYŁO OD ZAWSZE

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 

55 minut temu, jurekk napisał:

Bo ci na pclabie tak pisali albo pani  która jest recepcjonistką?

..

 

13 minut temu, jurekk napisał:

..

Tu Administrator forum MSi.tak było od kiedy pamietam

 

 

Mi napisała Pani:

Natalia Lachowicz Customer Sercice Specialist - MSI POLSKA

SERIWS MSI POLSKA

https://www.linkedin.com/in/natalia-lachowicz/

Cytat

Doświadczenie
MSI - Micro-Star International Co., Ltd.

Customer Service Specialist
Nazwa firmyMSI - Micro-Star International Co., Ltd.
Okres zatrudnieniawrz 2019 – obecnie
Czas zatrudnienia1 rok 7 mies.
Lokalizacja Wrocław, woj. dolnośląskie, Polska
- Managing large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
- Identifying customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives
- Responding to customer queries in a timely and accurate way, via phone, email or chat
- Identifying customer needs and helping customers use specific features
- Analysing and reporting product malfunctions (for example, by testing different scenarios or impersonating users)
- Updating our internal databases with information about technical issues and useful discussions with customers
- Sharing feature requests and effective workarounds with team members
- Following up with customers to ensure their technical issues are resolved
- Gathering customer feedback and sharing it with Product, Sales and Marketing teams

 

Plus MSI EUROPA. 

Ale ważniejsze jest to co chyba napisała Pani z naszego lokalnego serwisu.

 

Dla Ciebie ważniejsze jest zdanie administratora forum, który jest kompetentny w tej sprawie jak wspomniana recepcjonistka. 

 

Edytowane przez Minciu
  • Like 1
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, jurekk napisał:

Nie czytałem regulaminu intela bo mi to nie potrzebne.jak mi sie popsuje ich procesor to zaniosę do sklepu a jak zgubie paragon to od minimum 10 lat zostaje ślad na koncie internetowym czy kupiłem od nich i kiedy

https://forum-pl.msi.com/index.php?topic=10673.0

Tu Administrator forum MSi.tak było od kiedy pamietam

dnia 23 Sty, 2016

Przez 4 lata to ludzkość moze zniknąć z powierzchni ziemi, a wrzucasz taki link ... wrzuc minimum z 2020r , polityka od tego czasu mogła się zmienić 10x... minciu pisal do serwisu pl i zagranicznego, jeśli się nie mylę, w obu dostal zblizona odpowiedź, że zerwanie plomby to info, że była karta dotykana i tyle. Wiec jeśli założyciel tematu niczego nie uszkodził mechanicznie, powinien mieć karte naprawiona. Ale trzeba też zapoznać się z prawem rękojmi, żeby wywalczyć naprawiona/druga kartę,  a nie zwrot kasy z paragonu. 

  • Thanks 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
12 minut temu, jurekk napisał:

I napisze to jeszcze raz.TAK BYŁO OD ZAWSZE

Świat może jednak się zmienia? Ot chociażby z powodu popularności LC ?

5 minut temu, novi napisał:

dnia 23 Sty, 2016

...  Ale trzeba też zapoznać się z prawem rękojmi, żeby wywalczyć naprawiona/druga kartę,  a nie zwrot kasy z paragonu. 

Tutaj najtrudniejsze pewnie będzie przeskoczenie sklepu, który może niechętnie pośredniczyć w przesyłce karty na serwis bo NIE MA PLOMBY i może tam panować Ciemnogród jak w tym temacie. 

Nie wiem, ale chyba można otworzyć RMA po prostu na stronie MSI i przesłać do nich kartę bezpośrednio, chyba widziałem tam takie możliwości na stronie. Kiedyś tego nie było.

Plomba ma napis FACTORY SEAL. Nie ma WARRANTY VOLID IF REMOVED. To też może mieć znaczenie, prawda? 

 

Jak poczytać regulamin MSI to:

- odnoszą się głównie do fałszowania, przeklejania i kombinowania z etykietami z numerami seryjnymi. 

- modyfikacji GPU na poziomie PCB, nieautoryzowane wymiany, lutowanie i kombinowanie nie wiem, z podniesieniem VCORE poza fizyczne ograniczenie?

Edytowane przez Minciu
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o regulamin to zwróćcie uwagę, że po pierwsze te punkty z regulaminu są żywcem przetłumaczone (chyba za pomocą translatora, z błędami) z międzynarodowej wersji a po drugie tam jest napisane, że może odmówić gwarancji w określonych przypadkach.

  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tym określonym przypadkiem może być gmeranie w PCB sprzętu albo jego uszkodzenie, zalanie. Ja to tak rozumiem. I Pani z serwisu MSI też. 

 

I regulamin trochę jest, jak z translatora. Na pewno najgłupsze teraz co można zrobić, to wysłać kartę do Foresta albo wsadzić do piekarnika zanim nie przejdzie się procesu RMA w MSI jak należy ;) 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a noz naprawia no warto sprobowac jesli tak sytuacja wyglada

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Minciu napisał:

Mi napisała Pani:

Natalia Lachowicz Customer Sercice Specialist - MSI POLSKA

To co napisała Pania Natalia, jest gówno warte. W tym momencie ważne jest to co uważa serwis, bo to serwis kwalifikuje karty do naprawy. A PL serwis niezmiennie uznaje ingerencję w chłodzenie za ustanie świadczeń gwarancyjnych. I o tym wypowiedział się sam serwis bezpośrednio odnosząc się do tego co uważa sobie Pani Natalia.

Przypominam:

 

Cytat

Witam,

Przepraszamy za niejasność i pomyłkę. Stanowisko otrzymane od serwisu, prosimy traktować jako wiążące.

Pozdrawiamy/Regards,

Dział Wsparcia Technicznego MSI


From:info.pl@msi.com
Sent: Friday, February 5, 2021 2:58:00 PM
Subject: Re: Re: zmiana chłodzenia na karcie graficznej
 

Witam,

Dziękujemy za przesłane informacje.

Jako że sprzęty są naprawiane na serwisie, serwis decyduje o tym jak należy rozpatrywać przypadki gwarancyjne, nie robi tego pomoc techniczna. Bardzo prosimy o odrobinę cierpliwości, weryfikujemy wewnętrznie informacje uzyskane przez Pana od serwisu. Bezzwłocznie odezwiemy się, po otrzymaniu wyjaśnień.

 
Pozdrawiamy/Regards,

Dział Wsparcia Technicznego MSI


 
Sent: Friday, February 5, 2021 2:44:13 PM
To:info.pl@msi.com
Subject: Odp: Re: zmiana chłodzenia na karcie graficznej
 
Szanowni Państwo. Dlaczego od firmy MSI otrzymałem różna stanowiska? Oto poniżej co otrzymałem dziś z BOK. Moje pytanie było identyczne jak to wysłane do serwisu. W odpowiedzi nie ma informacji o utracie gwarancji po ingerencji w chłodzenie, pod warunkiem braku uszkodzenia z winy użytkownika:
 

Witam,

Dziękuję za pytanie, postaram się odpowiedzieć.

usunięcie naklejki gwarancyjnej nie ma wpływu na gwarancję, ale demontaż układu chłodzenia jest dla niego potencjalnie ryzykowny.

Serwis analizuje wszystkie produkty, w których wykryjemy zdemontowany układ chłodzenia. Bardzo często źle zamontowany zestaw chłodzący powoduje dalsze problemy z temperaturą i może powodować poważniejsze problemy jednak może zostać zmieniony.

Karty VGA muszą być w dobrym stanie fizycznym i być razem z oryginalnym zestawem chłodzącym, wówczas serwis rozpatrzy produkt w serwisie gwarancyjnym.

Nalepka gwarancji jest informacją dla serwisu, że montaż fabryczny nie został zmieniony przez użytkownika.

Przy zerwanej nalepce gwarancyjnej serwis analizuje, czy produkt nie został uszkodzony przez użytkownika przed potencjalnym serwisem.

 

Pozdrawiam/best regards,
Natalia Lachowicz
Customer Service Specialist
 
 

From:info.pl@msi.com
Sent: Friday, February 5, 2021 11:09:04 AM
Subject: Re: zmiana chłodzenia na karcie graficznej

Witam,

Każda ingerencja w układ chłodzenia karty graficznej będzie oznaczała utratę jej gwarancji.

Pozdrawiamy/Regards,

Dział Wsparcia Technicznego MSI
 
  • Like 1
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwne ze ktoś tego nie wie,każdego roku choćby tu na pclabie znajdują sie tematy z kartami graficznymi gdzie jest problem z RMA bo karta nie miała plomby....

Szczupłe  twardziele tu maja

  • Confused 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Lancer wazne jest to co pisze serwis? To czym zajmuje sie wsparcie techniczne i co Ci napisalo wsparcie techniczne a co napisal serwis?

 

serwis@msi.com naprawa i serwis

info.pl@msi.com instalacja sterowników wsparcie techniczny.

 

Wy jestescie serio nie w pełni sprytni czy jak? Smarujecie ciagle majla do wsparcia technicznego w temacie serwisu karty. Z duma stwierdzacie ze serwis wie lepiej i karty nie przyjmie, a nie macie ani jednej odpowiedzi z serwisu. 

Wasze wsparcie techniczne nawet sie nie przedstawia, bo siedzi tam jakis studencik na infolinii i dorabia po godzinach. 

 

Ale jak napisal studencik. PRZEPRASZAM NIE WIEM, NIE ZNAM SIE ZAPYTAM SERWISU. 

W kolejnym mailu: SERWIS MA RACJE. PANI NATALIA NAPRAWI WAM KARTE GRAFICZNA BEZ PLOMBY. 

 

Edytowane przez Minciu
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 godzin temu, jurekk napisał:

dziwne ze ktoś tego nie wie,każdego roku choćby tu na pclabie znajdują sie tematy z kartami graficznymi gdzie jest problem z RMA bo karta nie miała plomby....

Szczupłe  twardziele tu maja

Kolejny glupi trol. Czytajcie ze zrozumieniem bo we mnie juz cos sie gotuje. Normalnie bana dostane przez te bezmózgie komentarze.

NIE WIEM NIE ZNAM SIE, NAWET NIE PRZECZYTAM ALE SE NAPISZE DUSRNE WSTAWKI?

Przesrtncie pajacowac i sie tak podniecac rozmowami z dzialem wsparcia technicznego bo wam na głowe to siada i utrudnia czytanie ze zrozumieniem.

Wy juz nawet gubicie sie w tym do kogo rozmawiacie. 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Napisano (edytowane)
Godzinę temu, Minciu napisał:

Kolejny glupi trol. Czytajcie ze zrozumieniem bo we mnie juz cos sie gotuje. Normalnie bana dostane przez te bezmózgie komentarze.

 

To wracaj kopać, albo idź zmień w kolejne karcie termopady..:rotfl: Zrób coś dla ojczyzny!:rotfl:

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
19 minut temu, Pioneer83 napisał:

To wracaj kopać, albo idź zmień w kolejne karcie termopady..:rotfl: Zrób coś dla ojczyzny!:rotfl:

I o co Ci teraz człowieku chodzi?  Nie po Twojej myśli jest fakt, że jednak przyjmują karty? Żal Ci dupe ściska fakt, że świat jednak normalnieje? No może pomijając te fabryczne gówno pod radiatorem?

Edytowane przez Minciu
  • Like 2
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Napisano (edytowane)
3 minuty temu, Minciu napisał:

I o co Ci teraz człowieku chodzi?  Nie po Twojej myśli jest fakt, że jednak przyjmują karty? Żal Ci dupe ściska fakt, że świat jednak normalnieje? No może pomijając te fabryczne gówno pod radiatorem?

Idź kopać Minciu...

 

Jak na razie to autor tematu się produkuje na polskim forum MSI, więc nikt jeszcze nie przyjął nic, więc....

 

Wracaj kopać Minciu...

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Napisano (edytowane)
3 minuty temu, Minciu napisał:

Żal Ci dupe ściska że ludzie kopią? Ja już wykpałem 1080TI, teraz wykopię 3080 a Tobie jedynie maść pomoże:

https://www.sklep-intymny.pl/product-pol-5740-Zel-na-bol-dupy-na-wszystkie-problemy-swiata.html?utm_source=ceneo&utm_medium=referral

 

 

i-zel-na-bol-dupy-mydlo-w-plynie.jpg

Wolę czopki. Zapewniają "miły chłodek" w 4 literach.:szczerbaty:

0a5969d5-scale-350x350.jpg

I powiadasz, że wykopałeś 1080Ti... Fajnie, tylko kto go "zakopał", żeś go wykopał?:rotfl:

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • No tu jestem za, bo w tym wszystkim zawsze musi być jakiś umiar i wypośrodkowanie. Utrudnianie ludziom życia protestami, przyklejaniem się do asfaltu czy niszczenie czegokolwiek to nie jest forma protestu.
    • Panowie miał ktoś do czynienia z SilentBase 802 od BQ i montował AIO 420mm na górze? W specyfikacji jest maksymalnie 360 na górze ale z drugiej strony producent pisze ze zmieszczą sie 3x 140mm wentylatory, a pytam bo kupiłem LFIII za psie pieniądze wersje 420mm i sie zastanawiam czy to w ogóle otwierać. Paczka jutro przyjdzie 
    • Premiera jeszcze w tym roku - Quest 3, PSVR2 i Steam.
    • Jak kierownik kibel to i się cuda dzieją. Siedziałem na NV od GTX 970. Pomyślałem kupię AMD zobaczę jak te tragiczne sterowniki na XTX rt nie będę miał gorszego niż na 3080 styknie, biere. Trafił się deal zawinąłem. Przez miecha miałem beke z poboru prądu w idlu i mocno zamotanych paneli od ekranu w adrenalinie. Trochę nie akceptowalne pobory. Miała iść do żyda, bo 110W pod youtubem to za dużo.  Po miechu od zakupu naprawili i tak sobie siedzę do teraz. Gierki płynne jak masło, fps'y się zgadzają jak nigdy. 250W styka do grania w większość gierek w 4k60. Absolutnie żadnych problemów z wyświetlaniem przeglądarek (szachownica), windowsa (cholerne rozmyte czcionki hwinfo jak trzymasz czujki w tray'u na amperze) żadne gry nie stutterują a nie tylko wybrane a w reszcie loteria. RT działa lepiej niż się spodziewałem.  Driver AMD jest wrażliwy na stabilność ramu systemowego (wszyscy kręcą, rzadko kto weryfikuje odpowiednio) i jak coś nie gra to lubią się sypnąć. Tak samo przez nie umiejętne uv - mordo zaufaj mi każda robi -100mv xD Jeśli system masz stabilny, nic nie rzeźbiłeś, to driver amd niczym nie ustępuje w gierkach temu z nv. Ustępuje w wydajności jeśli chodzi o akceleracje za pomocą GPU i tyle. 3 opcja istnieje i jest wtedy kiedy twoja karta jest zwyczajnie uwalona i zamiast być debilem i liczyć, że karta AMD się sama naprawi, to się ją wysyła na RMA a nie jak ostatni przygłup męczy bez żadnego wyraźnego powodu. 
    • Dokładnie ja już miałem tak dośc 7800XT, że wczoraj kupiłem 4070S i nagle rzeczy do których się przyzwyczaiłem odeszły w niepamięć, komfort polepszył się, nie mam już błędów, które co jakiś czas powodowały freezy i okazjonalne restarty. Nie wspominając o tym że gdy podłączałem TV to ciagle był zielony ekran i freez, jedynym rozwiązaniem był hard restart. 
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...