kadajo 20247 Napisano Czwartek o 12:24 Jak AMD będzie AI to Nvidia nie może być gorsza. Godzinę temu, galakty napisał: Swoją drogą dawno nowej wersji DLSS nie było. Pewnie coś się szykuje wraz z premierą nowych RTX'ów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgan 9113 Napisano Czwartek o 15:20 3 godziny temu, cichy45 napisał: Nie musi pobijać, wystarczy żeby był konkurencyjny. Generator klatek jest OK mimo że bez AI, ale upscaling faktycznie chyba nie da rady bez tego zrobić. Da się bez AI, masz to już w FSR3.1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiPoLiNiO 1291 Napisano 16 godzin temu @Phoenix. Ostatnio pisałem Ci o artefaktach od Generatora w temacie o Ragnarok bodaj. Tak to wygląda w Małpie i w sumie każdej grze dzie w UI występują napisy. 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenix. 12259 Napisano 13 godzin temu Nigdy tego nie widziałem bo w praktyce w żadną grę z takim tekstowym opisem nie grałem, ciekawe że jeden napis rozmyty, a inny jest ok Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiPoLiNiO 1291 Napisano 13 godzin temu @Phoenix. Bo po prawej w tle akurat proste elementy. Gdybym poszedł dalej i ruszał to po obu stronach byś miał 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 20247 Napisano 12 godzin temu Ja wiedze czasem artefakty FG praktycznie w każdej grze niezależenie od klatek, ale już się przyzwyczaiłem 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Necronom 719 Napisano 12 godzin temu Przychodzi znajomy, patrzy na artefakty: - Karta ci się chyba psuje - Dlaczego? - A bo masz jakieś dziwne artefakty, jak tak kiedyś miałem jak mi padała - A nie, to teraz taki nowy feature 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skypan 2492 Napisano 10 godzin temu Niestety ten szajs FG widać także w TV. Na szczęście można a wręcz trzeba to wyłączyć zaraz po zakupie. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 20247 Napisano 9 godzin temu No w TV to już w ogóle kosmos. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenix. 12259 Napisano 6 godzin temu (edytowane) FG nie ma w tv wiec o czym wy piszecie? Edytowane 6 godzin temu przez Phoenix. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DjXbeat 2452 Napisano 6 godzin temu 21 minut temu, Phoenix. napisał: FG nie ma w tv wiec o czym wy piszecie? Chodzi o wyświetlany obraz na TV puszczony ze stacjonarki lub laptopa. Większy ekran więc artefakty spowodowane przez FG są bardziej widoczne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgan 9113 Napisano 6 godzin temu 9 godzin temu, PiPoLiNiO napisał: @Phoenix. Ostatnio pisałem Ci o artefaktach od Generatora w temacie o Ragnarok bodaj. Tak to wygląda w Małpie i w sumie każdej grze dzie w UI występują napisy. Ostatnio na to samo zwróciłem uwagę tylko w innym temacie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skypan 2492 Napisano 5 godzin temu Godzinę temu, Phoenix. napisał: FG nie ma w tv wiec o czym wy piszecie? W TV różnie się to nazywa i generuje dodatkowe klatki tak jak FG. U mnie np. jest to wygładzanie ruchu. Pewnie działa to inaczej niż FG od Nvidii ale swoją drogą w TV za mniej niż 2 tys. mamy technologię, która te klatki dorabia i potrafi film 25p wyświetlić jak by było ich więcej np. 50 czy 60 k/s. No i skoro jakiś TV który demonem wydajności nie jest a robi coś takiego to w sumie mogli by to dodać do monitorów komputera Pewnie by doszedł jakiś lag ale przy mniej dynamicznych grach mogło by to zadziałać. O dziwo w TV nikt nie szkoli tych FG poprzez SI To po prostu działa. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sideband 9221 Napisano 5 godzin temu Akurat tam gdzie upłyniacz by się przydał to NV i AMD tego nie wprowadzają bo przecież lepiej wydłużać wydajność na wykresach. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 20247 Napisano 4 godziny temu 2 godziny temu, Phoenix. napisał: FG nie ma w tv wiec o czym wy piszecie? Oczywiście, że jest i pojawił się już ponad dwadzieścia lat temu, to interpolacja klatek i działa na takiej samej zasadzie tylko szuka wektorów ruchu w obrazie video, w sumie ich działanie jest podobne do tego programiku ze steam, Lossless Scaling. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenix. 12259 Napisano 3 godziny temu 33 minuty temu, kadajo napisał: Oczywiście, że jest i pojawił się już ponad dwadzieścia lat temu, to interpolacja klatek i działa na takiej samej zasadzie tylko szuka wektorów ruchu w obrazie video, w sumie ich działanie jest podobne do tego programiku ze steam, Lossless Scaling. Nie nie to samo takze nie porowuj tego gowna LS do FG. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 20247 Napisano 3 godziny temu Ty to zawsze, zasada działania jest ta sama tworzy klatkę pośrednią na podstawie dwóch sąsiednich i wpina ja miedzy klatki prawdziwe do materiału. Czego się kłócisz. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenix. 12259 Napisano 3 godziny temu (edytowane) Podobne jednak inne 2 minuty temu, kadajo napisał: Ty to zawsze, zasada działania jest ta sama tworzy klatkę pośrednią na podstawie dwóch sąsiednich i wpina ja miedzy klatki prawdziwe do materiału. Czego się kłócisz. Chlopie FG nie dziala na takiej samej zasadzie jak uplynniacz TV, ty sie z choinki urwales czy co ? Edytowane 3 godziny temu przez Phoenix. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 20247 Napisano 3 godziny temu Co robi FG ? Tworzy sztuczną klatkę i wprowadza ja pomiędzy klatki prawdziwe. Tak samo robi interpolacja klatek w TV. 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenix. 12259 Napisano 3 godziny temu Podobnie to nie znaczy tak samo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 20247 Napisano 3 godziny temu Geneza działania jest taka sama. Tworzymy sztuczną klatkę i wstawiamy ja do materiału miedzy prawdziwe. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenix. 12259 Napisano 3 godziny temu (edytowane) 3 minuty temu, kadajo napisał: Co robi FG ? Tworzy sztuczną klatkę i wprowadza ja pomiędzy klatki prawdziwe. Tak samo robi interpolacja klatek w TV. Zasada jest podobna " bo nazwa podobna" ale sama technika wykonania inna. To juz bylo dawno tlumaczone ale nie chce mi sie do tego wrcac bo widze ze, dla cebie to jedno i to samo. EOT Edytowane 3 godziny temu przez Phoenix. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kadajo 20247 Napisano 3 godziny temu Ty się czepiasz technicznych szczegółów kompletnie ignorując oczywiste. Obydwie technologie robią dokładnie to samo, tworzą klatki pośrednie na podstawie tych prawdziwych. EOT 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Phoenix. 12259 Napisano 3 godziny temu (edytowane) Bo tworzenie klatki przez TV a FG to nie to samo, trudno zrozumiec Jedyne co maja wspolnego to wstawanie miedzy klatke udawanej klatki. Ale przeciez dla ciebie to ta sama jakosc i to samo wykonanie Jak mi udowodnisz, ze tv tworzy tej samej jakosci klatke co FG to wysylam ci flaszke ale twoje niedoczekanie A jak mam sie nie czepiac technicznych szczegolow jak od tego zalezy jakosc obrazu, nagle to nie ma znaczenia ?? Nie od dzis wiadomo ze interpolacja w tv o cos na zsadzie AMF 1.0 AMD czyli jedna wielka sraczka na ekranie zrywajaca fps przy szybkich ruchach. No ale dla ciebie obie techniki robia to samo i ja sie czepiam technicznych szczegolow wykonnia tego Edytowane 3 godziny temu przez Phoenix. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azgan 9113 Napisano 3 godziny temu 2 godziny temu, skypan napisał: W TV różnie się to nazywa i generuje dodatkowe klatki tak jak FG. U mnie np. jest to wygładzanie ruchu. Pewnie działa to inaczej niż FG od Nvidii ale swoją drogą w TV za mniej niż 2 tys. mamy technologię, która te klatki dorabia i potrafi film 25p wyświetlić jak by było ich więcej np. 50 czy 60 k/s. No i skoro jakiś TV który demonem wydajności nie jest a robi coś takiego to w sumie mogli by to dodać do monitorów komputera Pewnie by doszedł jakiś lag ale przy mniej dynamicznych grach mogło by to zadziałać. O dziwo w TV nikt nie szkoli tych FG poprzez SI To po prostu działa. "Różnica" taka że te z AI tak samo potrafią robić 💩 z obrazu co widać w ruchu i gubić się w różnych scenariuszach Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach