Skocz do zawartości
Jaycob

Silent Hill 2 Remake od Bloober Team

Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie to mają cierpliwość. Przeszedłem co prawda SH3 na Extreme X, ale uzyskanie 10 Star Ranking to już nie lada osiągnięcie. Jeżeli ktoś nie wie, Extreme X to taki poziom, gdzie praktycznie każde trafienie przeciwnika doprowadza od razu do criticala a pochwycenie przez jakiegokolwiek przeciwnika to instant kill i jest ZNACZNIE trudniejszy od hard. Można powiedzieć, że to najtrudniejszy poziom ze wszystkich części. Co prawda wykorzystany znany glitch na końcowym bossie, ale i tak nieźle.

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Necronom napisał:

Ludzie to mają cierpliwość. Przeszedłem co prawda SH3 na Extreme X, ale uzyskanie 10 Star Ranking to już nie lada osiągnięcie. Jeżeli ktoś nie wie, Extreme X to taki poziom, gdzie praktycznie każde trafienie przeciwnika doprowadza od razu do criticala a pochwycenie przez jakiegokolwiek przeciwnika to instant kill i jest ZNACZNIE trudniejszy od hard. Można powiedzieć, że to najtrudniejszy poziom ze wszystkich części. Co prawda wykorzystany znany glitch na końcowym bossie, ale i tak nieźle.

Czyli to taki odpowiednik AKUMU z pierwszego The Evil  Wihin mówiąc krócej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Necronom napisał:

Ludzie to mają cierpliwość. Przeszedłem co prawda SH3 na Extreme X, ale uzyskanie 10 Star Ranking to już nie lada osiągnięcie. Jeżeli ktoś nie wie, Extreme X to taki poziom, gdzie praktycznie każde trafienie przeciwnika doprowadza od razu do criticala a pochwycenie przez jakiegokolwiek przeciwnika to instant kill i jest ZNACZNIE trudniejszy od hard. Można powiedzieć, że to najtrudniejszy poziom ze wszystkich części. Co prawda wykorzystany znany glitch na końcowym bossie, ale i tak nieźle.

Błędem zakładanie jest, że to są ludzie. :E Wszyscy speedrunerzy w grach pokroju SH/RE/Dark Souls, to osobna kategoria świrów.

Zacząłem się rozglądać za swoją kopią na PS5, gra praktycznie nigdzie nie jest dostępna. Pojedyncze sklepy mają wysyłkę na koniec tygodnia lub dopiero na następny. Nieźle.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kończę powoli więzienie i klimat jest świetny, ostatnio bawiłem się tak dobrze przy Alan Wake 2 👍. Rzeczywiście Bloober Team dowiozło, "stary" dobry Silent Hill wrócił 👏.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Póki co pierwsze pół godziny są miare pozytywne no ale te animacje postaci i brak interakcji fizycznych przedmiotami tylko są przylepione do superkleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dotarłem do Hotelu i czuję, że powoli zbliżam się ku końcowi tej opowieści. (Etapy z tą kostką to już kompletny labirynt w ciemnościach) Zaczyna też sporo składać się fabularnie. Myślałem, że długo nic nie dorówna ostatniemu Alanowi ale to jest tak samo dobre! Nawet ta walka wręcz jak już ogarniemy timing to robi się bardzo responsywna. W sumie taki czarny koń tego roku się zrobił. ;)

Edytowane przez userKAMIL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwa pytania czy da się zrobić żeby przerywniki nie były w tych żenujących 30 fps? Druga kwestia żeby filmiki też były w 21:9? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby Konami miało w planach pełny Remake Silent Hill 3 bo klasyczne wydanie jednak już mocno się zestarzało. Gdyby powierzyli to ponownie Bloober Team to jestem na tak. Osobiście jest to dla mnie ta sama klasa Remake co Resident Evil 2, 3 oraz 4. 

Takie odświeżenia klasyków to ja rozumiem a nie kolejne Remastery zrobione po taniości.

 

@MrKetiw pewnie że się da i można https://planetagracza.pl/silent-hill-2-remake-gracze-naprawili-irytujacy-element-mod/

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, azgan napisał:

 Osobiście jest to dla mnie ta sama klasa Remake co Resident Evil 2, 3 oraz 4. 

 

 

Tylko ze Residenty chodzą jak masło a tutaj masz festiwal stuttera 🥲

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MrKetiw to już kwestia silnika, ReEngine to klasa sama w sobie jeśli chodzi o tego typu gry. Niestety Capcom nie da nikomu licencji więc zostaje Unreal Engine a ten praktycznie we wszystkich grach ma z tym problemy. Może to jeszcze kiedyś poprawią - oby.

xUohHJY.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba wziąć pod uwagę sprzedaż, a obecnie to nieco ponad 400k na steam, co nie jest wynikiem imponującym. Ciekawe jak wersja na PS5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem jednego polecanego moda na poprawę wydajności. Najpierw wywaliło grę dwukrotnie. Potem jak się uruchomiła, ustawiłem profil wydajności na medium(a bez moda wszystko mam na max oprócz cieni) i z 60 spadło do 40 FPS bez RT. Z RT w okolice 30 FPS. Jak zmieniłem na ustawienia własne, gra już nie wstała. Za każdym razem crash. Także dziękuję za te "poprawki".

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, MrKetiw napisał:

Dwa pytania czy da się zrobić żeby przerywniki nie były w tych żenujących 30 fps? Druga kwestia żeby filmiki też były w 21:9? 

Co do fimików i 30 fpsów masz pliki pod filmem...

 

Edytowane przez davids80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, davids80 napisał:

Co do fimików i 30 fpsów masz pliki pod filmem...

 

Raczej piszą że nie działa także do filmików w których gadają ciapaci podchodzę z dystansem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie filmiki w 21:9, ale widzę że tego moda już nie ma na Nexusie :( 

xDYsV60.png

Ps. Niektórzy narzekają na szpital, mi się on podobał ;) No może ta końcówka mniej atrakcyjna, ale ogólnie spoko ;) Generalnie gra sztos, nie wiem jak mogłem ją pominąć 23 lata temu :hmm: W sumie w żadną część nie grałem. Ale co się odwlecze, to nie uciecze i dziś gram w lepszą wersję :thumb: 

Edytowane przez maras2574
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zniknal ten mod na 21:9 i fps unlock... Dobrze, ze zdazylem zamontowac. 

Ja jestem juz w hotelu i jedyne leki jakie mam to kiedy gra mi sie wywali xD Sprawdzilem 100 metod i zadna nie dziala, randomowo mi gre wywala na overflow stack czy device missing, acces violation... Nigdy w zadnej grze tyle wywalen i dziwnych bledow nie mialem xD Ze strachem pedze do czerwonej kartki zeby zdazyc zapisac.... Czasem gra dziala 2h i wywala a czasem po 5 minutach... 

Sama w sobie gra jest mega, klimat i atmosfera miazga... Jeszcze ta latarka jest za jasna, moze kiedys mod na to wyjdzie... Storoje z oryginalu zmodowane tez fajne... 

Kiedys jak juz nie bedzie u mnie wywalac to zagram jeszcze raz bo to psuje immersje jak latasz to tu to tam i bum desktop i error... 

Ostatnia gra ktora mi wywalalo to Observation w 2019 roku na silniku Unity... 

Edytowane przez aureumchaos
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Necronom napisał:

Próbowałem jednego polecanego moda na poprawę wydajności. Najpierw wywaliło grę dwukrotnie. Potem jak się uruchomiła, ustawiłem profil wydajności na medium(a bez moda wszystko mam na max oprócz cieni) i z 60 spadło do 40 FPS bez RT. Z RT w okolice 30 FPS. Jak zmieniłem na ustawienia własne, gra już nie wstała. Za każdym razem crash. Także dziękuję za te "poprawki".

Ja od premiery jadę na tym płatnym FG z patronite + to co linkowałem na zdjęcie limitu FPS z filmów i zero problemów. 4K/DLSS/RT+wszystko Ultra i jest 100-120FPS. 

Edytowane przez userKAMIL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem już trochę po szpitalu i od początku ani jednego wywalenia z gry. Może przez to że mam lock na 60 fps ;) Wszystko na ultra + DLSS/RT 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, maras2574 napisał:

Jestem już trochę po szpitalu i od początku ani jednego wywalenia z gry. Może przez to że mam lock na 60 fps ;) Wszystko na ultra + DLSS/RT 

Ja też ustawiłem lock na 60 FPS, u mnie wszystko na max poza cieniami i cieniowaniem (na średnie), RT, bez DLSS. Gram w 4k. Póki co ani razu jeszcze mi się gra nie wywaliła, ale dopiero dotarłem do szpitala :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne do czego mogę się przyczepić, to doczytywanie tekstur na zewnątrz, kiepsko to wygląda. Myślałem że to może stery, ale zainstalowałem wczoraj najnowsze i guzik pomogło. Wieczorem jak wrócę do domu to podeślę filmik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja to mam nadzieję, że Bloobery wreszcie ockną się po libacji alkoholowej z okazji pozytywnej premiery, kac przeminie i zabiorą się za robotę i wypuszczą pierwszą aktualizację bo ile można czekać.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest easter egg do 3. Można znaleźć symbol Halo of the Sun. Chociaż dość mocno widoczny, bo jest nawet achievement za to.

Edytowane przez Necronom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...