Skocz do zawartości
Jaycob

Horizon Forbidden West Complete Edition

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

@frog67a proporcje? głowa nie wydaje się za duża a buźa za szeroka w stosunku do reszty ciała?

 

@bbandinie zrozumiałeś..

Edytowane przez MuziPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, frog67 napisał:

Zależy od kamery, perspektywy 

czasem widać, a czasem nie... no tak jak tutaj 

erK4Ndo.jpeg

wszystko wygląda jak najbardziej normalnie.

To nie kamera w tym maczały łapy chore psychicznie feministki z sweet baby inc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby za Aloy zabrał się Kojima czy Yoko Taro nie było by nawet dyskusji  

że coś nie do końca pasuje w proporcjach :E 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
45 minut temu, SebastianFM napisał:

 

@frog67, chyba żadna inna gra nie ma tak szczegółowego i gęstego oświetlenia wolumetrycznego (nazywanego też wolumetryczną mgłą).

IMO RDR2 ma cięższą volumetrykę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tylko zauważ, że w tej grze przy obliczaniu oświetlenia wolumetrycznego jest uwzględniana też gęstość mgły, która np. przy ziemi jest dużo gęstsza i dodatkowo cały czas dynamicznie się zmienia. W niektórych miejscach ta mgła jest prawie tak gęsta jak dym.

Edytowane przez SebastianFM
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno jest nowy pacz. Nie sprawdzę, bo w pracy jestem. Poprawia HDR max luminance, FG w cutscenkach i inne bugi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 minuty temu, MuziPL napisał:

Podobno jest nowy pacz. Nie sprawdzę, bo w pracy jestem. Poprawia HDR max luminance, FG w cutscenkach i inne bugi.

No jest całe 11.4 MB 

Release Notes

 

  • Various crash fixes and stability improvements.
  • Resolved an issue that prevented players from claiming rewards at the Hunting Grounds when using the mouse.
  • The HDR Max Luminance slider is now functioning correctly.
  • The game is now able to save when the Documents folder is rerouted to the root of a drive instead of a folder.
  • DLSS 3 Frame Generation is now active in cutscenes and while UI screens such as the weapon wheel are displayed.
  • Photo Mode now shows the correct ‘Hide UI’ button prompt when using a controller.
  • Fixed a bug that could result in multiple Quest categories being highlighted at the same time.
  • Resolved a bug that caused a mouse cursor offset on the map on resolutions other than 1920x1080 pixels.
Edytowane przez frog67
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, SebastianFM napisał:

Tylko zauważ, że w tej grze przy obliczaniu oświetlenia wolumetrycznego jest uwzględniana też gęstość mgły, która np. przy ziemi jest dużo gęstsza i dodatkowo cały czas dynamicznie się zmienia. W niektórych miejscach ta mgła jest prawie tak gęsta jak dym.

Aaa... kocham takie smaczki oświetleniowe i nie zauważyłem!
Zwrócę uwagę. Thx.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Stellar Blade zrobili ladna postac :D

Ładna buzka, duze cyce i poslady wypiete :D

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pozdro od Nvidii! :E 

Cytat
  • [Horizon Forbidden West Complete Edition] Lower GPU utilization when Reflex is set to On + Boost [4412035]

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Boosta nie ma sensu wlaczac, no chyba ze ktos ma jakis zlom cpu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, MuziPL napisał:

Poprawia HDR max luminance

Trzeba coś ręcznie tam ustawiać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Problem ze spadająca wydajnością na kartach RTX 3060/70 nie rozwiązany :(

 

 

  

W dniu 27.03.2024 o 09:25, Kabor napisał:

Można prosić o podesłanie.

Bo te które stosowałem z nexusa działają tylko bez skalowania.

W FW gram na TV a tam 4K z kartą 3080Ti. 

Normalnie gram na DLSS jakość i jest dobrze (ale zawsze może być lepiej ;-)). W przypadku wgrania moda FG muszę grać w "czystym" 4K i wtedy odczucia są podobne do grania bez FG ale z DLSS. Poza przerywnikami gdzie wtedy FPS spada jak wcześniej ktoś opisywał.

W przypadku włączenia jakiegokolwiek skalara z FG mimo, że FPS pokazuje większy to odczucia są tragicznie. Już lepiej jest w natywnym 4K bez FG.

 

Udało ci się to rozwiązać? Mam tak samo, pokazuje niby 100fps a realnie jest może z 40. 

Edytowane przez dziadeke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, dziadeke napisał:

Problem ze spadająca wydajnością na kartach RTX 3060/70 nie rozwiązany :(

a jaki jest problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
22 minuty temu, luk21pl napisał:

a jaki jest problem?

Taki że jak jest jakaś cięższa lokalizacja albo cutscenka gdzie ci fps spadnie to potem w miejscach gdzie wcześniej miałeś na luzie 60fps masz ze 40 i musisz resetować grę żeby znowu było 60. 

 

 

Wydaje mi się że to problem z kończącym vramem mimo tego że np na teksturach wysokich pokazuje zajęte jakieś 7GB

Edytowane przez dziadeke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

W stosunku do tego fixa co podawalem na HDR wyglada to teraz lepiej po łatce, jak jest noc to nie moge wyjsc z podziwu jak to wyglada w nocy podczas gry na Oledzie :D

Obraz jest ostry jak zyleta i te textury!

Noc i gwiazdy wygladaja epicko!

Xjn5HPL.png

 

Edytowane przez Phoenix.
  • Like 3
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, kadajo napisał:

Bo teraz już kobieta nie może wyglądać jak kobieta a facet jak facet... i to wcale nie jest zabawne jak się człowiek nawet na ulicy czasem pomyli... popitoliło się ostro w główkach :E

 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoja droga w miejscu gdzie spotykamy hologram kuli i Silenca to ten caly wiatr z piaskeim i odbicia wygladaja tragicznie, same jakies artefakty graficzne i nie jest to wina FG bo wylaczałem. Pewnie poprawia za jakis czas.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wczoraj tam dotarłem i od razu mi się to rzuciło w oczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Też się wpatrywałem w ekran, co to za shit sie zrobił.
Coś nie pykło.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Phoenix. napisał:

Ładna buzka, duze cyce i poslady wypiete :D

Bossa opisałeś a co powiesz o dziewczynie? :szczerbaty:

  • Haha 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, Phoenix. napisał:

 

W stosunku do tego fixa co podawalem na HDR

 

Ustawiasz jakoś ręcznie ten HDR? Czy zostawiasz na automacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,  w Zero Dawn grałem kiedyś na PS4 dosłownie godzinkę i odpuściłem... Fabularnie ogarnę 2 część bez znajomości 1 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
36 minut temu, dziadeke napisał:

Wydaje mi się że to problem z kończącym vramem mimo tego że np na teksturach wysokich pokazuje zajęte jakieś 7GB

DF w swojej analizie powiedzieli jasno dla kart z 8GB Vram tekstury na medium, jakkolwiek by to nie zabrzmiało, widać nie bez powodu.

Możecie się śmiać albo i nie ale jak pierwszy raz zobaczyłem te plemię to pomyślałem ... Niemcy? :E 

HB7ENnU.jpeg

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak dla odmiany bo Pan Boberek też gości w HFW :)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Jaki to model 7800xt? Uwazaj na tanie modele bo bedziesz mial piekarnik w komputerze. Jesli chodzi o radeony to lepiej dolozyc do lepszego chlodzenia bo one bardzo lubia cieplo, nie ma co katowac tego zasilacza takim GPU. Moze wytrzymac po UV a moze nie wytrzymac.
    • Cześć forumowicze Ostatnio zauważyłem, że podczas grania czy zwykłej pracy na komputerze następuje wyłączenie monitorów, wentylatory karty wchodzą na maksymalne obroty, natomiast, dźwięki z aplikacji są słyszalne, a jedynym rozwiązaniem jest restart systemu. Czasem zdarza się też, że monitory po prostu przechodzą w stan czuwania i też restartuję system. Niekiedy pomaga samo odpięcie i podpięcie kabla DP od głównego monitora i system uruchamia się jak po restarcie. Specyfikacja komputera Procesor Intel Core i5-13600K, 3.5 GHz, 24 MB, BOX (BX8071513600K) MSI MAG Z790 TOMAHAWK WIFI LGA1700 ATX MB DDR5 2xPCI-Ex 16 7xSATA Pamięć Kingston Fury Renegade, DDR5, 32 GB, 6000MHz, CL32 (KF560C32RSK2-32) Dysk SSD Kingston KC3000 2 TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen4 NVMe (SKC3000D/2048G) Dysk SSD Kingston KC3000 512 GB M.2 2280 PCI-E x4 Gen4 NVMe Zasilacz MSI MPG A1000G PCIE5 1000W 80 Plus Gold Chłodzenie CPU Noctua NH-D15 Obudowa Lian Li LANCOOL III System operacyjny Microsoft Windows 11 Home PL 64 bit OEM (KW9-00648)   Monitory do których podpięta jest karta graficzna: G-Master G83467WQSU 165 Hz – jako główny monitor G-Master GB2560HSU 144 Hz – dodatkowy   Czy sądzicie, że powodem  tego może być wgnieciony pin na przewodzie 12Vhpwr? https://postimg.cc/KKjyPmK3 https://postimg.cc/yJGCn29Q  
    • Wyłącz rt only raster ultra
    • wyczyscilem cache ea app i wylaczylem i wlaczylem kompa potem jeszcez raz wszystko zrobilem i zalapalo
    • Cześć. Mam problem, który dotyczy OBS STUDIO. OBSa używam do nagrywania różnych prezentacji, dlatego na super jakości mi nie zależy, tyle żeby włączyć video i bez mrużenia oczu doczytać się ze slajdów. Dlatego ustawione mam CRF 25, bo zależy mi też na jak najmniejszym rozmiarze pliku. Mój problem dotyczy sytuacji w której np. wybieram przechwytywanie okna w Mozilli Firefox i nagrywam odtwarzaną prezentację, ale w międzyczasie chcę np. na Google Chrome sprawdzić pocztę, czy zrobić po prostu coś innego w innej przeglądarce, bez minimalizowania Firefox, to nagrywany obraz się zawiesza, a dźwięk nagrywa się normalnie. Dopiero po powrocie do OBS lub Firefox wszystko wraca do normy. Czy to kwestia ustawień lub jest to po prostu normalne zachowanie? Pozdrawiam
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...