Skocz do zawartości

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Casual

Project C.A.R.S

Rekomendowane odpowiedzi

@Kadajo... używają modeli z większą liczbą polygonów niż w Shift 2, tekstury też mają wyższą rozdzielczość. Pomijając już to, że to nawet jeszcze nie wersja alfa a dodanie nowych efektów i optymalizacja zazwyczaj jest robiona przy około 80% ukończenia, póki co mamy 10%.

 

Cienie w kokpicie złe? Ja nie rozumiem narzekań

http://www.youtube.com/watch?v=kYEjRnfS264

 

To nie PS tylko efekt zmniejszenia obrazka ;)

islkMlVlpOJSQ.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Graficznie już jest fenomenalnie. W simach grafika nie jest najważniejsza ale ta wygląda lepiej od GT5. Modele są inne on Shifta 2. Już ktoś tu pisał (wystarczy czytać), że kokpity w shifcie maja 30k poly te z C.A.R.S maja 50k poly. Każdy element nadwozia jest idealnie odwzorowany. Każdy element zawieszenia w grze pracuje, np widać jak amortyzatory pracują. Na jednym z filmików widać było chyba nawet jak opony się wychylają przy skręcaniu. Te screeny co wysłałem to są screeny graczy prosto z gry bez PS. Także ta gra ma potencjał, niech tylko fizyki nie spaprają to będzie gra jedyna w swoim rodzaju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kadajo... używają modeli z większą liczbą polygonów niż w Shift 2, tekstury też mają wyższą rozdzielczość. Pomijając już to, że to nawet jeszcze nie wersja alfa a dodanie nowych efektów i optymalizacja zazwyczaj jest robiona przy około 80% ukończenia, póki co mamy 10%.

 

Cienie w kokpicie złe? Ja nie rozumiem narzekań

 

To nie PS tylko efekt zmniejszenia obrazka ;)

islkMlVlpOJSQ.jpg

 

Jeśli używają większej ilości Poly to tego nie widać, co do tektur to mogę się zgodzić.

No zobaczymy co graficznie wymyślą, bo jedyne czego tak naprawdę graficznie (i nie tylko) brakowało w shift 2 to dynamicznej pogody i pory dnia. Z tego co czytałem CARS właśnie będzie taka posiadał.

 

Jak by nie było i tak grafika będzie b. dobra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli używają większej ilości Poly to tego nie widać,

Widać, spójrz an te detale.

 

cars2011110616294733.th.jpg

 

W dodatku te elementy są ruchome, te wały się kręcą jak w rzeczywistości.

 

cars20111012160308914.jpg

 

cars20111012153756760.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafika świetna, gra sama wygląda kapitalnie po gameplayach na yt, ale brak dobrej kierownicy albo w ostateczności pada od X-a (choć to nie to samo co kiera...) oraz cena za wersję pre-alpha, brak darmowego testowania... Szkoda :) Może kiedyś :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niesamowicie fajnie się jeździ, nawet na padzie od X.

Żeby moje wyniki były umieszczane na liście rekordów muszę jeździć bez żadnej asysty włączonej? Mam włączoną kontrolę trakcji, przejechałem trzy kołka w time trialu, wyszedłem z gry a tu ani widu, ani słychu -ani jednego osobistego rekordu... hm?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by bylo gdyby ktos sie tematem zajmowal i wrzucal w pierwszym poscie aktualny content alphy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Frajdę? jaką frajdę? arcadówki są nudne aż do bólu dobre dla dzieciaków 3 letnich żeby sobie wcikały 3 klawisze na zmianę by je czymś zająć... Zdecydowanie brakuje dobrych symulatorów. Bo oprócz kiepskiego rFactora, serii od simbin, LFS gdzie nie ma licencjonowanych samochodów, iRacing w którym niekażdemu odpowiadają serię jakie tam są w dodatku trzeba płacić drogi abonament i niedawno powstałego SimRaceWay które dopiero co się rozwija to nie ma za wiele tego.

No ale jakbym miał tylko klawiaturę i żadnej dobrej kierownicy to bym się tu w ogóle nie wypowiadał. Bo to tak jakby ktoś kto nie grał nigdy na gitarze wszedł na forum gitarzystów i zaczął psioczyć jaka to gra na gitarze jest nudna i bezsensowna.

Symulator to ja mam lanosem na żywo, a po pracy lubię relaks przy szybkich i dynamicznych grach bez żadnych urealnień na siłę. To właśnie arkadówki są dla starszych :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Arcadowki są dla ludzi którzy nie lubią trudnych gier HDR'o ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Symulator to ja mam lanosem na żywo, a po pracy lubię relaks przy szybkich i dynamicznych grach bez żadnych urealnień na siłę. To właśnie arkadówki są dla starszych :>

 

Twój lanos to nie symulator to tylko kiepski dupowóz, którym mam nadzieję nie szalejesz po publicznych drogach bo to nielegalne? Jeden lubi jak mu cyganie grają a drugi jak mu nogi śmierdzą, NFSy, dirty i inne popierdółki są dla dzieciaków. "I najlepiej żeby był tjuning i dusze spojrely"...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twój lanos to nie symulator to tylko kiepski dupowóz

 

Nie zmienia to jednego - prawdziwym autem ma prawdziwą jazdę, a żadna gra nie zbliży się do reala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zmienia to jednego - prawdziwym autem ma prawdziwą jazdę, a żadna gra nie zbliży się do reala.

 

Na co dzień jeżdżę trochę lepszym autem od Lanosa i z miłą chęcią pościągałbym się super samochodami po znanych torach z innymi graczami. Jak nie graliście nigdy w dobrego sima na dobrym sprzęcie to nie wiecie z czym to się je.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by bylo gdyby ktos sie tematem zajmowal i wrzucal w pierwszym poscie aktualny content alphy.

 

Dobry pomysł. Tylko, że codziennie wychodzą nowe buildy a obecny content jest jeszcze bez licencji, stąd samochody i tory nie mają oficjalnych nazw. Na content jeszcze przyjdzie czas, teraz praca skupia się na fizyce i silniku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twój lanos to nie symulator to tylko kiepski dupowóz, którym mam nadzieję nie szalejesz po publicznych drogach bo to nielegalne? Jeden lubi jak mu cyganie grają a drugi jak mu nogi śmierdzą, NFSy, dirty i inne popierdółki są dla dzieciaków. "I najlepiej żeby był tjuning i dusze spojrely"...

Tuning i spoilery całkowicie niweluje słowo - arcade. Ty wiesz w ogóle co to są gry arcade czy tylko udajesz "dorosłego" ? :>

Na co dzień jeżdżę trochę lepszym autem od Lanosa i z miłą chęcią pościągałbym się super samochodami po znanych torach z innymi graczami. Jak nie graliście nigdy w dobrego sima na dobrym sprzęcie to nie wiecie z czym to się je.

Spójrz w mojego siga i będziesz wiedział :> Nie lubię symulatorów bo nie dostarczają mi frajdy i niwelują mi znaczenie "gry komputerowej". Gra komputerowa ma nie być dla mnie realistyczna. Realistycznej chcę co najwyżej grafiki, i efektów fizycznych. Nic innego "realnego" w grach nie potrzebuję :) Dlaczego ? Życie to real, a gra to świat wirtualny w postaci gier komputerowych, który ma mi dawać odizolowanie od świata realnego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zmienia to jednego - prawdziwym autem ma prawdziwą jazdę, a żadna gra nie zbliży się do reala.

I co z tego. Normalnie jeździsz zwykłym autem w cholernych korkach gdzie cholera człowieka trafia. Każdy wygłup może skończyć się mandatem i/lub tragedią. Tutaj możesz zasiąść za kółko najlepszych bryk, nie ma stresa że coś komuś/sobie zrobisz, że cie niebiescy upolują czy coś. Pełna zabawa więc dlaczego by nie. Mimo że nie mam możliwości pobawić się na porządnym sprzęcie (kierownica) ale 100% lepiej się bawię przy monitorze prowadząc fajną brykę niźli prowadząc próchno po polskich drogach.

 

No chyba że miałbym możliwość zasiąść za kółko prawdziwego GT3 na torze np. Nordschleife. Ale ilu stać na coś takiego? A wobec tego wolę zabawę na kompie ;) A im bardziej taka ścigałka przypomina reala tym lepiej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem już przyzwyczajony do kierownicy i widoku z kokpitu, odkąd mam prawko to dla mnie naturalny sposób prowadzenia samochodu, również w grach. A im realniejsza fizyka i odczucia na kierownicy tym więcej satysfakcji daje granie. Jasne, że od czasu do czasu włączę jakiś arcade jak Driver SF i mam ubaw ale jednak nic tak nie wciąga jak porządny model jazdy, gra w której radość sprawia samo prowadzenie samochodu, do tego jeszcze dobry MP i mogę grać setki godzin :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuning i spoilery całkowicie niweluje słowo - arcade. Ty wiesz w ogóle co to są gry arcade czy tylko udajesz "dorosłego" ? :>

 

Spójrz w mojego siga i będziesz wiedział :> Nie lubię symulatorów bo nie dostarczają mi frajdy i niwelują mi znaczenie "gry komputerowej". Gra komputerowa ma nie być dla mnie realistyczna. Realistycznej chcę co najwyżej grafiki, i efektów fizycznych. Nic innego "realnego" w grach nie potrzebuję :) Dlaczego ? Życie to real, a gra to świat wirtualny w postaci gier komputerowych, który ma mi dawać odizolowanie od świata realnego :)

 

Acade i tuning się nie wyklucza.

Spojrzałem i widzę a raczej nie widzę jakiegokolwiek sprzętu do sim racingu. Mocny komputer to nie wszystko, bo większość simów ma małe wymagania sprzętowe, tutaj wyjątkiem będzie gra z tematu. Chcesz realistycznej grafiki a fizyki już nie? Bo z realną fizyką nie ogarniałbyś?

Mogę to zrozumieć, że simy cię nudzą i ich nie lubisz ale w takim razie trudno mi zrozumieć co robisz w tym temacie...

 

Zgadzam się w stu procentach z Foh_23.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja nie lubie super-simów, ale nie lubię jak gra o prawdziwych samochodach traktuje mnie jak idiotę i każe jeździc kartonowym pudłem, Mógłbym napisać trochę tak jak HDRo, ze gra nie ma mnie uczyć prawdziwej jazdy Veronem po Nordshilfe i wymagać nieziemskich umiejętności, ale jednocześnie chciałbym po pierwsze na cos tam musieć uważać, hamować, obierać dobry tor, uczyć sie go, umiejetnie skrecać itp, a po drugie - w ogóle czuć, zę to samochód, byc traktowanym nieco ulgowo, ale jednak jechać samochodem... Taka pierdoła np - lubiłem pierwszego dirta, ale dopiero jak zaczałem grać w WRC 2010 to przypomniałęm sobie dawne coliny i uswaidomiłem, że ten anwet znośny dirt ma tylko dwa rodzaje nawierzchni - asfalt i szuter... a gdzie zwir, gdzie błoto, gdzie mokry asfalt i kałuże... owszem, w kwestii fizyki wrc to i do shifta sporo brakuje, ale fakt ze choc trochę czuc nawierzchnie to wieelki plus - i gram teraz w wrc z bananem na twarzy bo te wspomnieia z colina... ergo - jak dla mnie realizm w odpowiendiej dozie - powiedzmy takiej jak w shift 1/2 - jest fajny.

 

i jeżeli naprawdę jest tak, ze bez asyst są zadowoleni hardcorowcy, a z jakims wspomagaczem fajnie - ale nadal własnoręcznie- jeździ sie na apdzie... ech, będę czekał an tę grę z nadzieja taką sama, jak dobre dwa-trzy lata temu an shifta...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Project C.A.R.S. docelowo też mają być rajdy, ale zobaczymy co z tego będzie :) Chciałbym zobaczyć chociaż jakieś odcinki po asfalcie.

 

Właśnie GT i FM ma to do siebie, że na padzie gra się bardzo dobrze ale też pograją hardcorowcy na kierownicy. Chociaż jest trochę na co narzekać, ale nie robiąc OT, chodzi o to, że zakres graczy jakim może spodobać się gra jest szeroki. Na PC właśnie brakuje takiej gry. Mamy albo bardzo hardcorowe symulatory, że przeciętny gracz nie ma co podchodzić a z drugiej strony arcade, że hardcorowiec nie przełknie takiej marnej fizyki. Miło by było w końcu zobaczyć jakiegoś konkurenta dla GT i FM na PC, a według mnie Project C.A.R.S ma największe szanse na to. Pomijając rFactora to na PC największym contentem może pochwalić się właśnie Shift 2. Biorąc pod uwagę to, że Project C.A.R.S. robi studio które potrafi zrobić dużo tras i samochodów ( ma do tego ludzi), oraz planuje wspierać moderów to jest to tytuł mający największe szanse na stanie się taką perełką na PC, taką dla której warto złożyć nowego kompa, kupić kierownicę i poświęcić wiele godzin na naukę pokonywania zakrętów.

 

News z oficjalnej strony komentowany na Twitterze, że nie screeny nie zawierają renderów czy sztuczek z PS

http://www.wmdportal.com/projectnews/simulations-are-beautiful/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No chyba że miałbym możliwość zasiąść za kółko prawdziwego GT3 na torze np. Nordschleife. Ale ilu stać na coś takiego? A wobec tego wolę zabawę na kompie ;) A im bardziej taka ścigałka przypomina reala tym lepiej ;)

Dlatego powstają takie gry i coraz lepszy sprzęt do simracingu.

 

Co za przyjemność bujanie się w mieście 50km/h jakimś rupieciem:E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O rajdach jeszcze nie słyszałem, to bardzo dobra wiadomość.

Żeby tylko nie zrobili tak, że dadzą z 40 samochodów i 15 tras a resztę zostawią moderom. Bo moderzy nigdy nie zrobią tak dobrej roboty jak profesjonaliści. I oby fizyka była bardziej wymagająca niż w GT i FM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O rajdach jeszcze nie słyszałem, to bardzo dobra wiadomość.

Żeby tylko nie zrobili tak, że dadzą z 40 samochodów i 15 tras a resztę zostawią moderom. Bo moderzy nigdy nie zrobią tak dobrej roboty jak profesjonaliści. I oby fizyka była bardziej wymagająca niż w GT i FM.

 

Tras na pewno będzie więcej, samochodów pewnie też ;)

 

Założenie jest takie by fizyka była bardziej realistyczna niż w GT i FM, ocenić będzie można dopiero po efekcie finalny. Od Shifta 2 jest duży postęp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro w Shifcie jest tyle tras i wozów ile jest, to przez rok mogą ich natrzaskać ze ho-ho... A jesli maja w planac realizacje planów typu - CARS = TOCA 2/3 czyli od zera do...czego chcesz - GT2, GT1, WTCC, Le Mans itp itd... to nawet muszą....

 

Rajdy - ciekawe. Jezeli naprawdę nie-hardkorowcy z padami maja sie dobrze czy abrdzo dobrze bawic w CARS, to ja marzyłbym o czymś więcej niż asfalt. A najlepiej o oddzielnych rajdach od SMS... no, albo niechby swój silnik makaroniarzom z Milestone sprzedali. Chłopaki też robią świetne - choc takie arcade-sim - gierki i taki SBK albo WRC na tym silniku... :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założenie jest takie by fizyka była bardziej realistyczna niż w GT i FM, ocenić będzie można dopiero po efekcie finalny. Od Shifta 2 jest duży postęp.

Jedyne co nasuwa mi obawy związane z tym silnikiem graficznym to czy będzie ten pieroński input lag. Jeżeli gra się w międzyczasie w inne dobre symulacje, to nagły powrót do SHIFT2 może być bardzo frustrujący. Przynajmniej te 20 minut żeby się przyzwyczaić do tego czegoś to największa wada tej gry. Dla porównania np. DiRT2 mimo że arkadowy, to ma świetny FF i odwzorowanie ruchów kontrolera. Tam się czuje nawierzchnię jak chyba w żadnej innej grze, kontry są płynne i dają sporo satysfakcji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co nasuwa mi obawy związane z tym silnikiem graficznym to czy będzie ten pieroński input lag. Jeżeli gra się w międzyczasie w inne dobre symulacje, to nagły powrót do SHIFT2 może być bardzo frustrujący. Przynajmniej te 20 minut żeby się przyzwyczaić do tego czegoś to największa wada tej gry. Dla porównania np. DiRT2 mimo że arkadowy, to ma świetny FF i odwzorowanie ruchów kontrolera. Tam się czuje nawierzchnię jak chyba w żadnej innej grze, kontry są płynne i dają sporo satysfakcji.

 

Input lag poszedł na pierwszy ogień ;) Obecnie jest o wiele lepiej niż w Shift 2 a praca jeszcze trwają żeby było jeszcze lepiej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Popularne aktualnie

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • To nie jest błąd, wersja ATX 3.0 ma wentylator 135 mm: https://seasonic.com/atx3-focus-gx#specification
    • Ciekawe jak by wyglądał CP 2077 VR, 8K na każde oko, ciekawe czy dożyje takich gier, a tymczasem wracam grać w swoim ukochanym i tanim 1080p.  
    • Zauwazylem ze jest pewna grupa ludzi co bardzo nerwowo reaguja na wszelkie prognozy czy opinie. Jesli sie napisze ze rosja jest w dupie to zakladaja ze za miesiac powinna przegrac, a jak nie to wyzywaja innych ze pisza glupoty. Rosja jest w dupie tak jak niemcy byly w dupie po przegranej pod stalingradem. Niestety niemcy padali jeszcze dlugie 2,5 roku. Tak samo jest z rosja. Po stalingradzie niemcom juz nie szlo, padla afrykwa, otworzyl sie drugi front w normandii, japonia i wlochy padly... Po prostu bylo tylko gorzej i gorzej z finiszem w berlinie. Podobnie jest z rosja. Ekonomia pada, zapasy sprzetu sie koncza, sankcje zaciskaja, chiny sie na nich czaja itd. Z meisiaca na miesiac bedzie dochodzilo problemow coraz wiekszego kalibru, az to sie skonczy. Jednak kazda wojna jest nieobliczalna. Hitler mogl rownie dobrze zdobyc atom i nawet w 45 obrucic sprawy na swoja korzysc. Tak samo rosja widzi swoja szanse szantazu europy atomem czy wciagnieciu amerykamow i chinczykow w konflikt, wtedy osamotniona europa z brakiem produkcji wojennej mogla by miec problem z ruskimi, szczegolnie jak by dostali oficjane wsparcie sprzetowe z chin (w wojnie z USa chiny nie potrzebowaly by zbytnio tego sprzetu). Nie sadze zeby wygrali konflikt z europa, ale moga liczyc ze narobia szumu i dostana np. opcje wyjscia z wojny z twarza +jakies pierdoly typu wycofanie wojsk NATO z XX i XX krajow. Jednak realia sa jakie sa i patrzac na analizy/statystyke wojen rosja jest w CiEmNeJ DuPiE.    
    • Ceny owszem wzrosly. Tylko roznica jest taka, ze nowy gen cpu/mobo po pol roku do roku idzie kupic za sporo nizsza cene. Teraz zlozyc jakies sensowne cpu i mobo to jest smiesznie niski wydatek w stosunku do gpu. Za ok 2700zl to kupujesz 7800XD/MOBO/32GB ramu, a jak ktos celuje w cos nizej to kwota schodzi ponizej 2k, a to nie jest zaden majatek kupujac 3 komponenty.
    • Pod warunkiem, że trafi na sztuki co nie skrobią łożyskami i nie mają problemów z cewkami Moje 5 sztuk SW4 do ~1k rpm to na pierwszy plan wysuwały się łożyska, a nie odgłos przepływu powietrza, dodatkowo zmiany obrotów z np 1k zejście do 300rpm, ekstra skrobanie z łożysk Co do Fan Control, osobiście jakbym miał mobo co ogarnia tak wentyle jak ten soft to bym zrezygnował, no, ale nie mam i nie wiem czy jakieś mobo w ogóle istnieje co z poziomu UEFI potrafi tak przyjaźnie sterować pojedynczym wentylem czy ich grupą jak FC na krzywych czy punktach określonych na niej przy jednoczesnym wykorzystaniu kilku czujników ciepła np. z strony CPU, GPU czy po prostu wpiętego w mobo i poprowadzonego gdzie chcemy czujnika ciepła.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...