Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum PC LAB

Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że za 30 dni tj. 30 listopada 2024 r. serwis internetowy Forum PC LAB zostanie zamknięty.

Administrator Serwisu Forum PC LAB - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wypowiada całość usług Serwisu Forum PC LAB z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Administrator Serwisu Forum PC LAB informuje, że:

  1. Z dniem 29 listopada 2024 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu Forum PC LAB. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu Forum PC LAB
  2. Dotychczas zamowione przez Użytkownika usługi Serwisu Forum PC LAB będą świadczone w okresie wypowiedzenia tj. do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Po ogłoszeniu zamknięcia Serwisu Forum od dnia 30 października 2024 r. zakładanie nowych kont w serwisie Forum PC LAB nie będzie możliwe
  4. Wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, tj. dnia 29 listopada 2024 r. nie będzie już dostępny katalog treści Forum PC LAB. Do tego czasu Użytkownicy Forum PC LAB mają dostęp do swoich treści w zakładce "Profil", gdzie mają możliwość ich skopiowania lub archiwizowania w formie screenshotów.
  5. Administrator danych osobowych Użytkowników - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu Forum PC LAB. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności

Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, dane osobowe Użytkowników Serwisu Forum PC LAB zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Forum PC LAB o kilka miesięcy. Wyjątek może stanowić przetwarzanie danych użytkownika do czasu zakończenia toczących się postepowań.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Casual

Project C.A.R.S

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba podkreślić, że Project CARS pod względem skali, rozmachu wykonania nie dorasta Forzie/Gran Turismo do pięt. Osobiście myślę o tej grze jak o dużym modzie poprzednich produkcji tego studia w wersji tzw. overhaul.

 

Odnośnie kierownicy, na poziomie simcade podstawowe kółko daje radę, także online. W simracingu za to musisz już być odpowiednio wyposażony, czyli produkty z pełnym obrotem i FFB (półka ok. 1200zł). Bez tego sprzętu simem ani się nie nacieszysz, ani nie będziesz mógł konkurować.

Tzn jak nie dorasta rozmachem? Bo aut mało czy co , w Forzie większość aut zachowuje się tak samo , bardzo arcadowo , to w ogóle inna liga Project Cars vs Forza / Gran Turismo.

 

Ogólnie bez poczucia prędkości to w każdą samochodówkę na kompie się gra 'dziwnie'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FM/GT to fajne simcade, projektowane pod pady, uproszczona fizyka daje radę nawet jak podpiąć kierę, ale trudno być konkurencyjnym. FFB po prostu słabe.

Pierwszym tytułem który ma to zmienić będzie pCARS. Dopracowano pady, jednak punktem wyjścia były kierownice, zaawansowana fizyka i ffb.

 

Gra jest o tyle wyjątkowa że daje pojęcie o simach poziomu Assetto czy iRacing, jednak można ją spokojnie ustawić do zabawy w stylu simcade i padem.

 

 

PS Naprawdę ciekawe jak ludzie bez znajomości tematu potrafią się przekonująco i kategorycznie wypowiadać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn jak nie dorasta rozmachem? Bo aut mało czy co , w Forzie większość aut zachowuje się tak samo , bardzo arcadowo , to w ogóle inna liga Project Cars vs Forza / Gran Turismo.

 

Ogólnie bez poczucia prędkości to w każdą samochodówkę na kompie się gra 'dziwnie'.

Nieprawda, nie tak samo. Są modele bardzo do siebie podobne, ale auta ogólnie mają swój charakter, inaczej się prowadzą. A to czy realnie to odrębna sprawa. Nie tylko liczba aut jest większa, też jest modding, tuning optyczny, tuning mechaniczny, tryb kariery itd. Dla kogoś kto lubi openwheel rozumiem że Project CARS może się podobać. Dla innych osób gra ma zbyt mało zawartości. Absencja takich marek jak Porsche, Lamborghini czy Ferrari razi i to bardzo.

 

PS Naprawdę ciekawe jak ludzie bez znajomości tematu potrafią się przekonująco i kategorycznie wypowiadać.

Dla mnie naprawdę ciekawe jest jak bardzo niektórzy lubią zakłamywać rzeczywistość żeby tylko dostać więcej kaski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustalmy jedno, czy wypowiadasz się siedząc w projekcie i znając zmiany oraz ich przyczynę, czy wskoczyłeś na 40min przetestować demo z torrentów i teraz masz wszystko w jednym palcu?

 

I najważniejsze, jaką kierą jeździłeś w Forza czy tam GT i czy nią też porównujesz do pCARS?

Znasz/jeździsz jeszcze jakieś tytuły, podasz?

 

  1. pCARS ma pełny tryb kariery
  2. nie ma za to grindowania, społeczność tego nie chciała i słusznie
  3. tuning jest dosyć zaawansowany w postaci suwaków, nie ma czarodziejskich spojlerów i V8 z kompresorem do Golfa 2
  4. fizyka i ffb zabija FM+GT+DC+wstaw_dowolną_ścigałkę_z_konsoli
  5. grafika, efekty, cykl dobowy, 4 sloty na pogodę, od deszczu przez oberwanie chmury po mgłę i słońce wszystko mozna konfigurować w czasie
  6. duży wybór bardzo dobrze oddanych torów, nie są i nie musza być laserowe, choć chciałoby się Ring od Kunosa
  7. żaden inny tytuł nie obsługuje tylu kierownic
  8. od strony społecznej (co praktycznie zniknęło w FM5) jest wszystko plus zmiana driverów na eventach endurance (w picie przesiada się kolega online w nasze auto)
  9. offline do 45 AI na torze, online PC 32 graczy, konsole 16
  10. Ferrari jest w Assetto, w pCARS jest sporo superaut jak Pagani, McLaren, RUF parę marek pewnie jescze dojdzie w tym być może Lambo, to nie jest kolejna część cyklu ,muszą się rozpędzić
  11. nie ma dźwięku odkurzaczy, aut wykonanych na szablonach klasy B, fantasy tuningu (co akurat też lubie), problemów z zapisem powtórek, lobby dla 6+6 graczy, 128 Nissanów i 40 torów z czego 20 to reverse

 

Podsumowując gra będzie niezłym zaskoczeniem i to że mogą się nią cieszyć nie tylko gracze na konsolach ale i PC dla mnie zupełnie nowa jakość. Gdyby nie pCARS, PD i T10 dalej by udawały że jesteśmy w 2001 roku i nic nie trzeba, bo jest cacy.

 

PS gdzie mogę odebrać przelew?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma porsche jak jest ;)

W Project CARS nie ma aut Porsche.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustalmy jedno, czy wypowiadasz się siedząc w projekcie i znając zmiany oraz ich przyczynę, czy wskoczyłeś na 40min przetestować demo z torrentów i teraz masz wszystko w jednym palcu?

A Ty? Od kiedy czytasz temat, że się wypowiadasz jak byś się urwał z choinki?

 

Testuję grę od początku. Czytam forum.

 

I najważniejsze, jaką kierą jeździłeś w Forza czy tam GT i czy nią też porównujesz do pCARS?

Standardówki dla playstation i microsoft. W Project CARS używałem do tej pory Logitech modeli DFGT i Formula Force EX.

 

Znasz/jeździsz jeszcze jakieś tytuły, podasz?

Chyba wszystkie które dotąd wyszły poza Live For Speed, Assetto Corsa i rFactor2.

 

  1. pCARS ma pełny tryb kariery
Nom. Ja dziękuję taką karierę.
 

tuning jest dosyć zaawansowany w postaci suwaków, nie ma czarodziejskich spojlerów i V8 z kompresorem do Golfa 2
No i tych spojlerów i kompresorów m.in. brakuje.
 

fizyka i ffb zabija FM+GT+DC+wstaw_dowolną_ścigałkę_z_konsoli
Tylko na niektórych modelach kierownic.
 

grafika, efekty, cykl dobowy, 4 sloty na pogodę, od deszczu przez oberwanie chmury po mgłę i słońce wszystko mozna konfigurować w czasie
Chyba jedyny atut tej gry.
 

duży wybór bardzo dobrze oddanych torów, nie są i nie musza być laserowe, choć chciałoby się Ring od Kunosa
Dobry. Ale Florencji już nie ma i musieli zmienić np. Suzukę. Podoba mi się Azure Coast. Poza tym standard a przydałoby się coś lepszego z własnej stajni.
 

żaden inny tytuł nie obsługuje tylu kierownic
No pięknie, tylko że to ma malutkie znaczenie. Większość i tak ma najpopularniejsze modele.
 

od strony społecznej (co praktycznie zniknęło w FM5) jest wszystko plus zmiana driverów na eventach endurance (w picie przesiada się kolega online w nasze auto)
Pięknie. A widziałeś jak to funkcjonuje w realu, czy bujasz w chmurach? Ja często uczestniczę w QA testing, żadnych endurance`ów tam nie widziałem.
 

offline do 45 AI na torze, online PC 32 graczy, konsole 16
To jest jakiś atut? Ludziom nie wyposażonym w elektrownie jądrową i tak będzie dobrze chodzić nie więcej niż 15AI.
 

Ferrari jest w Assetto, w pCARS jest sporo superaut jak Pagani, McLaren, RUF parę marek pewnie jescze dojdzie w tym być może Lambo, to nie jest kolejna część cyklu ,muszą się rozpędzić
Z taką a nie inną zawartością wchodzą na rynek tu i teraz. Rozpędzić to się mogą, a jak będzie to się jeszcze zobaczy.
 

nie ma dźwięku odkurzaczy, aut wykonanych na szablonach klasy B, fantasy tuningu (co akurat też lubie), problemów z zapisem powtórek, lobby dla 6+6 graczy, 128 Nissanów i 40 torów z czego 20 to reverse

No fajnie, ale mogliby poza standardem coś dodać od siebie. Konsolówki akurat mają świetne tory własne.

 

Podsumowując gra będzie niezłym zaskoczeniem i to że mogą się nią cieszyć nie tylko gracze na konsolach ale i PC dla mnie zupełnie nowa jakość. Gdyby nie pCARS, PD i T10 dalej by udawały że jesteśmy w 2001 roku i nic nie trzeba, bo jest cacy.

To prawda, że wydawcom konsolówek potrzebny jest oddech konkurencji. Ale Project CARS im nawet nie zagrozi, względnie znajdzie swój krąg nabywców, względnie wąski.

 

PS gdzie mogę odebrać przelew?

Oj ktoś nie czyta forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serio, bo nie wiem czy dalsza dyskusja ma sens, możesz podać nick pod jakim funkcjonujesz na wmd? Niektóre wypowiedzi sugerują że albo jesteś mocno niedoinformowany, albo....

 

Ja tam jestem jak i tutaj, dla odmiany rauf0, nie tajemnica i wydaje mi się że kojarzę większość rodaków.

 

Abstrachując od gry, z którą konsolą działa Ci DFGT (poza PS4) oraz ten drugi Logitech bez force feedbacka. Zdaje się że powołujesz się na testy właśnie tym sprzetem, prawda?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Project CARS nie ma aut Porsche.

Nie ma wcale, a RUF to co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przerobione Porsche. Formalnie - nie Porsche jako Porsche. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MalagBaul

Obecnie tylko gry EA moją Porsche.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym że to raczej zarzut do samego Porsche, że widzą większą wartość w licencji dla takiego EA, gdzie nawet na okładkach ta marka nie frontuje.

Ostatni raz jak komuś sie chciało (udało?) bawić w sublicencje i dogadać to duże DLC do Forza 4. SMS jak i inni zresztą woli poświęcić czas i środki na inne ciekawe rzeczy, jak choćby pełna licencja na serię LeMans 24h. Tego faktycznie nie ma nikt i prawdziwy endurance jest przez wielu mocno oczekiwany.

 

Osobiście wolę Ferrari czy Lambo, po co mi marka której i tak 99% aut wygląda jak...garbus ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzedadzą grę, będzie dużo graczy to i powstaną pewno DLC , jeżeli na prawdę gra się mocno rozwinie , to i producentom może zależeć by ich auta były w tej grze, i sami się do ekipy odezwą.

 

Grałem na DFGT / G25 / G27 / w Forze / Gran Turismo / i Project Cars i zdecydowanie najlepiej jeździ mi się w projekcie , na żywo też często na torze autem śmigam.

 

Fakt , że mam tylko stary build bo nie udało mi się ogarnąć dostępu do PC , a pewno od jego czasu bardzo dużo poprawiono, ciekawe tylko czy ogarną tą optymalizację , bo strasznie to kuleje.

 

Już chyba pisałem , pad vs g27 = przepaść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wreście mam nadzieje że gra będzie nadal rozwijana.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zacząłem myśleć o kierownicy do Project Cars. Mój budzet nie jest okazaly, nigdy wczesniej w grach nie mialem okazji uzytkowac kierownicy. Co myslicie o Logitech Driving Force GT? Wszędzie ją chwalą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 1sza kiere chyba najlepszy wybór w rozsądnej cenie. Szukaj najlpiej przez kogoś znajomego (fora?), od randoma różnie bywa, sprzęt nie jest pancerny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zobaczyłem screeny z Ferrari, ktoś coś wie więcej na ten temat? W DLC mają być czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W obecnej strukturze finansowania nie ma na to środków, być może w DLC uda się to przepchnąć a może dopiero w pCARS2?

Natomiast szanse na równie prestiżową markę z parzystokopytnym na trzy litery w logo- :Up_to_s:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak w ogóle... jakie znaczące różnice na jazdę/zachowanie pojazdu wprowadzili od wersji 834? Ma ktoś dostęp do nowszych wersji?

 

Nie ukrywam, że obecnie jadę na demo :E ...ale mam zamówionego pre-ordera edycji limitowanej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masa tego jest. Niektóre zmiany są w każdym nowym buildzie, np. testy opon to ciągłe mniejsze lub większe zmiany. Po 16.04 dostałem przez steam całkiem nowy install.

 

Miejcie proszę jedno na uwadze - auta mają ustawienia zawieszenia etc. typowo pod nowicjuszy, czyli prawie zero nadsterowności, duża twardość zawieszenia. Tymczasem gracz wiedzący co do czego służy dostosuje sobie te rzeczy pod siebie, nierzadko zmieniając wszystkie parametry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osobiście po prostu sobie lubię usiąść i pojeździć na wysokim poziomie trudności. Przy 834 śmigam na 85% bez kontroli trakcji i raczej nie mam problemu z wygrywaniem, lecz właściwie jedynie bawię się na nurburgring.

 

Przy jakichś bardziej zaawansowanych ustawieniach pewnie bym się pogubił co jak działa :E

 

 

Pytałem tak bardziej ogólnie, gdzie średnio zaawansowany wyraźnie odczuje różnicę w rozgrywce ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...