Skocz do zawartości
qjin

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmin 3: Dziki Gon Next Gen Update  

115 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś zadowolony/zadowolona z aktualziacji wydanej przez CDPR

    • Tak
      55
    • Nie
      60
  2. 2. Czy zmiany graficzne dodane z opcją RT usprawiedliwiają tak duży spadek wydajności ?

    • Tak
      24
    • Nie
      91
  3. 3. Czy aktualizacja spowodowała że masz chęć przejść watek fabularny ponownie ?

    • Tak
      62
    • Nie
      53
  4. 4. Czy wraz z pojawieniem się aktualizacji zagrałeś w Wiedźmina 3 pierwszy raz ?

    • Tak
      11
    • Nie
      104
  5. 5. Czy gra w wersji DX11 (4.00) wygląda i działa gorzej od wersji DX11 (1.32)

    • Tak
      50
    • Nie
      65
  6. 6. Czy ufasz CDPR że stworzą Wiedzmina 4 conajmniej tak dobrego jak "3" ?

    • Tak
      40
    • Nie
      75


Rekomendowane odpowiedzi

Ludzie, czy zawsze tak było, że trawa reagowała na ruch Geralta, czy to jakaś nowość po ostatnim patchu?

Zwróciło to moją uwagę teraz i wygląda świetnie. Ale może było zawsze? Choć na filmiku Rocka sprzed 10 dni chyba tego nie widzę. Tylko, co można zobaczyć przy youtubowej kompresji?

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było napisane w changelogu...

5eRS2ic.jpg

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wspaniale, wracam po przerwie do grania a tu mnie wita crashowanie launchera cdp red. Zawsze sypie się z cichym errorem w logu systemowym kiedy włącza się gra lub kiedy zamyka się go "X" bez włączania gry. Domyślam się, że w przypadku Cyberpunka 2077 może istnieć ten sam problem bo to ten sam launcher. Sam Wiedźmin 3 stabilny, nic się z nim złego nie dzieje tylko launcher dostał regularnej sraczki. Za każdym razem generuje ładnego .crashdumpa.

Za7puQv.jpg

 

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi lepiej czy naprawili już rozmazywanie twarzy w cutscenkach na ps5 , może ktoś to sprawdzić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram na PS5 na zmianę z PC. Próbowałem znaleźć te rozmazujące się twarze o których piszesz od dawna ale nie udało mi się.

Jedyne, co zauważyłem z usterek na PS5 to migoczące chmury (jestem w Tusą, gram w trybie performance).

Edytowane przez tgolik
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 6.08.2023 o 15:05, tgolik napisał:

Gram na PS5 na zmianę z PC. Próbowałem znaleźć te rozmazujące się twarze o których piszesz od dawna ale nie udało mi się.

Jedyne, co zauważyłem z usterek na PS5 to migoczące chmury (jestem w Tusą, gram w trybie performance).

A jak rozmawiasz z kupcami to też nie rozmazują się twarze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpalanie gry z parametrem: --launcher-skip

rozwiązuje w/w przeze mnie problem dotyczący cichego crashowania się launchera, ze strony supportu cdp red totalnie wywalone jajca (wysłane logi i niezbędne pliki, w tym .crashdump - klasycznie jak na debili z supportu przystało kazali przeinstalować grę, nie mam pytań) mimo, że we własnym zakresie zrobiłem śledztwo po moich znajomych posiadających obie gry na Steamie i dosłownie KAŻDY tego doświadcza ale być może o tym nie wie bo wszystko wygląda na pierwszy rzut oka poprawnie, zresztą na forum Steam odnośnie Cyberpunka 2077 też namierzyłem o tym informacje. Dziwi mnie stosunek cdp red - widać wychodzą z założenia, że skoro nie sypie to gier to po co ruszać, kekw. :E 

Jest to tzw. workaround bo omijasz launcher i od razu odpalasz grę ale chociaż ze świadomością, że nic się w tle nie sypie z dupy przez czyjąś (czyt. programistycznych nieudaczników psów) nieudolność czy nieuwagę. Jeśli ktoś potrzebuje grać w Wiedźmina 3 w DX 11 to wtedy dodatkowo musi:

Cytat
Add --launcher-skip command line argument[12]

Do note that this will launch the DX12 version. This can be changed by editing the launcher-configuration.json file.

  1. Open <path-to-game>\launcher-configuration.json with a text editor.
  2. Change "fallback": "DirectX 12" to "fallback": "DirectX 11".

Wersje gry z gog nie mają tego problemu.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, voltq napisał:

A jak rozmawiasz z kupcami to też nie rozmazują się twarze ?

Idę pogadać z jakimś kupcem. Dam znać.

Edit:

Pogadałem z zielarką, cinkciarzem i jeszcze jakimś trzecim handlarzem - nic się nie rozmazuje🤔

Edytowane przez tgolik
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra randomowo crashuje (wersja GOG) co jakiś czas. Czy to przy pierwszym sejwie, czy, najczęściej, jak zmieniamy części stroju w ekwipunku. Wyłączenie FG nie pomaga. Random totalny, bo potrafi skraszować dwa razy pod rząd, a potem przez godzinę czy dwie spokój. Patch 4.04a (ten ostatni). Ładnie się w tym CDP bawią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli generalnie ta nowa wersja dalej sprawia różne problemy? Też mam na GOG i po tym, jak wyszła ta nowa aktualizacja, naczytałam się o masie problemów technicznych i w sumie lekko się cykam aktualizować :E.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam widzę dużo lepsze działanie gry z pełnym RT w 4k, wszystko na ultra. Nie ma stutteru - gra działa bardzo gładko, cienie podmieniane są praktycznie niezauważalnie, pop inn też bardzo umiarkowany.

Z nowych błędów, gra wypłaszcza się po zakończeniu (choć gram na podkręconej grafice i to może być przyczyną, nie sprawdzałem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, MuziPL napisał:

Gra randomowo crashuje (wersja GOG) co jakiś czas. Czy to przy pierwszym sejwie, czy, najczęściej, jak zmieniamy części stroju w ekwipunku. Wyłączenie FG nie pomaga. Random totalny, bo potrafi skraszować dwa razy pod rząd, a potem przez godzinę czy dwie spokój. Patch 4.04a (ten ostatni). Ładnie się w tym CDP bawią.

Jakieś mody? U mnie poza tymi głupkowatymi cyrkami z launcherem sama gra stabilna jak skała.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bez modów

wszystkie ustawienia ultra+, rt, dlss quality i fg 

problem istnieje od miesięcy

jak chodzi to chodzi pięknie, ale te randomowe crashe irytują, zdarza się kilka na dłuższą sesję (2-3h)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograj testowo bez RT, reszta detali ultra+.

Edytowane przez caleb59

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RT robi robotę w tej grze, więc już wytrzymam z crashem co jakiś 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram W3 na gog i na dx12 w raz na 10/15 minut mnie wyrzuca, czasami w czasie akcji, czasami przy filmiku albo w menu. Gram na 6700XT. Na dx11 tego nie ma, gra nie wyrzuca, ale są takie mikro przycięcia, których na dx12 nie ma. Dodam że wcześniej ogrywałem Metro Exodus na 1660S i na dx12 również wyrzucało i crash'owalo grę a na dx11 spokój. Ktoś ma jakiś pomysł ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie się zorientowałem, że można nawet 3 ulepszenia aktywować w rozwoju Wieśka :E

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg

Teraz Geralt jest prawdziwym perschingiem :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@levenGram 7 lat w Wiedźmina i nie udało mi się zebrać dość większych czerwonych mutagenów, żeby odblokować całe to drzewko. Może jest jakiś sposób, którego nie odkryłem. A może ktoś wie, gdzie znaleźć psiankę?

Edytowane przez tgolik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie.

Pierwsza sprawa, to trzeba wklepać mod na podniesienie levela dla Wiedźmina.

https://drive.google.com/drive/folders/1dLeH6QBq5b4z6GOL2nPI9qEKCC7Ymbrw?usp=drive_link

W ostatnim DLC Krew i Wino trzeba w CB odnowić bazę i zbierać z ogródka psianki.

Pod domem jest piwnica, w której można zmieniać mutageny z potworków  na małe mutageny.

Można też przekształcać np. niebieskie na czerwone itp. tylko trzeba mieć do tego schematy, które znajdziesz exploując DLC KiW.

Poziom 100+ uzyskasz w grze +.

Link dotyczy gry 1.31 DX11.

 

 

Edytowane przez leven
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, chłopaki. Już lecę do Corvo Bianco. :banan:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, tgolik napisał:

@levenGram 7 lat w Wiedźmina i nie udało mi się zebrać dość większych czerwonych mutagenów, żeby odblokować całe to drzewko. Może jest jakiś sposób, którego nie odkryłem. A może ktoś wie, gdzie znaleźć psiankę?

możesz  farmic male czerwone na topielcach na skellige na wybrzeżu wielorybów ,

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skolopendromorfy na KiW też wypluwają duże czerwone mutageny, ale nie zawsze, jednak warto pochodzić po suchych terenach i ich poszukać.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...