Pograłem dzisiaj trochę i muszę przyznać że gra się całkiem fajnie. I co odziwo pierwsza gierka od dawien dawana gdzie muzykę zostawiłem włączoną bo bez muzyki ta gra jest o wiele nudniejsza.
Jeśli uważasz, że w Yellowstone są słabo zarysowane postacie, to wybacz ale nie za bardzo można dalej prowadzić dyskusję. Wymienione przez Ciebie seriale są w gronie dosłownie kilku seriali od których się odbiłem. The Wire zostawiłem chyba po 5 odcinkach, a sześć stóp pod ziemią po kilkunastu. Nie wiem gdzie tam widzisz dobrze zarysowane postacie i wysoki poziom serialu :) Są gusta i gusciki , ale Yellowstone to top tego co w życiu widziałem, a widziałem sporo.
Jeśli bierzemy to pod uwagę jako dodatkowy napęd dla całej inwestycji przez co realnie będziemy wychodzić na plus to ok ale póki co to widzieliśmy właśnie podejście jak na tym filmie
No raczej tylko dałoby paliwo przeciwników, bo ostatecznie dla osób niekorzystających z lotniska taki terminal przesiadkowy nie będzie korzystny.
Jak wprowadzać trans
W tym że skomunikowanie CPK ze stolicą to jedna linia kolejowa i już istniejąca autostrada i nic więcej.
Nie no ok, wiem o co Ci chodzi, tylko dało się to zaplanować zupełnie inaczej, moim zdaniem korzystniej, bo póki co chodzi tylko o kolej gdzie część połączeń jest bez sensu i o lotnisko.
No i to już masz, bo np. do Kołobrzegu pociąg jedzie z Krakowa przez Warszawę. Problem w tym że długo. Po wybudowaniu CPK będzie dalej jeździł tak samo, albo z przesiadką w CPK na pociąg który i tak jedzie z Warszawy...
Dla wielu obecnych linii to będzie po prostu dodatkowa stacja, a dla innych może stać się jedynie stacją końcową ucinając połączenie dalej które istniało. Jedyny ratunek w tym, żeby to były na prawdę szybkie połączenia.
Wychodzi na to, że modernizacja linii z Łodzi do Warszawy czy z Radomia do Warszawy (przez Warkę) stała się bez sensu, bo z Łodzi będzie nitka do CPK, z Radomia też, ale przez Grójec. Gdzie jak już pisałem, więcej ludzi jeździ z takiego Grójca do Warszawy niż będzie latało samolotem, więc przesiadka będzie dla nich bez sensu, gdy autem dostaną się szybciej.
@Kris194 w kwestii rentowności komunikacji to @Suchy211 ma rację, że nigdy nie będzie tak, że wszystkie połączenia będą rentowne. Tylko czasem lepiej mieć 2-3 połączenia nierentowne, ale dzięki temu zapewnić obłożenie dla innych połączeń, bo tymi 2-3 połączeniami wieziesz klientów na pozostałe. Tylko trzeba to robić z głową, a nie "na farta" rysować linie kolejowe i liczyć że autobusy stamtąd rozjadą się po całej Polsce.
Czyli kolejny raz potwierdzasz, że po prostu uznajesz za właściwe te opinie, które Ci pasują pod Twoje zdanie. Reszta się nie liczy, nie ważne przez kogo byłaby sporządzona
Co do "przeciw CPK" to ja Ci tylko przypominam, że mowa nie o uwaleniu całości, a o przeorganizowaniu koncepcji, która póki co niesie za sobą gigantyczne koszty przy kiepskiej perspektywie działania.
Wybudowanie dworca kolejowego, dworca autobusowego, lotniska i całej infrastruktury towarzyszącej to jedno. Żeby to działało to ktoś musi chcieć stamtąd latać i jeździć, magazynować, kupować, sprzedawać, przebywać i to wobec tego są największe wątpliwości.