Skocz do zawartości
dawidoxx

Call of Duty: Modern Warfare

Rekomendowane odpowiedzi

Silnik-srylnik. :E

 

Poproszę singiel na poziomie Infinity Warfare, tylko 2-3x dłuższy, bez etapów z falami wrogów, i kupię nawet w premierowej cenie (60 jednostek waluty kraju zamieszkania)!

A pamiętasz coś tak jak ja z CoD 2 i COD 4 MW, z tego IW?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Pamiętam więcej niż z MW ogrywanego dekadę temu :E

Nie no, serio, pamiętam, akurat fabułą byłą tam przedstawiona świetnie. Nie pisze o jej poziome, bo to standard militarnych shooterów, nic odkrywczego itp, ale prowadzone to było naprawdę dobrze, do tego bardzo dobry polski dubbing (gdyby każdy shooter taki miał...).

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Tak swoją drogą, to nowy silnik rozwijają w tym polskim oddziale IW :)

To nie nowy silnik tylko kolejny raz zmodyfikowane, ciągnięte za uszy IW engine (id tech 3) ;)

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie nowy silnik tylko ciągnięte za uszy IW engine (id tech 3) ;)

A pokaz mi nowy silnik zrobiony od podstaw w ost latach? Nie ma takiego bo kazdy to kontynuacja starego wiec bicie piany tak naprawde o nic i robienie haloo ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IW ma polski oddział? No proszę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A pokaz mi nowy silnik zrobiony od podstaw w ost latach? Nie ma takiego bo kazdy to kontynuacja starego wiec bicie piany tak naprawde o nic i robienie haloo ;)

 

snowdrop?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A pokaz mi nowy silnik zrobiony od podstaw w ost latach? Nie ma takiego bo kazdy to kontynuacja starego wiec bicie piany tak naprawde o nic i robienie haloo ;)

Pokaż mi coś takiego na IW engine to pogadamy dalej

 

https://youtube.com/watch?v=u3ktiewcLpo Nie musi to być w grze, wystarczy na silniku i płynnie działające. Nie ma? Ojej :D W tej serii pod względem mechaniki nie zmieniło się praktycznie nic od czasów pierwszej części a który to był rok? 2001 czy coś takiego. Może ty masz ochotę na kolejnego już reskina, ja nie. Na tym trailerze nie zaprezentowali nic poza kolejnym reskinem. Przechodzić przez wybrane budynki to ja mogłem już w pierwszej części, niszczyć wybrane budynki za pomocą czołgu też. Czym tu się niby ekscytować? Od pierwszej części dostajemy cały czas to samo w podrasowanym opakowaniu.

 

A nowe silniki?

 

-Snowdrop chociażby

-Northlight engine

Edytowane przez Kris194

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opad szczeny zaliczony glodny.gifglodny.gifglodny.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serio? Moja reakcja to "O. Kolejny CoD". :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja też, ale to może być kolejny dobry CoD do singla.

Za kilka lat jak stanieje to się zagra, a wtedy, na Ryzen 6800X i RTX 5070 to nawet ten przepakowany silnik nie będzie przeszkadzał :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może. Ja nawet nie mam pretensji, że singiel jest na ~6h. Byle by tylko był przynajmniej tak fajny jak oryginalne MW czy BLOPS1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

snowdrop?

Owszem ale to juz nie taki nowy silnik a w D2 masz ulepszony silnik z D1.

 

Pokaż mi coś takiego na IW engine to pogadamy dalej

 

https://youtube.com/watch?v=u3ktiewcLpo Nie musi to być w grze, wystarczy na silniku i płynnie działające. Nie ma? Ojej :D W tej serii pod względem mechaniki nie zmieniło się praktycznie nic od czasów pierwszej części a który to był rok? 2001 czy coś takiego. Może ty masz ochotę na kolejnego już reskina, ja nie. Na tym trailerze nie zaprezentowali nic poza kolejnym reskinem. Przechodzić przez wybrane budynki to ja mogłem już w pierwszej części, niszczyć wybrane budynki za pomocą czołgu też. Czym tu się niby ekscytować? Od pierwszej części dostajemy cały czas to samo w podrasowanym opakowaniu.

 

A nowe silniki?

 

-Snowdrop chociażby

-Northlight engine

Nie pokazuj mi tych demek bo to juz widzialem i rownie dobrze moglbym nawklejac te wszystkie filmiki, ktore byly niedawno pokazywane, lacznie z Unity.

 

Jesli w nowym silniku beda zastosowane najnowsze technologie jakie sa w tym RT to naprawde nie ma co bic piany ;)

 

A co do samej gry no to gusta gusciki, o tym nie dyskutuje.

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

graficznie wygląda w moim odczuciu troche słabiej niz seria BF (takie odnosze wrazenie po tym trailerze) ale moze sama gra czyms zaskoczy. Nowy silnik (a przynajmniej jego kawałek) podobno stworzono w polskim oddziale R&D firmy IW w Krakowie. link do przykładowego ogłoszenia o prace

 

Z wstepnych relacji wynika ze gra jest duzo bardziej realna w ukazywaniu przemocy

 

C4RbUMJ.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten gosc przesadza, ta gra napewno nie bedzie bardziej brutalna niz MK11, a skoro MK11 ma M, to CoD rowniez dostanie M. AO dostaja gry ze wzgledu na sceny seksu, nagosc itp, a nie przemoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to wygląda podobnie do poprzednich CoD dalej czuć tu silnik z podrasowanego Quake 3. Dodanie RTX nie jest żadnym wyczynem skoro dodali go już do Quake 2 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten gosc przesadza, ta gra napewno nie bedzie bardziej brutalna niz MK11, a skoro MK11 ma M, to CoD rowniez dostanie M. AO dostaja gry ze wzgledu na sceny seksu, nagosc itp, a nie przemoc.

 

Zobaczymy, nalezy tez pamiętac ze nie chodzi o samą brutalnosc scen tylko o kontekst tych scen, jesli jeden potwór zabija drugiego potwora w brutalny sposob to daje to inny efekt niz facet strzelający do dzieci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ten gosc przesadza, ta gra napewno nie bedzie bardziej brutalna niz MK11, a skoro MK11 ma M, to CoD rowniez dostanie M. AO dostaja gry ze wzgledu na sceny seksu, nagosc itp, a nie przemoc.

Serio porownujesz MK11 do ataku terorystow na dzieci :E:lol2: Moze wypadaloby wspomniec o Carmagedonie :D

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A pokaz mi nowy silnik zrobiony od podstaw w ost latach? Nie ma takiego bo kazdy to kontynuacja starego wiec bicie piany tak naprawde o nic i robienie haloo ;)

Owszem, wiele przypadków to ulepszanie starych. Ale nowoczesnych silników nie zamienia się nagle na nowe, robione od zera, tylko dalej rozwija, czego przykładem sa silniki:

4A Engine (seria Metro, chociaż były zarzuty, że bazują na X-ray Stalkerów, ale zaprzeczono temu), Frostbite (Battlefield i inne gry EA), RED Engine (Wiedźmin 2 i nowsze), Nortlight (Quantum Break i Control i czy faktycznie powstał kompletnie od postaw, czy jednak nie ma znamion poprzednich silników, na których powstawały wcześniejsze gry Remedy, np. Alan Wake) czy Snowdrop (czy silnik, na którym pierwsza gra powstała z 2016 roku, to stary silnik? Przecież prace musiały zacząć się dużo wcześniej, by cokolwiek na nim zrobić). Napisanie od postaw silnika w kilka miesięcy jest nierealne, zwłaszcza jeśli ma napędzać wysokobudżetowe gry tworzone latami.

 

I pytanie, czy nowy-stary silnik, który tylko zapożycza niektóre elementy ze starego to nadal stary czy już nowy silnik? ;) Nie wiem, czy to, że Call of Duty wywodzi się z id Tech 3, ma jakieś znaczenie, bo z niego to nic praktycznie nie zostało, ale wbrew temu, co piszą, to nadal rozwój starego, a przynajmniej na to wygląda. I nie liczyłbym na więcej przy tasiemcowej produkcji. Nawet Rockstar klepie na tym samym silniku od 2006 roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem, wiele przypadków to ulepszanie starych. Ale nowoczesnych silników nie zamienia się nagle na nowe, robione od zera, tylko dalej rozwija, czego przykładem sa silniki:

4A Engine (seria Metro, chociaż były zarzuty, że bazują na X-ray Stalkerów, ale zaprzeczono temu), Frostbite (Battlefield i inne gry EA), RED Engine (Wiedźmin 2 i nowsze), Nortlight (Quantum Break i Control i czy faktycznie powstał kompletnie od postaw, czy jednak nie ma znamion poprzednich silników, na których powstawały wcześniejsze gry Remedy, np. Alan Wake) czy Snowdrop (czy silnik, na którym pierwsza gra powstała z 2016 roku, to stary silnik? Przecież prace musiały zacząć się dużo wcześniej, by cokolwiek na nim zrobić). Napisanie od postaw silnika w kilka miesięcy jest nierealne, zwłaszcza jeśli ma napędzać wysokobudżetowe gry tworzone latami.

 

I pytanie, czy nowy-stary silnik, który tylko zapożycza niektóre elementy ze starego to nadal stary czy już nowy silnik? ;) Nie wiem, czy to, że Call of Duty wywodzi się z id Tech 3, ma jakieś znaczenie, bo z niego to nic praktycznie nie zostało, ale wbrew temu, co piszą, to nadal rozwój starego, a przynajmniej na to wygląda. I nie liczyłbym na więcej przy tasiemcowej produkcji. Nawet Rockstar klepie na tym samym silniku od 2006 roku.

Ja to wiem i o tym pisalem. Mi to doslownie lotto z czego sie wywodzi ten silnik bo dla mnie liczy sie efekt koncowy. To kolega wyzej ma z tym jakis problemn a nie ja ze silnik ma stare korzenie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Serio? Moja reakcja to "O. Kolejny CoD". :E

jest ciekawie, choć co roku zarzekam się, że więcej nie kupię COD.Natomiast co do demka technologicznego - bardzo fajnie to wygląda.

Ciekawe czy to prekursor na sprzęt klasy RTX czy next-gen konsolki.. otwarte pytanie

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale kupsztal co roku kotlecik a ludki nabieraja sie na nowy silnik :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale kupsztal co roku kotlecik a ludki nabieraja sie na nowy silnik :rotfl:

sprawa nie jest przesądzona, w końcu to demko ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No powiem ze klimatycznie fajnie no ale zawsze ale a co do silnika są mistrzami żyłowania :E.

Edytowane przez brainq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Albo nie wiesz o czym piszesz, albo nie potrafisz o tym pisać. W wypadku 1, nie baw się w aktualizacje biosu i OC, bo uwalisz proc/płytę/ram i będzie płacz. W wypadku 2 napisz dokładnie, bez kozaczenia co zrobiłeś i co nie działa - to może znajdzie się ktoś kto pomoże. Włączanie profilu XMP w UEFI to dosłownie 2-3 kliknięcia i zapisanie zmian. I nie ma to absolutnie żadnego wpływu na OC procesora, to są dwie zupełnie inne kwestie. Jeżeli ustawiasz taktowanie ramu na sztywno na 3000mhz ale nie ruszasz timingów, napięcia - nie dziw się że komp nie wstaje. To są naczynia połączone, po to masz profile XMP żeby się tym nie przejmować i każdy laik potrafił to zrobić. Na pierwszym ekranie UEFI masz na górze takie kółeczko z oznaczeniem XMP, tam wskazujesz profil 1 lub 2. Zapisujesz zmiany i tyle. W windowsie będzie pokazywać połowę tej wartości czyli 1500mhz. Domyślnie pokazuje Ci dobrze, 1066 bo masz ramy domyślnie 2133. 
    • A jak za 2-3 lata ten model może co wybrałem stanieje o połowę, to zapłacę mniej za nową matrycę do tego modelu co mam?
    • Kohuta się może pozbędziecie, głosujcie na innych profesjonalistów.
    • No właśnie problem w tym ze dziś HDR sam w sobie jest wyświetlany dynamicznie no chyba ze masz kontent który został masterowany do 1000 nitów, no ale właśnie zobacz jaki masz bałagan z tym HDR. Dlatego jedyny sposób żeby to wszytko "działało" to wyświetlacz który mieści się w maksimum tego co może pokazć HDR. A taki wyświetlacz nie istnieje w swerze komercyjnej i nawet nie wiem czy ogólnej, ale któryś z producentów, chyba Sony albo Samsung pokazał kiedyś na jakiś targach wyświetlacz który osiągał 10000 nitow. Nie wiem nawet czy to przypadkiem nie był MicroLED.
    • Dla tego nie używam trybów dynamicznych, ani dla sdr, ani dla HDR. Niestety każdy producent wali swoje implementacje HDR do tego tryby dynamiczne i różne fikołki mające robić pseudo wrażenia. Dolby Vision ma swój system i dla mnie działa to ok czy tam przyzwoicie na oledach wspierających DV.  A do gierek używam HGiG, albo po prostu off wszystkie wzmacniacze HDRu, ale HGIG na LG lepiej się sprawdza. Do tego gierka musi mieć dobrze ten HDR zaimplementowany bo z tym bardzo różnie bywa. Więc z HDR tylko w małą część gierek grywam. A jakieś AutoHDRy to już w ogóle padaka Nie dość, że wszystko się rozjeżdża w obrazie to jeszcze w tych grach nie można przyciemnić HUDów i te walą bezsensownie po oczach.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...