Skocz do zawartości
azgan

Microsoft Flight Simulator 2020/2024 - NextGen od Microsoftu PC, XSX

Rekomendowane odpowiedzi

Będą musieli zaktualizować Beirut po wczorajszej eksplozji ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można już grac zmieniając region na Nową Zelandię.

 

 

Bugów sporo, 30-35 fps w 1080p ultra (40-45 na very high) na moim PC latając nad zadupiem na którym mieszkam, ale grafika mega ;).

Edytowane przez bocieque

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

f83e79abba1a003569009f73bd979f52.png

 


Można już latać :)

92 GB do pobrania. Wolno idzie...

4a0e14703cf758d795ff1a72d26b5e8d.png

c681fc19ece24b1da4c84276b42cfb82.png

15ba2b90c490273cb52696eafbcc5bd5.png

6e9239ed0100c60bb5328b644b3ce0d2.png

c0fbe04ab9dde45d52628718109be1b1.png

3abfce07eafd1f2f27a430d081e59649.png

ffea4130e3e696920ca4c8b10f2e4b4c.png

023124f651d74ec9f7beec4317841c32.png

d4737d55038de911bd04356c6b12461a.png

72b9615222d3d1bdfba15bff3abc1789.png

8d5fd312fbf6b007e0d6284f9a868c0e.png

3a1660bbae47d18913a3bf347734350c.png

962ce62934ed211d3ffa7b29b5cd1a9b.png

3c4d15218a7c9fc491db7fee0e156da5.png

c1eda1ed802da766b2479047d93fb312.png








Okolice Koszalina :)

6178165ff764e87a3a49d3dafc0b7d2c.png

e07401b339e50c90e432d1cc78e4f832.png

 

Na Ultra ledwo działa... :E

I7-4790k @4500 obciążenie momentami 99%, grafika jak na razie do 85% wiec jest jeszcze zapas ale pewnie FR spadnie ostro nad Nowym Yorkiem :) , totalny maks w FHD i lock na 30 fps :E

Lata się jak dla mnie bardzo fajnie :)

Jest po prostu przyjemność z pilotowania tych maszyn. I jest taki fajny feeling jak byś naprawdę siedział w samolocie. Dynamiczne ruchu kamery, turbulencje. Cieszę się że mój dziadek PC uciągną to na maksa w FHD w 30 FPS ? Gra wygląda rewelacyjnie. Jest klimat... Ale i masa błędów ?

P.S. Pierwszy raz udało mi się zapchać systemowe 16GB RAM. Ta giera to niezły odkurzacz :E

Edytowane przez kadajo
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie w stosunku do alphy/bety ramu wymaga mniej bo okolo 18Gb alokuje gdzie alpha/beta spokojnie rozrastała się do 24Gb. Wydajność niestety nie zachwyca, u mnie na wysokich mam nie raz dziwne spadki FPS z 60 na 20 na kilka sekund, muszę pozmieniać ustawienia na takie jak miałem w becie chyba. Dzisiaj będę testować AP w A320 ale już wczoraj doświadczyłem bugów, z racji że mam wpięte 2x T1600m plus przepustnice to gra zaczyna głupieć, trzeba jednego z nich usunąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie jakieś problemy z uruchomieniem?

U mnie za każdym razem komunikat o braku synchronizacji z chmurą. Przy kliknięciu graj offline sprawdza aktualizacje, ale nic dalej się nie pojawia. 

flightsimulator_chmura.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kadajo 
Jak wrzucasz taką ilość fot to wrzucaj to w spoiler jak możesz.. strona na tel przewija się godzinami :E

btw. ile jest do pobrana gb? 

ok zauważyłem 92gb

Edytowane przez dawidoxx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde jakieś słabe te skriny, na filmikach lepiej to wyglądało. Zaraz może zassam i zobaczę jak to chodzi na R5 3600 i 5700 XT. 

U mnie gra zajmuje 127 GB do pobrania. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra sie ciagnie jakos w locie?? Pokazywalo mi 152GB do pobrania a odpalilem gre po kilku sekundach :D

 

A dobra mam nowe okno z pobieraniem.

Edytowane przez Phoenixsuple

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widziałem można już mody robić więc tylko czekać aż ktoś samoloty naprawi :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje miasto takie piękne w tej grze ❤️ 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ta gra ma jakiś cel tak jak np. ETS 2 ma wożenie towaru z punktu A do B, czy jest to po prostu jedno wielkie tech demo - latasz i nic więcej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, caleb59 napisał:

Czy ta gra ma jakiś cel tak jak np. ETS 2 ma wożenie towaru z punktu A do B, czy jest to po prostu jedno wielkie tech demo - latasz i nic więcej?

Nie ma, to jest symulator z nastawieniem na tylko i wylacznie latanie. Mozesz sobie zaprogramowac trase itd, ale jeśli chodzi o jakikolwiek "cel" to go nie ma.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jedno wielkie i w dodatku drogie tech demo. :E Dzięki za wyjaśnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, caleb59 napisał:

Czyli jedno wielkie i w dodatku drogie tech demo.

:rotfl: Ignorance is bliss :D 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klimat jest mega. Każdy kto kocha lotnictwo nie będzie się mógł o tej gry oderwać :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No na padzie lata się bardzo ok. Wziąłem lot z LA do San Francisco samolocikiem co ma 2 zbiorniki paliwa. W połowie drogi oczywiście w zbiorniku paliwa brakło, myślałem że się jakoś automatycznie przestawi na ten drugi, no ale niestety :E. Więc awaryjne lądowanie w polach przy braku ciągu i 10 minut szukałem i kombinowałem, ale w końcu się udało przełączyć na drugi zbiornik i kontynuować lot  ;).

Gram w 4k skalowanie 70% większość ultra, parę opcji high i te 30-50 fps jest co w takiej grze jest grywalne. Chodzi sporo lepiej niż wcześniej gdy grałem z regionu Nowej Zelandii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest gdzieś jakiś opis jak dokładnie stworzyli ten świat? Jakie tam sa dokładnie użyte technologie, jak to wygląda od strony silnika, jak i z czego budowana jest mapa? Co jest w grze zawarte domyślnie (geometria, tekstury?) co jest dociągane w locie (dokładniejsze dane fotogrametryczne i tekstury miejsc premium?), ile danych zużywa gra podczas przeciętnego lotu? Czy to streamowanie można wyłączyć i oprzeć sie na domyślnych danych?

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sciagnalem te 92Gb, odpalilem i znowu kolejne 18Gb pobiera

:rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Zas napisał:

Jest gdzieś jakiś opis jak dokładnie stworzyli ten świat? Jakie tam sa dokładnie użte technologie, jak to wygląda od strony silnikia? Co jest w grze zawarte domyślnie (geometria, tekstury?) co jest dociągane w locie (dokładniejsze dane miejsc premium?), ile danych zużywa gra podczas przeciętnego lotu?

Wszystko jest na youtube, co jaki czas wrzucali info na jakiej zasadzie to działa. https://www.youtube.com/c/MicrosoftFlightSimulator/playlists

 

Ogólnie użyto map z bing + algorytmów i chmury azure która wygenerowała świat, poprawili troche rzeczy ręcznie itd. Za pogode odpowiada dość zaawansowany system plus współpracują z firmą odpowiedzialną za dostarczanie info o warunkach pogodowych dlatego to co za oknem powinno odpowiadać temu co w grze.

 

Ogólnie silnik jest super, wiadome że masa będzie niezgodności jak wspomniane wyżej katowice, ale za to miasta recznie wymodelowane sa super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i z czasem więcej miast będzie odwzorowanych w pełni ręcznie, tylko będzie trzeba za to płacić. Bodajże już teraz w markecie widziałem Londyn za 50zł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz po pierwszym dlugim locie :) Hype train sie nie wykoleil!

Wyglada to swietnie, znalazlem juz swoje mieszkanie w duzym miescie i dom za gorami i lasami :D

Na RTX2060 działa znośnie, w powietrzu >40fps, wszystko high + kilka pasków bardziej dla cpu typu ruch na full. W końcu mam powód do zmiany gpu i czekam na ampere :D

 

58 minut temu, bocieque napisał:

Wziąłem lot z LA do San Francisco samolocikiem co ma 2 zbiorniki paliwa. W połowie drogi oczywiście w zbiorniku paliwa brakło, myślałem że się jakoś automatycznie przestawi na ten drugi, no ale niestety :E. Więc awaryjne lądowanie w polach przy braku ciągu i 10 minut szukałem i kombinowałem, ale w końcu się udało przełączyć na drugi zbiornik i kontynuować lot  ;).

Też się dzisiaj zdziwiłem ale lecial VL-3 i szybko znalazlem przelacznik

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrócę do domu to też ściągam. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na steamie ludzie problemy z downloadingiem i uruchomieniem gry mają i oceny poszły w dół. Sam myślałem, czy gry nie kupić na stałe na steam. Brał ktoś tak jakąś grę grając w nią wcześniej z msstore? Progres się przenosi, trzeba instalować od nowa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, mmAxx napisał:

Macie jakieś problemy z uruchomieniem?

U mnie za każdym razem komunikat o braku synchronizacji z chmurą. Przy kliknięciu graj offline sprawdza aktualizacje, ale nic dalej się nie pojawia. 

 

Poradziłeś sobie z tym problemem? U mnie to samo... 

edit: https://answers.microsoft.com/en-us/xbox/forum/all/windows-games-wont-sync-to-cloud/16c1e970-06ca-40b6-97d1-94a74733640a u mnie pomogło. 

Edytowane przez heat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • u mnie przeszło bez problemów
    • No jeśli nie widziałem bsoda na tej platformie (złożona we wrześniu 23) i nagle po zainstalowaniu sterów wywaliło, to raczej przez to  Choć to była jednorazowa akcja i spokój.
    • Mieszkam na wsi, na moim terenie są świerki które są już bardzo wysokie. Gdzie się nie obrócę to przeszkoda w postaci drzew. Z racji tego że są moje mogę je troszkę podciąć albo ściąć jednak nie wiem jaka jest kwestia prawna tego tematu bo serio są dość wysokie. 2 tygodnie temu robiłem eksperymenty bo internet na paśmie 2100 był jakimś żartem, 3-4 Mb/s potem szukałem czegoś i na koniec wylądowałem na paśmie 800-950 ale bez anteny i tutaj było do 8 Mb/s. Jednak w piątek mówię że wrócę jeszcze raz do tego 2100 i stało się coś dziwnego, zasięg, moc sygnału jak i jakość poprawiła się znacznie. Do tego stopnia że robiąc próby na speedteście miałem 50-60 Mb/s download i 30 upload a pobierania ze steam to w peaku nawet 7,5 MB/S. I teraz już nie rozumiem skąd się to wzięło bo nigdy nie miałem tak mocnego sygnału, podejrzewam że robili jakieś prace na maszcie przez 2 tygodnie stąd spadek jakości usług. Gdy je skończyli mam to co mam, mało tego konsultant z T-Mobile twierdził że moja max prędkość to 10-20 Mb/s a obecnie wyciskam nawet 60. Chcieli mi podnieść do 90 ale zamiast 50 zł będę płacić 100 zł jednak nie o to mi chodziło.  I teraz myślę nad zmianą strategii, zamiast mocnej anteny zewnętrznej wielokierunkowej kupić dobry modem już z 5G i dobrą antenę kierunkową. Ustawić na 2100, podciąć drzewa albo ściąć czubki i jeszcze bardziej poprawić jakość internet a przynajmniej szybkość. Teraz tutaj zadam pytanie dotyczące zagadnień których ja nie rozumiem, operator nie ogarnia i Activision również jak i pół redita. Mam problem z CODMW3, chodzi o znany problem z Nadmiarem Pakietów. O ile ping, szybkość jest dobra o tyle ten problem występuje dość często i nie wiem o co z tym chodzi. Próbowałem wczoraj streamować na twitcha, ustawiłem bitrate na 3000 potem 6000 i efekt taki sam. Ping dobry ale bardzo dużo miałem Nadmiaru Pakietów przez co sama gra była mało przyjemna. Nie wiem z czego wynika ten problem, w sieci są tysiące filmów każdy mówi co innego a nawet sama firma nie wie gdzie leży problem. Jedyne co mnie zastanawia to to że bardzo mocno się nasilił podczas streamowania co całkowicie zmienia mój punkt widzenia na ten problem. Co ciekawe na różnych serwerach jest inna intensywność tego problemu, mało tego jak odpalam DeatchCam to czasami na konkretnym graczu (podgląd mojej śmierci w wykonaniu gracza) jest stały Nadmiar Pakietów.  W skrócie co to jest Nadmiar Pakietów i jak to wygląda. Wygląda to tak że gracze nie poruszają się płynnie, tak samo jak ja przez co trudno ich trafić. Jest problem z komunikacją serwer-klient. I podobno to przez internet mobilny i zablokowane porty z tym że jaki to ma związek ze streamowaniem? Skoro tylko przechwytuje obraz a nie ingeruje dalej w serwery gry, chyba że OBS ingeruje w clienta gry? To jest problem który wałkowałem kilkadziesiąt godzin i nie mogę na niego odpowiedzi znaleźć, również na redicie.
    • Trzeba blokować na chwilę przed atakiem. Bo raz że gra ma input laga a dwa to dodatkowo wymaga rozpoczęcia akcji przed atakiem wroga. Znaczy to tyle że trzeba lecieć na pamięć. Lub założyć sobie to coś na kręgosłup co ułatwia perfekt bloki i spamować przycisk. Moim zdaniem te bloki i uniki są największą wadą tej gry.
    • Może tak użyć rufusa?
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...