Skocz do zawartości
azgan

Star Wars Jedi: Survivor PC, XSX, PS5

Rekomendowane odpowiedzi

Gram w 4k na 3070 (:E) z ustawieniami na Wysokie (cienie niskie), bez RT i FRS jakość i mam dropy bez powodu, podczas oglądania się, biegania, skakania czy nawet w cutscenkach.

W pierwszej lokacji średnia klatek 45, ale właśnie z dropami momentami do 17 klatek. :E 

Dotarłem do pierwszej planety i o dziwo na otwartej przestrzeni jest o wiele lepiej. :hmm: Nawet powyżej 60fps.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na steam już się zaczęły gorzkie żale :E 

Star Wars CPU Survivor ?

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CPU użycie 5% lol, GPU 95 -100% podał bym więcej danych, ale MSI mi nic nie wyświetla i posiłkuje się systemowym benchem. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

QYozoYU.jpg

Edytowane przez caleb59
  • Haha 9
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, lamparcicho napisał:

Na steam już się zaczęły gorzkie żale :E 

Star Wars CPU Survivor ?

"Even NASA cant run this game in 60fps"

Runs like my ass after taco bell

:E

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, caleb59 napisał:

QYozoYU.jpg

Nigdzie nie napisałem, że jest spoko. 

Zmieniłem rozdzielczość na 1440p i wcale nie jest jakoś specjalnie lepiej, nadal nie dobija do 60fps. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

96c3138bca535a1cd474.jpg

Kolejna premiera... kolejne negatywy

 

Cytat

RTX 4080, i9-13900KF, 32GB 6000 DDR5, najnowsze sterowniki na Win 11. Jestem w stanie uzyskać około 30 fps. Niesamowite.

RTX 4080, Ryzen 5950X, 32GB RAM i uzyskuję średnio 45 fps. Fantastycznie.

Żenujący port na pc. ciągłe zacinanie się, nie może utrzymać stabilnych 60fps w 1080p na gtx 3080 (ciągłe spadki do 30s i 40s), brak surowego wejścia myszy, okropne sterowanie menu, które ledwo działa z myszką (trzeba używać klawiszy strzałek i enter), rozmiar pliku 150gb, okropna implementacja TAA, która sprawia, że wszystko wygląda mętnie, a lista wciąż się wydłuża...

Widziałem na streamie, koleś z bardzo mocnym sprzętem, a gra wygląda jakby nie miała AA, wszystko miga- taki shimering.

Edytowane przez Reddzik
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do piachu z ta gra. Czerwony kolor na Steam zasłużony... ahhh niech płonie :D

Michael-jackson-eating-popcorn GIFs - Get the best GIF on GIPHY

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, wąsacz11 napisał:

I oczywiście Dlss nie ma w opcjach. ?

skoro procek zajechany to i tak by nic nie dało ; ) no chyba ze dlls3 fg

Edytowane przez MroczneWidmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu FG jest potrzebne nie DLSS :E

No i po co komu nowa platforma jak:

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FG to tez opcja dlss ale kto się by tym przejmował, nie chciało sie optymalizacjach a co dopiero dodawać dlss,  Calisto Protocol mi się przypomina  ?

Edytowane przez wąsacz11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, skypan napisał:

Ta gra jest na UE4 ?

tak jak wiele ostatnich gier gdzie wykorzystanie cpu jest problemem. Przeciez taki Gotham Knights na konsolach mogl dzialac na luzie w 60 klatkach tylko nie dalo sie przez cpu tego ogarnac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zabawne bo u mnie ( na razie ) chodzi lepiej niż pierwsza część kilka miesięcy temu - tam cięło mi już na samym początku, tutaj jest dobrze - odpukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, MroczneWidmo napisał:

tak jak wiele ostatnich gier gdzie wykorzystanie cpu jest problemem. Przeciez taki Gotham Knights na konsolach mogl dzialac na luzie w 60 klatkach tylko nie dalo sie przez cpu tego ogarnac.

ta po 5 miesiącach wydali patch który wreszcie napił zużycie procka w Ghotam night (druga srpawa ze gra jest przecietna) i teraz faktycznie można było przejść spokojnie w 60fps czy 120  bez ścinek. Wiec musimy te poł roku poczekać (;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4K czy 1440p u mnie bez znaczenia. :hmm:

Zrzut-ekranu-73.png


Zrzut-ekranu-74.png

 

Tylko GPU więcej mocy pobiera, ale klatkarz ten sam. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli dobra optymalizacja :szczerbaty: Wszędzie równo.

  • Haha 3
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...