Skocz do zawartości
azgan

God of War Ragnarök - PS5, PC

Rekomendowane odpowiedzi

@frog67 U mnie z generatorem opóźnienia trzymają się poniżej 10ms, dzisiaj to nawet specjalnie sprawdzałem - tyle że ja korzystam z generatora od AMD, bo 3080 nie ma DLSS3. :E 

@azgan w którym miejscu te artefakty najczęściej? Powiem szczerze przyglądałem się i w GoT i GoW i nie dostrzegam nic niepokojącego.

Z dlssq faktycznie na tafli wody widać wyraźnie pikselowanie, ale z FG tego nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest HUD widoczny i przy obrotach kamery. 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, azgan napisał:

Ja się nadal nie mogę przekonać do tego generatora klatek i nie chodzi mi nawet o te opóźnienia tylko bardziej artefakty. Robienie z 💩 miodu

Tak tak to pokaż te artefakty, chyba że bazowa ilość fps to 30fps 🤣 Bez zwolnień i zooma guzik widać przy odpowiednio dobrym fps. No ale zapewne masz tak sokole oko że widzisz 😎

16 minut temu, Qrdello napisał:

@frog67 U mnie z generatorem opóźnienia trzymają się poniżej 10ms, dzisiaj to nawet specjalnie sprawdzałem - tyle że ja korzystam z generatora od AMD, bo 3080 nie ma DLSS3. :E 

@azgan w którym miejscu te artefakty najczęściej? Powiem szczerze przyglądałem się i w GoT i GoW i nie dostrzegam nic niepokojącego.

Z dlssq faktycznie na tafli wody widać wyraźnie pikselowanie, ale z FG tego nie ma.

Generator już na tyle działa dobrze, że praktycznie grając przy dobrym fps nic nie widać bez zwolnień i zoom. Po prostu chłop narzeka by narzekać ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Phoenix. napisał:

Tak tak to pokaż te artefakty, chyba że bazowa ilość fps to 30fps 🤣 Bez zwolnień i zooma guzik widać przy odpowiednio dobrym fps. No ale zapewne masz tak sokole oko że widzisz 😎

 

Palcem mógłbym Ci to pokazać na telewizorze zwłaszcza w STAR WARS Jedi: Survivor wygląda to okropnie nawet na głowie postaci przy obrotach kamery. Aktualizacja DLSS do najnowszej wersji też niewiele na to pomaga. Możesz sobie pisać co tam chcesz ale ja wiem co widzę. W Dying Light 2 cały HUD przy obrotach kamery wali artefaktami to samo jest w Avatar Frontiers of Pandora. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@azgan Pliki DLSS nie wpływają na jakosc FG bo ten ma osobne pliki ;) 

Jakoś szachownica na konsoli ci nigdy nie przeszkadzała, DLSS który daje gorszą jakość obrazu od FG też nie, a teraz kiedy już FG działa dobrze nagle widzisz coś czego większość ludzi nie widzi 😎 No ale dla ciebie wystarczy jeden materiał DF sprzed lat gdzie faktycznie FG był kiepski i powtarzasz to do dziś jak katarynka.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Phoenix. napisał:

@azgan Pliki DLSS nie wpływają na jakosc FG bo ten ma osobne pliki ;) 

Jakoś szachownica na konsoli ci nigdy nie przeszkadzała, DLSS który daje gorszą jakość obrazu od FG też nie, a teraz kiedy już FG działa dobrze nagle widzisz coś czego większość ludzi nie widzi 😎 No ale dla ciebie wystarczy jeden materiał DF sprzed lat gdzie faktycznie FG był kiepski i powtarzasz to do dziś jak katarynka.  

Co innego DLSS i CBR a co innego FG. Do DLSS nic nie mam ani nawet FSR czy XeSS natomiast FG potrafi robić już 💩 z obrazu i widząc jak to wygląda wolę właśnie grać z DLSS i bez FG. Zresztą ten FG od AMD jest tak samo dupiasty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...