Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum PC LAB

Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że za 30 dni tj. 30 listopada 2024 r. serwis internetowy Forum PC LAB zostanie zamknięty.

Administrator Serwisu Forum PC LAB - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wypowiada całość usług Serwisu Forum PC LAB z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Administrator Serwisu Forum PC LAB informuje, że:

  1. Z dniem 29 listopada 2024 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu Forum PC LAB. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu Forum PC LAB
  2. Dotychczas zamowione przez Użytkownika usługi Serwisu Forum PC LAB będą świadczone w okresie wypowiedzenia tj. do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Po ogłoszeniu zamknięcia Serwisu Forum od dnia 30 października 2024 r. zakładanie nowych kont w serwisie Forum PC LAB nie będzie możliwe
  4. Wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, tj. dnia 29 listopada 2024 r. nie będzie już dostępny katalog treści Forum PC LAB. Do tego czasu Użytkownicy Forum PC LAB mają dostęp do swoich treści w zakładce "Profil", gdzie mają możliwość ich skopiowania lub archiwizowania w formie screenshotów.
  5. Administrator danych osobowych Użytkowników - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu Forum PC LAB. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności

Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, dane osobowe Użytkowników Serwisu Forum PC LAB zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Forum PC LAB o kilka miesięcy. Wyjątek może stanowić przetwarzanie danych użytkownika do czasu zakończenia toczących się postepowań.

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Casual

Project C.A.R.S

Rekomendowane odpowiedzi

 

To jest inna gra, serio.

 

Oby bo czekam na tą grę głównie z jednego względu. O ile uwielbiam Assetto Corsa od chwili zakupu i jest to dla mnie generalnie obecnie najlepszy symulator to ma dla mnie jedną wadę co o dziwo dla większości jest zaletą i to rozumie, a mianowicie modding gry. Wolałbym gdyby było jak w Live for Speed. Kupujesz licencję i masz do użytku tylko orygianlny content. Potem szukaj i ściagaj trasy i samochody w konkretnej wersji, aby wejść na jakiś serwer.

 

To właśnie ma PC, ale już teraz jestem pewien, że nie będzie się jeździć tak fajnie jak w Assetto czy LFS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jak ja... Czuję sie zawiedziony tym, że przesunęli GTA V bo wiem, że będzie to hit (w sumie już jest) no i PC, chociaż co do tej produkcji nie jestem pewien. Coś czuje, że symulator z tego bedzie marny i tylko grafika będzie super. Oglądałem juz chyba milion gameplay'i z PC i zawsze przypomina mi to SHIFT 2 lekko podrasowane.

 

No to źle Ci przypomina. Nie oceniaj zanim zagrasz, no chyba że już chcesz jakąś recenzje na podstawie filmów YT napisać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie głowa do góry jest jeden plus zaistniałej sytuacji, więcej czasu na odłożenie kasy na kierę... oczywiście dla tych, którzy jej nie posiadają :D Na premierę na pewno bym nie kupił kierownicy a za pół roku... kto wie :) A tak juz bardziej poważnie to spory ten poślizg jak na grę, która miała wyjść za miesiąc, o ile ten czas który sprawili sobie tą decyzją o przełożeniu premiery da im możliwość odpicowania wielu rzeczy tak jest również dla tej gry ogromnym obciążeniem. Otóż rok temu kiedy ta gra miała pierwotnie wyjść była fascynacja i opad szczeny, teraz jest już "tylko" podziw dla oprawy audio-wideo "gry z kickstartera", za pół roku może być jedynie zadowolenie. Co by nie mówić wizualia w Project Cars są jednym z motorów napędowych tej produkcji, a czas robi swoje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to źle Ci przypomina. Nie oceniaj zanim zagrasz, no chyba że już chcesz jakąś recenzje na podstawie filmów YT napisać...

Grałem tylko, że to było z pół roku temu. Po prostu teraz nie mam dostępu do gry i oceniam po filmikach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może do tego czasu kupie 970 żeby zobaczyć to cudo w pełnych detalach, nie ma tragedii jest AC a jeszcze kupiłem Grid Autosport to akurat jak znalazł przystawka przed CARS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystraszyli się premiery Assetto Corsa ;p. A tak poważnie, to chyba dobra decyzja, bo czytało się od osób grających, że gra nie jest jeszcze gotowa na premierę. Tutaj mnie zaskakuje Kunos ze swoim Assetto. Planują wersję 1.0 w tym miesiącu, obecnie jest wersja RC. Tyle, że to dla mnie przejście z alphy do bety i do prawdziwej pełnej jeszcze trochę pracy brakuje. Tak jakby na siłę, chcieli wydać grę przed listopadową premierą Project CARS. Tak, twierdzą, że to 1.0 aż tak dużo nie znaczy, a gra i tak będzie wspierana i ulepszana przez kolejne kilka lat jak do tej pory. Tylko 1.0 pewnie będzie oceniana przez prasę i pewnie nie najlepiej przez małą zawartość i brak paru ważnych elementów. Zły PR, słabsza sprzedaż i mniej kasy. Pytanie czy będą tą wersję promować jako pełną. To na pewno będzie bardziej niszowy tytuł od PC, dla węższej grupy odbiorców, ale każdy dobry odbiór gry, nawet przez prasę jest ważny dla twórców, bo przekłada się na popularność i sprzedaż.

 

Wracając do PC, na grę czekam, ale opóźnienie mnie nie zmartwiło. Przede wszystkim jestem ciekawy tego tytułu. Jakby tak AC miało taki system pogodowy, działanie i wygląd chmur to byłoby pięknie, bo tego mi najbardziej obecnie w grze Kunos brakuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Project Cars ma więcej do stracenia bo celuje w większy target bardziej zróżnicowany i kapryśny, stąd pewnie ta różnica w podejściu. Asetto Corsa to tytuł skierowany do maniaków symulacji, im nie potrzeba grafiki, nie potrzeba torów, nie potrzeba zawartości, gra nawet może być niedopracowana, wystarczy, że prowadzenie samochodu będzie jak najbliżej realizmu i fani takich gier odpływają ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile osób z tego forum ma w ogóle dostęp do PC? Jak z optymalziacją, zwłaszcza pod procki i gpu AMD, robią coś? Rok temu wiem, że była masakra. Na athlon II x4 3.6GHz i Radku 6870 da radę pojeździć choćby samemu na torze przy 60 fps by jakoś to wyglądało (niewiele gorzej od Assetto Corsa)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakim prawem usuwa się mój post o grze? To, że gra wyciekła nie znaczy, że ja z takiej wersji korzystałem. Pewnie i ten post usunięcie? Śmiech na sali...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość MalagBaul

Jakim prawem usuwa się mój post o grze? To, że gra wyciekła nie znaczy, że ja z takiej wersji korzystałem. Pewnie i ten post usunięcie? Śmiech na sali...

 

Nawet nie wiedziałem, że gra wyciekła. Ktoś był chyba niezadowolony z przesuniętej premiery :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie wiedziałem, doszedłem do tego po poście Moonglowa, który też usunięto :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie nawet cieszę się z takiego obrotu spraw. Najpierw dali tool packi i Ci którzy chcieli mogli kupić co oczywiście było bardzo fajnym pomysłem. No i zrobili przerwę... Tyle, że sporo osób prosiło ich o odblokowanie kupna gry ponownie na co oni odpowiadali (przynajmniej na steamie), że niedługo mają ogłoszenie w tej sprawie(było to chyba z pół roku temu)

 

Teraz jeszcze premiera.

 

Wielkie spotkania na brands-hatch z branżą i wiele filmików dotyczących gry i jej premiery i nagle dupa.

 

Do dzisiaj nie wiedziałem, że jest możliwość "złamania" tej gry skoro do tej pory jej nie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile osób z tego forum ma w ogóle dostęp do PC? Jak z optymalziacją, zwłaszcza pod procki i gpu AMD, robią coś? Rok temu wiem, że była masakra. Na athlon II x4 3.6GHz i Radku 6870 da radę pojeździć choćby samemu na torze przy 60 fps by jakoś to wyglądało (niewiele gorzej od Assetto Corsa)?

Co do gpu amd to winne jest amd , nigdy nie poprawiło sterów pod silnik shifta. Co do cpu leży optymalizacja samej gry, spory narzut na cpu i łącząc z gpu od amd(duży narzut na cpu przez stery) masz jedną więlką kapę na ekranie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Project Cars ma więcej do stracenia bo celuje w większy target bardziej zróżnicowany i kapryśny, stąd pewnie ta różnica w podejściu. Asetto Corsa to tytuł skierowany do maniaków symulacji, im nie potrzeba grafiki, nie potrzeba torów, nie potrzeba zawartości, gra nawet może być niedopracowana, wystarczy, że prowadzenie samochodu będzie jak najbliżej realizmu i fani takich gier odpływają ;)

Nie zgodzę się. To jest tak samo ambitna gra jeśli chodzi o symulowanie jazdy autem jak AC.

Poza tym gra ma zbyt mało aut cywilnych, a zbyt dużo zwykłych kit carów, żeby celowała w szeroką publikę. Popatrz sobie na SHIFT - arkadowcy nie znosili tej gry, bo musieli latać jakąś klasą GT.

 

Ile osób z tego forum ma w ogóle dostęp do PC? Jak z optymalziacją, zwłaszcza pod procki i gpu AMD, robią coś? Rok temu wiem, że była masakra. Na athlon II x4 3.6GHz i Radku 6870 da radę pojeździć choćby samemu na torze przy 60 fps by jakoś to wyglądało (niewiele gorzej od Assetto Corsa)?

W tej konfiguracji vs aktualnym stanie gry to będą niskie-średnie ustawienia. Powodem jak już napisano są sterowniki AMD. Możesz zniżyć do minimalnych a i tak w ciasnych zakrętach (kolizje) będzie czkać. W pojedynkę wyciągniesz tyle może na średnich. Przy tym bez AA się nie obejdzie, bo gra bez tego wygląda brzydko. O ustawieniu pogody deszczowej zapomnij.

 

 

W sumie nawet cieszę się z takiego obrotu spraw. Najpierw dali tool packi i Ci którzy chcieli mogli kupić co oczywiście było bardzo fajnym pomysłem. No i zrobili przerwę... Tyle, że sporo osób prosiło ich o odblokowanie kupna gry ponownie na co oni odpowiadali (przynajmniej na steamie), że niedługo mają ogłoszenie w tej sprawie(było to chyba z pół roku temu)Teraz jeszcze premiera. Wielkie spotkania na brands-hatch z branżą i wiele filmików dotyczących gry i jej premiery i nagle dupa.Do dzisiaj nie wiedziałem, że jest możliwość "złamania" tej gry skoro do tej pory jej nie było.

No fajnie. Sama decyzja o przełożeniu daty premiery winna nasunąć nie mogącym się doczekać pewne wnioski. Widać co z ludźmi robi przypadek jak coś jest niedostępne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się. To jest tak samo ambitna gra jeśli chodzi o symulowanie jazdy autem jak AC.

Poza tym gra ma zbyt mało aut cywilnych, a zbyt dużo zwykłych kit carów, żeby celowała w szeroką publikę. Popatrz sobie na SHIFT - arkadowcy nie znosili tej gry, bo musieli latać jakąś klasą GT.

Nie twierdzę, że PC jest mało ambitną grą, wręcz przeciwnie, jest wymagająca i bardzo wrażliwa na wszelakie błędy kierowcy. Chodzi tylko o to, że SMS chce dotrzec jednak do większej grupy ludzi niż AC, w którym model jazdy jest absolutnie priorytetem, poźniej długo, długo nic i reszta elementów, a samą grę można chyba klasyfikować gdzieś obok Rfactora. PC w założeniach miał być jednak bardziej przystępny i raczej tak jest.

 

W tej konfiguracji vs aktualnym stanie gry to będą niskie-średnie ustawienia. Powodem jak już napisano są sterowniki AMD. Możesz zniżyć do minimalnych a i tak w ciasnych zakrętach (kolizje) będzie czkać. W pojedynkę wyciągniesz tyle może na średnich. Przy tym bez AA się nie obejdzie, bo gra bez tego wygląda brzydko. O ustawieniu pogody deszczowej zapomnij.

Lepiej niech każdy sam się przekona na własnej skórze, bo ja się miło zaskoczyłem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Okej, mi tam trudno powiedzieć do kogo Project Cars jest skierowany. Nie do odbiorców SHIFTa, nie do odbiorców symulacji ze stajni Simbin, nie do odbiorców GRiD2. A może odwrotnie, czyli do wszystkich jednocześnie. Moim zdaniem najbliżej tutaj do modelu TOCA Race Driver.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem najbliżej tutaj do modelu TOCA Race Driver.

:hmm: Jeśli chodzi o trudność prowadzenia to pewnie bym się zgodził, ale ogólnie toca to dla mnie jest arcadzik (arcade też może być trudny ;) ) przy PC. Jeśli dobrze pamiętam to nie było tam czegoś takiego jak zużycie opon czy paliwa. W ogóle jednak ciężko porównywać gry symulacyjne sprzed iluś tam lat do do dzisiejszych. Swoją drogą trochę przesadzili z prowadzeniem na deszczu w takich autach jak Focus, 70kmh, lekki skręt i uślizg? :hmm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie jeździsz samochodem skoro nie wiesz jak auto potrafi się zachowywać przy deszczu przy prędkości 70kmh+ - Grałem w Alphę/Betę - nic nadzwyczajnego. Realistyka jazdy z Live For Speed bije to na głowę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo to nie ma być live for speed czy rfactor - raczej coś pomiędzy, w końcu to dość duży developer i nie celuje w zapaleńców, tylko chce tą gre sprzedać dobrze na każdej platformie. Ma na to spore szanse, na konsolach nie widać na najbliższym horyzoncie nic, driveclub okazał się wielką porażką Sony. Żeby gra się sprzedała nie może być turbo symulatorem, musi mieć duzo aut, tras i być jak najbardziej elastyczna, żeby nawet janusze mogli pograć ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w momencie ogloszenia world of speed, myslalem ze cars bedzie takim wlasnie full sim dla zapalencow, a WoS bedzie dla reszty, poczekamy zobaczymy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie jeździsz samochodem skoro nie wiesz jak auto potrafi się zachowywać przy deszczu przy prędkości 70kmh+ - Grałem w Alphę/Betę - nic nadzwyczajnego. Realistyka jazdy z Live For Speed bije to na głowę ;)

A może właśnie dlatego, że wiem o tym piszę, bo mam punkt odniesienia i mnie to trochę... zaskakuje. Tym bardziej, że sportowy Focus to nie jest jakiś Lanos czy Matiz :E Rozumiem, że chcieli wyeksponować różnicę pomiędzy oponami tradycyjnymi a slickami ale chyba trochę aż za bardzo im to się udało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli faktycznie PC wycieklo do sieci to moze SMS ponownie odblokuje mozliwosc zakupu jako Early Acces? Osobiscie bylbym bardzo zadowolony, bo nie moge sie doczekac premiery, a przesuniecie terminu wydania gry bardzo mnie zasmucilo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może właśnie dlatego, że wiem o tym piszę, bo mam punkt odniesienia i mnie to trochę... zaskakuje. Tym bardziej, że sportowy Focus to nie jest jakiś Lanos czy Matiz :E Rozumiem, że chcieli wyeksponować różnicę pomiędzy oponami tradycyjnymi a slickami ale chyba trochę aż za bardzo im to się udało.

Ja bym tam chciał żeby zrobili jakąś nową grę typu Richard Burns Rally :D To było coś :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym tam chciał żeby zrobili jakąś nową grę typu Richard Burns Rally :D To było coś :)

 

Fajnie by bylo gdyby powstal jakis dodatek WRC do Assetto Corsa. Potencjal jest, ja bym pogral bo nudza mnie zwykle wyscigi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"The community agreed it's better to remove rally racing at the current time, in order for it to receive appropriate attention. The team intends to create a rally simulation that will rival Richard Burns Rally, which despite its age, is still very popular amongst sim racing rally fans. After taking a vote, Ian Bell (head of studio), decided the development team would consider designing rally racing as DLC or as a standalone product (or both) 3 months before Project CARS ships."

 

Ciekawe czy jeszcze mają ten pomysł w głowach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...