Skocz do zawartości
Zamknięcie Forum PC LAB

Szanowny Użytkowniku,

Informujemy, że za 30 dni tj. 30 listopada 2024 r. serwis internetowy Forum PC LAB zostanie zamknięty.

Administrator Serwisu Forum PC LAB - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie: wypowiada całość usług Serwisu Forum PC LAB z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Administrator Serwisu Forum PC LAB informuje, że:

  1. Z dniem 29 listopada 2024 r. zakończy się świadczenie wszystkich usług Serwisu Forum PC LAB. Ważną przyczyną uzasadniającą wypowiedzenie jest zamknięcie Serwisu Forum PC LAB
  2. Dotychczas zamowione przez Użytkownika usługi Serwisu Forum PC LAB będą świadczone w okresie wypowiedzenia tj. do dnia 29 listopada 2024 r.
  3. Po ogłoszeniu zamknięcia Serwisu Forum od dnia 30 października 2024 r. zakładanie nowych kont w serwisie Forum PC LAB nie będzie możliwe
  4. Wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, tj. dnia 29 listopada 2024 r. nie będzie już dostępny katalog treści Forum PC LAB. Do tego czasu Użytkownicy Forum PC LAB mają dostęp do swoich treści w zakładce "Profil", gdzie mają możliwość ich skopiowania lub archiwizowania w formie screenshotów.
  5. Administrator danych osobowych Użytkowników - Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zapewnia realizację praw podmiotów danych osobowych przez cały okres świadczenia usług Serwisu Forum PC LAB. Szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Prywatności

Administrator informuje, iż wraz z zamknięciem Serwisu Forum PC LAB, dane osobowe Użytkowników Serwisu Forum PC LAB zostaną trwale usunięte ze względu na brak podstawy ich dalszego przetwarzania. Proces trwałego usuwania danych z kopii zapasowych może przekroczyć termin zamknięcia Forum PC LAB o kilka miesięcy. Wyjątek może stanowić przetwarzanie danych użytkownika do czasu zakończenia toczących się postepowań.

azgan

Star Wars Jedi: Survivor PC, XSX, PS5

Rekomendowane odpowiedzi

Gram w 4k na 3070 (:E) z ustawieniami na Wysokie (cienie niskie), bez RT i FRS jakość i mam dropy bez powodu, podczas oglądania się, biegania, skakania czy nawet w cutscenkach.

W pierwszej lokacji średnia klatek 45, ale właśnie z dropami momentami do 17 klatek. :E 

Dotarłem do pierwszej planety i o dziwo na otwartej przestrzeni jest o wiele lepiej. :hmm: Nawet powyżej 60fps.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na steam już się zaczęły gorzkie żale :E 

Star Wars CPU Survivor ?

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CPU użycie 5% lol, GPU 95 -100% podał bym więcej danych, ale MSI mi nic nie wyświetla i posiłkuje się systemowym benchem. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

QYozoYU.jpg

Edytowane przez caleb59
  • Haha 9
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, lamparcicho napisał:

Na steam już się zaczęły gorzkie żale :E 

Star Wars CPU Survivor ?

"Even NASA cant run this game in 60fps"

Runs like my ass after taco bell

:E

  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 minut temu, caleb59 napisał:

QYozoYU.jpg

Nigdzie nie napisałem, że jest spoko. 

Zmieniłem rozdzielczość na 1440p i wcale nie jest jakoś specjalnie lepiej, nadal nie dobija do 60fps. :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

96c3138bca535a1cd474.jpg

Kolejna premiera... kolejne negatywy

 

Cytat

RTX 4080, i9-13900KF, 32GB 6000 DDR5, najnowsze sterowniki na Win 11. Jestem w stanie uzyskać około 30 fps. Niesamowite.

RTX 4080, Ryzen 5950X, 32GB RAM i uzyskuję średnio 45 fps. Fantastycznie.

Żenujący port na pc. ciągłe zacinanie się, nie może utrzymać stabilnych 60fps w 1080p na gtx 3080 (ciągłe spadki do 30s i 40s), brak surowego wejścia myszy, okropne sterowanie menu, które ledwo działa z myszką (trzeba używać klawiszy strzałek i enter), rozmiar pliku 150gb, okropna implementacja TAA, która sprawia, że wszystko wygląda mętnie, a lista wciąż się wydłuża...

Widziałem na streamie, koleś z bardzo mocnym sprzętem, a gra wygląda jakby nie miała AA, wszystko miga- taki shimering.

Edytowane przez Reddzik
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do piachu z ta gra. Czerwony kolor na Steam zasłużony... ahhh niech płonie :D

Michael-jackson-eating-popcorn GIFs - Get the best GIF on GIPHY

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, wąsacz11 napisał:

I oczywiście Dlss nie ma w opcjach. ?

skoro procek zajechany to i tak by nic nie dało ; ) no chyba ze dlls3 fg

Edytowane przez MroczneWidmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu FG jest potrzebne nie DLSS :E

No i po co komu nowa platforma jak:

 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FG to tez opcja dlss ale kto się by tym przejmował, nie chciało sie optymalizacjach a co dopiero dodawać dlss,  Calisto Protocol mi się przypomina  ?

Edytowane przez wąsacz11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, skypan napisał:

Ta gra jest na UE4 ?

tak jak wiele ostatnich gier gdzie wykorzystanie cpu jest problemem. Przeciez taki Gotham Knights na konsolach mogl dzialac na luzie w 60 klatkach tylko nie dalo sie przez cpu tego ogarnac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zabawne bo u mnie ( na razie ) chodzi lepiej niż pierwsza część kilka miesięcy temu - tam cięło mi już na samym początku, tutaj jest dobrze - odpukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, MroczneWidmo napisał:

tak jak wiele ostatnich gier gdzie wykorzystanie cpu jest problemem. Przeciez taki Gotham Knights na konsolach mogl dzialac na luzie w 60 klatkach tylko nie dalo sie przez cpu tego ogarnac.

ta po 5 miesiącach wydali patch który wreszcie napił zużycie procka w Ghotam night (druga srpawa ze gra jest przecietna) i teraz faktycznie można było przejść spokojnie w 60fps czy 120  bez ścinek. Wiec musimy te poł roku poczekać (;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4K czy 1440p u mnie bez znaczenia. :hmm:

Zrzut-ekranu-73.png


Zrzut-ekranu-74.png

 

Tylko GPU więcej mocy pobiera, ale klatkarz ten sam. 

Edytowane przez Jaycob

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli dobra optymalizacja :szczerbaty: Wszędzie równo.

  • Haha 3
  • Sad 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...