Skończyłem FM7 miesiąc przed premierą FM/8 bo nie dawało się u mnie na PC rozegrać najdłuższych wyścigów długodystansowych Sebring i Le Mans. Próbowałem kilkanaście razy, przejechałem wielokrotność kilometrów tych wyścigów. Tak jakby się zapełniała pamięć i wywalało grę.
Musiałem to skończyć na konsoli Xbox One S.
Jak widać do końca były jakieś małe bugi.
Nie wieszam psów na FM/8 bo mnie nic nie zdziwi.
Dziwne bo za każdym razem, gdy poruszają sprawę niższego filtrowania tekstur na digital foundry to wspominają o "bandwidth". Najstarszą wspominkę pamiętam z Nier:Automaty.
To że CPU i GPU nie muszą kopiować miedzy sobą danych to akurat rozumiem, bo inaczej konsola potrzebowałaby tyle Vramu co PC ramu i Vram. SM2 zjada 6gb Vramu oraz ~14gb ramu bez problemu, a Konsola pomimo tylko 13.5gb? dostępnego Vramu radzi sobie względnie lepiej, przynajmniej od takiego gtx1660ti, gdzie po załadowaniu 4K z FSR tektury się nie ładują, ale to tylko z ustawienie ciekawości
Witam mam nietypowe pytanie czy można posiadać kilka kluczy na 1 koncie Microsoft? Obecnie mam aktywowany klucz OEM home, planuje zmienić płytę główną zakupiłem niedawno nowy klucz OEM w wersji pro, czy mogę aktywować ten klucz na tym samym koncie Microsoft ? Nie będzie się to jakoś gryzło? szukałem informacji na ten temat jednak nie uzyskałem jednoznacznej odpowiedzi a infolinia nie istnieje pozdrawiam
Serwusik wszystkim
Zakupiłem ostatnio chłodzenie corsair icue h150i elite lcd i oczywiscie nie obyło bez problemów, ogólnie wszystko działa git oprócz dołączonego w zestawie kontrolera commander pro w którym nie działa jeden wtyk od podświetlenia rgb, czy ktoś miał również taki problem i go jakoś rozwiązał czy jedyną opcją jest wymiana owego kontrolera. Moze zna się ktoś na tym systemie i orientuje się czy nie ma na przykład jakiś rozdzielaczy żebym z działającego wtyku zrobic dwa.