Skocz do zawartości
Jaycob

Horizon Forbidden West Complete Edition

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, Art385 napisał:

a to swoją drogą ale gry były bajarenckie też dlatego, że byłeś młodszy.  

A kiedyś doom wyglądał, że przeciwników wylatywały kolorowe cuksy? 🤣

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak optymalizacja?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, sideband napisał:

A kiedyś doom wyglądał, że przeciwników wylatywały kolorowe cuksy? 🤣

Doom to całkiem dobry przykład. wyobraźmy sobie ze te dwa ostatnie Doom'y, 2016 i Eternal to jakiś szajs pokroju FarCry'a zamiast prawie ze szynowej szybkiej strzelanki.

Gdzieś głęboko w umysłach najpierw graczy a potem corpo zrodziło się poczucie ze im więcej H trzeba z gra spędzić tym jest ona bardziej "COOL", no i dziś wszędzie masz otwarty świat, fabuły brak albo tak rozmyta ze nie wiadomo o co chodzi. Cool jak cholera :E

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej chodzi o to, żeby grę jak najdłużej monetyzować i o to, żeby nie szła szybko na wtórny obieg na konsolach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem ciekawy jak będzie wyglądał taki "gamer" za 20-40 lat jak już my wyginiemy. Albo PCMR co nie będzie umiał sam PC'ta złożyć :E

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dopiero pobieram ale nocka dziś jak nic. Dragons Dogma 2 też chyba o północy stratuje na steamie.

W7XDEUR.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz pytanie czy grać w natywnym 4K i 60FPS czy DLSS i 120 XD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja gram na razie w 3440x1440 i DLAA, i gra chodzi jak marzenie, później jak się ściemni wrzucam na tv i 4K

20240321172902-1.jpg

  • Like 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie pomylił z mgłą xD

  • Like 2
  • Haha 4
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Chamy jedne niemyte :D złamaliście i mnie :/ 

Zrzut ekranu 2024-03-21 175544.jpg

ciekawe jak mój poczciwy 1070 zniesie ten produkt :D 

Edytowane przez Qrdello
  • Like 2
  • Haha 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zniesie tak, że bez FSR, 1080p i detali minimum medium nie zagrasz powyżej 30fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Optymalizacja w 4k jest swietna wszystko max : E i jest 60klatek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem na PS5 w trybie balans 40fps na monitorze 1440p i był sztos, Na PC może sprawdzę ale jak cena zejdzie do ok <100zł bo inaczej nie ma sensu, bulić drugi raz,( Horizon miałem w pakiecie z konsolą ^^) Tylko jak pomyślę, kolejna gra z otwartym światem, ostatnio za dużo tego.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, kadajo napisał:

E no nie gadaj, gierki były bajeranckie bo były proste i konkretne.

Ale ogólnie dobrze gada. Ty też dobrze piszesz "były proste i konkretne".

A dla czego były proste i konkretne? Bo robiła je grupa niewielu osób. Grupa świetnie skomunikowana i dążąca do określonego celu. Dzisiejsze molochy AAA pochłaniają do produkcji zasoby kilkuset pracowników, a czasami przekraczają nawet i 1000 :E Dla obniżenia ogólnych kosztów część elementów gry potrafi być robiona przez jakichś Hindusów zatrudnionych online itd. Później wszystko co te setki, a czasami 1000+ ludu natworzy jest sklecane w jedną całość, aby tylko jakoś wyglądało i działało :E  

Ale dzisiaj też są gierki konkret proste i konkretne np. takie Stardew Valley stworzone i rozwijane latami przez jedną osobę. No, ale tutaj panie nie ma grafiki :E są pixele, jest styl artystyczny, jest świetny gameplay, gra sprzedała się w ponad 20 milionach. Ludzie nie żyją tylko AAA mimo, że najczęściej w mediach o nich słyszymy.

Taki Against The Storm, miła grafika, świetny fantasy rogalik budowlany zrobiony przez kilkuosobową grupę zapaleńców z Polski. No może nie sprzedał się w dziesiątkach milionów, no, ale ponad 500k sprzedali i oceny gry są na topowym poziomie. Takich gier jest znacznie więcej na rynku, w różnych gatunkach i klimatach dla każdego.

 

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co mi tam

image.png.3f2e80b1fb7463e7e274ca3a88e0c3f1.png

  • Haha 2
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, Reddzik napisał:

Grałem na PS5 w trybie balans 40fps na monitorze 1440p i był sztos, Na PC może sprawdzę ale jak cena zejdzie do ok <100zł bo inaczej nie ma sensu, bulić drugi raz,( Horizon miałem w pakiecie z konsolą ^^) Tylko jak pomyślę, kolejna gra z otwartym światem, ostatnio za dużo tego.

Też tak gram, różnica między 30 a 40fps jest ogromna. Fajnie jakby gry szły na takie kompromisy, a nie 60, albo 30, nic pomiędzy.

  • Haha 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Lecę na razie w natywnym 4K ale mam pytanko. DLSS mam w opcjach wyłączony za to jak włączę ten generator klatek to FPS lęci pod 120. Czy to automatycznie włącza też DLSS czy działa bez względu na to?

Wygląda świetnie!

obraz-2024-03-21-174924850 

Edytowane przez Userkamil
  • Like 2
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W żadnej grze nie spotkałem się z czymś takim, by fg włączało z automatu dlss'a.

  • Thanks 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli to tylko klatki podbija bez uszczerbku na jakości obrazu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Teoretycznie tak, ale to zależy od gry, w niektórych tytułach przy szybkich obrotach kamery, czy postaci, mogą się pojawiać różne artefakty i glitche. Raczej ciężko to zauważyć w rozgrywce.

Generalnie zdecydowanie warto. Minus taki, że nie możesz wtedy zablokować klatek na jednej wartości.

Edytowane przez tomekpcl
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Userkamil napisał:

Czyli to tylko klatki podbija bez uszczerbku na jakości obrazu?

Immortals of Aveum Frame Generation  to najlepszy przykład fatalnej implementacji FG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...