Skocz do zawartości
Jaycob

Horizon Forbidden West Complete Edition

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

4K 60 fps mi spokojnie styknie, a gra i tak będzie płynniejsza i będzie lepiej się prezentować niż w 40 fpsach na PS5.

@roman.kosecki88@interia.pl 

Zrzut-ekranu-2024-03-20-124228.png

Edytowane przez ditmd
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, SebastianFM napisał:

U ciebie to jest też kwestia wydajności procesora.

Zdaje sobie z tego sprawę. Aczkolwiek jeżeli przy tym DLSS uzyskam sztywne 120FPS to raczej tak będę się bawił. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będą wgl jakieś recki z wersji PC dzisiaj ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według tabelki wymagań to powinienem mieć 1440p/60  i wysokie detale zobaczymy ile w tym prawdy. Zaznaczyli tam średnio 60fps więc pewno może być kilka klatek niżej/wyżej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

60 FPS tak, bo ma słaby procek, ale na pewno nie 1440p. 😁

Edytowane przez SebastianFM
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, Userkamil napisał:

Zdaje sobie z tego sprawę. Aczkolwiek jeżeli przy tym DLSS uzyskam sztywne 120FPS to raczej tak będę się bawił. ;)

Potrzeba 14900KS byś miał prawilne zielono-niebieskie kombo. :E 😆

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, SebastianFM napisał:

60 FPS tak, bo ma słaby procek, ale na pewno nie 1440p. 😁

Zgadza się, do 120FPS 9900 może być za słaby.

Zobaczymy po premierze gry, jak sobie radzą słabsze platformy.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam monitor 75hz pierwsze FreeSync, mi tyle starczy, pewnie DLSS3 i FG swoje zrobi w 1080p. :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znajomy z jednej redakcji gra od kilku dni w wersje na PC. Jeśli mu wierzyć to 1440p/DLSSQ/Ultra robi stabilne 60 klatek na 3080 10gb. Recki dzisiaj o 15 zdaje sie

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra są gdzieś recki? bo reckę Dragons Dogmy już widziałem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
30 minut temu, Art385 napisał:

Dobra są gdzieś recki? bo reckę Dragons Dogmy już widziałem. 

No właśnie też chciałbym wiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, Art385 napisał:

Dobra są gdzieś recki? bo reckę Dragons Dogmy już widziałem. 

jakie recki? chyba testy jak to działa na pc :E

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Recek chyba nie będzie bo w sumie jak wychodziły inne exy to nie przypominam sobie recenzji. Jedynie to czekam na materiał DF :D 

Gierka już do ściągnięcia na platformach „demo” 🤣 Szybko! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, SebastianFM napisał:

Teraz sobie uświadomiłem jedną rzecz. Przecież w tej grze na RTX 4090 nie będzie 120 FPS w natywnym 4K więc nawet na najwydajniejszej karcie i tak trzeba będzie użyć FG lub DLSS, żeby to osiągnąć.

Na 80-100fps powinno wystarczyć, więc będzie zdecydowanie lepiej, niż 60fps. 😎

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szykuje się wyborny port

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak polataja to wgl bedzie miod, chociaz te 8gb na gpu w obecnje wersji bedzie problemem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Phoenix. napisał:

Gierka już do ściągnięcia na platformach „demo” 🤣 Szybko! 

Ploty ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

Ploty ;)

Nie ploty wlasnie :E 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ploty, sprawdziłem teraz na crackwatch:E ale generalnie gry od sony chyba zawsze były w zatokach w dzień premiery..także kwestia godzin

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że ploty. Crack już pewnie jest bo dziennikarze udostępnili pliki ale na torkach wypuszczą w momencie premiery aby nikt winnych nie szukał. Poza tym nie ma Denuvo więc skrakowanie tego to będzie moment. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, JeanPepin napisał:

Ploty, sprawdziłem teraz na crackwatch:E ale generalnie gry od sony chyba zawsze były w zatokach w dzień premiery..także kwestia godzin

Oczywiście, że tak i tego nie kwestionuję.
Kwestionuję to, że już jest = ploty. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Fajna gra, ale ... - Bardzo irytujący, niedokładny system sterowania, zwłaszcza podczas sekwencji platformowych - Niekiedy nie da się pominąć scenki przerywnikowej, jeśli trzeba powtarzać walkę to jest to ogromnie wkurzające - Na prawdę nie rozumiem, od czego zależy, czy wykonam idealny blok, czy nie? Przynajmniej ja nie widzę nic co miałoby mi powiedzieć, że teraz mi się uda a teraz nie Chyba właśnie dlatego rzuciłem Sekiro w kąt pięć lat temu Poza tym jest całkiem fajnie jak na debiut
    • Nie pisałbym takich wniosków, gdyby nasze społeczeństwo było inne, nie byłoby sporej części społeczeństwa składającego się z prostych ludzi, którzy z finansów rozumieją tylko dawanie kasy do łapy czy to, że rząd ma swoje pieniądze oraz nie rozumieją, że ten socjal jaki dostają, pochodzi z naszych podatków lub o zgrozo z długów. Kwestia czasu, że z tej afery się nie wywiną, a najmocniej po tyłku dostaną Duda oraz PiS.
    • https://allegrolokalnie.pl/oferta/obudowa-cooler-master-cosmos
    • Też mam takie zadanie, nie zaglądać tam gdzie nie ma potrzebny, bo później rodzą się niepotrzebne problemy i mętlik w głowie 🙂 Ja nigdy w życiu dziennika nie włączyłem 🙂   Lepszy dziennik systemowy niż, dropy klatek i 30 fps 😉
    • @Kelero Raz jeszcze dziękuję  Bardzo ładnie to teraz wygląda i fajnie można zobaczyć jak wiele daje wbicie CR na 1T na tej platformie. Wydajność procesorowa w pierwszych sześciu testach w 3DMarku 2001 bardzo ładnie skoczyła do góry, a po podkręceniu procka uplasowała się pomiędzy wynikami Pentium 4 Northwood 3GHz a Northwood 2.4GHz @ 3.3GHz. Nie mam jeszcze kompletu testów, ale wrzucę na szybko do porównania to co mam: Northwood 2.4 @ 3.4GHz HT Off + GF 7600 GS DDR2 500/450: GF 7300GT GDDR3 jest szybszy w Game 4 - Nature o dokładnie 20 fps. Rdzenie kart taktują tyle samo. Procek zapewnił wynik. W '03 większa liczba Shader'ów oraz nieco szybszy procek sprawia, że 7600 GS DDR2 jest nieco szybszy od 7300GT GDDR3 taktowanego tak samo. ... Northwood 2.4 @ 3.3GHz HT Off + GF 7600 GT GDDR3 650/800: 7600GT na GDDR3 odjechało już w Game 4 - Nature o niecałe 40 fps'ów, porównując do 7300GT GDDR3. Wyższe taktowania karty zrobiły swoje. Jest to przy okazji mój najwyższy wynik w tym 3DMark'u na karcie AGP  Nadal nic szybszego nie udało mi się dorwać. ... Inna platforma, oparta o płytę Abit IS7-E Northwood 3.0GHz HT Off Stock + PAT + CR 1T + GF 7600 GT GDDR3 650/800: Na tej płycie da radę odpalić CR na 1T (ma to nazwę CpC i BIOS Abit'a oferuje możliwość zmiany tej opcji). Ładnie widać to podczas testów opóźnień pamięci ram, gdzie wyżej taktowany Northwood z podkręconymi pamięciami jest wolniejszy niż ten lecący na Stock'u i na Abicie: PAT + CpC Off + DDR440/DDR550 = ~79-77 ns   Natomiast CpC On + PAT + DDR400 = ~75 ns Dopowiem również, że wpływ na opóźnienia pamięci ma również samo taktowanie procesora, dlatego tym bardziej ten podkręcony o 300MHz powinien mieć lepsze wyniki opóźnień. Stock 2.4GHz + PAT, ale bez CpC to wrzucony stronę wcześniej ~87 ns: Bardziej spostrzegawczy zauważą obecność CL2 na płycie Abit'a. Zgadza się. Płyta ta wymusza obecność CL2 podczas aktywacji PAT'a (zwanego przez Abit'a opcją "Street Racer" ) i niestety ignoruje przy tym wszystkie ręcznie zapodane timingi. Wymusiło to na mnie zmianę modułów pamięci na lepsze, bo na modułach PNY Verto DDR500 płyta nawet nie wstała. Moduły te nie tolerują innego CL niż 2,5. Nawet CL3 pogarsza znacznie ich osiągi. __________ @Assassin Płyta MSI nie oferowała możliwości zmiany strapa, ale na Abicie jest on możliwy do zmiany. Sprawdzę to jeszcze. AGP/PCI sztywno zablokowane, ale nie wykluczam, że i to mogło się rozjechać. Wychodzi na to że sam dzielnik pamięci to nie tylko dzielnik pamięci, ale również i chipset strap, o którym zapomniałem. Z jednej strony zawsze wydawało mi się, że dzielnik 1:1 jest najbardziej luźny i niekiedy warto było wbić niższe dzielniki właśnie dla ostrzejszych nastaw podsystemu pamięci, no ale jednak platformy Intel'a rządzą się innymi prawami, a ja muszę się tego jeszcze nauczyć Dodam raz jeszcze, że w tamtych czasach nie posiadałem tych platform Intel'a, począwszy od s.423, s.478 przez całe LGA775, LGA1366 oraz LGA1156 włącznie. Dopiero po tylu latach wracam do nich oraz odkrywam je sobie na nowo  Sprawia mi to naprawdę ogromną frajdę W sumie, to z platform Intel'a to przeskoczyłem ze Slot 1/PGA370 od razu na LGA1155 i Sandy Bridge'a  No i tym samym mam obecnie właśnie aż tyle zaległości do nadrobienia Większość tamtych czasów przesiedziałem na platformach AMD: s754, AM2, AM2+, AM3. A obecnie też poniekąd dalej siedzę w AM4 i AM5. ... Rozmawiając na ten temat 3D bug'a z @blabla123 doszliśmy do wniosku, że tak czy siak winne są zbyt ciasne opóźnienia pamięci w stosunku do ich taktowania oraz że w tamtych czasach, na starszych platformach właśnie dochodziło to takich rozbieżności, gdzie testy 2D mogły być stabilne zawsze i wszędzie, a 3D miały problemy z teksturami oraz stabilnością. Wtedy stabilność 2D nie była równa stabilności w 3D, gdzie obecnie jest to do siebie o wiele bardziej zbliżone. Tutaj też ktoś się nadział na ten sam problem co ja: https://forum.corsair.com/forums/topic/9493-texture-corruptions-with-corsair-ram/ Tak czy siak, chciałem podziękować za nakierowanie mnie na ten temat NB Strap'a  ... Poza tym tematem strapa będę się jeszcze zajmował jak odpalę sobie nieco nowsze płyty Intel'a z tamtego czasu: https://web.archive.org/web/20080427230849/http://www.thetechrepository.com/showthread.php?p=32#post32 __________ @Kelero Na platformach AMD bardzo istotną kwestią jest ręczna zmiana mnożnika taktowania szyny HT Link. Jak chcesz podkręcić procka oraz pamięci stabilnie, to musisz ograniczyć prędkość tej szyny tak, aby nie przekraczała 800MHz w przypadku s.754 i 1000MHz w przypadku s.939. Dopiero na AM2 ta szyna jest o wiele mniej wrażliwa na przetaktowanie i można ją kręcić swobodniej, ale to też nie jest pewniak. Bezpiecznie jest zawsze sprawdzać, czy to czasem nie blokuje nas właśnie ta szyna HT Link. Na s.754 szukaj mnożnika, którego przestawisz z x4 na x3 lub odszukaj opcji zwanej HT Frequency lub HT Width i przestaw ją z 800 (1600) na 600 (1200). Wtedy nie powinieneś mieć problemów z bootowaniem systemu oraz ogólną stabilnością po podkręceniu. Przy okazji Twoja platforma na AM2 też otrzyma skrzydeł, bo wtedy też Cię to raczej blokowało. Z dobrze ustawioną szyną HT Link powinieneś spokojnie zrobić stabilne FSB 250 MHz.
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...