Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Azazell

wcześniej pisałeś że 2,000 jak nie więcej :E ten tego

 

Bo mają ponad 2000 employer`ów. A w necie pisze ze nad RDR 2 pracowało ponad 1000 więc połowa. Rockstar chyba jest jedną z nielicznych firm, które chyba za dużo nie wyjawiają takich informacji. A zresztą co za różnica ;). Mają prawie 5x większy team od Naughty Dog.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo na ludzki rozum nie powinno się się porównywać scenariusza gry tunelowej do sandboxowej i "chyba" każdy o tym wie:)..

Nie, nie wie, bo jesteś pod tym względem tak mało elastyczny, że szkoda gadać. Nie każda gra tunelowa ma fabułę lepszą od przeciętnego sandboksa, konstrukcyjnie nie muszą się od siebie wiele różnić, wszystko zależy od realizacji. Wytłumacz więc może dlaczego RDR2 nie będzie można pod tym względem porównywać do TLoU2 (jak już wyjdzie), bo na razie oferujesz tylko pustosłowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do koników, jak na razie RDR 2 lepiej wygląda w tej kwestii, ale być może do premiery jeszcze dopracują te małe wpadki z animacjami koników bo w całokształcie i tak jest całkiem dobrze.

https://giant.gfycat.com/FarflungOblongHylaeosaurus.webm

 

Naughty Dog ma problem z konikami już od czasów Uncharted 3: Drake's Deception i dalej nie potrafią zrobić tego dobrze. Zapomnij o poziome zbliżonym do RDR2. Nie rozumiem tylko po co pchają do gry rzeczy, których nie ogarniają to już mogli dać np. jakiś motor jak w Days Gone. Psuje to niepotrzebnie immersyjną całość.

 

https://i.imgur.com/kj0qPwy.gifv

Edytowane przez azgan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Nie każda gra tunelowa ma fabułę lepszą od przeciętnego sandboksa,

 

A kto pisał ze każda gra tunelowa ma lepszą fabułe od sandboxa? Czy ja cos przeoczyłem? Nie czytasz dokładnie postów.. My tu mówimy o porównywaniu fabuły.. A nie jej ocenianiu..

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My tu mówimy o porównywaniu fabuły.. A nie jej ocenianiu..

 

Hmm, porównując fabułę tak jakby ją oceniasz ale może się mylę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Hmm, porównując fabułę tak jakby ją oceniasz ale może się mylę.

 

No ale kto tu porównuje? :P Przecież ja od początku jestem przeciwny do porównywania fabuły :P. przejrzyj wcześniejsze posty, jeśli masz ochotę.

 

Jeśli ktoś porównuje to jest to jednoznaczne z ocenaniem. Chyba ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jak najbardziej można porównywać główny watek fabularny, to że sandbox nie ma tu znaczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Według mnie jest różnica. Inaczej się pisze scenariusz dla gry liniowej, a inaczej dla sandboxa. No ale spoko może kiedyś zrozumiecie :) (chyba) :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to wyjaśnij tę różnicę w takim razie tak, aby wszyscy w końcu zrozumieli. Czekamy na wykład.

 

To, że się inaczej pisze nie oznacza od razu, że fabuła w grze z otwartym światem nie może być dajmy na to lepsza czy ciekawsza od tej, która występuje w grze liniowej, to przecież nie jest żadna reguła. Porównywać takie historie można bez problemu. Tutaj prędzej rozchodzi się o sposób samej narracji jak już. No, ale spoko, może kiedyś zrozumiesz (chyba).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Mi też wyjaśnij.

 

Mówisz o mnie? co wyjaśnić? ;p Animowane koniki?:P

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale kto tu porównuje? :P

To była dygresja, pisałem później również o konstrukcji.

Według mnie jest różnica. Inaczej się pisze scenariusz dla gry liniowej, a inaczej dla sandboxa. No ale spoko może kiedyś zrozumiecie :) (chyba) :P

No śmiało, wyjaśnij jakie to różnice, które uniemożliwiają porównywanie na tej płaszczyźnie. Fakt odmiennego procesu tworzenia nie ma nic do rzeczy. Nie pierwszy raz traktujesz interlokutorów z góry, sugerując posiadanie jakieś tajemnej wiedzy, a poproszony o konkrety zawsze oferujesz to samo - bełkot, pustosłowie i dziecinne docinki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ja nie wiem dalej co się inaczej pisze. Są sandboksy mocno fabularne jak GTA, są z zarysem fabuły jak Zelda. Są gry tunelowe z zarysem jak Wolfenstein, są mocno fabularne jak TLOU.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

To była dygresja, pisałem później również o konstrukcji.

 

No śmiało, wyjaśnij jakie to różnice, które uniemożliwiają porównywanie na tej płaszczyźnie. Fakt odmiennego procesu tworzenia nie ma nic do rzeczy. Nie pierwszy raz traktujesz interlokutorów z góry, sugerując posiadanie jakieś tajemnej wiedzy, a poproszony o konkrety zawsze oferujesz to samo - bełkot, pustosłowie i dziecinne docinki.

 

Ja dziecinne docinki? Kiedy? (chyba pomyliłeś mnie z wypowiedziami Crusha).. Z tego względu nie ma sensu bym wyjaśniał, bowiem nie lubie jak ktoś pisze takie dziwactwa. A mi szkoda na czasu na takie pierdoły. Może kiedyś powstanie specjalny post na ten temat i będą tam normalni ludzie to z wielką chęcia podyskutuje. Tymczasem sobie daruje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli lecisz klasyką - nasadziłem pierdół i spadam. :E :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

 

Ponac rewelacyjna sprzedaz preorderow (tez chyba zamowie :E )

 

Co się dziwić - sam zamówię ale jakoś na początku stycznia. Na bank nie będzie gorsza od Tlou 1.. Więc zapowiada sie kolejne arcydzieło.

Edytowane przez Azazell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Azazell

Ja też czekam na premierę,, jeśli o to masz na myśli..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już przestańcie bo mi się chipsy i popcorn kończą :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

https://www.usgamer.net/articles/the-last-of-us-part-2-optimization-performance-ps4-over-ps4-pro

Glownym targetem byla bazowa ps4.

 

Ponac rewelacyjna sprzedaz preorderow (tez chyba zamowie :E )

I bardzo dobrze. Fajnie, że nie olewają posiadaczy starszych konsol. W sumie bazowych PS4 na rynku jest przecież najwięcej, więc podejście zdrowe i zrozumiałe. Posiadacze Pro niech dostaną jakieś bajery, ale nie kosztem kulawej edycji na standardowe PS4, co ostatnio spotyka się dość często niestety.

 

Ja nie kumam fenomenu preorderów. Tych gier zabraknie, że trzeba je zakupić koniecznie 5 miesięcy przed premierą? :E Rozumiem jeszcze jakieś bonusy, które wynagrodzą wcześniejsze sięgnięcie do portfela albo niższą cenę. Tak to nie widzę sensu.

 

Fajnie też, że każdy NPC w grze ma mieć swoje imię i nie będzie tym samym tylko "pustym" modelem na mapie. Będą dzięki temu zachodzić na tym tle różne interakcje. Na którymś materiale było słychać, jak przeciwnik krzyczy po imieniu do swojego kompana, gdy ten został zraniony. Takich sytuacji będzie pewnie sporo.

 

Dalej czekamy.

Szkoda mu czasu na takie pierdoły pewnie. I tak byśmy nie zrozumieli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz wam wytłumaczę tylko zapytam kogoś z branży. :cool:

 

 

Dobra koniec bo ledwo mi czerwony pasek zszedł, a zaraz będzie nowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co się dziwić - sam zamówię ale jakoś na początku stycznia. Na bank nie będzie gorsza od Tlou 1.. Więc zapowiada sie kolejne arcydzieło.

Skad ta pewnosc ? :Up_to_s: Na bank bedzie lepsza graficznie ale cala reszta jest niewiadoma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo ND nigdy nie zawodzi. A, że U1 i U3 absolutnie dupynie urywało to kuamstfa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dziecinne docinki? Kiedy? (chyba pomyliłeś mnie z wypowiedziami Crusha)..

Nie pomyliłem. Teksty "może kiedyś zrozumiesz" przy jednoczesnym braku konkretów ze swojej własnej strony, to dziecinada i samozaoranie. Podobnie jak próba ewakuowania się z dyskusji za pomocą focha. Może następnym razem zastanów się co chcesz napisać i czy ma to jakikolwiek sens.

Ja nie kumam fenomenu preorderów. Tych gier zabraknie, że trzeba je zakupić koniecznie 5 miesięcy przed premierą? :E Rozumiem jeszcze jakieś bonusy, które wynagrodzą wcześniejsze sięgnięcie do portfela albo niższą cenę. Tak to nie widzę sensu.

Zwłaszcza że przed samą premierą pudła zazwyczaj są tańsze niż w pierwszym rzucie. No, ale jak kogoś stać to dlaczego nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...