Skocz do zawartości
IIMechatronikII

Battlefield V

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie już wyzywają od Hakierow ;p

 

 

2007c06a03076183234fd26bdbaa89e7.png

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zostawia BFV w takim stanie i wydadzą kolejna część to zaszkodzą poważnie marce.

 

Serio? Przeciez robią tak od 15lat xD

 

Btw. zauwazyliscie ze jedną z broni białych BFV jest rurka z zaworem kulowym, ktory został wynaleziony dopiero 40lat po wojnie? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra działa ostatnio dobrze i na DX11 i na DX12, dzisiaj robiłem test na DX11 z FFR ON i nie ma żadnego laga przynajmniej ja go nie czuje :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba za dużo kasy włożyli w punkbastera i teraz odpuścili temat kwasny.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak się gra z dx11 i ffR on i ma sie ponad 100 kl/s to w ogóle nie czuć tego opóźnienia, gorzej jak ktoś sobie włączy do tego vsync - wtedy tak - też się przerzuciłem na dx11 po tych jajach z cięciem i mikro przycinkami na dx12 i powiem wam, że jest dużo płynniej i przyjemniej sie gra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobicie profil w sterach do bfa z low latency na ultra (do DX11) i maksymalną wydajnością to nie ma żadnego laga ani szarpnięć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w dx11 nigdy nie miałem, tylko w dx12 mi szarpało zawsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w dx11 nigdy nie miałem, tylko w dx12 mi szarpało zawsze

No wiem ale ogólnie napisalem :D mi tez nigdy nie szarpalo w 11 tylko w 12, a teraz jedno i drugie chodzi dobrze bo ja gram w 12 a wczoraj ci nagrywałem w 11 to miałem okazję sprawdzić :E :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w 100% się zgadzam z powyższym, jak ustawię FFR na off, klatki spadają z 30% a karta chodzi na półgwizdka , nawet jak ultra ustawię (50-60%) poza tym jak obecnie gram w ponad 100 kl/s (tylko na podziemiu czasami poniżej 90 dropnie) to żadnych input lagów przy włączonym ffr nie odczuwam, gra mi sie tak samo jak w dx12 , tylko płynniej, bo w dx12 te rwanie znikąd mnie dobija po prostu (teraz trochę testowałem to co Send!N napisał, troche chyba poprawy jest, ale do dx11 to nadal daleko)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta gra tak ma sama z siebie u mnie też był okres przez tydzień że grałem na DX11 FFR ON bo 12 szarpała jak cholera, ale na obecną chwilę 12 chodzi mi tak samo dobrze jak 11 z ffr fochy bf'a coś jak fochy fermiego niegdyś :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bogu ze ja gram tylko w 60 fps :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bogu ze ja gram tylko w 60 fps :)

Zaszlachtował bym się gdybym miał teraz grać w 60kl/s w BF5 :E

Ja czuje olbrzymią różnicę w responsywności 60 vs 75 a co dopiero 60 vs 144 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bogu ze ja gram tylko w 60 fps :)

też tak kiedyś grałem jak miałem i7 2600 ;) ale jak posmakowałem ponad 100 klateczek to teraz jakoś nie mogę wrócić do 60 :E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jesteś, ja w pozostałych grach które posiadam niemal we wszystkich mam blokadę na 60 (gta5 czy rdr2 tak samo) ale tutaj jest po prostu dużo płynniej chociaż obraz trochę rwie, trzeba się przyzwyczaić

może nie płynniej a szybciej, nie wiem jak to nazwać, w każdym razie łatwiej sie zabija ;)

Edytowane przez kochan4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no jest płynniej czy raczej mniejsze smużenie, taka ułomność LCD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest oczywiste że w shooterach 60fps to mało, a np w Wiedzminie GTA czy RDRD nawet 45-55 jest ok to samo jest z CS GO tam to nawet 100 jest zamulone i potrzeba 150+ kwestia rodzaju/gatunku gry i silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest oczywiste że w shooterach 60fps to mało, a np w Wiedzminie GTA czy RDRD nawet 45-55 jest ok to samo jest z CS GO tam to nawet 100 jest zamulone i potrzeba 150+ kwestia rodzaju/gatunku gry i silnika

Ja tam lubie miec nawet w wiesku 100fps i widze znaczna roznice miedzy 50-60fps. Ale fakt 60fps w grze Multi to dramat na ekranie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co zostało poprawione w grze ale teraz lata prawie idealnie smile.gif

Jakie Macie ustawienia dotyczące jakości grafiki ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tekstury high, siatka ultra, reszta low, 1080p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwijam japońską amfibię, zostawić CKM czy iść w miotacz ognia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki ? mam zbliżone ustawienia smile.gif

Gram z blokadą 142 FPS gdzie trzyma bardzo równo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Tematy

  • Odpowiedzi

    • Hyperthreading jest ogromną luką w zabezpieczeniach procesora, którą można załatać tylko... wyłączając HT. I dotyczy to zarówno procesorów Intela jak i AMD. https://www.techtarget.com/searchsecurity/news/252452053/PortSmash-side-channel-attack-targets-Intel-Hyper-Threading https://www.tomshardware.com/news/new-vulnerability-affects-all-amd-zen-cpus Ponadto zyski z HT są niewielkie, co prawda ma się dwa razy tyle wątków ale działają one znacznie wolniej niż na procesorze wyposażonym w dwa razy tyle identycznych rdzeni bez włączonego HT.
    • W takim razie napisz program, który dodaje dwie liczby w taki sposób, by efektywnie wykorzystać moc obliczeniową ... no bez szaleństw, czyli powiedzmy 8 wątków   ... a jak nie potrafisz, to zajmij się sprzedażą buraków.
    • Mam w czeluściach X2 5600, 6000 oraz 3600+,Twoja fajna maszynka, ale nie mam czasu tego testować i badać, jednak ciepłe miesiące to nie dla mnie czas na takie rzeczy.
    • Jest rok 2008. Po napisanej maturze postanowiłem sobie w lipcu odświeżyć platformę. Wcześniej nadal siedziałem na Athlon'ie 64 3200+ Venice s.754, 1GB DDR1 oraz GF 7300GT DDR3. Nadal również korzystałem z monitora CRT oraz mój komputer po części nadal służył jako rodzinny sprzęt (było to chwilę przed zakupem tego pierwszego Acer'a Aspire z poprzednich wpisów). Z moich ówczesnych kieszonkowych było mnie, po raz pierwszy, stać na większość nowych podzespołów i jedynie płytę główną kupiłem używaną. Nowa platforma składała się z odblokowanego Athlon'a 64 X2 5000+ tzw. Black Edition, 2x1GB A-Data Vitesta Extreme Edition 800MHz CL4 oraz ASUS'a M2N-E. Kupiłem wtedy również nowe chłodzenie procesora, ponieważ do wersji Black Edition nie dodawano box'a. Był to Arctic Freezer 64 Pro. Poniżej załączam autentyczne zdjęcia z tamtego okresu: W takim właśnie kartoniku przyszła do mnie ta płyta główna. Był to OEM bez tylnej blaszki. Wszystko zbiegło się również z moim pierwszym doświadczeniem nowego, na ówczesne czasy, systemu operacyjnego Windows Vista: Który tak mnie zachwycił swoim wyglądem, że właśnie musiałem zrobić sobie na pamiątkę te powyższe zdjęcie Jako ciekawostkę dopowiem, że te zdjęcia były wykonane telefonem, a dokładniej był to kultowy już Sony Ericsson K750i. Hehe, po ikonkach doskonale widać, co już wtedy było dla mnie najważniejsze Od razu również przyszedł czas na pierwsze testy: Tak jak wspominałem już we wcześniejszym wpisie, dopiero z początkiem 2008 roku miałem taką wydajność w 3DMark'u 03. Poza tym operowałem głównie na rozdzielczości 1024x768 @ 85Hz. ... Jednakże już pod koniec lipca 2008 roku udało mi się znaleźć pracę dorywczą, dzięki której udało mi się nabyć moją pierwszą, porządną oraz nową kartę graficzną, którą do teraz posiadam w swojej kolekcji, a była to karta GeForce 8800 GTS 512MB Od razu, po pierwszym uruchomieniu, przyszedł czas na 3DMark'a 03 oraz Crysis'a na DX10: Oba powyższe wyniki leciały na podkręconym procesorze, ale na Stock kartach. Chwilę później od razu sprawdziłem max tej karty: Sztuka ta cechowała się ponadprzeciętnymi możliwościami OC pamięci na karcie i poniekąd dlatego jakoś nie miałem ochoty się jej pozbywać Tak czy siak, wszystko wtedy było podkręcone pod korek. Płyta główna miała blokadę napięcia na ram do 1.95V oraz ubogie dzielniki, dlatego całość jest ustawiona tak śmiesznie, a odblokowany mnożnik w Black Edition się na nic nie zdał ... Pamiętam jeszcze, że chwilę później, za zdaną maturę otrzymałem od rodziców prezent w postaci licencji na Vistę Home Premium  Dlatego też na powyższych screen'ach widnieje ta "najlepsza wersja tymczasowa", oczywiście lecąca na 30-dniowym okresie próbnym, aby właśnie później przeinstalować system do docelowej edycji. Poza tym, jak obecnie na to patrzę, to widzę jaki dokładnie błąd popełniłem. Mianowicie, uparłem się na używanie 64 bitowego systemu, posiadając jedynie 2GB ram'u. Obecnie wiem, że akurat wersja 64 bitowa Visty jest wyraźnie wolniejsza względem wersji 32 bitowej, która po dobrej konfiguracji śmiga naprawdę dobrze na takich sprzętach. ... Mając w pamięci tę historię, postanowiłem z ciekawości wrzucić tego GTS'a 512 do tej "Platformy roku 2006" na testy, aby sprawdzić ile dokładnie ten Athlon 64 X2 był wolniejszy od C2D. Szczególnie, że oba procesory miały bardzo podobne taktowania oraz pamięci ram. Oto co mi wyszło i na początek grafa Stock: Przy okazji wyniki te można porównać do wyników na 8800 GTX 768MB. Widać tę lekką przewagę tych 24 ROP'ów oraz większej przepustowości pamięci w paru podtestach. ... Później wrzuciłem moje sprawdzone daily OC na tej karcie i ponowiłem wszystkie testy: Pięknie widać jak sporo większą moc oferował ten C2D, że już przy Stock karcie jest w stanie nawiązać walkę z wykręconą pod korek tę samą kartą, ale pod Athlon'em 64 X2 Brisbane G2. Tak, do teraz nieco żałuję, że w tamtych czasach nie dałem szans, a wręcz całkowicie pominąłem platformę LGA775, dlatego w tej chwili tak cieszy mnie jej doświadczanie i zbieranie nowych doświadczeń  W sumie, jak tak sobie teraz przypomnę, to żyłem wtedy w takiej bańce, że Intel oraz Pentium 4 jest gorszy od AMD oraz Athlon'ów, więc postawiłem od razu na Athlon'a, nawet nie sprawdzając wcześniej co ma do zaoferowania konkurencja. Pomijając już fakt, że nie miałem pojęcia wtedy czym różni się Brisbane od Windsor'a, myśląc, że niższy proces litograficzny jest pod każdym względem lepszy, bo jest nowszy. ... Jak wszystko dobrze pójdzie, to niedługo wrzucę podobne testy, na dokładnie tej samej karcie, ale właśnie na Windsorze F3 6000+ (ADX6000IAA6CZ) oraz M2N-SLI Deluxe, czyli kolejnych podzespołach, na które w tamtym czasie nie było mnie stać, dlatego kupiłem 5000+ BE oraz M2N-E.
    • Z tego co pamiętam to miałeś sztywne 4.1ghz na 3600 więc znając ciebie pewnie to było niestabilne i w końcu jakaś gra się wyłożyła  
  • Aktywni użytkownicy

×
×
  • Dodaj nową pozycję...