Skocz do zawartości
Jaycob

Star Wars: Outlaws | PC | XS | PS

Rekomendowane odpowiedzi

49 minut temu, Phoenix. napisał:

Typ z DF okreslil ta gre nalepiej wygladajaca gre :lol2:

Są rzeczy, które w tej grze naprawdę ładnie się prezentują, ale najlepiej wyglądająca gra ? Kurde, właśnie oglądałem jeden gameplay na żywo, jak to było najlepiej wyglądające (nawet biorąc pod uwagę rozdziałkę kompresję itd) to chyba mamy tu do czynienia z jakąś alternatywną rzeczywistością. 

3 minuty temu, MroczneWidmo napisał:

@Userkamil mógł dostać odpoczynek od forum?

Koleś zasłużył na odpoczynek miesiące temu, ale bardzo długo tolerowano jego odklejki. Zły przykład. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, Zas napisał:

Przecież sam piszesz, że gra jest słaba... Animacje, powtarzalność rozgrywki, różnorodność broni, decyzje projektowe:

 

To że krytykuję grę nie znaczy że jest słaba, napisałem wcześniej że to takie 6-7/10, nie każda gra musi być GOTY żeby się dobrze przy niej bawić.

51 minut temu, musichunter1x napisał:

Właśnie to oglądam i gra jeszcze bardziej traci w moich oczach

To może "obejrz" kogoś kto gra na najwyższym poziomie trudności, bo to inaczej wygląda niż na tych filmikach, ale to szczegół. Wrogowie reagują wtedy na wszystko.

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, Zas napisał:

A ja to coraz bardziej rozumiem. Ta skala ocen niejako wyprzedziła swoje czasy - tylko że nie są rozdawane uczciwie. Przy filmach np. 61% to jest idealny próg, od dawna oceniam 

A gry? Nie są już taką nowością jak były dla nas i dla każdego dzieciaka 10-20-30 lat temu.

W filmie traci się <2: godziny na średniaka, przy grze jest to wielokrotnie więcej, często ponad 10 godzin, niekiedy 40. Po prostu szkoda marnować czas na kiepskie produkty. 

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, MroczneWidmo napisał:

Panie @kadajo czy ataki personalne w stylu @Phoenix. są akceptowane na tym forum dopóki linia zgadza się z moderacją, czy jednak coś z tym zrobisz, skoro @Userkamil mógł dostać odpoczynek od forum? : )

Jeśli sugestie by walnąć się w ścianę, albo nazywanie dzbanem są tutaj tolerowanym argumentem w dyskusji, to trochę słabo : ) 

Bo można by dać jeden screen pokazujący jak rzekomo widzicie problem, bo może Wy się mylicie i są inne wyjaśnienia co do tych cieni, ale lepiej walić personalnie i ulubione moje hasło " ale nie chce mi sie tego tlumaczyc" :D Tak mówi każdy, kto nie ma żadnych sensownych argumentów

Ale na pewno Digital Foundry też Ubisoft kupił, a gość się tam po prostu nie zna ; ) Może otworzycie jakąś konkurencje dla nich i wyciągniecie wszystkich z błędu? : )

@Phoenix. czasem poniesie. Na pewno nie chciał cię urazić.

Wiec jeszcze raz. Gra ma beznadziejny color grading ktory powoduje, że wygląda jak wyprawna w błocie bez kontrastu kupa.
Zabawne ze tak często pierwsze co robocie to narzekacie na wszelkie mydła i inne TAA, wyłączcie wszelkie motion blury i inne abberacje chromatyczne a tutaj nie widzicie problemu i jeszcze się zgadzacie ze stwierdzeniem ze to ładna grafika ?
Czyli nie macie pojęcia o obrazie jednak, dla was wystarczy ze suwaki są w prawo i wszystkie przełączniki RT są włączone, DF powie ze to super grafika więc tak musi być.

To jest dobra grafika ? :

26_recenzja_star_wars_outlaws_prawdziwych_przemytnikow_poznaje_sie_po_tym_jak_koncza_a_tutaj_byloby_sporo_do_poprawy_nc31_b.png

26_recenzja_star_wars_outlaws_prawdziwych_przemytnikow_poznaje_sie_po_tym_jak_koncza_a_tutaj_byloby_sporo_do_poprawy_nc32_b.png

26_recenzja_star_wars_outlaws_prawdziwych_przemytnikow_poznaje_sie_po_tym_jak_koncza_a_tutaj_byloby_sporo_do_poprawy_nc33_b.png

26_recenzja_star_wars_outlaws_prawdziwych_przemytnikow_poznaje_sie_po_tym_jak_koncza_a_tutaj_byloby_sporo_do_poprawy_nc35_b.png

26_recenzja_star_wars_outlaws_prawdziwych_przemytnikow_poznaje_sie_po_tym_jak_koncza_a_tutaj_byloby_sporo_do_poprawy_nc36_b.png

26_recenzja_star_wars_outlaws_prawdziwych_przemytnikow_poznaje_sie_po_tym_jak_koncza_a_tutaj_byloby_sporo_do_poprawy_nc37_b.png

26_recenzja_star_wars_outlaws_prawdziwych_przemytnikow_poznaje_sie_po_tym_jak_koncza_a_tutaj_byloby_sporo_do_poprawy_nc38_b.png

26_recenzja_star_wars_outlaws_prawdziwych_przemytnikow_poznaje_sie_po_tym_jak_koncza_a_tutaj_byloby_sporo_do_poprawy_nc40_b.png

26_recenzja_star_wars_outlaws_prawdziwych_przemytnikow_poznaje_sie_po_tym_jak_koncza_a_tutaj_byloby_sporo_do_poprawy_nc42_b.png

26_recenzja_star_wars_outlaws_prawdziwych_przemytnikow_poznaje_sie_po_tym_jak_koncza_a_tutaj_byloby_sporo_do_poprawy_nc30_b.png

 

Proszę cię nie rozśmieszaj mnie. To wygląda jakby ktoś był pijany podczas post produkcji.
Tak rozumiem pewnie taki był zamysł artystyczny, niech im będzie niestety moim zdaniem ostro przesadzili nawet jak na moje gusta artystyczne, przez co grafia dość mocno ucierpiała w czytelności i odbiorze.

Może ci się ona podobać, spoko, ale nie jest to dobra grafika jak duża część graczy zauważyła.

Wcale się nie zdziwię jak kolejne patche będą to zmieniać, bo gra po prostu momentami wygląda tragicznie.

Zresztą Avatar miał ten sam problem, ten sam silnik i tego samego Deva.

 

 

  • Like 3
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
25 minut temu, ditmd napisał:

To że krytykuję grę nie znaczy że jest słaba, napisałem wcześniej że to takie 6-7/10, nie każda gra musi być GOTY żeby się dobrze przy niej bawić.

Żeby się dobrze bawić, nie musi być nawet 7/10, bo to kwestia osobistych preferencji. Ale jeśli dyskutujemy o ocenie, jaką powinna otrzymać ta gra w profesjonalnych recenzjach, to zdecydowanie IMHO nie jest 7/10. Im dłużej patrzę, tym bardziej się przekonuję, że to jest wręcz bardziej 5/10 niz 6/10.
Ładne lokacje i światło z RT to nie wszystko.
A fabuła chyba nie jest tak genialna, a klimat tak sugestywny, by wypaczyć drewniany gameplay? To nie GTA IV. :P 

Kadajo - nie przesadzaj, przypomina mi mojego starego IPS-a albo TN-kę :P  Co to za problem wrzucić sobie ReShade i pobawić się krzywymi i poziomami?... :E 
Niektóre miejsca IMHO są OK, ale niektóre to faktycznie położyli.

Edytowane przez Zas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wydaje mi się, że potencjał na rozmowę w tym temacie powoli się wyczerpuje. Chyba każdy już się wypowiedział w temacie tej gry, zdania nikt już o niej nie zmieni, a kolejne dyskusje mogą zacząć przybierać niezbyt przyjazne formy, co nie jest nikomu do szczęścia potrzebne. Ja ze swojej strony życzę (ponownie) dobrej zabawy osobom, które ją zakupiły, i znikam z tego tematu, a my wszyscy zapewne spotkamy się ponownie w podobnym gronie, w temacie Samuraja, za jakiś czas ;) 

  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko jeszcze dodam do swojego postu nt. grafik ze pod względem lokacji i pewnych elementów jak trawa czy drzewa reagujące na wiatr wygląda spoko, lokacje są bogate i fajnie zaprojektowane. Ale wszytko ginie w tym color gradingu, który na sile próbowali chyba zrobić "kinowym".

Gdzieś czytałem, że chcieli oni "odtworzyć" wygląd oryginalnej trylogii. Znam oryginalną trylogię na pamięć i nie przypominam sobie, żeby tak źle wyglądała.

4827_1_large.jpg

4827_3_large.jpg

4827_4_large.jpg

4827_8_large.jpg

4827_12_large.jpg

4827_13_large.jpg

4827_15_large.jpg

4827_19_large.jpg

4827_38_large.jpg

 

No ale ok, skoro taka mieli wizje artystyczna to może powinienem to uszanować i nie być aż tak krytycznym.
Mnie ona się nie do końca podoba.

Chyba że tak jak mowie coś jest skopane w color gradingu i muszą to poprawić.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko przypomnę materiał, który wrzucił caleb59

Obejrzyjcie go dokładnie i zmieńcie ustawienia, zwłaszcza te z efektów filmowych (na niskie), zmieniają one rozmycia w oddali, na wyraźne tekstury. Czyli nie wszystkie suwaki dajemy w prawo ☝️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, kadajo napisał:

Proszę cię nie rozśmieszaj mnie. To wygląda jakby ktoś był pijany podczas post produkcji.

Kasza na tych screenach totalna tyle film grainu nawalone :E Trzeba by powyłączać część postprocesów i coś by tam poprawił z tym mydłem. TAA jest w tej grze słabo zrobione, skalowanie typu DLSS też nie działa dobrze z tą grą i robi sieczkę na ekranie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Braindead SI w akcji, na filmiku mamy zero reakcji na poczynania gracza, totalny hive mind, i ogólnie same superlatywy o których się tak rozpisują "ogladajacy" tą grę.

 

Edytowane przez ditmd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Pograłem kolejne 3 godziny. 4k z RT, wszystko na ultra, jedynie DLSS Quality i FG. Średnie klatki ok. 75.

Na Oledzie z HDR kolory nie są wyprane. Ale dotyczy to chyba większości gier.

Dodatkowo na maksa zasięg rysowania i szczegóły obiektów w oddali - może ta funkcja ograniczyła mi stuttering, bo więcej i wcześniej sobie ładuje, a VRAM mam w dużej ilości (momentami dobija mi 23 GB)?

Większość rzeczy się poprawiła. Wygląda, jakby trzeba było przemęczyć szadery w początkowej fazie gry.

Gra, szczególnie w ciągu dnia, w słońcu wygląda b. ładnie - aż chce się zaglądać w zakamarki. Jazda ścigaczem wymaga paru kółek honorowych po prerii, żeby poładować tekstury a potem można zwiedzać - też jest to atrakcyjne. W mieście i kompleksach imperialnych chrupanie się skończyło, też wygląda to atrakcyjnie.

Generalnie gra mi się coraz lepiej, gra zaczęła chodzić płynnie - dużo lepiej niż Jedi Survivor, przy zbliżonej, może nawet lepszej oprawie graficznej środowiska. Na razie robię tylko główny wątek, bo nie chciałem angażować się za bardzo w grę po tym co tutaj wyczytuję ale kto wie może otwarty świat mnie wciągnie?

Wydaje się, że grę dałoby się wyciągnąć na wyżyny pracą, jaką Redzi zrobili patchem 2.0.

Edytowane przez tgolik
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, kadajo napisał:

Wiec jeszcze raz. Gra ma beznadziejny color grading ktory powoduje, że wygląda jak wyprawna w błocie bez kontrastu kupa.

Dla mnie to jest jak wyprane w Perwolu :D - Taki Kiszak na swoim strimie poprawił za pomocą kamery jeden kadr :E  i wyglądało to milion razy lepiej

 

  

2 godziny temu, tgolik napisał:

Wydaje się, że grę dałoby się wyciągnąć na wyżyny pracą, jaką Redzi zrobili patchem 2.0.

Gdyby to nie była gra Ubisoftu......

:)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, Zhao napisał:

Dla mnie to jest jak wyprane w Perwolu :D - Taki Kiszak na swoim strimie poprawił za pomocą kamery jeden kadr :E  i wyglądało to milion razy lepiej

Dlatego reshadowcy w natarciu :)
https://www.nexusmods.com/starwarsoutlaws

 

Powiem, że bardzo byłem napalony na ten tytuł, później lab i YT i zeszło ze mnie, a teraz ten film i... (?)
No kurcze zachęcił mnie typ. :) Bez napiny. Do ogrania gdzieś tam kiedyś, ale... już wygumkowałem kreskę na tym tytule.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, *** ChOpLaCz *** napisał:

No kurcze zachęcił mnie typ.

(poczytaj komentarze pod jego filmem :))

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, kadajo napisał:

@Phoenix. czasem poniesie. Na pewno nie chciał cię urazić.

Wiec jeszcze raz. Gra ma beznadziejny color grading ktory powoduje, że wygląda jak wyprawna w błocie bez kontrastu kupa.
Zabawne ze tak często pierwsze co robocie to narzekacie na wszelkie mydła i inne TAA, wyłączcie wszelkie motion blury i inne abberacje chromatyczne a tutaj nie widzicie problemu i jeszcze się zgadzacie ze stwierdzeniem ze to ładna grafika ?
Czyli nie macie pojęcia o obrazie jednak, dla was wystarczy ze suwaki są w prawo i wszystkie przełączniki RT są włączone, DF powie ze to super grafika więc tak musi być.

To jest dobra grafika

Proszę cię nie rozśmieszaj mnie. To wygląda jakby ktoś był pijany podczas post produkcji.
Tak rozumiem pewnie taki był zamysł artystyczny, niech im będzie niestety moim zdaniem ostro przesadzili nawet jak na moje gusta artystyczne, przez co grafia dość mocno ucierpiała w czytelności i odbiorze.

Może ci się ona podobać, spoko, ale nie jest to dobra grafika jak duża część graczy zauważyła.

Wcale się nie zdziwię jak kolejne patche będą to zmieniać, bo gra po prostu momentami wygląda tragicznie.

Zresztą Avatar miał ten sam problem, ten sam silnik i tego samego Deva.

 

 

To teraz taki nowy trend kolorystyczny w grach S-F. To samo co w Starfield, przypadkowo dobrany grading, który pewnie miał wyglądać na filmowy, a wygląda jak szaro-bure gó...no.
W Starfield przynajmniej łatwo było to usunąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, ditmd napisał:

Braindead SI w akcji, na filmiku mamy zero reakcji na poczynania gracza, totalny hive mind, i ogólnie same superlatywy o których się tak rozpisują "ogladajacy" tą grę.

Zostaw ich, oni ciągle wierzą, że jak obejrzą kompilację błędów i opinię jakiegoś Kiszaka, to już wiedzą więcej niż ci co faktycznie grali i ratują świat przed złymi grami xD

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
11 godzin temu, ditmd napisał:

Braindead SI w akcji, na filmiku mamy zero reakcji na poczynania gracza, totalny hive mind, i ogólnie same superlatywy o których się tak rozpisują "ogladajacy" tą grę.

 

Tryb trudny polegający na tym, że wszyscy wrogowie znają twoją dokładną lokację po zaalarmowaniu?
Nie no, siedzenie w prawie ślepy zaułku naprzeciwko "balkonu" z którego mogą cię ostrzeliwać to pewna śmierć.
Na dodatek brakuje różnicy przy headshotach, może chociaż dmg jest większy, ale ogłuszenie / stagger następuje gdziekolwiek go trafisz. 
Nic dziwnego że reagują właściwie w lokacji oskryptowanej alarmem i posiłkami na terenie gdzie twórcy przewidzieli walkę :E  W filmie którym wysłałem koleś w otwartym świecie zabił przeciwnika granatnikiem za skałą, a 10m dalej przeciwnicy pomyśleli że ktoś pierdnął.
Strzał w głowę z blastera nie zabija, ale bonk w głowę lub kopniak w klatę już kładzie na ziemię. Mogli jej chociaż jakąś elektryczną pałkę ogłuszającą dać. Przywiązanie do szczegółów, kto to słyszał?
Gdybyś ruszał się w tych krzakach, ale z nich nie wychodził to pewnie nie spostrzegliby cię. Zgaduję że kopniak jest warunkiem ujawnienia. Asmongold dał radę go unikać.
Rzucili granaty w krzaki, mimo że tylko słyszeli wybuch, ale nigdy cię nie widzieli, ale gdy chowasz się za osłoną to już granatu nie chcą marnować?
OH, oraz leczenie bez animacji, tak samo topienie się nie ma animacji, tylko przeskok do czarnego ekranu.

Moim zdaniem jest to taki poziom Harrego Pottera Zakonu Fenixa, ale może nieco lepiej, dzięki temu że to jednak PEGI +12..., ale to jednak nie 2007r, aby dać temu 7-8/10.
Gra jest pewnie w okolicach 5.5-6.5/10, a Ubisoft zapracował sobie na przesadyzm w opiniach. Tym bardziej ceną tej gry, stanem zapisów osób które zapłaciły 110$ oraz grzechami wielkiego wydawcy ;) 

Komentarz spod filmu "To znowu oni", a ode mnie koniec obrzydzania tej gry innym, Ubisoft tonie i bez tego.
image.thumb.png.5d01964b77d0ce16d8f7837250818b85.png

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

(Już dawno nie widziałem takiej polaryzacji poglądów, jak temacie tej gry. Gdzie nie wejdę - YT, fora, reddity - recenzje, gameplaye, opinie - widzę same awantury: a to ogólnikowe wyzywanie się od przygłupów, idiotów i kretynów, a to jakieś dość mocne personalne podjazdy, jakieś filozoficzne tezy o wypranych główkach i zmąconych propagandą/hejtem (wybierz dowolne) umysłach, pytania o wrażenia z Ubisoftowego wypadu za ocean itd. Obie strony bardzo mocno okopane w swoich poglądach, żadnego pola do dyskusji, żadnej możliwości dogadania się, każdy argument od razu ripostowany kontrargumentem. Te postawy bardzo przypominają mi polityczne wojenki PO vs PiS, i to w najgorszym wydaniu. 

Trochę to smutne prawdę mówiąc. Albo społeczeństwo aż tak bardzo się zmieniło w ostatnich latach, że ludzie coraz bardziej ślepo wierzą w to że "racja jest zawsze po mojej stronie, ja wiem lepiej"; albo kompletnie zatracili umiejętność przyznania komuś racji, jakby to była jakaś ujma. Ile razy widziałem ludzi przypartych do ściany argumentacją (różne tematy związane z gejmingiem), której za cholerę nie szło niczym zbić, a mimo to nadal twardo "ja wiem lepiej", albo wyśmiewanie argumentów, bądź tchórzliwy EOT. Oczywiście nie z każdym da się pogadać, pewne różnice w poglądach są dosłownie nie do pogodzenia (szczególnie, jeśli występują na prawie każdym polu), ale ten temat to normalnie jakaś zachęta żeby sobie z kimś powalczyć. Tutaj, na Labie, naprawdę jest jeszcze spoko atmosfera w tym temacie, ale widziałem randomowe tematy odnośnie Outlaws, gdzie jako moderator musiałbym wysłać na dłuższe wakacje chyba z 70% towarzystwa. 

Skoro tutaj jest taka jazda, to ja już widzę co będzie się dziać w temacie Samuraja. Tam to chyba będzie trzeba czasowo pozamykać fora, żeby nie powylewało się morze syfu nie do opanowania.)

Edytowane przez Element Wojny
  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
32 minuty temu, Element Wojny napisał:

Skoro tutaj jest taka jazda, to ja już widzę co będzie się dziać w temacie Samuraja. Tam to chyba będzie trzeba czasowo pozamykać fora, żeby nie powylewało się morze syfu nie do opanowania.)

Samuraj sam się zaorał jeszcze przed premierą i szkoda będzie czasu, aby się angażować.
Osobiście przypomniałem sobie o anulowanym Prey2, co dolało paliwa do mojej krucjaty przeciwko wielkim, marnym wydawcom, którzy bardziej martwią się marketingiem, niż projektem i wykonaniem.
SW:O raczej celuje w nastoletnią demografię i marketing pewnie w to uderza. Dla 9-14 latków może to być pewnie niezły tytuł, ale wtedy powinni celować w rx570 jako minimalne wymagania sprzętowe, w 720p. (Po obejrzeniu youtuba, jednak może to działać z FSR)
Dlaczego 9-14 latków? Ponieważ mnóstwo porządnych gier jest +16-18, a nie wiem jak dzisiaj ich rodzice do tego podchodzą oraz część jest po angielsku, ale to już kwestia polskiego rynku.

Edytowane przez musichunter1x
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem posta, wrzuciłem do ChatGPT żeby dodał mi polskie znaki, zamiast poprawić go, napisał mi to:

Zrzut-ekranu-2024-09-01-153624.png

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam tylko piszę tylko to co widzę, na podstawie opinii i doświadczeń ludzi, którzy nie zadowalają się dostateczną przyzwoitką, która ma okropne zagrywki cenowe  ;) 
Immersyjnie, do połażenia po świecie SW, niczym połażenie Harrym Potterem w Zakonie Feniksa może być okej. Twój film z poziomem trudności pokazuje że jakieś wyzwanie AI może postawić w dobrym środowisku, ale jest to zrobione w dość tani sposób.
Im dłużej społeczność pozwala na miałkie średniaki, wypełnione  minimalnie zaspokającą zawartością, ale wycenione wyżej niż zwykle, z absurdalnymi edycjami specjalnymi, tym dłużej będziemy udawać że to deszcz.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrzut-ekranu-2024-09-01-154136.png

A to myślę wiele wyjaśnia.

Zrzut-ekranu-2024-09-01-154950.png

  • Haha 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, musichunter1x napisał:

Ja tam tylko piszę tylko to co widzę, na podstawie opinii i doświadczeń ludzi, którzy nie zadowalają się dostateczną przyzwoitką, która ma okropne zagrywki cenowe  ;) 
Immersyjnie, do połażenia po świecie SW, niczym połażenie Harrym Potterem w Zakonie Feniksa może być okej. Twój film z poziomem trudności pokazuje że jakieś wyzwanie AI może postawić w dobrym środowisku, ale jest to zrobione w dość tani sposób.
Im dłużej społeczność pozwala na miałkie średniaki, wypełnione  minimalnie zaspokającą zawartością, ale wycenione wyżej niż zwykle, z absurdalnymi edycjami specjalnymi, tym dłużej będziemy udawać że to deszcz.

Jak się chce psa uderzyć, to kij się zawsze znajdzie. Takiego poziomu detali, realistyczności i drobiazgów, jakie ty byś chciał, to żadna gra nie oferuje, i dobrze o tym wiesz. Żadna gra nie jest idealna, każdą można wypunktować i pokazać w negatywnym świetle. Przeczytaj swój poprzedni post, "rzucili ci granat w krzaki, ale pod nogi za osłoną to już nie". Serio? Równie dobrze mogłeś napisać, że but Kay Vess jest niezasznurowany, kurtka niedopięta, wiązki lasera nie osiągają odpowiedniej temperatury i nie rozświetlają otoczenia w realistyczny sposób itp. To jest czepianie się dla samego czepiania, tylko po to, aby napisać coś negatywnego, zwykły hejt. Ja swoją opinię bazuję na doświadczeniu w grze, ty na wątpliwej jakości filmikach wrzucanych przez ludzi żywiących się tanią sensacją i clickbaitem, opinią kogoś innego. A miałkie średniaki zawsze nam towarzyszyły i zawsze będą. Nie każda gra musi być wybitna i ustanawiać nowe standardy. W każdej grze masz SI na podobnym poziomie albo nawet gorszym niż tutaj. W każdej grze miewa ono przebłyski geniuszu, jak i jest zdolne do kompletnych debilizmów, i ta tutaj nie jest żadnym wyjątkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...